Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
Kaip kazkada minejo pigiau ir legviau su arkliais.
...because power is nothing without control...
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
daugiau arkliu... bet kaip rode suomiu pavyzdys latvijoj, per EEDC #4, tai 2 nemazos turbos irgi gerai... o kai paklausem kodel 2JZ-GTE su 2 turbom 600+ ag, tai atsakymas buvo "single turbo nuobodu, norejosi konors idomesnio "
HTTP://www.drifter.lt - driftingo naujienos, čempionatų kalendoriai, drifter.lt gyvenimas...
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
na taip 1 turba ir pigiau ir paprasciau sukonstruot +vietos daugiau laisvos lieka
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
na ir dvi greciau uzsipucia, nei viena didele
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
NebutinaiZWI wrote:na ir dvi greciau uzsipucia, nei viena didele
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
Greiciau atvirksciai.Laimis wrote:NebutinaiZWI wrote:na ir dvi greciau uzsipucia, nei viena didele
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
As nezinau kaip non VVT-i 2jzGTE, bet VVTi visas smagumas prasideda jaupraktiskai nuo ~2.2k/rpm. Kadangi turbinos dirba sequential rezime - nuo 4k gaunam dar viena spyri. Kiek ziurejau single 2JZ kreiviu , tai visas labai jau desinen pasislenka. Aisku kai masina naudojama sporte daugiau nei mieste ( arba pastarajam isvis nenaudojama), tai tas poslinkis kaip ir nelabai svarbu. Problema tame jog su stock CT20 virs 450ag ir virs 1.1bar jau yra nebesaugu efektyvu (kalbu apie turbas).
Siaip jei autoriui pavyktu rasti kreives po modinimo dar stockiniu TT setup'e - butu tikrai idomu paziuret.
Siaip jei autoriui pavyktu rasti kreives po modinimo dar stockiniu TT setup'e - butu tikrai idomu paziuret.
past [ '00 jzs161 Aristo Mk2 ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
present [ '02 e39 530d ///M ]
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
Kaip ir dyno rezultatai tokie:
418ag 572Nm prie 1.2bar
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
xargentum wrote:Kaip ir dyno rezultatai tokie:418ag 572Nm prie 1.2bar
taciau dbr pucia 1.5bar tai jau visai idomu kas ir kiek
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
kad 1.5 pucia .tai dar nieko nepasako.... drift worksu s15 su 1.1bar turi virs 550ag. pas tima su stock map toli grazu dar iki tiek .kai pasistatys programuojama kompa tada bus kitas reikalas.....
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
Iki tokio "kito reikalo" kaip pas Phil'a tai ir GT35 trukstaramas wrote:kad 1.5 pucia .tai dar nieko nepasako.... drift worksu s15 su 1.1bar turi virs 550ag. pas tima su stock map toli grazu dar iki tiek .kai pasistatys programuojama kompa tada bus kitas reikalas.....
A steering wheel to steer the front of the car,
A pedal to steer the rear.
A pedal to steer the rear.
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
geriau nesilygiuot (bent jau is finansines puses), o jei bus nuobodu kaip suomiam, tai reik daryt 2xGT35 gal taip ir bus...
HTTP://www.drifter.lt - driftingo naujienos, čempionatų kalendoriai, drifter.lt gyvenimas...
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
http://www.alfa.lt/vyras/1803-Driftingo-kalviai/ „Mano LEXUS buvo gaminamas tam, kad „vaikai“ pamatytų, kaip reikia darytis mašiną
Yspudingai cia:D
Yspudingai cia:D
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
ka tu cia varai ant geriausiu Lietuvos meistru is driftingo kalves.....
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
nevarau as tik skaitau ir cituoju apie geriausius Lietuvos meistrus:)ramas wrote:ka tu cia varai ant geriausiu Lietuvos meistru is driftingo kalves.....
Re: Project: Drifter.lt LEXUS SC300T
vejezau !!!!
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13