
Tai dek wilwood'o voztuvelius ir nereiks to proporcinio.
doggy wrote:As vakar vakara praleidau skaitydamas - ir supratau kur klaida padariau... Perdarinedamas sistema stabdziu - as ismeciau Proporcini vostuveli - kuris kartu ir 'prilaiko' galinius bugnus - kad neatstumtu ju tiek atgal... Taip kaip ir turetu but viskas OK ji grazinus i sistemaZodziu - gyveni - ir mokaisi
Jonis wrote:doggy wrote:As vakar vakara praleidau skaitydamas - ir supratau kur klaida padariau... Perdarinedamas sistema stabdziu - as ismeciau Proporcini vostuveli - kuris kartu ir 'prilaiko' galinius bugnus - kad neatstumtu ju tiek atgal... Taip kaip ir turetu but viskas OK ji grazinus i sistemaZodziu - gyveni - ir mokaisi
Imesk kokia nors foto tos detales, gal ka pagelbesiu
Jonis wrote:Nemanau kad šitoje detalėje problema, nes čia yra slėgio reguliatorius, ir jis neturėtų sulaikyti skysčio atleidus pedalą.
Kad būtų aiškiau keli klausimai.
1. Gale diskiniai ar būgniniai stabdžiai? Jei diskai, tai kaip rankinis, ant suporto ar atskirai kaladėlės. Bendrą foto jei nesunku.
Jei rankinis ant suportų, pabandyk užtraukt rankinį ir pažiūrėk ar yra ta pati problema.
2. Gal dėjai kokius neoriginalius priekinius didesnius suportus?
3. Gal yra pakeistas pagrindinis stabdžių cilindriukas?
romkasponka wrote:Turi gal schema rankinio ir pagrindiniu galiniu stabdziu sistemos?
doggy wrote:Tai arba reik Wilwood'o voztuvelio kuris palaikytu 2 psi sistemoj gale, arba reik bandyt grazint ta proporcijos voztuva... nes nu kitokiu idejau kaip ir nera...
romkasponka wrote:Bugnai nauji? Nes jei smarkiai isdile kartais neuztenka eigos automatinio tarpelio reguliavimo mechanizmui, t.y. reikia skiesti daugiau kalades, o nebera eigos daugiau... Jei bugnas naujas as tavo vietoje ziureciau rankinio mechanizma ir tarpelio reguliavima, jei bugnai nauji. Dar esu girdejes, kad kaikurie gamintojai netiksliai daro kalades ir butent bugnams poto buna bedu. Mano atveju tai strikdavo pleištas, kuris reguliuoja tarpeli ir reikejo biski ant galandimo stakliu patiuninguoti kalades, kad nesikabintu ten kur nereikia
P.S. Kokiu principu veikia tarpelio reguliavimo mechanizmas is paveikslelio tai neaisku. Ar jis bent kiek praskiecia kalades po surinkimo kai patampai rankini?
Now it is time to get wet and nasty. Use a syringe and paper towels to suck the smaller rear brake reservoir dry. Remove the brake line from the master cylinder under the port marked "R." Take out the larger steel fitting that the line screwed into. Take a look with a mirror up inside of the port and you will see a male flare fitting. Carefully pry that out and if you have drum brakes, a little rubber check valve with a spring should fall out. If you have changed your master cylinder, this check valve could be missing. If you need one, I have one that i don't need that I'll mail you for free. There may be a check valve in your old master cylinder if you still have it. If this is the culpret, remember to bleed the master cyl and the rear wheels again. You shouldn't need to bleed the fronts again, the two systems are isolated from one another.
irmantas wrote:Del stabdziu turejau ta pacia problema.Kaip kazkas minejo auksciau reikia ideti "in line" voztuvelius,diskam 2psi bugnam 10psi.
Cia naudingas pasiskaitymas apie stabdzius
http://ecihotrodbrakes.com/brake_facts.html
Mart. wrote:Labai gerai atrodoO daugiau nuleisti ant žemės nesiruoši?
Pocket wrote:tai ko nevaziuoji i Japonija gyvent (apsidraudziu iskart "No offence") ?posto esme : pats poliravai ?
Karolis_1 wrote:o tų stiklų ant lempų priekinių jau nebebus?
doggy wrote:Karolis_1 wrote:o tų stiklų ant lempų priekinių jau nebebus?
Kolkas tikrai nea - nes nera lietuvoj zmoniu kas juos padarytu... yra tik trioxalu kruva...
Karolis_1 wrote:doggy wrote:Karolis_1 wrote:o tų stiklų ant lempų priekinių jau nebebus?
Kolkas tikrai nea - nes nera lietuvoj zmoniu kas juos padarytu... yra tik trioxalu kruva...
bet juk buvo nuotrauka...na nesigilinu ne mano daržas ne mano pupos
Return to “Projects & Modlists”
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest