Modlist: Mano Rtdi :)

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
alexasrtdi
Posts: 13
Joined: 01 Oct 2009, 17:10

Modlist: Mano Rtdi :)

Post by alexasrtdi »

tjgi variklio modifikawimas:
buvo originalus 66kw tdi wariklio kodas agr nekintamos geometrijos
dabar blokas su viduriais pd96kw passato kodas avf sakyciau,
turbina gt2359v mb s320cdi
plundzeris 12mm
purkstukai .250 dss firmos
velenelis dbilas tdi race faze 260 ismetimas isiurbimas 9,9mm liftas
galva portinta su didesniais voztuvais ismetimas vietoj 31,5 mm 35mm isiurbimas vietoj 36mm 38mm
kompas audi a4 81kw kad geometrija pazintu map 3bar nuo passat 96kw
sumazintas suspaudimo laipsnis
custom made ismetimo isiurbimo kolektoriai
perdaryta sankaba
fmic didelis
wambzdynas 63,5 vambzdzio
papildomas siurbliukas
tjgi 4 begiu ant dyno 234hp 386nm 5 259hp 420nm manau gatwej dar daugiau 1/4 geriausiais 13,59 164km/h su sudinu 60 ft ~2,3 s nors ir su m/t 22 slikais ir tikrai ant gero gripo... reik lsd
na jauciu vistiek kazka pamirsau paminet
va linkas i fotkes is darbo ir kreives ten visokiu yra
http://s391.photobucket.com/albums/oo35 ... di/estija/
tolimesni planai 300ag :d bet manau dar teks truputy palaukt bo krize ir be darbo sedziu :D

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Mano Rtdi modlistas :)

Post by Niokas »

modifikuoti kompensatoriai :mrgreen:
vostuvu spyruokliu atramos taskas
vostuvu kotai,patys vostuvai
motoro paduska priekine
tepalo ausintuvas-sildytyvas
kreipianciosios,ne savo vietoj,ir nebeatrodo kaip org.
ir dar n+k :wink:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

brakusa
Posts: 112
Joined: 17 Oct 2007, 04:02

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by brakusa »

+ kolikas iš santechninio vamzdžio :mrgreen: keičiasi mados neržo nenaudai :D

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by Niokas »

nerzas niekada madoj ir nebuvo,jai tikslas kad vektu,o ne kad atrodytu,nes jai darai kaskoki veikianty dalyka visada atsiranda kur padet biudzeta be blizguciu.

kuo maziau atrodo ir kuo geriau veikia va cia poweris :mrgreen:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by SR20DE »

Niokas wrote:nerzas niekada madoj ir nebuvo,jai tikslas kad vektu,o ne kad atrodytu,nes jai darai kaskoki veikianty dalyka visada atsiranda kur padet biudzeta be blizguciu.

kuo maziau atrodo ir kuo geriau veikia va cia poweris :mrgreen:
koki sieneliu stori naudojot ismetimo k. gamybai? Nes juodas metalas kiek skaiciau megsta trukineti, SS siek tiek tampresnis.
Beje SS koliko kaina labai nezymiai brangesne gaunasi...Kita kalba, jeigu nori, kad jis atrodytu kaip Ebay ( veidrodinis ).

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by Niokas »

tai ka cia parasiai yra priesingai, o tokio nerzo kuris netrukineja kaina "kitokia" ir uzsakinet reikia ne metra,nors karuselej jau gali atvest ,anksciau buvo problemu.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by cooler »

Niokas wrote:tai ka cia parasiai yra priesingai, o tokio nerzo kuris netrukineja kaina "kitokia" ir uzsakinet reikia ne metra,nors karuselej jau gali atvest ,anksciau buvo problemu.
kiek žinau šitas metalas turi but su špyžiaus priemaišom, todel nebijot temperaturos ir netrukinet :)

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by Niokas »

nu dede tu duodi,gi tikrai zemkej deste "metalu technilogija" spyzius tai visas juodas nelegiruotas plienas kur daug anglies.

