Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

Vyskupas wrote:
Minde_Kei wrote:pasakysiu paprastai, nelendant i subtilumus :)
manau mantas vaziuoja ant galimybiu ribos su civicu, prie tokio setupo.
tuo tarpu jono masinoje galime butu atrasti 3-4 sekundes, kacergoje su r888 IMHO :)
niekotokio wrote:kacerga su semislickais 1:22,44
kacerga su slikais 1:21,2
1:17-1:19 butu labai jau stiprus rezulatas, kaip supratau tas melynas evo (Poskaus) turi 620ag, bet tokio laiko neatsuko(nors vienam trasoj vaziuojant gal ir imanoma), kiek Xtros audine geriausia ivaziavus buvo? per 4 valandas praitais metais >1:20 lyg geriausias buvo.

O as tik is smalsumo sakiau domiuos, nes pokolkas matau duagiau pliusu tarkim Firanto variante nei situose >500ag, kadangi potencialo isaugti galiai turi ir tie lengvieji ir kaip issiaiskinom del svorio ju ag skaicius/tonai auga 1,5-2 kartus daugiau :?
dar karta pasikartosiu mano evo yra sidabrinis.paziurek nuotraukas.maisai zmones ir masinas.su melyna vaziuoja Bilinskas.as vaziavau 1:22,44 su semislikais.nesakau,kad tai yra greitai ar letai.bet tai buvo 1,5s sekundes greiciau nei vaziavo Firantas su savo bolidu,todel duotuoju atveju nelabai suprantu, koki privaluma tu joje matai.juolab,kad dar tik bandau issiaiskinti su reguliavimais,isvertimais ir t.t.,nes siemet labai daug kas pasikeite.
kas link Mindes_Kei komentaro,manau planetoje Zeme atsirastu,kas ir Manto civice dar atrastu rezervu.taip,tikiu,kad yra zmoniu,kurie galetu pravaziuoti su mano masina maziau 1:20.bet nemegstu aiskintis,kas butu jeigu butu.esu megejas,ne profesionalas.zmones kaip Mantas,valgo duona is vaziavimo,butu juokinga jei tokie kaip as,kurie vaziuoja karta per menesi,pradetu lenkti tokius,kaip Mantas. o siaip,manau,kas bande vaziuoti ~1:23 ir maziau,zino,kaip sunkiai krenta tos sekundes,artejant prie 1:20.pasakyti,kad "galima vaziuoti tiek ir tiek" yra lengva,bet prasom pameginti tai padaryti :) galu gale,jei tai butu taip lengva,ar butu prasilaikes xtros audi(1:19) rekordas 2metus?beje,nezinau kodel tai buvo rekordas,jei savo akimis maciau,kaip Kupcikas ivyniojo 1:18 tais metais per 4h.

User avatar
Vyskupas
Posts: 237
Joined: 23 Jun 2008, 03:56

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Vyskupas »

Del Bilinsko jau sakiau, my bad :wink:

Kas del Firanto, tai parasiau, todel kad jis (bent jau taip sake) vaziuoja su stock galia variklio, bet viskas buvo suvesta i lengvinima, tarkim ateity sugalvos uzmaut sraige, tai as tokioje masinoje (remdamasis tavo zodziais apie svorio pliusus) matau daugiau potencialo :) bet tai tik teorija :) anyway kad ir koks megejas bebutum, laikas tikrai labai solidus (bent mano akimis) nors ir sunku ivertint kiek tame talento, kiek masinos pliusu :)
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...

User avatar
Makika
Posts: 44
Joined: 25 Nov 2008, 15:48

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Makika »

Negalejau neparashyt krc. Su gatvine mashina 1,22 tai yra nelabai geras rezultatas??? Kai ne profas uzh vairo??? Su standartine transmnisija??? Ash kazhko nesuprantu ar tiesiog kazhkas neranda prie ko prisikabint?
Honda CR125R
BA3 2102
http://www.molotokas.lt

4fun
Posts: 848
Joined: 04 Jul 2005, 18:47
Location: Šiauliai

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by 4fun »

Manto b20 civic'e galios visada budavo ~202ag... Stock apacia... Daugiausiai atsukome ant stock apacios, su visa skunk2 galva ir kolikais 233ag. Kazkoki motora dare jiems su kaltineis visais, bet jis uzlinko per pirmas gonkes. Todel vel dejosi stock praktiskai ir vaziavo su patikimu ir pakankamai optimaliu galios santykiu.
live the dream

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by spade »

Vyskupui tai matyt pirmiausia reiktu paskaityt literaturos :mrgreen: Kokia "Going faster" pvz... Kruva klausimu savaime atkristu.

Jei griztant prie automobilio (apie ka sita tema btw - kad ir koks zavus supermanekenas :oops: Jonas bebutu tema vis tiek ne apie ji 8) ) tai argumentas apie begiu dezes etc isties neblogas, bet kiti neatlaiko kritikos :P . Nes ziede yra ka veikt ir su standartiniais Evo arkliais (net su trecdaliu ju matyt) - bet vis tiek gi kazkodel uzputei. O del lago su didele turbina... kaip kaip ten saket jaunuoli?
jums reiktu update'inti zinias turbinu pasaulyje :)
:lol:

O jei rimtai - ivesk googlej "compound turbo" arba "staged turbo" - manau bus idomu, net jei nieko ir nesiruosi daryt. Siaip ideja sena (net ir as galvojau apie tai, kad gal delsoli prievartaut... cia dar pries pradedant ta "expensive way to go slow" projekta :D ), bet pagaliau atrodo tai pasieke ir benzininius variklius.


To kalbejimo uzuolankom vis tiek nesuprantu. Imho jei kazkas kazka padare blogai, tai ne tik kad galima pasakyt, bet net ir reikia: kas ir ka. Ir atvirksciai - jei padare gerai - ta irgi butina pasakyt.


Apie "valstybines paslaptis"... Jos yra visur - visam pasaulyje visos firmos turi savo visokiu paslapciu. Juokinga tik tai, kad jei uzsienyje kazkokia firma turi paslapti, tai bus kazkas tokio subtilaus, bet esminio. Gi jei Lietuvoj... slepia slepia, paskui siaip taip iskamantineji ir paaiskeja, kad kalba eina apie pagrindus... is serijos slifuojant bloka plokstuma reikia suvest pagal alkuninio ashi. Nu nereali paslaptis!!! :mrgreen:


Ir dar prisiminiau:
MindeKei wrote:taip iseina kad evo stock turbas prie 0.1 bar generuoja mazdaug tiek pat energijos kiek Gt30 prie -0.1(daleiskim) ?
As tai cia buciau labiau linkes aiskinti per restrikcijas. T.y. turim atmosferini varikli, kuris su uzdetu GT30 yra gerokai maziau uzrestriktintas nei su stokine turba.
T.y. jei turim tarkim (tam tikru cruiziniu rezimu) 100Ag, tai Gt30 "atima" 5 Ag - ir tu likusiu 95Ag pakanka, tai stockine turbina "atima" (tarkim) 30Ag - likusiu 70Ag nepakanka ir tenka "dapusti" trukstamus 25Ag.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by spade »

Va, ir dar prisiminiau:

Cia NE drifteriu forumas.
Cia performance forumas su iskrypimu i S13/14 puse :mrgreen:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Minde_Kei »

diskusijose gimsta tiesa :)

2 jonas: as netaikau tau, tiesiog matau toki automobili tokiuose laikuose. paciam man toli iki tavo laiku, su bet kokia masina
2 vyskupas: kaip manai kokie laikai butu jei trasoje lytu? jei trajektorijoje butu purvina? kas geriau pravaziuotu evo ar civic/s2000 ? :)
2 spade: nu atrodo pagavau minti, big turbo FTW :twisted:

p.s. moderatoriai nezlugdykit idomios temos, po to nurimus atskirsime :)
..

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

:D :D :D
kas del arkliu.as nekalbu apie laga.kalbu apie automobilio su mazu varikliu ir didele turbina charakteri(vis dar neskaiciau apie staged turbo):) nenoriu pasiekti tokio lygio kai vaziuosi kur nors ant makuskes ir reiks galvot-neduok dieve uzsipus :)
del ekonomijos-na as tiek giliai nesikapsciau,tiesiog vaziuoji vis uzmesdamas aki i boost gauge ir stengiesi vaziuoti "vakuume".vat ir viskas.gal ir juokingai skamba :) bet kaip pasirodo-tai veikia:) viena karta,vaziuodami i kacerga, darem eko zygi iki kauno-as,vytas bilinskas(tada su raudona evo,~360-380ag) ir rks(evo7 400ag).as laimejau:)mano rezultatas buvo7,9l/100km.gal ne tose varzybose dalyvauju:)))tiesa,kita karta darem neeko zygi,tai pralosiau :DDDD


niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

Minde_Kei wrote:diskusijose gimsta tiesa :)

2 jonas: as netaikau tau, tiesiog matau toki automobili tokiuose laikuose. paciam man toli iki tavo laiku, su bet kokia masina
as irgi suprantu,kad reiktu vaziuot greiciau.bet yra tokis dalykas: 1:24-1:25 vaziuot galima grozintis peizazu arba ziurint, ka darze augina baba is tos trobos po desine :D tai toks grynas malonumas.o vat kai 1:21-1:22, tai, tiesa pasakius, ganetinai baisu:)na cia bent jau man.siaip toks "ultimate" tikslas ir butu KADANORS vaziuoti 1:20.
kaip sake spade'as-tema apie masina :)o kaip sake vienas toks pazistamas vaziuotojas su geltonu ziediniu crx'u-aiskinimasis kaip butu,kaip kas vaziuotu yra "matavimasis teoriniais b...iais" :D :D ups :)

