Spade vietoj viso sito isvedziojimo, butu uzteke konkretaus atsakymo i tema, nes tai ka dabar pasakei vel nera sitos masinos esminiai pliusai, tai tada tik tiek paklausiu: kuom sita masina pranasesne pries trigubai lengvesni kitkara tarkim su kokiais 220ag?spade wrote:As tai turiu kita pamastyma... Norint zinoti, reikia dometis.
Atsakymu i savo klausimus tu negauni ne todel, kad nieks tau neatsako, o todel, kad tu nesupranti to (greiciausiai tiesiog truksta ziniu), kas tau atsakoma, o aiskinti nuo ABC norinciu kaipo ir nera... niekas cia mokytojais neisidarbino ir pinigu uz tai negauna.
Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Atsakymas i tavo klausyma yra 42. Ji gali buti pranashesne tuo kad nera kitkaras arba butent tuo buti nepranashesne. Jei tau patinka kitkarai tai pirmin ir tai nebus kazhkox lievas pasirinkimas. Jonas padare kita pasirinkima, kuris nebutinai turi ishpildyti kiekvieno autoerotines fantazijas.Vyskupas wrote: Spade vietoj viso sito isvedziojimo, butu uzteke konkretaus atsakymo i tema, nes tai ka dabar pasakei vel nera sitos masinos esminiai pliusai, tai tada tik tiek paklausiu: kuom sita masina pranasesne pries trigubai lengvesni kitkara tarkim su kokiais 220ag?
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ka reiskai tas 42? ir nereiketu pulti irodineti jog nieko nezinau, uztektu paaiskinimo Visu pirma as tikrai nenuvertinu EVO, priesingai zavi masina, o dar su tiek galios.. ir pagrindinis mano klausimas yra kuris variantas optimalesnis ar mazas svoris ir maziau galios, ar galinga bet savotiskai sunki masina(kadangi Jono labiau priskiriama pastarajai, tai cia ir kilo diskusija), o kiekvienas vaziuoja su kuo nori ir gali: nuo zigulio iki ferrariorks wrote:
Atsakymas i tavo klausyma yra 42. Ji gali buti pranashesne tuo kad nera kitkaras arba butent tuo buti nepranashesne. Jei tau patinka kitkarai tai pirmin ir tai nebus kazhkox lievas pasirinkimas. Jonas padare kita pasirinkima, kuris nebutinai turi ishpildyti kiekvieno autoerotines fantazijas.
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
nu tai yra skirtingos klases, kebuliniai, openwheeleriai ir t.t. jei nori pamusti kacergos rekorda nusipirk estonia formule, isidek amortikus naujus, britvos varikli ir su r13 slikais isuksi 1.15 po poros metuVyskupas wrote:ka reiskai tas 42? ir nereiketu pulti irodineti jog nieko nezinau, uztektu paaiskinimo Visu pirma as tikrai nenuvertinu EVO, priesingai zavi masina, o dar su tiek galios.. ir pagrindinis mano klausimas yra kuris variantas optimalesnis ar mazas svoris ir maziau galios, ar galinga bet savotiskai sunki masina, o kiekvienas vaziuoja su kuo nori ir gali: nuo zigulio iki ferrariorks wrote:
Atsakymas i tavo klausyma yra 42. Ji gali buti pranashesne tuo kad nera kitkaras arba butent tuo buti nepranashesne. Jei tau patinka kitkarai tai pirmin ir tai nebus kazhkox lievas pasirinkimas. Jonas padare kita pasirinkima, kuris nebutinai turi ishpildyti kiekvieno autoerotines fantazijas.
bet ar iki kacergos su tokia nuvaziuosi is ukmerges - ai dont nau
..
-
- Posts: 195
- Joined: 05 Oct 2009, 08:52
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
o tu nepagalvojai kiek darbo ideta i pvz Firanto masina?ar bent isivaizduoji kiek kainuotu ja teisingai sukonstruoti is brangiu,patikimu,paskaiciuotu daliu?dar atsakyk i toki klausima- toks Noose is klaipedos vaizavo 1:24 su S2000 standartiniu kebulu,tiuninginiais amortikais,teisingom padangom,aero ir stabdziais.manau jei pasispaustu,vaziuotu 23.klausimas tau-koks tikslas konstruoti tokio sudetingumo projekta kaip Firanto?atsakymas-nes tai patinka.tavo klausimas skamba mazdaug taip kaip ir sitas-kodel tavo golfo ratai yra oranziniai,jei galetu buti pvz gunmetal spalvos?atsakymas-nes tau patinka.manau reiketu paciam pameginti vaziuoti o tada pakomentuoti,nes dabar tai nera objektyvu. tik no offense :)tiesiog nesupratai manes pirmus du kartus,bandau paaiskinti kitaip.Vyskupas wrote:To Spade: tai tu gal kaip skaites gali paimt ir atsakyt, koks tolkas is tokios auto, nes klausiu jau trecia karta vis kitu kampu, autorius pats joje suvardino minusus, kuriu neturi tie lengvieji... (cia ne su ta potekste kad evo blogas, anaiptol)
to wrx: niekas cia egspertais saves nelaiko, o lygint laikus normalu, ypac kad Jonas vaziuoja galingiausioje, ir del jo laiko, pokolkas visi sake jog rimtas rezulatas..
To Minde_kei: jei lytu ar butu purvina teoriskai geriau valdytis turetu awd, bet jei ant sauso asfalto iseinant is sikano masina stojasi skersa, o turba kaip sake veikai on/off, tai butu tikria idomu pamatyt ir evo ant slapio
-
- Posts: 195
- Joined: 05 Oct 2009, 08:52
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
2 Minde_Kei:beje,pas mane viskas mechanika,nera nei centro nei galinio aktyvau.understeero/overtseero problema galima meginti spresti ivairiomis stabilizatoriu,spyruokliu bei isvertimo/suvedimo kombinacijomis.tai labai sudetingas ir laikui bei pinigams labai imlus darbas.
ps:kam idomu,i fastlapa bikerniekuose uzsiregistravo estas su viperiu twin-turbo.1400ag +aero ir t.t. rimtas balius nusimato
ps:kam idomu,i fastlapa bikerniekuose uzsiregistravo estas su viperiu twin-turbo.1400ag +aero ir t.t. rimtas balius nusimato
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
kas del 4wd ziede, FIA ne siaip sau tai uzdraude FIA prioritetiniuose cempionatuose, del:
1. didejancios kainos developinant masinas..
2. neturi sansu jokie FWD ir RWD konkuruoti su 4wd ir ant sauso asfalto, del diddesnio stabilumo 4wd stabdant, posukiuose bei isejimuose is ju... tiesiosiose RWD GT klasese tokiu paciu galingumu (nes gi FIA dar ir restriktoriais riboja greiti..) begdavo nuo 4wd.. Cia jau nekalbant apie lietu..
Kacergineje islipti is 1:20 yra jau sis tas, vien tik greitos masinos tam neuzteks, beto pagreiteti be rimto datalogingo bus labai sunku, nes kiekvienas pakeitimas jau itakos po truputi, negalesi suprasti kurio parametro pakeitimas tau leido vaziuoti greiciau, arba suletino..
Audi Xtra vien tik is stabilizatoriu reguliavimu rato iveikimas skiriasi iki 2 sec (cia aisku buvo vaziuojama "be amortiku"), o galiniu padangu taip ir nepavykdavo susildyti iki darbines temp.
1. didejancios kainos developinant masinas..
2. neturi sansu jokie FWD ir RWD konkuruoti su 4wd ir ant sauso asfalto, del diddesnio stabilumo 4wd stabdant, posukiuose bei isejimuose is ju... tiesiosiose RWD GT klasese tokiu paciu galingumu (nes gi FIA dar ir restriktoriais riboja greiti..) begdavo nuo 4wd.. Cia jau nekalbant apie lietu..
Kacergineje islipti is 1:20 yra jau sis tas, vien tik greitos masinos tam neuzteks, beto pagreiteti be rimto datalogingo bus labai sunku, nes kiekvienas pakeitimas jau itakos po truputi, negalesi suprasti kurio parametro pakeitimas tau leido vaziuoti greiciau, arba suletino..
Audi Xtra vien tik is stabilizatoriu reguliavimu rato iveikimas skiriasi iki 2 sec (cia aisku buvo vaziuojama "be amortiku"), o galiniu padangu taip ir nepavykdavo susildyti iki darbines temp.
