Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

5as begis ne gsr'o.ir ka pamatytumeme sucalculiave?:)na faktas tas ,kad i turbo duobe po perjungimo tikrai neikrenta.kol kas liksiu prie standartines dezes.galingumas neperdidelis kam?ziedui?man kaip vairuotojui ar kaip?

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

Image

Got brakes?:)

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by gess »

kokis disku dydis? :)

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

gess wrote:kokis disku dydis? :)
355mm

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

na ka,baigesi sezonas,galima paskaiciuot visciukus:)
Sezona galima pavadint diiiidele rakstim subinej:)zuvo:1zvake,kartu nuzude motora ir turbina,toliau seke 4komplektai indeklu,3 turbo rebuildai.kad nekiltu dideliu konspiraciniu teoriju-tepalo badas nuzude turbos ivores,ju siuksles-indeklus.
Siemet masina "patyre" daug pokyciu.Daugmaz visas sarasas atrodytu taip:
1.perejimas prie e85 kuro(1000cc purkstukai,Bosch motorsport siurblys,walbro intank,alkoholio koncentracijos sensorius)
2.hks272 velenai pakeisti kelford272
3."zuves" garrett gt3076r pakeistas i TurboSystems hibridinis turbokompresorius
4.Standartinis ecu i Motec M800
5.PF plaukiojantys diskai su standartiniais suportais i ap racing 6cilindriuku 356diametro
6.Priekiniai amortizatoriai Tein Super Racing circuit master i Nitron Race serija 3reguliavimu
7.AMS/Moroso padidinto turio karteris su pertvaromis ir durelemis( parduodamas)
8.AMS karteris pakeistas i Pace sauso karterio sistema.
8.Stiklo pluosto durys(isskyrus vairuotojo)
9.Voltex priekinis undertray'us su custom made RaceTech splitteriu

Mase be sauso karterio 1225kg

612ag/650Nm buvo su gt3076r @2bar
siuo metu niekas nezino kiek ag ir Nm yra,nes mapinta gatveje,slegis 1,6baro.nepanasu,kad butu daug maziau nei 600ag,bet daugiau ko gero irgi nera:)

pics to follow

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

tiesa,pradzioj temos buvau rases rato iveikimo laika anuomet.
siemet nesu vaziaves standartines konfiguracijos kacergines trasos.Su Fast Lap sikanu,kuris mano nuomone yra nepalyginamai smagesnis ,labiau tausojantis masina ir t.t. rato iveikimo laikas su semislickais 1:17,1(su latviska kliutim ant makuskes:),matysis onboarde),su slickais 1:15,695 be sauso karterio-t.y.stengiantis nepersistengt tuose posukiuose,kur tepalo slegis nukrisdavo iki2b@7800rpm pvz:)

User avatar
JurgisRA
Posts: 70
Joined: 26 Jun 2009, 19:02
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by JurgisRA »

Kitiems metams dar daugiau AG? :)

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by UNeX »

niekotokio wrote: 1.perejimas prie e85 kuro(1000cc purkstukai,Bosch motorsport siurblys,walbro intank,alkoholio koncentracijos sensorius)
Pasidalink patirtimi kaip kinta spirito koncentracija kiekvienu uzsipylimu, jeigu degalineje pili (ir ar toje pacioje?). Aciu.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

pilu skirtingose degalinese.bet tik Lukoil'o ir Alausos,nes sumapinta naudojant Kuranos gaminama e85.pastebejimas toks kad maziausia koncentracija ,kokia esu mates svieziai ipilto kuro buvo 83 procentai.bet padaryti kazkokiu isvadu,kurioje geresnis kuras tikrai negaliu,nes kita karta toje koloneleje buvo 85procentai.siaip 84-85 proc buna dazniausiai.Paskutinikart kai pyliau Lukoile savanoriuose Vilniuj,buvo 86.

deimas
Posts: 10
Joined: 09 Mar 2011, 01:58
Location: Vilkaviskis-Kaunas-Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by deimas »

kalbant apie etanoli, kaip sekesi sumapint stokini kompa, pries situ purkstuku, dar pries pakeiciant i motec? Buvo kazkokiu problemu?
PS. Nenoriu pilti druskos ant zaizdos :) bet del to ivykio su trukusia zvakia tai keista, man tas pats buvo pries metus panasiai, tik be pasekmiu tokiu, nespejo i vidurius skeveldru susiurbt. Sutapimai cia ar kas? Per daug as nesigilinau , naujas zvakes susukau ir pasibaige tuo viskas, bet gal verta atidziau i tai paziuret, nes pasekmes matau gan liudnos gali buti :)

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

ka turi omeny atidziau paziureti?:)vaziavau su ngk zvakemis,zvakes buvo naujos.taip ,jos buvo ne is race serijos,bet didzioji dalis uk evo su 500+ag vaziuoja butent su to modelio zvakemis.su sio modelio zvakemis vaziavau tris metus iki tol.kaip dar kitaip paziureti i tai?:)
standartinio ecu nemapino su e85 todel negaliu pakomentuoti situo klausimu.bet manau ,kad neturetu buti ten kazkokiu baisiu problemu-puse amerikos vaziuoja su e85 ir standartiniu ecu;)

deimas
Posts: 10
Joined: 09 Mar 2011, 01:58
Location: Vilkaviskis-Kaunas-Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by deimas »

Uomeny turiu TAI :) kad anksciau apie tokios problemos atsiradimo tikimybe net nebuciau pagalvojes, o tarp situ dvieju ivykiu bendra TAI, kad pas mane tuo metu taip pat zvakes buvo ngk, variklis 4g63, bet iki 600AG jam dar toli ir pati zvake truko vaziuojant ne kokioj nors trasoij. Tik tiek..

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by romkasponka »

Negeriau su tokiais priburtais motorais naudoti pure racing zvakes? As asmeniskai aviacijoje kiek susiduriau, o ten naudojamos "Semi-surface discharge" http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/ra ... index.html niekada neteko matyti pamesto izoliatoriaus, t.y. netgi jam itrukus jis visada likdavo viduje, bet pakrates zvake girdi, kad zlega viduje arba matai, kad izoliatorius kliba. Isorinio elektrodo, kuris gali nukristi ar nuluzti nera. Sakykim gana patikimas variantas gaunasi...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

Tuoj papildysiu istorija ir viskas atrodys dar idomiau: turejau per fl 1etapa komplekta nauju tokiu paciu,tuo pat metu porktu zvakiu.puolem keisti.ir ka gi ka gi ka gi?ogi viena besukant tik PYst ir nutruko sriegis ir liko galvoj,o pati zvake issieme...puikiai atsimenu kur jas pirkau ir koks tai buvo modelis.

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

Taip,paradoksalu bet nemaza dalis rimtu uk evo tiuning-shopu rekomenduoja butent sitas zvakes.pats jas pradejau naudoti kai dar buvo 350ag,kai miafireino su ngk racing zvakem.pasiskaiciau,susimokejau po12lt uz vnt ir... Ualia!:-)dingo misfireiai.vienintelis dalykas- keiciau jas kas 1000 km.dabar matyt bus kilmes salis pasikeitus:-)

deimas
Posts: 10
Joined: 09 Mar 2011, 01:58
Location: Vilkaviskis-Kaunas-Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by deimas »

romkasponka wrote:Negeriau su tokiais priburtais motorais naudoti pure racing zvakes? As asmeniskai aviacijoje kiek susiduriau, o ten naudojamos "Semi-surface discharge" http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/ra ... index.html niekada neteko matyti pamesto izoliatoriaus, t.y. netgi jam itrukus jis visada likdavo viduje, bet pakrates zvake girdi, kad zlega viduje arba matai, kad izoliatorius kliba. Isorinio elektrodo, kuris gali nukristi ar nuluzti nera. Sakykim gana patikimas variantas gaunasi...

Kogero, kad turetu buti patikimesnis variantas, bent Jono masinos atveju. Bet savuoju kazkaip keista butu deti vos neaviacines zvakes i stokini varikli, kur tik slegis truputi daugiau kilsteltas nei originale. Nzn arba cia paciose zvakese beda ar kur, bet jei besukant ja sriegis kai dektukas luzta o pati susprogineja kaip popkornas tai kaip ir isvados apie ju kokybe nelabai optimistiskai nuteikia. Siuo metu sudejes Denso iridium. Kogero tas pats sh.. tik kitoj saujoj, bet ant dusios geriau jauciuosi :D

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by romkasponka »

Papasakokit koki anti seize kompaunda naudojat kolegos? ;)
Nes zvake keramikine, perverzi truksta keramika, atsukant perdaug jegos irgi truksta arba keramika, arba nutraukiat sriegi.
http://www.neverseezproducts.com/purenickel.htm rekomenduoju...

Lektuvuose aisku zvake i titana sukasi, bet vistiek nemaisytu ja sutepti, kad sriegis savo paskirti atliktu ir neprikibtu po aukstu slegiu ir temperaturu...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by xennon »

IMHO ne NGK problema, o ju kopijose 8) Parvezes gal 50 komplektu, nei vienam nebuvo jokiu problemu nei instaliuojant, nei naudojant. Aisku ne su tokiais galingumais, bet ne cia esme manau.

Kaip nauja pakaba pasakok geriau? :wink:
Kaitimo priezasti radot?

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

Butent-manau,kad kopiju siunta atkeliavus.tik keista ,kad tokia garsi didele imone jas pardave.del kaitimo neaisku,nemazai klaustuku yra.siaip 99,9proc kad nukele galva.priezastis neaiski kol kas.kas link pakabos-ner ka lygint su teinais.visiskai nieko nereguliavau,kol kas su factory settingais vaziavau ir tai skirtumas didziulis.toks jausmas kad trasa lygesne pasidare:)

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

Taip,lukoil remejas.kitas dalykas-"lukoiliniu" e85 prekiaujanciu koloneliu tinklas didesnis,todel maziau blaskymosi su kanistrais:)

Suo
Posts: 252
Joined: 13 Dec 2007, 22:03
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Suo »

O statoil'o nebandei?

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

ne,nes kaip ir minejau,mapinta ant lukoilo.nematau priezasties sioje vietoje ka nors keisti.galingumo man pakanka,o kazkokiu klaustuku del kuro kokybes bent kol kas tikrai nekilo
o kas nors gal bandes ant stendo skirtingus kurus?

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by xennon »

Kiek domejaus tuo klausimu, statoilo vienintelis pliusas- pastovi kocentracija, t.y. maziau plaukioja lyginant su lukoilu (tu daviklio pagalba turetum matyt siaip). Bet realiai jokio skitumo nepastebejau, egt vienodas su abiem, nedetonojai nei su vienu, dingsta is bako taip pat greitai :D

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

na tas plaukiojimas tai 2proc max apskritai kiek teko matyti.idomu kiek tai turi itakos

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Laimis »

niekotokio wrote:na tas plaukiojimas tai 2proc max apskritai kiek teko matyti.idomu kiek tai turi itakos
Patikek, jokios. Jei istikruju tik tiek tera.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Post Reply