Most ultimate awesomest project car!!!
Re: Most ultimate awesomest project!
spade ,o tu nenoretai rotorini motora pagvildent???galima sakyt tai netyrinetas pasaulis dar na ir ikisi i koki 1 guoli ir zinoma dar i gala .gautusi visai idomiai. vokieciai ten ju dauk prikonstrave su britvu motorais....
Re: Most ultimate awesomest project!
mano žiniomis jis nurodytas kaip RWD:spade wrote:Priekinius. Tai berods pirmas didziaserijinis vokishkas automobilis su fwd.slimshady wrote:šis audi 100 coupe modelis yra vienas iš teisingesnių audi gamoje, nors ir non quattro, bet turi galinius varančiuosius ratus.
1970 Audi 100 Coupé S
Engine location Front
Engine alignment Longitudinal
Drive RWD
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=43109
gyvai nečiupinėjau tai kaip ten iš tikro yra nežinau visgi tikiuosi, kad RWD
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1
Audi TT quattro mk1
Re: Most ultimate awesomest project!
FWD. Uzhtai ir reiktu lupt viska ten lauk, ir det nuo normalios mashinos .slimshady wrote: gyvai nečiupinėjau tai kaip ten iš tikro yra nežinau visgi tikiuosi, kad RWD
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Most ultimate awesomest project!
jei trumpai tai visai noreciau pameginti sukonstruoti elektromobili, ant kokio nors nissano bazes ar 200sx ar 300zx, ikist autocaro keltuvo varikli padaryti kazka panasaus i pavaras kad greitis didesnis butu na bet reik palaukti kol akumuliatoriai didesnes talpos pasirodys placiajai rinkai tada tokia ideja galima butu ir igivendinti, nes su dabartiniais akumuliatoriais tai trumpas atstumas ir baisus svoris. Kita diena ka nors daugiau parasysiu
Gs430
Re: Most ultimate awesomest project!
http://grassrootsmotorsports.com/forum/ ... 519/page1/wanadoo wrote:jei trumpai tai visai noreciau pameginti sukonstruoti elektromobili, ant kokio nors nissano bazes ar 200sx ar 300zx, ikist autocaro keltuvo varikli padaryti kazka panasaus i pavaras kad greitis didesnis butu na bet reik palaukti kol akumuliatoriai didesnes talpos pasirodys placiajai rinkai tada tokia ideja galima butu ir igivendinti, nes su dabartiniais akumuliatoriais tai trumpas atstumas ir baisus svoris. Kita diena ka nors daugiau parasysiu
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- Omegatronas
- Posts: 40
- Joined: 21 Aug 2009, 22:15
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
i opel manta b
ideti 3.6 L C36GET I6
,
sesiu begiu ZF pavaru deze is Chevrolet Corvette ZR-1
arba jamam Vauxhall VXR8 kaip donora ir kraunam visa geri i mantute. .
ideti 3.6 L C36GET I6
,
sesiu begiu ZF pavaru deze is Chevrolet Corvette ZR-1
arba jamam Vauxhall VXR8 kaip donora ir kraunam visa geri i mantute. .
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
bmw e12 pagrindas su e60 535d motoru, "stanced" kaip daily driver'is.
bmw e36 kebulas su 1-2jz ar B6294 ar N54 kaip drift/track aparatas. (nevisai desimtmecio projektas )
porsche 911 (964 carbio?) su Subaru STi motoru kaip fun car'as.
Kazkas tokio
bmw e36 kebulas su 1-2jz ar B6294 ar N54 kaip drift/track aparatas. (nevisai desimtmecio projektas )
porsche 911 (964 carbio?) su Subaru STi motoru kaip fun car'as.
Kazkas tokio
E36
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
street / track day monster
pervirintas evo 4-6 RS (tobula butu) kebulas ant dietos(carboninis stogas, soniniai ir galiniai langai plastikiniai, galines fiberglass durys, priekines ispjaustytos), lankai, vamzdeliniai A group subframe'ai, specialiai sitam automobiliui pagaminti amortikai ir t.t.
biudzetas ~25 - 30 klt medziagos + 15 klt darbai (is ju galima uz 10 atlikti paciam, kebula 1 meistras daro virs menesio fulltime'u, tai as daryciau virs metu ko gero....)
stage 1
stock USDM evo 9 viduriai, engine, wiring, deze, difai(centrinis aktyvus), stock brembo stabdziai, r17 lietus-gatve/r18 semislik ratai.
tuning: reguliuojami stabilizatoriai, caster plates, turboback dusle, ecu remap - ~350 ag / 450nm / 1200kg
entry level bet ispleciamas GPS data loggingas race technology/AIM
25 000lt medziagos
kacergos laikas iveikimo 1:22 - 23
stage 2
kumsteline deze kartu su zemesniu galiniu perdavimu, sequential shifteris (cia kaip kam), priekiniai porche suportai ir dideli plaukiojantys custom diskai. gesinimo sistema, elekros isjungejei, tinkliukai ir kiti saugumo niuansai.
stabdziu pedalas su twin stabdziu cilindriukais ir reguliatorium
papildomi davikliai datalogingui
papildomas programavimas kompui flatshift/ign cut/launch control
22 000lt medziagos
kacerga per 1:20
stage 3
variklis: purkstukai, stumai, svaistikliai, viskas aplink juos, voztuvai, viskas aplink juos. suspaudimas ~9, e85, ismetimo kolektorius, isorinis wg, turba, ic, papildomas kuro bakas i zapaskes vieta, kuro pompu sistema, pusti kad butu 500-550 ag kvalifikacijai / fast lapui / 450-500 gatvei / lenktynems 4val./1000km/baltic open? (failsafe 98'am)
rimta sankaba, single disk
r18 slikai/lietaus slikai
papildomi davikliai datalogingui
papildomas mappinimas
medziagos 30 000lt, darbai 3-4klt
mechaninio gripo ieskojimas - kaip pasiseks, pas meistrus nuo 1,5keur (DE/NL/FR)
aero dalis - vortex'as, galinis BGW iskeltas iki stogo aukscio, lygus dugnas, galinis difuzorius (cia galima pasiziureti rimciau i sita vieta), priekinis spliteris -sparneliai ir reguliavimas
hmm 5 - 10 klt ?
kacerga per 1:16 - 17 !
dalyvaujant po 3-4 renginius ir 3-4 treniruotes per metus, projektas i kokius 7-8m ishsitestu
pervirintas evo 4-6 RS (tobula butu) kebulas ant dietos(carboninis stogas, soniniai ir galiniai langai plastikiniai, galines fiberglass durys, priekines ispjaustytos), lankai, vamzdeliniai A group subframe'ai, specialiai sitam automobiliui pagaminti amortikai ir t.t.
biudzetas ~25 - 30 klt medziagos + 15 klt darbai (is ju galima uz 10 atlikti paciam, kebula 1 meistras daro virs menesio fulltime'u, tai as daryciau virs metu ko gero....)
stage 1
stock USDM evo 9 viduriai, engine, wiring, deze, difai(centrinis aktyvus), stock brembo stabdziai, r17 lietus-gatve/r18 semislik ratai.
tuning: reguliuojami stabilizatoriai, caster plates, turboback dusle, ecu remap - ~350 ag / 450nm / 1200kg
entry level bet ispleciamas GPS data loggingas race technology/AIM
25 000lt medziagos
kacergos laikas iveikimo 1:22 - 23
stage 2
kumsteline deze kartu su zemesniu galiniu perdavimu, sequential shifteris (cia kaip kam), priekiniai porche suportai ir dideli plaukiojantys custom diskai. gesinimo sistema, elekros isjungejei, tinkliukai ir kiti saugumo niuansai.