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Na tada Firanto atveju (nenuvertinant jo) Noose yra geresnis driveris, nes svorio skirtuma kitaip paneigti butu sunku, o gal imanoma...? o suprast stengiuos, ir kad yra didele ivairove masinu, o ne vien tarkim civicai, tai man, kaip ziurovui, tik idomiau tiesiog pabandziau pagvildent tema svoris vs. galianiekotokio wrote: o tu nepagalvojai kiek darbo ideta i pvz Firanto masina?ar bent isivaizduoji kiek kainuotu ja teisingai sukonstruoti is brangiu,patikimu,paskaiciuotu daliu?dar atsakyk i toki klausima- toks Noose is klaipedos vaizavo 1:24 su S2000 standartiniu kebulu,tiuninginiais amortikais,teisingom padangom,aero ir stabdziais.manau jei pasispaustu,vaziuotu 23.klausimas tau-koks tikslas konstruoti tokio sudetingumo projekta kaip Firanto?atsakymas-nes tai patinka.tavo klausimas skamba mazdaug taip kaip ir sitas-kodel tavo golfo ratai yra oranziniai,jei galetu buti pvz gunmetal spalvos?atsakymas-nes tau patinka.manau reiketu paciam pameginti vaziuoti o tada pakomentuoti,nes dabar tai nera objektyvu. tik no offense :)tiesiog nesupratai manes pirmus du kartus,bandau paaiskinti kitaip.
p.s. esu viena karta vaziaves gal 5 ratus, tad tiek tu ziniu praktikoj, tikiu akd realiai viskas atrodo kitaip
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
-
- Posts: 91
- Joined: 23 Mar 2009, 08:38
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Remiantis mano kuklia praktika (pastovus pavazinejimai Plytineje) ir F1 ziurejimu- geriausia yra minimalus svoris+maksimali galia, kaip ir raso Spade'as.
Del Firanto masinos lengvumo bent jau pernai- paskaityk jo pasakojima driftmag'e, visos snekos apie labai maza svori- legendos ir tiek. Net siais metais Rygoje, kai svere jo masina, ten buvo 1070kg. O pernai buvo daugiau kiek zinau.
Pasiziurejus i Japonija ar UK, time atack'uose labai sekmingai vaziuoja 4wd, tiek sti, tiek evo. Vienas zmogus, vaziuojantis kazkuriame Japonijos megeju cempe, kur dalyvauja vietiniu hondatuning/evoperformance imoniu ruostos masinos, rase, kad greiciausi ziede evo ir visi kiti, skajai, supros,nsx, kad ir labai lengvi ruko nuosaleje.
Del Firanto masinos lengvumo bent jau pernai- paskaityk jo pasakojima driftmag'e, visos snekos apie labai maza svori- legendos ir tiek. Net siais metais Rygoje, kai svere jo masina, ten buvo 1070kg. O pernai buvo daugiau kiek zinau.
Pasiziurejus i Japonija ar UK, time atack'uose labai sekmingai vaziuoja 4wd, tiek sti, tiek evo. Vienas zmogus, vaziuojantis kazkuriame Japonijos megeju cempe, kur dalyvauja vietiniu hondatuning/evoperformance imoniu ruostos masinos, rase, kad greiciausi ziede evo ir visi kiti, skajai, supros,nsx, kad ir labai lengvi ruko nuosaleje.
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
The Hitchhikers Guide to the Galaxy filme superkompas per 1000 metu pateike toki atsakyma i klausyma "kokia yra esme". Jis labai tinka ir tavo atveju.Vyskupas wrote:
ka reiskai tas 42?
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
tai visa tai aisku i 2003 usdm jei butum centra aktyvu susidejes tikrai parasytum - nes ten darbo...niekotokio wrote:2 Minde_Kei:beje,pas mane viskas mechanika,nera nei centro nei galinio aktyvau.understeero/overtseero problema galima meginti spresti ivairiomis stabilizatoriu,spyruokliu bei isvertimo/suvedimo kombinacijomis.tai labai sudetingas ir laikui bei pinigams labai imlus darbas.
..
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Toks pasakymas max galia ir min svoris, is tokio zmogaus kaip Spade yra siek tiek absurdiskas, ne del to kad neteisingas, bet todel kad tai tikriausiai zino bet kuris turintis masina. Del Firanto tai driftmage diskusija siek tiek apie kitka pasisuko, siuo atveju arogancija.. Del svorio nieko nepasakysiu nes nesidomejau, bet toje amsinoje turetu but kitas didelis pliusas del tokios remines konstrukcijos tai standumas, nes dar sian skaiciau jog tarkim e30 su 3,0d varikliu jau prasosi lanku, kadangi kebulas neatlaiko perkrovu, tad tas min svoris su max galia irgi turi but derinamas... o pas ta pati Firanta ar Manta ikisus sraige po kapotu ir atsukus arkliu butu idomu pamatyt kiek duotu papildoma galia ziurint i laika, nes tikriausiai lengvint ten nelabai like ka.wenceremos wrote:Remiantis mano kuklia praktika (pastovus pavazinejimai Plytineje) ir F1 ziurejimu- geriausia yra minimalus svoris+maksimali galia, kaip ir raso Spade'as.
