Project: Datsun 280Z by DCW

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby romkasponka » 30 Apr 2012, 09:23

Viskas gerai, kas gerai baigiasi ;)

Tai dek wilwood'o voztuvelius ir nereiks to proporcinio.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Jonis
Posts: 18
Joined: 23 Mar 2009, 00:44

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby Jonis » 30 Apr 2012, 10:40

doggy wrote:As vakar vakara praleidau skaitydamas - ir supratau kur klaida padariau... Perdarinedamas sistema stabdziu - as ismeciau Proporcini vostuveli - kuris kartu ir 'prilaiko' galinius bugnus - kad neatstumtu ju tiek atgal... Taip kaip ir turetu but viskas OK ji grazinus i sistema :( Zodziu - gyveni - ir mokaisi :D


Imesk kokia nors foto tos detales, gal ka pagelbesiu

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby doggy » 30 Apr 2012, 13:56

Jonis wrote:
doggy wrote:As vakar vakara praleidau skaitydamas - ir supratau kur klaida padariau... Perdarinedamas sistema stabdziu - as ismeciau Proporcini vostuveli - kuris kartu ir 'prilaiko' galinius bugnus - kad neatstumtu ju tiek atgal... Taip kaip ir turetu but viskas OK ji grazinus i sistema :( Zodziu - gyveni - ir mokaisi :D


Imesk kokia nors foto tos detales, gal ka pagelbesiu


Image

Brake proportion valve....
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

Jonis
Posts: 18
Joined: 23 Mar 2009, 00:44

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby Jonis » 30 Apr 2012, 17:48

Nemanau kad šitoje detalėje problema, nes čia yra slėgio reguliatorius, ir jis neturėtų sulaikyti skysčio atleidus pedalą.
Kad būtų aiškiau keli klausimai.
1. Gale diskiniai ar būgniniai stabdžiai? Jei diskai, tai kaip rankinis, ant suporto ar atskirai kaladėlės. Bendrą foto jei nesunku.
Jei rankinis ant suportų, pabandyk užtraukt rankinį ir pažiūrėk ar yra ta pati problema.
2. Gal dėjai kokius neoriginalius priekinius didesnius suportus?
3. Gal yra pakeistas pagrindinis stabdžių cilindriukas?

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby doggy » 30 Apr 2012, 21:06

Jonis wrote:Nemanau kad šitoje detalėje problema, nes čia yra slėgio reguliatorius, ir jis neturėtų sulaikyti skysčio atleidus pedalą.
Kad būtų aiškiau keli klausimai.
1. Gale diskiniai ar būgniniai stabdžiai? Jei diskai, tai kaip rankinis, ant suporto ar atskirai kaladėlės. Bendrą foto jei nesunku.
Jei rankinis ant suportų, pabandyk užtraukt rankinį ir pažiūrėk ar yra ta pati problema.
2. Gal dėjai kokius neoriginalius priekinius didesnius suportus?
3. Gal yra pakeistas pagrindinis stabdžių cilindriukas?


1. Bugniniai stabdziai, rankinis - ant tu paciu cilindriuku. Atstumas kaladeliu reguliuojasi automatiskai uztraukent rankini keleta kartu.
2. Priekiniai suporta - orginalus tokie pat.
3. Pagrindinis cilindras - buvo orginaliai 17/18 va toks:
Image

Dabar stovi pastatytas JDM S14 non-ABS cilindriukas 15/16 va toks:
Image

Viena idomybe ta - kad kai spaudi pedala - matosi vizualiai - kad dingsta skystis is rezervuaro - ir kai atleidi - matosi jog tas skystis sugryzta atgal. Kyla prielaida - kad ta skysty atgal grazina galiniai cilindriukai... Tai arba reik Wilwood'o voztuvelio kuris palaikytu 2 psi sistemoj gale, arba reik bandyt grazint ta proporcijos voztuva... nes nu kitokiu idejau kaip ir nera... nes prabandyti 5 skirtingi cilindriukai - ir su visais LYGIAI TAS PATS... pirmu paspaudimu - stabdziu pedalas eina iki dugno (jauciasi kad stabdo - bet labai menkai) antru paspaudimu - jau kaip ir atsiranda stabdziai... Nu o 3 jau kietas pedalas...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby romkasponka » 01 May 2012, 00:08

Turi gal schema rankinio ir pagrindiniu galiniu stabdziu sistemos?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby doggy » 01 May 2012, 00:11

romkasponka wrote:Turi gal schema rankinio ir pagrindiniu galiniu stabdziu sistemos?