o visi legiruoti plienai(tame tarpe ir nerudijantis plienas) anglies turi stipriai sumazinta kieky. ir visi atsparumai daromi maisant su legiruojanciais elementais tokiais kaip cr, mo, ni, ti, konkreciai ogniauporniem plienam tai eina padidintas titano kiekis dazniausiai, pagal din butu 321, 316t... markes kurios gali dirbt virs 850 celsijaus nekeisdami savo savybiu teik cheminiu teik mechaniniu,nes kaip zinia titano lydimosi temperatura kitokia biski

sakau karuselej tikrai yra ,o jai nera atveza,tik pas juos markes kitokios,bet jie pagal savybes turi lentute ,tai orentuojasi sitam reikale :wink:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by SR20DE »

truputeli O.T. ( tikiuosi nesupyks) , bet jeigu darant ismetimo k. is 304 SS su 2mm sienele ( vamzdis ) - labai blogai? :?

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by Niokas »

SR20DE wrote:truputeli O.T. ( tikiuosi nesupyks) , bet jeigu darant ismetimo k. is 304 SS su 2mm sienele ( vamzdis ) - labai blogai? :?
304 yra maistine nerzaveika,jos darbo aplinka neturetu virsyt 850 c, beto neatspari cheminiam elementam kuriu yra ismetamosiose, pvz siera. beto jai turbinkei tai dar empas kelia egt ,

man logiskai atrodytu panaudojimas atmosferikuj,arba neziauriai uzpustam dyzeliuj,bet tik ne turbo bendzuj kuris retkarciais turi egt iki 900-1000, arba daryk ir pasakysi kas gavos :roll:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

fivefivefive
Posts: 622
Joined: 17 Apr 2004, 16:16
Location: Klaipėda

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by fivefivefive »

Niokas wrote:
SR20DE wrote:truputeli O.T. ( tikiuosi nesupyks) , bet jeigu darant ismetimo k. is 304 SS su 2mm sienele ( vamzdis ) - labai blogai? :?
304 yra maistine nerzaveika,jos darbo aplinka neturetu virsyt 850 c, beto neatspari cheminiam elementam kuriu yra ismetamosiose, pvz siera. beto jai turbinkei tai dar empas kelia egt ,

man logiskai atrodytu panaudojimas atmosferikuj,arba neziauriai uzpustam dyzeliuj,bet tik ne turbo bendzuj kuris retkarciais turi egt iki 900-1000, arba daryk ir pasakysi kas gavos :roll:
ka nerzui daro siera?
Renault Megane2 dCi
Black ED7

User avatar
Leon
Posts: 129
Joined: 02 Sep 2006, 10:16
Location: Kaunas
Contact:

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by Leon »

Pagaliau pirmas Tdi projektas rimtesnis :wink: . Kiek po tokiu modifikaciju ir skaiciu saliarkos ima (miesto rezimu)? ir ka butent su sankaba darei? ivarzos sudetos ar kazkas rimciau?

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by Sheikhas »

ei saliarkininkai, o normaliam zmogui galit issifruot, Rtdi - cia kas per automobilis :lol:
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
_crx_
Posts: 316
Joined: 19 Mar 2007, 17:27
Location: Klaipėda

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by _crx_ »

jei neklystu seat cupra R (TDI)

GT-ti
Posts: 490
Joined: 25 Nov 2004, 15:04

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by GT-ti »

Čia yra paprasta Seat Cordoba 6K2 '99-02. O ką tas R reiškia, reikia klausti pačios žinutės autoriaus.
Arturasz, Vilnius

alexasrtdi
Posts: 13
Joined: 01 Oct 2009, 17:10

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by alexasrtdi »

buvo ir ibiza cupra r tdi ir cordoba cupra r beje cordoba vienintele leke wrc raly is visu seat modeliu :)
dyzelio mieste 7 pakanka tikrai nors dar tixlei nzn :) nes niekados neiseina visko mieste isvazinet :D bet tarkim turejau isvyka i estija i drag tj uzsipyliau pilna baka raso kad 45l tj su orinimu sklidinai gal tilpo iki 55l tj suvazinejau estija ir atgal ir dar gonkes 1100km pan greitis pan 100-120 km/h vilktineje bet buvo ruozu ir 160km/h :D tj va trasoj nieko neryja :)
cia tas R nes modinta normaliai :D

GT-ti
Posts: 490
Joined: 25 Nov 2004, 15:04

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by GT-ti »

Kažką maišai, nebuvo Cupra TDi :wink:
Arturasz, Vilnius

alexasrtdi
Posts: 13
Joined: 01 Oct 2009, 17:10

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by alexasrtdi »

toks kebulas buvo cupra r bet 1,8t ten, o naujesne ibiza ir leonai budavo ir cupra D
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/seat/leon/

User avatar
Leon
Posts: 129
Joined: 02 Sep 2006, 10:16
Location: Kaunas
Contact:

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by Leon »

Leon wrote:Pagaliau pirmas Tdi projektas rimtesnis :wink: . Kiek po tokiu modifikaciju ir skaiciu saliarkos ima (miesto rezimu)? ir ka butent su sankaba darei? ivarzos sudetos ar kazkas rimciau?
Taip ir neatsakei kas buvo su sankaba daryta :wink:

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by Niokas »

sankaba "pataisyta" :wink:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

SuduvietiS
Posts: 33
Joined: 29 Mar 2009, 21:13

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by SuduvietiS »

uzmatyta Utenoj Laisves gatvej jei neklystu labai graziai atrodo masiniukas is tolo pastebejau :) tik ko kapotas geltonas? :)

alexasrtdi
Posts: 13
Joined: 01 Oct 2009, 17:10

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by alexasrtdi »

melynas parduotas :) turejau du tj pasirinkau geresny :)

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by cooler »

kaip turba laiko dar tau? neteko dugnu mint kokius 10km autostradoj? :lol:

alexasrtdi
Posts: 13
Joined: 01 Oct 2009, 17:10

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by alexasrtdi »

ne neteko :) manau ir neteks nes kam to reik? 200gali vaziuot su 0,7bar :D

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Modlist: Mano Rtdi :)

Post by Niokas »

cooler wrote:kaip turba laiko dar tau? neteko dugnu mint kokius 10km autostradoj? :lol:
kaip zinia dyzely turbo nupusima itakoja labiau ,empas,ir bustas ,kiti sakys kad abarotai,tas tiesa bendze,bet dyzely viskas siek tiek kitaip,
del mazesniu galvos pralaidumu bustas atsiremia y motora nes tas nepraryja,del mazu vostuvu,mazai abarotu,mazai lifto ir t.t. klyzma krc :) todel turbas greiciau susluzta nuo mechaninio streso, nepasiekes negeru abaraotu,

bet konkreciai sito motoro galvos pralaidumai ledzia pasiekti reikiama flow,nepuciant daugiau negu turbo ribos leidzia. tai reiskia nei empas neij bustas neina virs negeru ribu daug maz. kitavertus cia viskas labai prikalauso nuo tiuninimo,ir sitam motore gavus daugiau kuro, turbas jau realu sulauzyt,jai noresi visa papildoma kura sudegint prie mazu abarotu :) arba reiks naglesnio valiko,o tada visas geris automatiskai nusikeltu toliau ,ir motoras jau panasu kad tures labiau bendzinines charakteristikas ir tada jau butu realiau persukt,o ne sulauzyt

krc galima primest taip kad kuro kiekis yra ismetamosios dujos,-tai lygu turbo abarotam.

kaip anksti nori sukurent ta visa kura, tiek turesi ir busto.va cia reikia ir nepersistengt,nes netycia ir torko gali pasidaryt daugiau negu galima,busto taipogi. sita dalyka biski riboja distributor type siurblys ,bet pumpike grynai taip.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Post Reply