Del Firanto masinos lengvumo bent jau pernai- paskaityk jo pasakojima driftmag'e, visos snekos apie labai maza svori- legendos ir tiek. Net siais metais Rygoje, kai svere jo masina, ten buvo 1070kg. O pernai buvo daugiau kiek zinau.
Pasiziurejus i Japonija ar UK, time atack'uose labai sekmingai vaziuoja 4wd, tiek sti, tiek evo. Vienas zmogus, vaziuojantis kazkuriame Japonijos megeju cempe, kur dalyvauja vietiniu hondatuning/evoperformance imoniu ruostos masinos, rase, kad greiciausi ziede evo ir visi kiti, skajai, supros,nsx, kad ir labai lengvi ruko nuosaleje.
Del evo butu idomu suzinot kame ta paslaptis kad jie greiciausi, handlingas, balansas, dinamika? ir siaip ar taip ir pats turedamas pasirinkimo laisve mieliau tureciau toki gan "sunku" evo su tiek galios, nei lengva kibira no offence
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
-
- Posts: 195
- Joined: 05 Oct 2009, 08:52
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
nepyk,bet tau turbut vel nemiga puse cia parasytu postu yra atsakymai i tavo klausima.o jei visgi nerandi to,kuris visiskai atsakytu i tavo klausima,siulau rinktis ta vairanta "42"Vyskupas wrote:Toks pasakymas max galia ir min svoris, is tokio zmogaus kaip Spade yra siek tiek absurdiskas, ne del to kad neteisingas, bet todel kad tai tikriausiai zino bet kuris turintis masina. Del Firanto tai driftmage diskusija siek tiek apie kitka pasisuko, siuo atveju arogancija.. Del svorio nieko nepasakysiu nes nesidomejau, bet toje amsinoje turetu but kitas didelis pliusas del tokios remines konstrukcijos tai standumas, nes dar sian skaiciau jog tarkim e30 su 3,0d varikliu jau prasosi lanku, kadangi kebulas neatlaiko perkrovu, tad tas min svoris su max galia irgi turi but derinamas... o pas ta pati Firanta ar Manta ikisus sraige po kapotu ir atsukus arkliu butu idomu pamatyt kiek duotu papildoma galia ziurint i laika, nes tikriausiai lengvint ten nelabai like ka.wenceremos wrote:Remiantis mano kuklia praktika (pastovus pavazinejimai Plytineje) ir F1 ziurejimu- geriausia yra minimalus svoris+maksimali galia, kaip ir raso Spade'as.
Del Firanto masinos lengvumo bent jau pernai- paskaityk jo pasakojima driftmag'e, visos snekos apie labai maza svori- legendos ir tiek. Net siais metais Rygoje, kai svere jo masina, ten buvo 1070kg. O pernai buvo daugiau kiek zinau.
Pasiziurejus i Japonija ar UK, time atack'uose labai sekmingai vaziuoja 4wd, tiek sti, tiek evo. Vienas zmogus, vaziuojantis kazkuriame Japonijos megeju cempe, kur dalyvauja vietiniu hondatuning/evoperformance imoniu ruostos masinos, rase, kad greiciausi ziede evo ir visi kiti, skajai, supros,nsx, kad ir labai lengvi ruko nuosaleje.
Del evo butu idomu suzinot kame ta paslaptis kad jie greiciausi, handlingas, balansas, dinamika? ir siaip ar taip ir pats turedamas pasirinkimo laisve mieliau tureciau toki gan "sunku" evo su tiek galios, nei lengva kibira no offence
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Vyskupai - nu nebuk ikyrus, a?
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
bakalauras...
viskas cia ok, nors ir nesupratau kas tas 42, bet baigiu tuos isvedziojimus
viskas cia ok, nors ir nesupratau kas tas 42, bet baigiu tuos isvedziojimus
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
OT:
http://en.wikipedia.org/wiki/Answer_to_ ... EverythingVyskupas wrote:nors ir nesupratau kas tas 42
bugeye scooby.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Zinai kiek jis balasto isidejes ir kiek turi sverti savo klaseje?wenceremos wrote:Del Firanto masinos lengvumo bent jau pernai- paskaityk jo pasakojima driftmag'e, visos snekos apie labai maza svori- legendos ir tiek. Net siais metais Rygoje, kai svere jo masina, ten buvo 1070kg. O pernai buvo daugiau kiek zinau.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Nežinau ir aš, galite pasakyti? Dar norėjau paklausti, kiek ag atiduoda šis evo į ratus?
-
- Posts: 195
- Joined: 05 Oct 2009, 08:52
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
jei bandysiu dabar prisiminti,tikriausiai pameluosiu.reiktu paziureti.
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
-20-25proc nuo alkuninio paprastai buna.
seip tos pikines reiksmes nieko neduoda, tuo labiau ju tikslumas su tuo stendu, svelniai tariant abejotinas
seip tos pikines reiksmes nieko neduoda, tuo labiau ju tikslumas su tuo stendu, svelniai tariant abejotinas
..
-
- Posts: 195
- Joined: 05 Oct 2009, 08:52
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
nuostoliai priklauso ir nuo stendo.o kas gali pasakyti,kas yra tikslu,o kas ne?as tiesiog turiu atskaitos taska-mano masina su skirtingais pakeitimais sukta tik ant to stendo.sukta daugybe kartu.tos pikines reiksmes man neturi dideles reiksmes,kreives "forma" ir pokyciai turi.o svarbiausia,tai kaip automobilis elgiasi vaziuojant.
-
- Posts: 195
- Joined: 05 Oct 2009, 08:52
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
truputis archeologijos:)spade wrote:O zemesniais?niekotokio wrote:4u prie ~3800 jau "pilnai ISIJUNGIA turbina"
Darbinis turis standartinis kiek supratau?
anot kreives yra 240Nm@3000,manau ne taip jau blogai kaip su gt30
410Nm@4000
500Nm@4500
530Nm@5000
560Nm@6000
510Nm@7500
zodziu kreive "ne papas"
aisku,reikia tureti ant omeno,kad gatveje viskas prasideda siek tiek anksciau
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Vyskupas tavo mastymas yra panasus i "kodel visi nevazineja su tdi golf" ?
kartais uztenka tokio argumento kaip "o man patinka" ir viskas. cia jau nesnekant apie skirtingas klases, kas jau lyg ne karta buvo paaiskinta.
stebetis kodel zmogus pasirinko 1400kg automobili o ne 900kg irgi nera protinga. kai kurie dalykai tiesiog nediskutuojami. Tai subjektyvus pasirinkimas ir objektyvumo cia ieskoti neverta. tobulini tai ka nori tobulint.
Jonai, apsidairyk, gal dar koki 100kg vistik imanoma ismesti?
kartais uztenka tokio argumento kaip "o man patinka" ir viskas. cia jau nesnekant apie skirtingas klases, kas jau lyg ne karta buvo paaiskinta.
stebetis kodel zmogus pasirinko 1400kg automobili o ne 900kg irgi nera protinga. kai kurie dalykai tiesiog nediskutuojami. Tai subjektyvus pasirinkimas ir objektyvumo cia ieskoti neverta. tobulini tai ka nori tobulint.
Jonai, apsidairyk, gal dar koki 100kg vistik imanoma ismesti?
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
"man patinka" nera argumentas, masina jei patinka - tai patinka kazkokiom savybem, ir ne joks stebejimasis ten buvo, o klausimas kodel butent toks automobilis ir tai diskutuojama. tiesiog nesupratai kas man buvo idomu - tai yra butent pasirinkimasApex wrote:Vyskupas tavo mastymas yra panasus i "kodel visi nevazineja su tdi golf" ?
kartais uztenka tokio argumento kaip "o man patinka" ir viskas. cia jau nesnekant apie skirtingas klases, kas jau lyg ne karta buvo paaiskinta.
stebetis kodel zmogus pasirinko 1400kg automobili o ne 900kg irgi nera protinga. kai kurie dalykai tiesiog nediskutuojami. Tai subjektyvus pasirinkimas ir objektyvumo cia ieskoti neverta. tobulini tai ka nori tobulint.
Jonai, apsidairyk, gal dar koki 100kg vistik imanoma ismesti?
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII
jeigu "man patinka" nera argumentas. Tada daugelis cia turi "neargumentuotai" pasirinktus automobilius.
Matosi tu geriau zinai
Man regis "patinka" argumentas vienas is argumentiskiausiu
Matosi tu geriau zinai
Man regis "patinka" argumentas vienas is argumentiskiausiu
RS13 94' 200sx mods, 1.2bar = 360hp