Image

Galiniu prispaudimas reguliuojasi patraukus rankini, kitaip sakant - kai kelis kart paspaudi - jos prisispaudiza ir atgal gryzta minimu... Ranka net susukau galiniu prispaudima prie pat bugnu kad butu (liestu bugnus sukant) ir vistiek ta pati problema...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby nrvz » 01 May 2012, 09:24

doggy wrote:Tai arba reik Wilwood'o voztuvelio kuris palaikytu 2 psi sistemoj gale, arba reik bandyt grazint ta proporcijos voztuva... nes nu kitokiu idejau kaip ir nera...


as paskaitinejau dar, tai reikia 10psi ant bugniniu stabdziu, 2 psi - diskiniams

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby romkasponka » 01 May 2012, 09:52

Bugnai nauji? Nes jei smarkiai isdile kartais neuztenka eigos automatinio tarpelio reguliavimo mechanizmui, t.y. reikia skiesti daugiau kalades, o nebera eigos daugiau... Jei bugnas naujas as tavo vietoje ziureciau rankinio mechanizma ir tarpelio reguliavima, jei bugnai nauji. Dar esu girdejes, kad kaikurie gamintojai netiksliai daro kalades ir butent bugnams poto buna bedu. Mano atveju tai strikdavo pleištas, kuris reguliuoja tarpeli ir reikejo biski ant galandimo stakliu patiuninguoti kalades, kad nesikabintu ten kur nereikia ;)

P.S. Kokiu principu veikia tarpelio reguliavimo mechanizmas is paveikslelio tai neaisku. Ar jis bent kiek praskiecia kalades po surinkimo kai patampai rankini?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby doggy » 01 May 2012, 09:59

romkasponka wrote:Bugnai nauji? Nes jei smarkiai isdile kartais neuztenka eigos automatinio tarpelio reguliavimo mechanizmui, t.y. reikia skiesti daugiau kalades, o nebera eigos daugiau... Jei bugnas naujas as tavo vietoje ziureciau rankinio mechanizma ir tarpelio reguliavima, jei bugnai nauji. Dar esu girdejes, kad kaikurie gamintojai netiksliai daro kalades ir butent bugnams poto buna bedu. Mano atveju tai strikdavo pleištas, kuris reguliuoja tarpeli ir reikejo biski ant galandimo stakliu patiuninguoti kalades, kad nesikabintu ten kur nereikia ;)

P.S. Kokiu principu veikia tarpelio reguliavimo mechanizmas is paveikslelio tai neaisku. Ar jis bent kiek praskiecia kalades po surinkimo kai patampai rankini?


Bugnai seni - ir dar turi mesos pakankamai, kalades irgi apie 60% like dar. Tarpelis - reguliuojasi tampant rankini - ir galima ranka reguliuot. Susukau tarpa taip - kad liestu kalades bugna, bet is to gerio - jokio.

Vakar LABAI DAUG skaiciau - ir radau kad orginalem pagrindinem cilindre buvo toks check valve - kuris kaip ir prilaiko sistemoj spaudima galinem cilindram, tai gali but visa beda tenais...

Now it is time to get wet and nasty. Use a syringe and paper towels to suck the smaller rear brake reservoir dry. Remove the brake line from the master cylinder under the port marked "R." Take out the larger steel fitting that the line screwed into. Take a look with a mirror up inside of the port and you will see a male flare fitting. Carefully pry that out and if you have drum brakes, a little rubber check valve with a spring should fall out. If you have changed your master cylinder, this check valve could be missing. If you need one, I have one that i don't need that I'll mail you for free. There may be a check valve in your old master cylinder if you still have it. If this is the culpret, remember to bleed the master cyl and the rear wheels again. You shouldn't need to bleed the fronts again, the two systems are isolated from one another.


Cia kalbe eina kada deda diskinius su orginaliu pagrindiniu cilindru - kad neuzsispaudinetu kalades gale - reik ismest ta voztuva...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby romkasponka » 01 May 2012, 10:40

Nu gal, bet pas mane mesos irgi daug buvo, o reguliatoriaus vos uzteko. Sakyciau pamatuok ir paziurek koki limita japonai leidzia. BMW myliu uz tai, kad rankinio kaladziu tarpelis reguliojasi tiesiog sukant verzle :!:
Sekmes kovojant su gremlinais! ;)

P.S. Variantas tik nelabai techniskas privirinti mesos ant kaladziu, kur remiasi, kad placiau iskarto stovetu.

