Most ultimate awesomest project car!!!

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
User avatar
ramas
Posts: 619
Joined: 10 Jun 2007, 09:42
Location: Prienai

Re: Most ultimate awesomest project!

Post by ramas »

spade ,o tu nenoretai rotorini motora pagvildent???galima sakyt tai netyrinetas pasaulis dar :mrgreen: :mrgreen: na ir ikisi i koki 1 guoli ir zinoma dar i gala :D .gautusi visai idomiai. vokieciai ten ju dauk prikonstrave su britvu motorais....

User avatar
slimshady
Posts: 137
Joined: 09 Feb 2010, 10:32
Location: Sun City

Re: Most ultimate awesomest project!

Post by slimshady »

spade wrote:
slimshady wrote:šis audi 100 coupe modelis yra vienas iš teisingesnių audi gamoje, nors ir non quattro, bet turi galinius varančiuosius ratus.
Priekinius. Tai berods pirmas didziaserijinis vokishkas automobilis su fwd.
mano žiniomis jis nurodytas kaip RWD:
1970 Audi 100 Coupé S
Engine location Front
Engine alignment Longitudinal
Drive RWD

http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=43109

gyvai nečiupinėjau tai kaip ten iš tikro yra nežinau :roll: visgi tikiuosi, kad RWD :)
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Most ultimate awesomest project!

Post by kwlw »

slimshady wrote: gyvai nečiupinėjau tai kaip ten iš tikro yra nežinau :roll: visgi tikiuosi, kad RWD :)
FWD. Uzhtai ir reiktu lupt viska ten lauk, ir det nuo normalios mashinos :).

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
wanadoo
Posts: 1275
Joined: 24 Nov 2004, 22:17
Location: Marijampole-Kaunas
Contact:

Re: Most ultimate awesomest project!

Post by wanadoo »

jei trumpai tai visai noreciau pameginti sukonstruoti elektromobili, ant kokio nors nissano bazes ar 200sx ar 300zx, ikist autocaro keltuvo varikli padaryti kazka panasaus i pavaras kad greitis didesnis butu :D na bet reik palaukti kol akumuliatoriai didesnes talpos pasirodys placiajai rinkai tada tokia ideja galima butu ir igivendinti, nes su dabartiniais akumuliatoriais tai trumpas atstumas ir baisus svoris. Kita diena ka nors daugiau parasysiu :oops:
Gs430

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Most ultimate awesomest project!

Post by spade »

wanadoo wrote:jei trumpai tai visai noreciau pameginti sukonstruoti elektromobili, ant kokio nors nissano bazes ar 200sx ar 300zx, ikist autocaro keltuvo varikli padaryti kazka panasaus i pavaras kad greitis didesnis butu :D na bet reik palaukti kol akumuliatoriai didesnes talpos pasirodys placiajai rinkai tada tokia ideja galima butu ir igivendinti, nes su dabartiniais akumuliatoriais tai trumpas atstumas ir baisus svoris. Kita diena ka nors daugiau parasysiu :oops:
http://grassrootsmotorsports.com/forum/ ... 519/page1/
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Omegatronas
Posts: 40
Joined: 21 Aug 2009, 22:15

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by Omegatronas »

i opel manta b
Image
ideti 3.6 L C36GET I6
Image ,
sesiu begiu ZF pavaru deze is Chevrolet Corvette ZR-1
arba jamam Vauxhall VXR8 kaip donora ir kraunam visa geri i mantute. .:)

User avatar
p4r4z1t45
Posts: 231
Joined: 03 May 2004, 14:42
Location: Vilnius

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by p4r4z1t45 »

bmw e12 pagrindas su e60 535d motoru, "stanced" kaip daily driver'is.
bmw e36 kebulas su 1-2jz ar B6294 ar N54 kaip drift/track aparatas. (nevisai desimtmecio projektas ;) )
porsche 911 (964 carbio?) su Subaru STi motoru kaip fun car'as. :)
Kazkas tokio 8)
E36

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by Minde_Kei »

street / track day monster

pervirintas evo 4-6 RS (tobula butu) kebulas ant dietos(carboninis stogas, soniniai ir galiniai langai plastikiniai, galines fiberglass durys, priekines ispjaustytos), lankai, vamzdeliniai A group subframe'ai, specialiai sitam automobiliui pagaminti amortikai ir t.t.

biudzetas ~25 - 30 klt medziagos + 15 klt darbai (is ju galima uz 10 atlikti paciam, kebula 1 meistras daro virs menesio fulltime'u, tai as daryciau virs metu ko gero....)

stage 1
stock USDM evo 9 viduriai, engine, wiring, deze, difai(centrinis aktyvus), stock brembo stabdziai, r17 lietus-gatve/r18 semislik ratai.
tuning: reguliuojami stabilizatoriai, caster plates, turboback dusle, ecu remap - ~350 ag / 450nm / 1200kg
entry level bet ispleciamas GPS data loggingas race technology/AIM
25 000lt medziagos
kacergos laikas iveikimo 1:22 - 23
stage 2
kumsteline deze kartu su zemesniu galiniu perdavimu, sequential shifteris (cia kaip kam), priekiniai porche suportai ir dideli plaukiojantys custom diskai. gesinimo sistema, elekros isjungejei, tinkliukai ir kiti saugumo niuansai.
stabdziu pedalas su twin stabdziu cilindriukais ir reguliatorium
papildomi davikliai datalogingui
papildomas programavimas kompui flatshift/ign cut/launch control
22 000lt medziagos
kacerga per 1:20

stage 3
variklis: purkstukai, stumai, svaistikliai, viskas aplink juos, voztuvai, viskas aplink juos. suspaudimas ~9, e85, ismetimo kolektorius, isorinis wg, turba, ic, papildomas kuro bakas i zapaskes vieta, kuro pompu sistema, pusti kad butu 500-550 ag kvalifikacijai / fast lapui / 450-500 gatvei / lenktynems 4val./1000km/baltic open? (failsafe 98'am)
rimta sankaba, single disk
r18 slikai/lietaus slikai
papildomi davikliai datalogingui
papildomas mappinimas
medziagos 30 000lt, darbai 3-4klt

mechaninio gripo ieskojimas - kaip pasiseks, pas meistrus nuo 1,5keur (DE/NL/FR) :)

aero dalis - vortex'as, galinis BGW iskeltas iki stogo aukscio, lygus dugnas, galinis difuzorius (cia galima pasiziureti rimciau i sita vieta), priekinis spliteris -sparneliai ir reguliavimas

hmm 5 - 10 klt ?

kacerga per 1:16 - 17 ! :)

dalyvaujant po 3-4 renginius ir 3-4 treniruotes per metus, projektas i kokius 7-8m ishsitestu :) :x
..

West
Posts: 77
Joined: 09 Dec 2008, 18:22
Location: Kaunas-Vilnius

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by West »

Projektas 10 metu butu:
Image
Omega A
Evo 500 - trumpiau isore vat tokia

mechanine dalis:
Image
2jz > Single Turbo
galinis subframe'as is supros
"What is power, without control ?" K.Tsuchiya

pakales
Posts: 67
Joined: 03 Dec 2008, 01:34

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by pakales »

Omegatronas wrote:i opel manta b
...
Įtariu daugiausia laiko užimtų variklio ieškojimas... Kiek jų viso pagaminta buvo :roll:

Per paskutines 2 dienas peržiūrėjau 2 senus vokiškus filmus apie Manta, tai vėl atgimė sena svajonė turėt pilnai atrestauruotą Opel Manta B su 4.0 Irmscher jėgaine bei apdaila...

Image


O kas dėl dešimtmečio projekto, tai vienos idėjos pasirinkt neišeina man... Mažiausiai 3 būtų: FWD, RWD ir AWD... Jei apsispręsiu brūkštelsiu...

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by gess »

Pasiereiksiu ir as :D

Butu kazkas tokio, cia zinoma butu fun karas, savaitgali isvaziuot kokiu senu vingiuotu paupio keliu pasivazinet ar i kokia kelione kur silta. Bet niekas netrukdytu ir i kacergine nuvaziuot kartas nuo karto.

Image
Image

Kebulas s13 karbio, silvia, ar 180sx nosis nera svarbu. Po kapotu "lengvai" pusteltas rb26, su kokiais 400-450 ag ir atitinkama sankaba. Kebula visa pervirinti, viena kita rasporke ivirint galbut, vistik kabrikui standumo nebus perdaug :D. Tuo paciu nurudinta ir antikorozinis naujas viska nusveitus . Su vaziuokle nieko ipatingo: koilai is "konfys" serijos, visos gumos i poliuretana, rimtesni stabilizatoriai, visi sarnyrai ir siaip judancios pakabos dalys naujos, ir geometrijos raguliavimui platesniam kelios nestandartines traukutes. Kokie nors reti JDM R18 ratukai, turetu buti tikrai grazus :lol: . Skyline GTR R32 stabdziai. Na kazkoks bodikitas, gal but toks kaip cia, gal koks kitoks. Del spalvos turbut butu galvojama keleta metu :lol: , bet kokianors ryski butu, arba balta arba juoda. Kazkokios rimtesnes garso aparaturos turbut reiktu, kartais pakruizinant juk norisi pasiklausyt, mintis pastimuliuot kazkuo :D .
Nezinau kiek japonijoj bestogis s13 kainuoja, tai nelabai isivaizduoju viso projekto kainos, bet visa kita daugmaz butu galima paciam pasidaryt, juolab su s13 jau patirties nemazai turiu.

3xtazy
Posts: 3
Joined: 21 May 2010, 15:03

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by 3xtazy »

Yay! Išsipasakosiu ir aš... :)

Mašina gali būti skirta šiaip weekend driving, arba drift'ui :) Siūlau iškarto įvairius variantus :)

-Toyota Soarer (Lexus SC); Nissan 200sx S13 su anglies pluošto targa stogu bei Silvia S13 priekiu (paprastai - Sil80 + targa); arba kabrioletas S13 kaip minėjo "gess"; na tų variantų su kėbulais galima daug primąstyt ;)
-RWD
-BMW V12 5,4ltr. variklis su superkompresorium (taip sakant "Just a real power, no turbo sh*t"; galingas, didelį sukimo momentą turintis elektrinis motoras (jei sportui, tai su keičiamu battery pack'u)
-Pilnas, anglies pluošto, afigienai platus body kit'as
-Anglies pluošto ratlankiai su taip pat afigienai didele palange
-Anglies pluošto stabdžių sistema (tokia kaip būna Bugatti Veyron ir kituose egzotiniuose auto)
-Rasporke bei saugos langai - anglies pluošto (tiesa, kolkas retai naudojami)
-Smarkiai išlengvintas kėbulas bei kiti suprantami dalykai :)

Kolkas tiek, jei ką prisiminsiu - papildysiu.

P.S. Anglies pluoštas geriausia, kad būtų sausas.

P.S.S. Negalvokit, kad esu kažkoks vaikas prižiūrėjęs visokiausių foto ir dabar svaigstantis dėl to anglies pluošto. Juk čia "Most ultimate awesomest project car!!!" ir tiek :) .

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by spade »

3xtazy wrote:P.S.S. Negalvokit, kad esu kažkoks vaikas prižiūrėjęs visokiausių foto ir dabar svaigstantis dėl to anglies pluošto. Juk čia "Most ultimate awesomest project car!!!" ir tiek :) .
Negalvojam. A-ha.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

justafa
Posts: 45
Joined: 24 Apr 2009, 17:07

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by justafa »

na papasakosiu ir as savo most ultimate project car :)
Kebulas E36 Compactas geltonos arba orandzines spalvos su carboniniu kapotu, juodu stodu ir juodu bagazines virsumi. arba E30 orandzinis taip pat su carboniniu kapotu ir carbonine bagazine.
Variklis E46 M3 variklis, su turbo arba kompresoriumi, apie 700 ag. I E30 JZ variklis single turbo.
Stabdziai E 46 M3 arba Porsche. priekyeje, gale pvz kaip priekiniai standartiniai.
Compactui Wide body siek tiek, E30 siek tiek pustos arkos
Ratai tiek vienam tiek kitam modelui ne didesni nei R17, idealiausiai , KESKEN KT1 atrodo su Gale didele palange.
Salonas 2 sportines sedynes, hidraulinis rankinis, lankai ir t.t, taciau abu automobiliai maximaliai su salonais ir t.t kad labiau i road legal butu panasios. :)

Atrodo tiek.

User avatar
identity
Posts: 59
Joined: 29 Jun 2009, 12:57

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by identity »

3xtazy wrote:Yay! Išsipasakosiu ir aš... :)


P.S. Anglies pluoštas geriausia, kad būtų sausas.

bet uztektu ir plionkes :lol:

gweedo
Posts: 1168
Joined: 16 Mar 2007, 20:16
Location: Vilnius

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by gweedo »

nu ka gal uzteks jau :lol: nes kuo toliau tuo juokingiau darosi :P

3xtazy
Posts: 3
Joined: 21 May 2010, 15:03

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by 3xtazy »

Na kaip supratau likau nesuprastas :D Žinoma viska su tuo angles pluoštu ir t.t. - svaičiojimai, bet manau šita tema ir yra tam skirta :) O juk viską galima padaryti daug paprasčiau, pigiau ir žinoma panašiau į tikrovę :D Betgi, whatever, pasireiškiau, ir gana. :wink:

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by Minde_Kei »

svarbiausiai, kad butu kuo placiau ir dideles palanges
..

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by kwlw »

Seip idomu butu padaryti kokia nesamone remine (silueta) su 4x britvos varikliais po viena kiekvienam ratui, pneumatine arba hidrauline pavara greichiu dezhems, ir mikrokontroleriu valdomu gazu. Na kazkas panashaus i visokius AYC, throttle by wire su load'o paskirstymu kiekvienam motorui pagal g-sensorius ir pan. Be abejo viskas galetu reguliuotis. Kad butu idomiau, galima pvz. priekiui paimti 750, o galui litrinius motorus. Su shiuolaikinem technologijom, kurias gali nusipirkti ir ipirkti tai nera kazkas ish fantastikos srities. Kruvos zhmoniu ir ant LT turi namie CNC staklytes pasidare ir seip hexapodai po namus ropoja kovodami del vietos po saule su visokiais protingais dulkiu siurbliais :). Let's get to XXI century. Stabdzhius tiesa visgi palikchiau hidraulinius... Turetu buti idomus aparac, butu galima priraizgyti pilna kebula visokiu laidu, shlangu, beigi sukabinti milijarda xamutu ant ju :lol: O ir sheip 16 kaushu choras turetu linksmai skambet. Su valinimu butu zhinoma sunkiau (daugiau mases nei jegos), bet esme konstravime, o ne pimpalu pasimatavime (IMHO). Nes jei matuotis pimpalus, galima tiesiog paverst viska i litus. Tada palyginti matematishkai :).

Sau
Last edited by kwlw on 21 May 2010, 19:50, edited 1 time in total.
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

Naglas
Posts: 1
Joined: 28 Feb 2009, 15:19

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by Naglas »

Na pirmą postą padarysiu čia ir pasvaigsiu apie savo svajonių projektą :
O tai būtų Mažas 4WD automobilis :
1988 Subaru Justy
1994 Nissan Pulsar GTi-R
1992 Mazda 323 GTR

Automobilių rėmai čystai pervirinami ,sudedami lankai

Perdaryti į RWD , su atitinkamai pakeistu motoru:
Subaru Justy : EJ20 turbininis - kaltiniai viduriai + didelė kriauklė (Mažai domėjau apie šį motorą ir jam tinkančias turbinas) + blow-off + milžiniškas (palyginus su mašinos dydžiu) FMIC
Nissan Pulsar GTi-R : RB20DET - kaltiniai viduriai + HKS išmetimo kolikas + Denso 550 cc Purkštukai + GT3582R + Greddy type S + HKS FMIC su custom vazdynu + Apexi Power FC
Mazda 323 GTR : 13B-REW + Turbina (Mažai domėjau apie šį motorą ir jam tinkančias turbinas) + blow-off + FMIC + Apexi Power FC
(Klausimai kaip sugrūsti šiuos motorus į siuos mažylius negalioja - Juk tai MOST OF MOST project :D )

Važiuoklė:
Justy būtų pritaikomos aftermarket Subaru Impreza 1st gen detalės
Pulsar'as "Kabėtų" ant S14 važiuoklės
323 būtų bandoma pritaikyti FD3S važiuoklės dalis
Visi automobiliai tūrėtų pilnai reguliuojamus Tein Super race Coil'us , rasporkes tiek priekyje tiek gale

Stabdžiai:
Visuose auto - custom raižyti stabdžių diskai, Brembo kaladėlės , hidrauliniai rankiniai stabdžiai.

Visuose automobiliuose būtų sumontuotos tiesaus išmetimo sistemos
Visi automobiliai būtų apauti SSR MK.II ratais ir Bridgestone Potenza Padangomis

Išorė:
Automobilių (išskyrus justy) bodykitai būtų originalūs tik prisidėtų viena kita detalė ir žinoma kaikurios detalės keičiamos lengvesnėmis.
Justy body kit būtų gaminamas custom body kit , priekyje atsidurtų '92 Impreza priekinės dalys - lempos grotelės .

Interjeras - Visose mašinose po Bride Lopšį , Recaro saugos diržus ir Momo vairą .

Jei jau supratote : Taip ,Tai Maži automobiliai būtų pritaikyti driftingui :).