stabdziu pedalas su twin stabdziu cilindriukais ir reguliatorium
papildomi davikliai datalogingui
papildomas programavimas kompui flatshift/ign cut/launch control
22 000lt medziagos
kacerga per 1:20
stage 3
variklis: purkstukai, stumai, svaistikliai, viskas aplink juos, voztuvai, viskas aplink juos. suspaudimas ~9, e85, ismetimo kolektorius, isorinis wg, turba, ic, papildomas kuro bakas i zapaskes vieta, kuro pompu sistema, pusti kad butu 500-550 ag kvalifikacijai / fast lapui / 450-500 gatvei / lenktynems 4val./1000km/baltic open? (failsafe 98'am)
rimta sankaba, single disk
r18 slikai/lietaus slikai
papildomi davikliai datalogingui
papildomas mappinimas
medziagos 30 000lt, darbai 3-4klt
mechaninio gripo ieskojimas - kaip pasiseks, pas meistrus nuo 1,5keur (DE/NL/FR)
aero dalis - vortex'as, galinis BGW iskeltas iki stogo aukscio, lygus dugnas, galinis difuzorius (cia galima pasiziureti rimciau i sita vieta), priekinis spliteris -sparneliai ir reguliavimas
hmm 5 - 10 klt ?
kacerga per 1:16 - 17 !
dalyvaujant po 3-4 renginius ir 3-4 treniruotes per metus, projektas i kokius 7-8m ishsitestu
..
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Projektas 10 metu butu:
Omega A
Evo 500 - trumpiau isore vat tokia
mechanine dalis:
2jz > Single Turbo
galinis subframe'as is supros
Omega A
Evo 500 - trumpiau isore vat tokia
mechanine dalis:
2jz > Single Turbo
galinis subframe'as is supros
"What is power, without control ?" K.Tsuchiya
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Įtariu daugiausia laiko užimtų variklio ieškojimas... Kiek jų viso pagaminta buvoOmegatronas wrote:i opel manta b
...
Per paskutines 2 dienas peržiūrėjau 2 senus vokiškus filmus apie Manta, tai vėl atgimė sena svajonė turėt pilnai atrestauruotą Opel Manta B su 4.0 Irmscher jėgaine bei apdaila...
O kas dėl dešimtmečio projekto, tai vienos idėjos pasirinkt neišeina man... Mažiausiai 3 būtų: FWD, RWD ir AWD... Jei apsispręsiu brūkštelsiu...
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Pasiereiksiu ir as
Butu kazkas tokio, cia zinoma butu fun karas, savaitgali isvaziuot kokiu senu vingiuotu paupio keliu pasivazinet ar i kokia kelione kur silta. Bet niekas netrukdytu ir i kacergine nuvaziuot kartas nuo karto.
Kebulas s13 karbio, silvia, ar 180sx nosis nera svarbu. Po kapotu "lengvai" pusteltas rb26, su kokiais 400-450 ag ir atitinkama sankaba. Kebula visa pervirinti, viena kita rasporke ivirint galbut, vistik kabrikui standumo nebus perdaug . Tuo paciu nurudinta ir antikorozinis naujas viska nusveitus . Su vaziuokle nieko ipatingo: koilai is "konfys" serijos, visos gumos i poliuretana, rimtesni stabilizatoriai, visi sarnyrai ir siaip judancios pakabos dalys naujos, ir geometrijos raguliavimui platesniam kelios nestandartines traukutes. Kokie nors reti JDM R18 ratukai, turetu buti tikrai grazus . Skyline GTR R32 stabdziai. Na kazkoks bodikitas, gal but toks kaip cia, gal koks kitoks. Del spalvos turbut butu galvojama keleta metu , bet kokianors ryski butu, arba balta arba juoda. Kazkokios rimtesnes garso aparaturos turbut reiktu, kartais pakruizinant juk norisi pasiklausyt, mintis pastimuliuot kazkuo .
Nezinau kiek japonijoj bestogis s13 kainuoja, tai nelabai isivaizduoju viso projekto kainos, bet visa kita daugmaz butu galima paciam pasidaryt, juolab su s13 jau patirties nemazai turiu.
Butu kazkas tokio, cia zinoma butu fun karas, savaitgali isvaziuot kokiu senu vingiuotu paupio keliu pasivazinet ar i kokia kelione kur silta. Bet niekas netrukdytu ir i kacergine nuvaziuot kartas nuo karto.
Kebulas s13 karbio, silvia, ar 180sx nosis nera svarbu. Po kapotu "lengvai" pusteltas rb26, su kokiais 400-450 ag ir atitinkama sankaba. Kebula visa pervirinti, viena kita rasporke ivirint galbut, vistik kabrikui standumo nebus perdaug . Tuo paciu nurudinta ir antikorozinis naujas viska nusveitus . Su vaziuokle nieko ipatingo: koilai is "konfys" serijos, visos gumos i poliuretana, rimtesni stabilizatoriai, visi sarnyrai ir siaip judancios pakabos dalys naujos, ir geometrijos raguliavimui platesniam kelios nestandartines traukutes. Kokie nors reti JDM R18 ratukai, turetu buti tikrai grazus . Skyline GTR R32 stabdziai. Na kazkoks bodikitas, gal but toks kaip cia, gal koks kitoks. Del spalvos turbut butu galvojama keleta metu , bet kokianors ryski butu, arba balta arba juoda. Kazkokios rimtesnes garso aparaturos turbut reiktu, kartais pakruizinant juk norisi pasiklausyt, mintis pastimuliuot kazkuo .
Nezinau kiek japonijoj bestogis s13 kainuoja, tai nelabai isivaizduoju viso projekto kainos, bet visa kita daugmaz butu galima paciam pasidaryt, juolab su s13 jau patirties nemazai turiu.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Yay! Išsipasakosiu ir aš...
Mašina gali būti skirta šiaip weekend driving, arba drift'ui Siūlau iškarto įvairius variantus
-Toyota Soarer (Lexus SC); Nissan 200sx S13 su anglies pluošto targa stogu bei Silvia S13 priekiu (paprastai - Sil80 + targa); arba kabrioletas S13 kaip minėjo "gess"; na tų variantų su kėbulais galima daug primąstyt
-RWD
-BMW V12 5,4ltr. variklis su superkompresorium (taip sakant "Just a real power, no turbo sh*t"; galingas, didelį sukimo momentą turintis elektrinis motoras (jei sportui, tai su keičiamu battery pack'u)
-Pilnas, anglies pluošto, afigienai platus body kit'as
-Anglies pluošto ratlankiai su taip pat afigienai didele palange
-Anglies pluošto stabdžių sistema (tokia kaip būna Bugatti Veyron ir kituose egzotiniuose auto)
-Rasporke bei saugos langai - anglies pluošto (tiesa, kolkas retai naudojami)
-Smarkiai išlengvintas kėbulas bei kiti suprantami dalykai
Kolkas tiek, jei ką prisiminsiu - papildysiu.
P.S. Anglies pluoštas geriausia, kad būtų sausas.
P.S.S. Negalvokit, kad esu kažkoks vaikas prižiūrėjęs visokiausių foto ir dabar svaigstantis dėl to anglies pluošto. Juk čia "Most ultimate awesomest project car!!!" ir tiek .
Mašina gali būti skirta šiaip weekend driving, arba drift'ui Siūlau iškarto įvairius variantus
-Toyota Soarer (Lexus SC); Nissan 200sx S13 su anglies pluošto targa stogu bei Silvia S13 priekiu (paprastai - Sil80 + targa); arba kabrioletas S13 kaip minėjo "gess"; na tų variantų su kėbulais galima daug primąstyt
-RWD
-BMW V12 5,4ltr. variklis su superkompresorium (taip sakant "Just a real power, no turbo sh*t"; galingas, didelį sukimo momentą turintis elektrinis motoras (jei sportui, tai su keičiamu battery pack'u)
-Pilnas, anglies pluošto, afigienai platus body kit'as
-Anglies pluošto ratlankiai su taip pat afigienai didele palange
-Anglies pluošto stabdžių sistema (tokia kaip būna Bugatti Veyron ir kituose egzotiniuose auto)
-Rasporke bei saugos langai - anglies pluošto (tiesa, kolkas retai naudojami)
-Smarkiai išlengvintas kėbulas bei kiti suprantami dalykai
Kolkas tiek, jei ką prisiminsiu - papildysiu.
P.S. Anglies pluoštas geriausia, kad būtų sausas.
P.S.S. Negalvokit, kad esu kažkoks vaikas prižiūrėjęs visokiausių foto ir dabar svaigstantis dėl to anglies pluošto. Juk čia "Most ultimate awesomest project car!!!" ir tiek .
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Negalvojam. A-ha.3xtazy wrote:P.S.S. Negalvokit, kad esu kažkoks vaikas prižiūrėjęs visokiausių foto ir dabar svaigstantis dėl to anglies pluošto. Juk čia "Most ultimate awesomest project car!!!" ir tiek .
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
na papasakosiu ir as savo most ultimate project car
Kebulas E36 Compactas geltonos arba orandzines spalvos su carboniniu kapotu, juodu stodu ir juodu bagazines virsumi. arba E30 orandzinis taip pat su carboniniu kapotu ir carbonine bagazine.
Variklis E46 M3 variklis, su turbo arba kompresoriumi, apie 700 ag. I E30 JZ variklis single turbo.
Stabdziai E 46 M3 arba Porsche. priekyeje, gale pvz kaip priekiniai standartiniai.
Compactui Wide body siek tiek, E30 siek tiek pustos arkos
Ratai tiek vienam tiek kitam modelui ne didesni nei R17, idealiausiai , KESKEN KT1 atrodo su Gale didele palange.
Salonas 2 sportines sedynes, hidraulinis rankinis, lankai ir t.t, taciau abu automobiliai maximaliai su salonais ir t.t kad labiau i road legal butu panasios.
Atrodo tiek.
Kebulas E36 Compactas geltonos arba orandzines spalvos su carboniniu kapotu, juodu stodu ir juodu bagazines virsumi. arba E30 orandzinis taip pat su carboniniu kapotu ir carbonine bagazine.
Variklis E46 M3 variklis, su turbo arba kompresoriumi, apie 700 ag. I E30 JZ variklis single turbo.
Stabdziai E 46 M3 arba Porsche. priekyeje, gale pvz kaip priekiniai standartiniai.
Compactui Wide body siek tiek, E30 siek tiek pustos arkos
Ratai tiek vienam tiek kitam modelui ne didesni nei R17, idealiausiai , KESKEN KT1 atrodo su Gale didele palange.
Salonas 2 sportines sedynes, hidraulinis rankinis, lankai ir t.t, taciau abu automobiliai maximaliai su salonais ir t.t kad labiau i road legal butu panasios.
Atrodo tiek.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
3xtazy wrote:Yay! Išsipasakosiu ir aš...
P.S. Anglies pluoštas geriausia, kad būtų sausas.
bet uztektu ir plionkes
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
nu ka gal uzteks jau nes kuo toliau tuo juokingiau darosi
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Na kaip supratau likau nesuprastas Žinoma viska su tuo angles pluoštu ir t.t. - svaičiojimai, bet manau šita tema ir yra tam skirta O juk viską galima padaryti daug paprasčiau, pigiau ir žinoma panašiau į tikrovę Betgi, whatever, pasireiškiau, ir gana.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
svarbiausiai, kad butu kuo placiau ir dideles palanges
..
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Seip idomu butu padaryti kokia nesamone remine (silueta) su 4x britvos varikliais po viena kiekvienam ratui, pneumatine arba hidrauline pavara greichiu dezhems, ir mikrokontroleriu valdomu gazu. Na kazkas panashaus i visokius AYC, throttle by wire su load'o paskirstymu kiekvienam motorui pagal g-sensorius ir pan. Be abejo viskas galetu reguliuotis. Kad butu idomiau, galima pvz. priekiui paimti 750, o galui litrinius motorus. Su shiuolaikinem technologijom, kurias gali nusipirkti ir ipirkti tai nera kazkas ish fantastikos srities. Kruvos zhmoniu ir ant LT turi namie CNC staklytes pasidare ir seip hexapodai po namus ropoja kovodami del vietos po saule su visokiais protingais dulkiu siurbliais . Let's get to XXI century. Stabdzhius tiesa visgi palikchiau hidraulinius... Turetu buti idomus aparac, butu galima priraizgyti pilna kebula visokiu laidu, shlangu, beigi sukabinti milijarda xamutu ant ju O ir sheip 16 kaushu choras turetu linksmai skambet. Su valinimu butu zhinoma sunkiau (daugiau mases nei jegos), bet esme konstravime, o ne pimpalu pasimatavime (IMHO). Nes jei matuotis pimpalus, galima tiesiog paverst viska i litus. Tada palyginti matematishkai .
Sau
Sau
Last edited by kwlw on 21 May 2010, 19:50, edited 1 time in total.
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Na pirmą postą padarysiu čia ir pasvaigsiu apie savo svajonių projektą :
O tai būtų Mažas 4WD automobilis :
1988 Subaru Justy
1994 Nissan Pulsar GTi-R
1992 Mazda 323 GTR
Automobilių rėmai čystai pervirinami ,sudedami lankai
Perdaryti į RWD , su atitinkamai pakeistu motoru:
Subaru Justy : EJ20 turbininis - kaltiniai viduriai + didelė kriauklė (Mažai domėjau apie šį motorą ir jam tinkančias turbinas) + blow-off + milžiniškas (palyginus su mašinos dydžiu) FMIC
Nissan Pulsar GTi-R : RB20DET - kaltiniai viduriai + HKS išmetimo kolikas + Denso 550 cc Purkštukai + GT3582R + Greddy type S + HKS FMIC su custom vazdynu + Apexi Power FC
Mazda 323 GTR : 13B-REW + Turbina (Mažai domėjau apie šį motorą ir jam tinkančias turbinas) + blow-off + FMIC + Apexi Power FC
(Klausimai kaip sugrūsti šiuos motorus į siuos mažylius negalioja - Juk tai MOST OF MOST project )
Važiuoklė:
Justy būtų pritaikomos aftermarket Subaru Impreza 1st gen detalės
Pulsar'as "Kabėtų" ant S14 važiuoklės
323 būtų bandoma pritaikyti FD3S važiuoklės dalis
Visi automobiliai tūrėtų pilnai reguliuojamus Tein Super race Coil'us , rasporkes tiek priekyje tiek gale
Stabdžiai:
Visuose auto - custom raižyti stabdžių diskai, Brembo kaladėlės , hidrauliniai rankiniai stabdžiai.
Visuose automobiliuose būtų sumontuotos tiesaus išmetimo sistemos
Visi automobiliai būtų apauti SSR MK.II ratais ir Bridgestone Potenza Padangomis
Išorė:
Automobilių (išskyrus justy) bodykitai būtų originalūs tik prisidėtų viena kita detalė ir žinoma kaikurios detalės keičiamos lengvesnėmis.
Justy body kit būtų gaminamas custom body kit , priekyje atsidurtų '92 Impreza priekinės dalys - lempos grotelės .
Interjeras - Visose mašinose po Bride Lopšį , Recaro saugos diržus ir Momo vairą .
Jei jau supratote : Taip ,Tai Maži automobiliai būtų pritaikyti driftingui .
P.S. TIkiuosi labai nenusvaigau
O tai būtų Mažas 4WD automobilis :
1988 Subaru Justy
1994 Nissan Pulsar GTi-R
1992 Mazda 323 GTR
Automobilių rėmai čystai pervirinami ,sudedami lankai
Perdaryti į RWD , su atitinkamai pakeistu motoru:
Subaru Justy : EJ20 turbininis - kaltiniai viduriai + didelė kriauklė (Mažai domėjau apie šį motorą ir jam tinkančias turbinas) + blow-off + milžiniškas (palyginus su mašinos dydžiu) FMIC
Nissan Pulsar GTi-R : RB20DET - kaltiniai viduriai + HKS išmetimo kolikas + Denso 550 cc Purkštukai + GT3582R + Greddy type S + HKS FMIC su custom vazdynu + Apexi Power FC
Mazda 323 GTR : 13B-REW + Turbina (Mažai domėjau apie šį motorą ir jam tinkančias turbinas) + blow-off + FMIC + Apexi Power FC
(Klausimai kaip sugrūsti šiuos motorus į siuos mažylius negalioja - Juk tai MOST OF MOST project )
Važiuoklė:
Justy būtų pritaikomos aftermarket Subaru Impreza 1st gen detalės
Pulsar'as "Kabėtų" ant S14 važiuoklės
323 būtų bandoma pritaikyti FD3S važiuoklės dalis
Visi automobiliai tūrėtų pilnai reguliuojamus Tein Super race Coil'us , rasporkes tiek priekyje tiek gale
Stabdžiai:
Visuose auto - custom raižyti stabdžių diskai, Brembo kaladėlės , hidrauliniai rankiniai stabdžiai.
Visuose automobiliuose būtų sumontuotos tiesaus išmetimo sistemos
Visi automobiliai būtų apauti SSR MK.II ratais ir Bridgestone Potenza Padangomis
Išorė:
Automobilių (išskyrus justy) bodykitai būtų originalūs tik prisidėtų viena kita detalė ir žinoma kaikurios detalės keičiamos lengvesnėmis.
Justy body kit būtų gaminamas custom body kit , priekyje atsidurtų '92 Impreza priekinės dalys - lempos grotelės .
Interjeras - Visose mašinose po Bride Lopšį , Recaro saugos diržus ir Momo vairą .
Jei jau supratote : Taip ,Tai Maži automobiliai būtų pritaikyti driftingui .
P.S. TIkiuosi labai nenusvaigau
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Na prisidesiu ir as su savo ideja Jau senai uzgimus ideja besiprasanti buti realizuota. Projektas butu street, daily, drift, race, vienu zodziu gyvent jame Receptui reikes:
- Attachments
-
- vieno grazaus SSSR engineering lada 2105
- 14.jpg (88.83 KiB) Viewed 6287 times
-
- vidun sukisti mazda rx-7 fd3s vaziukle, stabziu sistema, vairo sistema ir t.t. zinoma ir daug japonisku gerybiu :) tarp kuriu ir tokie batukai su kokiom advan neova kad kibtu :D
- 2e51lq02.jpg (97.14 KiB) Viewed 6287 times
-
- ir vieno 20b sypsenai veide sukelti :D si paveikslacija geriausiai atspindi mano mintis apie varikli. turiu dar sioki toki body kita pasipaises, bet jis bus paviesintas tik jeigu si ideja pasieks dienos sviesa ;)
- 20B-MSPa6.jpg (98.31 KiB) Viewed 6287 times
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
O as paskirciau 10 metu restauracijai iki factory-new stocko. Turint omeny daliu kainas - realus laiko tarpas, vien 335/35 gumos kiek kastuoja pirelines
-
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Seip tai as realybej jau turiu tokius jau NETGI 2 projektus Vienas jau tesesi beveik 2 metus - kitas dar tik prasidejo O trecias - jau kurpiamas mintyse...
911 / 912 Porsche:
Impreza STi EJ20 motoras:
RWB style Arkos BET JOKIO GALINIO SPARNO!
SSR Professor:
Visiskai Gut'intas salonas, viskas ko tik labiausiai reik palikta + lankai + Sedynes / Dirzai:
Ir visi kiti Goddies to GO fast Ir butinai Mint Green spalva Arba White + martini stripes...
Jei viskas OK - sitas projektas pamatys dienos sviesa jau siemet
911 / 912 Porsche:
Impreza STi EJ20 motoras:
RWB style Arkos BET JOKIO GALINIO SPARNO!
SSR Professor:
Visiskai Gut'intas salonas, viskas ko tik labiausiai reik palikta + lankai + Sedynes / Dirzai:
Ir visi kiti Goddies to GO fast Ir butinai Mint Green spalva Arba White + martini stripes...
Jei viskas OK - sitas projektas pamatys dienos sviesa jau siemet
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Kiekvienam savo
Mano galva, the most ultimate thing on road turėtų svert iki tonos savo originaliame pavidale ir mažiau po tų dešimties (ar kiek ten) metų, būti rwd arba awd, labai gerai valdomas ir atrodyti boisiai piktai Jei būtų parašyta "5 metai" - būtų lengviau, nes miata yra per maža mašina dešimčiai
Įsivaizduoju piktą kartingą, numestą žemėn, su didžiuliais overfender'iais siekiant sutalpint kokių 255 pločio R15 ar R16 padangas gale ant maždaug 9" ratų, su visais priklausančiais važiuoklės modais.
Toliau - motoras kaip minimum 20B, o jei įmanoma pardavus inkstą ir dalį kepenų - 26B. aišku, stipriai paboostintas hehe ir visa tai į ratus galėtų būt perduodama, idealiu atveju, kokia nors stipria AWD dėže (Mitsu?) (taip taip, awd miata ).
Pesimistiškai vertinant po dešimties metų tai būtų kokių 950-980 kg kibiras su mažų mažiausiai 800 arklio ir arti tiek arba net daugiau sukamųjų, varomas keturiais ratais, afigienai stovintis ant kelio ir, kas be ko, 30 metų senumo - vadinasi, tikras oldskūlas, galintis įvaryti siaubo bet kokiam automobiliui
O šita tema - labai gera mintis! Tik manau, kad mažiau reiktų detalių ("keramikinė sankaba ir t.t.") - čia gi "diela techniki". Esmė yra PIKTOS idėjos, kurių dar nieks nesugalvojo arba bent patiems taip atrodo
Mano galva, the most ultimate thing on road turėtų svert iki tonos savo originaliame pavidale ir mažiau po tų dešimties (ar kiek ten) metų, būti rwd arba awd, labai gerai valdomas ir atrodyti boisiai piktai Jei būtų parašyta "5 metai" - būtų lengviau, nes miata yra per maža mašina dešimčiai
Įsivaizduoju piktą kartingą, numestą žemėn, su didžiuliais overfender'iais siekiant sutalpint kokių 255 pločio R15 ar R16 padangas gale ant maždaug 9" ratų, su visais priklausančiais važiuoklės modais.
Toliau - motoras kaip minimum 20B, o jei įmanoma pardavus inkstą ir dalį kepenų - 26B. aišku, stipriai paboostintas hehe ir visa tai į ratus galėtų būt perduodama, idealiu atveju, kokia nors stipria AWD dėže (Mitsu?) (taip taip, awd miata ).
Pesimistiškai vertinant po dešimties metų tai būtų kokių 950-980 kg kibiras su mažų mažiausiai 800 arklio ir arti tiek arba net daugiau sukamųjų, varomas keturiais ratais, afigienai stovintis ant kelio ir, kas be ko, 30 metų senumo - vadinasi, tikras oldskūlas, galintis įvaryti siaubo bet kokiam automobiliui
O šita tema - labai gera mintis! Tik manau, kad mažiau reiktų detalių ("keramikinė sankaba ir t.t.") - čia gi "diela techniki". Esmė yra PIKTOS idėjos, kurių dar nieks nesugalvojo arba bent patiems taip atrodo
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Galvojau ka nors bandyt fantazuot, bet... Kazkaip niekaip sitas padaras pries pora savaiciu matytas "in action" is galvos neislenda...
2.0, 620ag, truputis virs tonos, sekvencine pavaru deze, vairas ir sedyne
http://www.youtube.com/watch?v=83MlUZH8MUk
Manau per 10 metu sulipdomas...
2.0, 620ag, truputis virs tonos, sekvencine pavaru deze, vairas ir sedyne
http://www.youtube.com/watch?v=83MlUZH8MUk
Manau per 10 metu sulipdomas...