P.S.S. Residual valve dar maciau compbrake shope pirkti, tai butu greiciau nei is JAV.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Edgx
Posts: 34
Joined: 04 Sep 2010, 12:23

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby Edgx » 05 May 2012, 16:12

Siek tiek OT bet, negaliu nepasakyti. PUIKUS straipsnis TopGear zurnale apie Doggy! Tik galejo but ilgesnis ir daugiau foto :D

User avatar
irmantas
Posts: 42
Joined: 11 Jan 2012, 21:57

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby irmantas » 08 May 2012, 00:03

Del stabdziu turejau ta pacia problema.Kaip kazkas minejo auksciau reikia ideti "in line" voztuvelius,diskam 2psi bugnam 10psi.
Cia naudingas pasiskaitymas apie stabdzius
http://ecihotrodbrakes.com/brake_facts.html

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby doggy » 08 May 2012, 09:26

irmantas wrote:Del stabdziu turejau ta pacia problema.Kaip kazkas minejo auksciau reikia ideti "in line" voztuvelius,diskam 2psi bugnam 10psi.
Cia naudingas pasiskaitymas apie stabdzius
http://ecihotrodbrakes.com/brake_facts.html


Aciu :) Wilwood voztuvelis 10psi jau pas mane, kai tik laiko atsiras - ziuresim ar gelbeja :)
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby doggy » 21 Jul 2012, 23:14

Na va - po visu Up ir Down - pagaliau jau sitas 'shudzius' ant kelio :) Viskas veikia kaip pridera, ir kolkas megaujuosi kiekvienu kilometru :) Dar cia va Vazz'as buvo uzlekes - tai sis tas gavosi :)

Image
Image

Daugiau foto rasite cia: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 599&type=3
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
Mart.
Posts: 56
Joined: 17 Jun 2011, 21:53
Location: Kaunas

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby Mart. » 22 Jul 2012, 00:06

Labai gerai atrodo :twisted: O daugiau nuleisti ant žemės nesiruoši? :roll:

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby doggy » 22 Jul 2012, 00:11

Mart. wrote:Labai gerai atrodo :twisted: O daugiau nuleisti ant žemės nesiruoši? :roll:


Kam? Kad siekt visur dugnu? Butu LT keliai bent puse europiniu - leisciau iki pat zemes... jau ir dabar debilizmas vazinet su juo - nes siekia dugnu / ismetimu pastoviai...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
Pocket
Posts: 19
Joined: 06 Jun 2009, 10:18

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby Pocket » 22 Jul 2012, 05:59

tai ko nevaziuoji i Japonija gyvent (apsidraudziu iskart "No offence") ? :D posto esme : pats poliravai ?
life is just for one time...

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby doggy » 22 Jul 2012, 09:35

Pocket wrote:tai ko nevaziuoji i Japonija gyvent (apsidraudziu iskart "No offence") ? :D posto esme : pats poliravai ?


Masina poliruota buvo tik pries gera menesi :D
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
Karolis_1
Posts: 154
Joined: 12 Aug 2009, 23:58
Location: Kaunas

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby Karolis_1 » 24 Jul 2012, 14:15

o tų stiklų ant lempų priekinių jau nebebus?

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby doggy » 24 Jul 2012, 14:26

Karolis_1 wrote:o tų stiklų ant lempų priekinių jau nebebus?


Kolkas tikrai nea - nes nera lietuvoj zmoniu kas juos padarytu... yra tik trioxalu kruva...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
Karolis_1
Posts: 154
Joined: 12 Aug 2009, 23:58
Location: Kaunas

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby Karolis_1 » 24 Jul 2012, 15:53

doggy wrote:
Karolis_1 wrote:o tų stiklų ant lempų priekinių jau nebebus?


Kolkas tikrai nea - nes nera lietuvoj zmoniu kas juos padarytu... yra tik trioxalu kruva...



bet juk buvo nuotrauka... :) na nesigilinu ne mano daržas ne mano pupos ;)

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby doggy » 25 Jul 2012, 07:29

Karolis_1 wrote:
doggy wrote:
Karolis_1 wrote:o tų stiklų ant lempų priekinių jau nebebus?


Kolkas tikrai nea - nes nera lietuvoj zmoniu kas juos padarytu... yra tik trioxalu kruva...



bet juk buvo nuotrauka... :) na nesigilinu ne mano daržas ne mano pupos ;)


Nuotrauka su su sudauzytas stiklais... Stiklai kurie atejo kartu su Gnose - buvo gerokai sutrukineje...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby romkasponka » 25 Jul 2012, 14:27

Nebandei pats formuotis?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Re: Project: Datsun 280Z by DCW

Postby Diiego 222 » 25 Jul 2012, 14:55

Gal Sydney tokiu dalyku yra :roll: ? Datsunu AU netruksta... Jei labai reikia ir galima nupirkti vietoje tada issiusti padeciau is idejos.


Return to “Projects & Modlists”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest