Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
User avatar
Vyskupas
Posts: 237
Joined: 23 Jun 2008, 03:56

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Vyskupas »

spade wrote:As tai turiu kita pamastyma... Norint zinoti, reikia dometis.
Atsakymu i savo klausimus tu negauni ne todel, kad nieks tau neatsako, o todel, kad tu nesupranti to (greiciausiai tiesiog truksta ziniu), kas tau atsakoma, o aiskinti nuo ABC norinciu kaipo ir nera... niekas cia mokytojais neisidarbino ir pinigu uz tai negauna.
Spade vietoj viso sito isvedziojimo, butu uzteke konkretaus atsakymo i tema, nes tai ka dabar pasakei vel nera sitos masinos esminiai pliusai, tai tada tik tiek paklausiu: kuom sita masina pranasesne pries trigubai lengvesni kitkara tarkim su kokiais 220ag?
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by rks »

Vyskupas wrote: Spade vietoj viso sito isvedziojimo, butu uzteke konkretaus atsakymo i tema, nes tai ka dabar pasakei vel nera sitos masinos esminiai pliusai, tai tada tik tiek paklausiu: kuom sita masina pranasesne pries trigubai lengvesni kitkara tarkim su kokiais 220ag?
Atsakymas i tavo klausyma yra 42. Ji gali buti pranashesne tuo kad nera kitkaras arba butent tuo buti nepranashesne. Jei tau patinka kitkarai tai pirmin ir tai nebus kazhkox lievas pasirinkimas. Jonas padare kita pasirinkima, kuris nebutinai turi ishpildyti kiekvieno autoerotines fantazijas.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II

User avatar
Vyskupas
Posts: 237
Joined: 23 Jun 2008, 03:56

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Vyskupas »

rks wrote:
Atsakymas i tavo klausyma yra 42. Ji gali buti pranashesne tuo kad nera kitkaras arba butent tuo buti nepranashesne. Jei tau patinka kitkarai tai pirmin ir tai nebus kazhkox lievas pasirinkimas. Jonas padare kita pasirinkima, kuris nebutinai turi ishpildyti kiekvieno autoerotines fantazijas.
ka reiskai tas 42? ir nereiketu pulti irodineti jog nieko nezinau, uztektu paaiskinimo :) Visu pirma as tikrai nenuvertinu EVO, priesingai zavi masina, o dar su tiek galios.. :) ir pagrindinis mano klausimas yra kuris variantas optimalesnis ar mazas svoris ir maziau galios, ar galinga bet savotiskai sunki masina(kadangi Jono labiau priskiriama pastarajai, tai cia ir kilo diskusija), o kiekvienas vaziuoja su kuo nori ir gali: nuo zigulio iki ferrario :wink:
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Minde_Kei »

Vyskupas wrote:
rks wrote:
Atsakymas i tavo klausyma yra 42. Ji gali buti pranashesne tuo kad nera kitkaras arba butent tuo buti nepranashesne. Jei tau patinka kitkarai tai pirmin ir tai nebus kazhkox lievas pasirinkimas. Jonas padare kita pasirinkima, kuris nebutinai turi ishpildyti kiekvieno autoerotines fantazijas.
ka reiskai tas 42? ir nereiketu pulti irodineti jog nieko nezinau, uztektu paaiskinimo :) Visu pirma as tikrai nenuvertinu EVO, priesingai zavi masina, o dar su tiek galios.. :) ir pagrindinis mano klausimas yra kuris variantas optimalesnis ar mazas svoris ir maziau galios, ar galinga bet savotiskai sunki masina, o kiekvienas vaziuoja su kuo nori ir gali: nuo zigulio iki ferrario :wink:
nu tai yra skirtingos klases, kebuliniai, openwheeleriai ir t.t. jei nori pamusti kacergos rekorda nusipirk estonia formule, isidek amortikus naujus, britvos varikli ir su r13 slikais isuksi 1.15 po poros metu

bet ar iki kacergos su tokia nuvaziuosi is ukmerges - ai dont nau :D
..