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by xennon »

spade wrote:Apie "valstybines paslaptis"... Jos yra visur - visam pasaulyje visos firmos turi savo visokiu paslapciu. Juokinga tik tai, kad jei uzsienyje kazkokia firma turi paslapti, tai bus kazkas tokio subtilaus, bet esminio. Gi jei Lietuvoj... slepia slepia, paskui siaip taip iskamantineji ir paaiskeja, kad kalba eina apie pagrindus... is serijos slifuojant bloka plokstuma reikia suvest pagal alkuninio ashi. Nu nereali paslaptis!!! :mrgreen:
Visiskai su tavim sutinku, bet KODEL taip yra (bent jau kas liecia sita projekta), tai tau arciau pasiklaust :mrgreen:


Kas link 1.20: kodel buvo pasirinkti surenkami lankai? Juk nemanau, kad kada nors si masina bus "back to stock", o saugumo prasme narmalus kazkaip patikimiau atrodo :roll:

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by wrx »

na va, pagaliau ir Jonas aprase visa masina. Smagu pasiskaityti kas ir kaip ten.

As turiu GT3076R su 0.63 ir 0.82 AR. galvojau deti 0.82, bet dabar matau, kad 0.63 bus pilnai per akis :)

P.S. visiems greicio ir laiko egzpertams kacergoj - nustokit lyginti skirtingu klasiu laikus. Kam lyginti evo su civic? kam sneketi apie kazkokius potencialus ir t.t.?

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Minde_Kei »

imho laikai trasu tokiems automobiliams yra neatsiejama dalis, IMHO :)

p.s. kacergoje 1,24 isukti jau tikrai gerai reikia vaziuoti, nesvarbu tu masina, su formule ar su lektuvu :)
p.p.s. saugumo atzvilgiu daug nelaimesi isidejes ivirinamus lankus, bet kebulo standumo - taip. is kitos puses - kebulo standumu, maziausiai reiktu rupintis evo 7+ savininkui (tokiame lygyje)
..

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

Minde_Kei wrote:imho laikai trasu tokiems automobiliams yra neatsiejama dalis, IMHO :)

p.s. kacergoje 1,24 isukti jau tikrai gerai reikia vaziuoti, nesvarbu tu masina, su formule ar su lektuvu :)
p.p.s. saugumo atzvilgiu daug nelaimesi isidejes ivirinamus lankus, bet kebulo standumo - taip. is kitos puses - kebulo standumu, maziausiai reiktu rupintis evo 7+ savininkui (tokiame lygyje)
1:25 laikas su continentaliais 225/45 r18,ant low-boost'o(t.y.0,9bar) :oops:
del standumo-kai uzsidedi slikus,kebului is tiesu ima trukti standumo,tai juntama.lankus susukamus dejau todel,kad nenorejau daryti nieko ko negalima butu "padaryti atgal" :) bet dabar jau nezinau,kuo cia baigsis viskas :)

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Minde_Kei »

2 jonas: Flatshift naudoji? Laptaimeri/datalogeri? kaip koilus regulaivot/sveret?

p.s. ka bov'as veikia sitam variklio skyriuje? :twisted:
..

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

naudoju laptimer'i elementaru Nokia:) su isoriniu gps davikliu:)
kaip tai ka veikia?:)spjaudo ora ir "buna grazus":))is tikruju nesu juo patenkintas.jis pats geriausias rinkoje,jei yra standalone kompas.jei yra maf,jis per didelis.

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by ZLODEY »

rimtai, ar nebutu is karto maziau lag'o ir "ON/OFF" vien BOVa ismetus? :)
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

butu:)jis dabar ir yra praktsikai uzglusintas.jau turiu suplanaves problemos sprendima.laiko klausimas.be bovo gerai,bet gaila turbinos.

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by niekotokio »

wrx wrote:na va, pagaliau ir Jonas aprase visa masina. Smagu pasiskaityti kas ir kaip ten.

As turiu GT3076R su 0.63 ir 0.82 AR. galvojau deti 0.82, bet dabar matau, kad 0.63 bus pilnai per akis :)

P.S. visiems greicio ir laiko egzpertams kacergoj - nustokit lyginti skirtingu klasiu laikus. Kam lyginti evo su civic? kam sneketi apie kazkokius potencialus ir t.t.?