P.S. TIkiuosi labai nenusvaigau :D

User avatar
Jankis86
Posts: 21
Joined: 10 Mar 2009, 13:02
Location: Kaunas

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by Jankis86 »

Na prisidesiu ir as su savo ideja :P Jau senai uzgimus ideja besiprasanti buti realizuota. Projektas butu street, daily, drift, race, vienu zodziu gyvent jame :lol: Receptui reikes:
Attachments
vieno grazaus SSSR engineering lada 2105
vieno grazaus SSSR engineering lada 2105
14.jpg (88.83 KiB) Viewed 6287 times
vidun sukisti mazda rx-7 fd3s vaziukle, stabziu sistema, vairo sistema ir t.t. zinoma ir daug japonisku gerybiu :) tarp kuriu ir tokie batukai su kokiom advan neova kad kibtu :D
vidun sukisti mazda rx-7 fd3s vaziukle, stabziu sistema, vairo sistema ir t.t. zinoma ir daug japonisku gerybiu :) tarp kuriu ir tokie batukai su kokiom advan neova kad kibtu :D
2e51lq02.jpg (97.14 KiB) Viewed 6287 times
ir vieno 20b sypsenai veide sukelti :D si paveikslacija geriausiai atspindi mano mintis apie varikli. turiu dar sioki toki body kita pasipaises, bet jis bus paviesintas tik jeigu si ideja pasieks dienos sviesa ;)
ir vieno 20b sypsenai veide sukelti :D si paveikslacija geriausiai atspindi mano mintis apie varikli. turiu dar sioki toki body kita pasipaises, bet jis bus paviesintas tik jeigu si ideja pasieks dienos sviesa ;)
20B-MSPa6.jpg (98.31 KiB) Viewed 6287 times
Jonas Racevičius
+37060416895
http://carnsoul.com/

User avatar
swiftas
Posts: 206
Joined: 20 Aug 2006, 01:31
Location: Kaunas
Contact:

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by swiftas »

O as paskirciau 10 metu restauracijai iki factory-new stocko. Turint omeny daliu kainas - realus laiko tarpas, vien 335/35 gumos kiek kastuoja pirelines :shock:

Image
-

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by doggy »

Seip tai as realybej jau turiu tokius jau NETGI 2 projektus :D Vienas jau tesesi beveik 2 metus - kitas dar tik prasidejo :D O trecias - jau kurpiamas mintyse...

911 / 912 Porsche:
Image

Impreza STi EJ20 motoras:
Image

RWB style Arkos BET JOKIO GALINIO SPARNO!
Image

SSR Professor:
Image

Visiskai Gut'intas salonas, viskas ko tik labiausiai reik palikta + lankai + Sedynes / Dirzai:
Image

Ir visi kiti Goddies to GO fast :) Ir butinai Mint Green spalva :D :D Arba White + martini stripes...

Jei viskas OK - sitas projektas pamatys dienos sviesa jau siemet :D
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by saukstas »

Kiekvienam savo :)

Mano galva, the most ultimate thing on road turėtų svert iki tonos savo originaliame pavidale ir mažiau po tų dešimties (ar kiek ten) metų, būti rwd arba awd, labai gerai valdomas ir atrodyti boisiai piktai :) Jei būtų parašyta "5 metai" - būtų lengviau, nes miata yra per maža mašina dešimčiai :lol:

Įsivaizduoju piktą kartingą, numestą žemėn, su didžiuliais overfender'iais siekiant sutalpint kokių 255 pločio R15 ar R16 padangas gale ant maždaug 9" ratų, su visais priklausančiais važiuoklės modais.

Toliau - motoras kaip minimum 20B, o jei įmanoma pardavus inkstą ir dalį kepenų - 26B. aišku, stipriai paboostintas :) hehe :) ir visa tai į ratus galėtų būt perduodama, idealiu atveju, kokia nors stipria AWD dėže (Mitsu?) (taip taip, awd miata :lol:).

Pesimistiškai vertinant po dešimties metų tai būtų kokių 950-980 kg kibiras su mažų mažiausiai 800 arklio ir arti tiek arba net daugiau sukamųjų, varomas keturiais ratais, afigienai stovintis ant kelio ir, kas be ko, 30 metų senumo - vadinasi, tikras oldskūlas, galintis įvaryti siaubo bet kokiam automobiliui :)

O šita tema - labai gera mintis! Tik manau, kad mažiau reiktų detalių ("keramikinė sankaba ir t.t.") - čia gi "diela techniki". Esmė yra PIKTOS idėjos, kurių dar nieks nesugalvojo arba bent patiems taip atrodo :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: Most ultimate awesomest project car!!!

Post by xennon »

Galvojau ka nors bandyt fantazuot, bet... Kazkaip niekaip sitas padaras pries pora savaiciu matytas "in action" is galvos neislenda...

2.0, 620ag, truputis virs tonos, sekvencine pavaru deze, vairas ir sedyne :D :D


Image
Image
Image
Image
Image


http://www.youtube.com/watch?v=83MlUZH8MUk


Manau per 10 metu sulipdomas...

Post Reply