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

Vyskupas wrote:To Spade: tai tu gal kaip skaites gali paimt ir atsakyt, koks tolkas is tokios auto, nes klausiu jau trecia karta vis kitu kampu, autorius pats joje suvardino minusus, kuriu neturi tie lengvieji... (cia ne su ta potekste kad evo blogas, anaiptol)

to wrx: niekas cia egspertais saves nelaiko, o lygint laikus normalu, ypac kad Jonas vaziuoja galingiausioje, ir del jo laiko, pokolkas visi sake jog rimtas rezulatas..

To Minde_kei: jei lytu ar butu purvina teoriskai geriau valdytis turetu awd, bet jei ant sauso asfalto iseinant is sikano masina stojasi skersa, o turba kaip sake veikai on/off, tai butu tikria idomu pamatyt ir evo ant slapio :)
o tu nepagalvojai kiek darbo ideta i pvz Firanto masina?ar bent isivaizduoji kiek kainuotu ja teisingai sukonstruoti is brangiu,patikimu,paskaiciuotu daliu?dar atsakyk i toki klausima- toks Noose is klaipedos vaizavo 1:24 su S2000 standartiniu kebulu,tiuninginiais amortikais,teisingom padangom,aero ir stabdziais.manau jei pasispaustu,vaziuotu 23.klausimas tau-koks tikslas konstruoti tokio sudetingumo projekta kaip Firanto?atsakymas-nes tai patinka.tavo klausimas skamba mazdaug taip kaip ir sitas-kodel tavo golfo ratai yra oranziniai,jei galetu buti pvz gunmetal spalvos?atsakymas-nes tau patinka.manau reiketu paciam pameginti vaziuoti o tada pakomentuoti,nes dabar tai nera objektyvu. tik no offense :)tiesiog nesupratai manes pirmus du kartus,bandau paaiskinti kitaip.

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

2 Minde_Kei:beje,pas mane viskas mechanika,nera nei centro nei galinio aktyvau.understeero/overtseero problema galima meginti spresti ivairiomis stabilizatoriu,spyruokliu bei isvertimo/suvedimo kombinacijomis.tai labai sudetingas ir laikui bei pinigams labai imlus darbas.


ps:kam idomu,i fastlapa bikerniekuose uzsiregistravo estas su viperiu twin-turbo.1400ag :) +aero ir t.t. rimtas balius nusimato :)

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by nrvz »

kas del 4wd ziede, FIA ne siaip sau tai uzdraude FIA prioritetiniuose cempionatuose, del:
1. didejancios kainos developinant masinas..
2. neturi sansu jokie FWD ir RWD konkuruoti su 4wd ir ant sauso asfalto, del diddesnio stabilumo 4wd stabdant, posukiuose bei isejimuose is ju... tiesiosiose RWD GT klasese tokiu paciu galingumu (nes gi FIA dar ir restriktoriais riboja greiti..) begdavo nuo 4wd.. Cia jau nekalbant apie lietu..

Kacergineje islipti is 1:20 yra jau sis tas, vien tik greitos masinos tam neuzteks, beto pagreiteti be rimto datalogingo bus labai sunku, nes kiekvienas pakeitimas jau itakos po truputi, negalesi suprasti kurio parametro pakeitimas tau leido vaziuoti greiciau, arba suletino..

Audi Xtra vien tik is stabilizatoriu reguliavimu rato iveikimas skiriasi iki 2 sec (cia aisku buvo vaziuojama "be amortiku"), o galiniu padangu taip ir nepavykdavo susildyti iki darbines temp.

User avatar
Vyskupas
Posts: 237
Joined: 23 Jun 2008, 03:56

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Vyskupas »

niekotokio wrote: o tu nepagalvojai kiek darbo ideta i pvz Firanto masina?ar bent isivaizduoji kiek kainuotu ja teisingai sukonstruoti is brangiu,patikimu,paskaiciuotu daliu?dar atsakyk i toki klausima- toks Noose is klaipedos vaizavo 1:24 su S2000 standartiniu kebulu,tiuninginiais amortikais,teisingom padangom,aero ir stabdziais.manau jei pasispaustu,vaziuotu 23.klausimas tau-koks tikslas konstruoti tokio sudetingumo projekta kaip Firanto?atsakymas-nes tai patinka.tavo klausimas skamba mazdaug taip kaip ir sitas-kodel tavo golfo ratai yra oranziniai,jei galetu buti pvz gunmetal spalvos?atsakymas-nes tau patinka.manau reiketu paciam pameginti vaziuoti o tada pakomentuoti,nes dabar tai nera objektyvu. tik no offense :)tiesiog nesupratai manes pirmus du kartus,bandau paaiskinti kitaip.
Na tada Firanto atveju (nenuvertinant jo) Noose yra geresnis driveris, nes svorio skirtuma kitaip paneigti butu sunku, o gal imanoma...? o suprast stengiuos, ir kad yra didele ivairove masinu, o ne vien tarkim civicai, tai man, kaip ziurovui, tik idomiau :) tiesiog pabandziau pagvildent tema svoris vs. galia :)

p.s. esu viena karta vaziaves gal 5 ratus, tad tiek tu ziniu praktikoj, tikiu akd realiai viskas atrodo kitaip :)
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...

wenceremos
Posts: 91
Joined: 23 Mar 2009, 08:38

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by wenceremos »

Remiantis mano kuklia praktika (pastovus pavazinejimai Plytineje) ir F1 ziurejimu- geriausia yra minimalus svoris+maksimali galia, kaip ir raso Spade'as. :)
Del Firanto masinos lengvumo bent jau pernai- paskaityk jo pasakojima driftmag'e, visos snekos apie labai maza svori- legendos ir tiek. Net siais metais Rygoje, kai svere jo masina, ten buvo 1070kg. O pernai buvo daugiau kiek zinau.
Pasiziurejus i Japonija ar UK, time atack'uose labai sekmingai vaziuoja 4wd, tiek sti, tiek evo. Vienas zmogus, vaziuojantis kazkuriame Japonijos megeju cempe, kur dalyvauja vietiniu hondatuning/evoperformance imoniu ruostos masinos, rase, kad greiciausi ziede evo ir visi kiti, skajai, supros,nsx, kad ir labai lengvi ruko nuosaleje.

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by rks »

Vyskupas wrote:
ka reiskai tas 42?
The Hitchhikers Guide to the Galaxy filme superkompas per 1000 metu pateike toki atsakyma i klausyma "kokia yra esme". Jis labai tinka ir tavo atveju. :lol:
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Minde_Kei »

niekotokio wrote:2 Minde_Kei:beje,pas mane viskas mechanika,nera nei centro nei galinio aktyvau.understeero/overtseero problema galima meginti spresti ivairiomis stabilizatoriu,spyruokliu bei isvertimo/suvedimo kombinacijomis.tai labai sudetingas ir laikui bei pinigams labai imlus darbas.
tai visa tai aisku :) i 2003 usdm jei butum centra aktyvu susidejes tikrai parasytum - nes ten darbo... :D
..

User avatar
Vyskupas
Posts: 237
Joined: 23 Jun 2008, 03:56

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Vyskupas »

wenceremos wrote:Remiantis mano kuklia praktika (pastovus pavazinejimai Plytineje) ir F1 ziurejimu- geriausia yra minimalus svoris+maksimali galia, kaip ir raso Spade'as. :)
Del Firanto masinos lengvumo bent jau pernai- paskaityk jo pasakojima driftmag'e, visos snekos apie labai maza svori- legendos ir tiek. Net siais metais Rygoje, kai svere jo masina, ten buvo 1070kg. O pernai buvo daugiau kiek zinau.
Pasiziurejus i Japonija ar UK, time atack'uose labai sekmingai vaziuoja 4wd, tiek sti, tiek evo. Vienas zmogus, vaziuojantis kazkuriame Japonijos megeju cempe, kur dalyvauja vietiniu hondatuning/evoperformance imoniu ruostos masinos, rase, kad greiciausi ziede evo ir visi kiti, skajai, supros,nsx, kad ir labai lengvi ruko nuosaleje.
Toks pasakymas max galia ir min svoris, is tokio zmogaus kaip Spade yra siek tiek absurdiskas, ne del to kad neteisingas, bet todel kad tai tikriausiai zino bet kuris turintis masina. Del Firanto tai driftmage diskusija siek tiek apie kitka pasisuko, siuo atveju arogancija.. Del svorio nieko nepasakysiu nes nesidomejau, bet toje amsinoje turetu but kitas didelis pliusas del tokios remines konstrukcijos tai standumas, nes dar sian skaiciau jog tarkim e30 su 3,0d varikliu jau prasosi lanku, kadangi kebulas neatlaiko perkrovu, tad tas min svoris su max galia irgi turi but derinamas... o pas ta pati Firanta ar Manta ikisus sraige po kapotu ir atsukus arkliu butu idomu pamatyt kiek duotu papildoma galia ziurint i laika, nes tikriausiai lengvint ten nelabai like ka.

Del evo butu idomu suzinot kame ta paslaptis kad jie greiciausi, handlingas, balansas, dinamika? :) ir siaip ar taip ir pats turedamas pasirinkimo laisve mieliau tureciau toki gan "sunku" evo su tiek galios, nei lengva kibira :) no offence
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

Vyskupas wrote:
wenceremos wrote:Remiantis mano kuklia praktika (pastovus pavazinejimai Plytineje) ir F1 ziurejimu- geriausia yra minimalus svoris+maksimali galia, kaip ir raso Spade'as. :)
Del Firanto masinos lengvumo bent jau pernai- paskaityk jo pasakojima driftmag'e, visos snekos apie labai maza svori- legendos ir tiek. Net siais metais Rygoje, kai svere jo masina, ten buvo 1070kg. O pernai buvo daugiau kiek zinau.
Pasiziurejus i Japonija ar UK, time atack'uose labai sekmingai vaziuoja 4wd, tiek sti, tiek evo. Vienas zmogus, vaziuojantis kazkuriame Japonijos megeju cempe, kur dalyvauja vietiniu hondatuning/evoperformance imoniu ruostos masinos, rase, kad greiciausi ziede evo ir visi kiti, skajai, supros,nsx, kad ir labai lengvi ruko nuosaleje.
Toks pasakymas max galia ir min svoris, is tokio zmogaus kaip Spade yra siek tiek absurdiskas, ne del to kad neteisingas, bet todel kad tai tikriausiai zino bet kuris turintis masina. Del Firanto tai driftmage diskusija siek tiek apie kitka pasisuko, siuo atveju arogancija.. Del svorio nieko nepasakysiu nes nesidomejau, bet toje amsinoje turetu but kitas didelis pliusas del tokios remines konstrukcijos tai standumas, nes dar sian skaiciau jog tarkim e30 su 3,0d varikliu jau prasosi lanku, kadangi kebulas neatlaiko perkrovu, tad tas min svoris su max galia irgi turi but derinamas... o pas ta pati Firanta ar Manta ikisus sraige po kapotu ir atsukus arkliu butu idomu pamatyt kiek duotu papildoma galia ziurint i laika, nes tikriausiai lengvint ten nelabai like ka.

Del evo butu idomu suzinot kame ta paslaptis kad jie greiciausi, handlingas, balansas, dinamika? :) ir siaip ar taip ir pats turedamas pasirinkimo laisve mieliau tureciau toki gan "sunku" evo su tiek galios, nei lengva kibira :) no offence
nepyk,bet tau turbut vel nemiga :) puse cia parasytu postu yra atsakymai i tavo klausima.o jei visgi nerandi to,kuris visiskai atsakytu i tavo klausima,siulau rinktis ta vairanta "42" :)

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by tonic »

Vyskupai - nu nebuk ikyrus, a?

User avatar
Vyskupas
Posts: 237
Joined: 23 Jun 2008, 03:56

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Vyskupas »

bakalauras... :lol:
viskas cia ok, nors ir nesupratau kas tas 42, bet baigiu tuos isvedziojimus :wink:
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...

User avatar
Martinas
Posts: 24
Joined: 02 Aug 2006, 23:02
Location: Vilnius/Klaipėda

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Martinas »

OT:
Vyskupas wrote:nors ir nesupratau kas tas 42
http://en.wikipedia.org/wiki/Answer_to_ ... Everything
bugeye scooby.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by romkasponka »

wenceremos wrote:Del Firanto masinos lengvumo bent jau pernai- paskaityk jo pasakojima driftmag'e, visos snekos apie labai maza svori- legendos ir tiek. Net siais metais Rygoje, kai svere jo masina, ten buvo 1070kg. O pernai buvo daugiau kiek zinau.
Zinai kiek jis balasto isidejes ir kiek turi sverti savo klaseje?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

brakusa
Posts: 112
Joined: 17 Oct 2007, 04:02

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by brakusa »

Nežinau ir aš, galite pasakyti? Dar norėjau paklausti, kiek ag atiduoda šis evo į ratus?

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

jei bandysiu dabar prisiminti,tikriausiai pameluosiu.reiktu paziureti.

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Minde_Kei »

-20-25proc nuo alkuninio paprastai buna.

seip tos pikines reiksmes nieko neduoda, tuo labiau ju tikslumas su tuo stendu, svelniai tariant abejotinas
..

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

nuostoliai priklauso ir nuo stendo.o kas gali pasakyti,kas yra tikslu,o kas ne?as tiesiog turiu atskaitos taska-mano masina su skirtingais pakeitimais sukta tik ant to stendo.sukta daugybe kartu.tos pikines reiksmes man neturi dideles reiksmes,kreives "forma" ir pokyciai turi.o svarbiausia,tai kaip automobilis elgiasi vaziuojant.

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

spade wrote:
niekotokio wrote:4u prie ~3800 jau "pilnai ISIJUNGIA turbina" :lol: :lol:
O zemesniais?
Darbinis turis standartinis kiek supratau?
truputis archeologijos:)
anot kreives yra 240Nm@3000,manau ne taip jau blogai kaip su gt30
410Nm@4000
500Nm@4500
530Nm@5000
560Nm@6000
510Nm@7500
zodziu kreive "ne papas"
aisku,reikia tureti ant omeno,kad gatveje viskas prasideda siek tiek anksciau

User avatar
Apex
Posts: 294
Joined: 02 Nov 2005, 12:26
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Apex »

Vyskupas tavo mastymas yra panasus i "kodel visi nevazineja su tdi golf" ?
kartais uztenka tokio argumento kaip "o man patinka" ir viskas. cia jau nesnekant apie skirtingas klases, kas jau lyg ne karta buvo paaiskinta.
stebetis kodel zmogus pasirinko 1400kg automobili o ne 900kg irgi nera protinga. kai kurie dalykai tiesiog nediskutuojami. Tai subjektyvus pasirinkimas ir objektyvumo cia ieskoti neverta. tobulini tai ka nori tobulint.
Jonai, apsidairyk, gal dar koki 100kg vistik imanoma ismesti?
Mazda Rx4/929 coupe 1975
Mano mazda>>>
Mano foto albumas>>>

User avatar
Vyskupas
Posts: 237
Joined: 23 Jun 2008, 03:56

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Vyskupas »

Apex wrote:Vyskupas tavo mastymas yra panasus i "kodel visi nevazineja su tdi golf" ?
kartais uztenka tokio argumento kaip "o man patinka" ir viskas. cia jau nesnekant apie skirtingas klases, kas jau lyg ne karta buvo paaiskinta.
stebetis kodel zmogus pasirinko 1400kg automobili o ne 900kg irgi nera protinga. kai kurie dalykai tiesiog nediskutuojami. Tai subjektyvus pasirinkimas ir objektyvumo cia ieskoti neverta. tobulini tai ka nori tobulint.
Jonai, apsidairyk, gal dar koki 100kg vistik imanoma ismesti?
"man patinka" nera argumentas, masina jei patinka - tai patinka kazkokiom savybem, ir ne joks stebejimasis ten buvo, o klausimas kodel butent toks automobilis ir tai diskutuojama. tiesiog nesupratai kas man buvo idomu - tai yra butent pasirinkimas :wink:
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...

User avatar
aTofi
Posts: 602
Joined: 18 Apr 2007, 12:47
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by aTofi »

jeigu "man patinka" nera argumentas. Tada daugelis cia turi "neargumentuotai" pasirinktus automobilius.
Matosi tu geriau zinai :lol:
Man regis "patinka" argumentas vienas is argumentiskiausiu :D
RS13 94' 200sx mods, 1.2bar = 360hp

Post Reply