Andriau,mauk greiciau ta gt30 ir pirmyn i trasa:)
ps: fastlape, kaip suprantu, busim trise su gt30:)

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by wrx »

niekotokio wrote:Andriau,mauk greiciau ta gt30 ir pirmyn i trasa:)
ps: fastlape, kaip suprantu, busim trise su gt30:)
baigiu isirengti garaza :) ....
pradzioj vasara teks prisiminti treniruotes ir be gt30.

User avatar
Vyskupas
Posts: 237
Joined: 23 Jun 2008, 03:56

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Vyskupas »

To Spade: tai tu gal kaip skaites gali paimt ir atsakyt, koks tolkas is tokios auto, nes klausiu jau trecia karta vis kitu kampu, autorius pats joje suvardino minusus, kuriu neturi tie lengvieji... (cia ne su ta potekste kad evo blogas, anaiptol)

to wrx: niekas cia egspertais saves nelaiko, o lygint laikus normalu, ypac kad Jonas vaziuoja galingiausioje, ir del jo laiko, pokolkas visi sake jog rimtas rezulatas..

To Minde_kei: jei lytu ar butu purvina teoriskai geriau valdytis turetu awd, bet jei ant sauso asfalto iseinant is sikano masina stojasi skersa, o turba kaip sake veikai on/off, tai butu tikria idomu pamatyt ir evo ant slapio :)
Last edited by Vyskupas on 20 May 2010, 16:15, edited 1 time in total.
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by wrx »

Vyskupas wrote: jei lytu ar butu purvina teoriskai geriau valdytis turetu awd, bet jei ant sauso asfalto iseinant is sikano masina stojasi skersa, o turba kaip sake veikai on/off, tai butu tikria idomu pamatyt ir evo ant slapio :)
taip iseina, pagal tave AWD ant sauso blogiau valdosi? kodel?

User avatar
Vyskupas
Posts: 237
Joined: 23 Jun 2008, 03:56

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Vyskupas »

wrx wrote: taip iseina, pagal tave AWD ant sauso blogiau valdosi? kodel?
as taip nesakiau, Minde klause jei butu slapia kas geriau valdytusi, tai manau awd, bet kadangi tokios rusies nevairaves tai negaliu to garantuot, fwd (dyzelis) tik uzsiputus uzsikasa ir ne vienu begiu, tai del to ir butu idomu pamatyt toki evo ant slapio :) o kas del sauso tai awd gal turi maziau understyro/overstyro lyginant su fwd/rwd, tad valdymas irgi turetu but geresnis (tik pamastymas)
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by Minde_Kei »

sakykim taip: awd vienintelis privalumas begejimasis, visur kitur arba lygu fwd, rwd arba blogiau. del to vairuoti toki automobili reikia "in style" :)

jei nekalbame apie brangius difus mechaninius, tai serijiniuose AWD automobiliuose tokia yra tendencija, kuo daugiau AG tuo didesnis understeeras posukio isejime, t.y. prabegus per apex'a negali numinti tapkes is karto nes nesuka. aisku automobiliai su aktyviais centriniais difais elgiasi truputi kitaip, bet jei ECU difo nekeistas, standartiniai linke i understeera, o isejus jau, nutraukia sikna :) big FUN 8) aisku jeigu agresyviai "imesi" masina i posuki (pasuksi daugiau nei reikia pries apeksa) numynus pilna tapke, turetu toks "komplektas" isnesti su vejeliu, bet cia prie kiekvienu nustatymu yra labai daug niuansu.

jei kalbant apie evo, jis standarte - ziauriai gerai subalansuotas, o kad ji padaryti toki pati su tiuninguota pakaba, reikia tikrai nemazai ziniu, laiko resursu, irangos - arba nemazai pinigu... amortiku automobiliui sureguliavimas, kainuoja daug daugiau nei mappinimas.

tai va kai atrodo jau ibridai i miska toli, supranti kad zengei pirma zingsni, kur jau prasideda daug daugiau nezinomuju :?
..

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Modlist:Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Post by spade »

Vyskupas wrote:(tik pamastymas)
As tai turiu kita pamastyma... Norint zinoti, reikia dometis.
Atsakymu i savo klausimus tu negauni ne todel, kad nieks tau neatsako, o todel, kad tu nesupranti to (greiciausiai tiesiog truksta ziniu), kas tau atsakoma, o aiskinti nuo ABC norinciu kaipo ir nera... niekas cia mokytojais neisidarbino ir pinigu uz tai negauna.

Jei reikia universalaus atsakymo, tai jis gan paprastas:
automobilis turi buti maksimaliai lengvas, maksimaliai galingas ir turet maksimalu sukibima su asfaltu (rodos nieko nepamirsau). Deja bet realybej imanomi tik kompromisai.

O del sportinio vairavimo tai Jonas esme irgi pasake - egzistuoja tik maksimalus imanomas greitejimas ir maksimalus imanomas stabdymas.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Post Reply