Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by nrvz »

niekotokio wrote:taip,1:18,xx buvo galima sakyti stabilus laikas high boost rezimu.low-boost 1:19,7

http://www.youtube.com/watch?v=uaSYjf4a ... e=youtu.be

kita kart paskambink, kai varysi. man 10min iki kacergos :evil:

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

nrvz wrote:
niekotokio wrote:taip,1:18,xx buvo galima sakyti stabilus laikas high boost rezimu.low-boost 1:19,7

http://www.youtube.com/watch?v=uaSYjf4a ... e=youtu.be

kita kart paskambink, kai varysi. man 10min iki kacergos :evil:
ok;) duosi pralekt? :D

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

Conan'ai,ne kol kas nenumatyta jokiu karboniniu detaliu.yra ir be ju dar daaaaug daaaug reikalu su ta masina:)))

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Minde_Kei »

niekotokio wrote:...greiciausia Lietuvos istorijoje subaru gc8,kurios biudzetas lenkia manaji,vaziavo kacergoj 1:25(kalbu apie L.Basinsko gc8,jis pats ivardino toki laika)..
ne nu... :) čia jau neištversiu :)
mano buvusi 2000 subaru impreza gc8 GT(net ne sti), t.y. europine versija, nardi edition (lengva), su 1,1 bar (230-240 ag su dujomis) su r16 g profileriais ivaziavo 1,27 :) vairuotojas Paulius Insoda, buvo kalnu cemp etapas, galima atkasti gal laikus
:twisted:
kad nera rimtos masinos + vairuotojo komplekto tokioj mykstukineje valstybeje kaip lt dar nereikia nurasyti :P

gc8 turi privaluma - svori, bet trukuma - kebulo standuma, o kai arkliu yra ir ten ir ten - svoris jau pradeda nebezaisti. seip evo tikrai geras automobilis ir mažai yra galinčių su juo konkuruoti, o gal nera apskritai... iki 2000 subaru dar turejo kazkoki pranasuma, po to pranasumas liko tik kainoje :)
..

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

speju trasa dar buvo senoji+idomu ar su greicio gesinimo zona vaziavo,nes pvz Dalius Maniusis uzpernai vaziavo su japoniska gc sti su toyo ir jo geriausias laikas buvo 1:27.uzbegdamas teiginiui "tarpine prasta" iskart pasakau,kad blogu vaziavimu jis nepasizymi ir patirties turi nevaikiskai:)

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by nrvz »

per kalnu lenktynes budavo keli shikanai, bet ne pilna rata vaziuodavo... tai nelabai palyginami dalykai :)

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Minde_Kei »

tada buvo vaziuojamas daugiau nei vienas ratas, ir be sikanu.

nu nevermind :) sunku lyginti masinu ir vairuotoju galimybes, kai sudedi jas i viena vieta.
..

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by xennon »

Dalius kiek pamenu tada su RWD vaziavo :)

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

zodziu tokios naujienos:
kadangi 2metai motorui nieko nedaryta,o per juos jis nuvaziavo apie 5000km trasoj,nusprendem paziuret,kas gi viduj:)
rezultatai:
leak downas 100-97-99-97
isdirbis bloko apatinej daly
prasede keli Ferrea retaineriai
isdirbis ant indeklu
sprendimas:
nauji stumokliai
blokas
tarpines
retaineriai
indeklai
Attachments
1.jpg
1.jpg (96.2 KiB) Viewed 11013 times
2.jpg
2.jpg (88.46 KiB) Viewed 11013 times

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Laimis »

Kiek rpm sukosi ? Stockas buvo pries tai vidus ?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

pries tai buvo tai,kas surasyta temos pradzioj.yra daliu sarasas.redline'as 8200,2barai,550ag,560Nm,no street use:)

Japanese
Posts: 108
Joined: 27 Dec 2009, 17:12

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Japanese »

niekotokio wrote:pries tai buvo tai,kas surasyta temos pradzioj.yra daliu sarasas.redline'as 8200,2barai,550ag,560Nm,no street use:)
Blokas naujas, ar tik restauruotas (slifuotas) ?

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

imtas kitas naudotas blokas,slifuotos plokstumos,greztas,honinguotas.

User avatar
g
Posts: 239
Joined: 23 Jun 2005, 12:44

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by g »

Kaip su amortikais? Aerodinamika? Nusimato kas nors ar "ai tiek tos"?

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by xennon »

Taigi jau rase, kad varikli perrinks ir kebula (pagaliau) nusidazys...

fotonas13
Posts: 499
Joined: 01 Sep 2005, 21:29
Location: Vln
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by fotonas13 »

Matem tavo varikli pilaitej i "dezes" sukrauta...... :D
03 CTR K20a2 Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

o vat taip vat!:)
Attachments
engine1.jpg
engine1.jpg (15.28 KiB) Viewed 10069 times

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

jau nebe dezej motoras:)
kas link kitu darbu,planuoju baigti ,tai ,kas buvo suplanuota pernai, bet nespejom.nusidazyt kebula iki galo,pasikeisti intercooleri,oilcooleri,ismetima,pakeisti atraminius visus amortizatoriu,nes issideveje labai,pagaliau uzsideti vaira normalu su stebule,kad butu galima nustumt sedyne tolyn i gala,kaip ir planuota.kadangipernai kartais turedavau problemu su "atlyvais",ko gero ivyks ir kuro sistemos perdarymas i patikimesne-su isoriniu siurbliu.del aero ir kitu planu nenoreciau issiplest,jei pavyks,tada ir papasakosiu;)

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Justinianas »

lygus dugnas ftw

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

pakomentuokite prasau placiau:)kaip isivaizduoji jo gamyba?jei padaryti taip,kaip reikia,kainuos didele kruva pinigu.be to teks susidurt su ivairaus plauko problemom-apskritai eksploatavimui labai "unfriendly" masina turetu pasidaryt-prie nieko paprastai neprieisi,kitas dalykas -ausinimo problemos-motoras,deze,galinis difas verks kruvinom asaro-ko gero tektu statyti papildomus radiatorius.dar vienas klausimas-kur padeti ismetima?zodziu kruva reikalu su tuo pilnu ploksciu dugnu.o svarbiausias reikalas-klausimas ar sugebesi pasinaudoti jo teikiamais privalumais.zodziu,mintis ko gero teisinga,bet igyvendinama sudetingai.

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by ZLODEY »

o kas su ismetimu ir difais? toks dugnas pagrinde gi daromas tik priekyje ir sonuose, o ausinimas skyles pagal poreikius... :roll:
Image
Image
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by wrx »

niekotokio wrote:zodziu kruva reikalu su tuo pilnu ploksciu dugnu.o svarbiausias reikalas-klausimas ar sugebesi pasinaudoti jo teikiamais privalumais.zodziu,mintis ko gero teisinga,bet igyvendinama sudetingai.
labai abejoju kad kacergoj pavyktu tai isnaudoti. Pinigu daug, o naudos nelabai pastebimai.

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

o kas su difu ir dusliku?neretas atvejis yra gaisras del dusliko nesiausinimo,arba bent jau nusideginimai i ikaitusi dugna virs ismetimo.agregatams ausinimas neisvengiamai sumazeja.sakai ausinimas/skyles pagal poreikius?poreikiu suzinojimas manau vel gi kainuos viena kita difa:)difai ir taip gan neblogai "issigliaudo" kai vaziuoji su slikais,nelygia danga ir su siek tiek ag,jei dar prisidetu aukstos temperaturos,manau problema dar paastretu.jei daryciau visa dugna nuo priekio iki galo,tai butent VISA,dengciau ir centrini tuneli,ismetima tektu vesti kazkur per sona.kol kas,jei kazka ir bandysiu daryti tai priekine dali.
nuotraukoj labai primityvus dugno pavyzdys.cia matom cyber evo dugno centrine dali,atrodo gan sudetingai.kad veikia,manau nera ko gincytis:
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/ ... 0F5796.jpg

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Justinianas »

poreikius susizinoti padetu jau padaryti sprendimai atitinkamuose projektuose.
turbut ir pats supranti kad aerodinamika vienas svarbiausiu veiksniu gerinant 0.XXsek. pasidaryt priekinio buferio normalu spliteri, ar galini difuzoriu nereikalauja dideliu tech.sprendimu/islaidu kaip pilnai lygus dugnas

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by romkasponka »

Klausimas kiek difuzorius bus veiksmingas be lygaus dugno?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Post Reply