Modlist: Mano Rtdi :)
-
- Posts: 13
- Joined: 01 Oct 2009, 17:10
Modlist: Mano Rtdi :)
tjgi variklio modifikawimas:
buvo originalus 66kw tdi wariklio kodas agr nekintamos geometrijos
dabar blokas su viduriais pd96kw passato kodas avf sakyciau,
turbina gt2359v mb s320cdi
plundzeris 12mm
purkstukai .250 dss firmos
velenelis dbilas tdi race faze 260 ismetimas isiurbimas 9,9mm liftas
galva portinta su didesniais voztuvais ismetimas vietoj 31,5 mm 35mm isiurbimas vietoj 36mm 38mm
kompas audi a4 81kw kad geometrija pazintu map 3bar nuo passat 96kw
sumazintas suspaudimo laipsnis
custom made ismetimo isiurbimo kolektoriai
perdaryta sankaba
fmic didelis
wambzdynas 63,5 vambzdzio
papildomas siurbliukas
tjgi 4 begiu ant dyno 234hp 386nm 5 259hp 420nm manau gatwej dar daugiau 1/4 geriausiais 13,59 164km/h su sudinu 60 ft ~2,3 s nors ir su m/t 22 slikais ir tikrai ant gero gripo... reik lsd
na jauciu vistiek kazka pamirsau paminet
va linkas i fotkes is darbo ir kreives ten visokiu yra
http://s391.photobucket.com/albums/oo35 ... di/estija/
tolimesni planai 300ag :d bet manau dar teks truputy palaukt bo krize ir be darbo sedziu
buvo originalus 66kw tdi wariklio kodas agr nekintamos geometrijos
dabar blokas su viduriais pd96kw passato kodas avf sakyciau,
turbina gt2359v mb s320cdi
plundzeris 12mm
purkstukai .250 dss firmos
velenelis dbilas tdi race faze 260 ismetimas isiurbimas 9,9mm liftas
galva portinta su didesniais voztuvais ismetimas vietoj 31,5 mm 35mm isiurbimas vietoj 36mm 38mm
kompas audi a4 81kw kad geometrija pazintu map 3bar nuo passat 96kw
sumazintas suspaudimo laipsnis
custom made ismetimo isiurbimo kolektoriai
perdaryta sankaba
fmic didelis
wambzdynas 63,5 vambzdzio
papildomas siurbliukas
tjgi 4 begiu ant dyno 234hp 386nm 5 259hp 420nm manau gatwej dar daugiau 1/4 geriausiais 13,59 164km/h su sudinu 60 ft ~2,3 s nors ir su m/t 22 slikais ir tikrai ant gero gripo... reik lsd
na jauciu vistiek kazka pamirsau paminet
va linkas i fotkes is darbo ir kreives ten visokiu yra
http://s391.photobucket.com/albums/oo35 ... di/estija/
tolimesni planai 300ag :d bet manau dar teks truputy palaukt bo krize ir be darbo sedziu
Re: Mano Rtdi modlistas :)
modifikuoti kompensatoriai
vostuvu spyruokliu atramos taskas
vostuvu kotai,patys vostuvai
motoro paduska priekine
tepalo ausintuvas-sildytyvas
kreipianciosios,ne savo vietoj,ir nebeatrodo kaip org.
ir dar n+k
vostuvu spyruokliu atramos taskas
vostuvu kotai,patys vostuvai
motoro paduska priekine
tepalo ausintuvas-sildytyvas
kreipianciosios,ne savo vietoj,ir nebeatrodo kaip org.
ir dar n+k
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
+ kolikas iš santechninio vamzdžio keičiasi mados neržo nenaudai
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
nerzas niekada madoj ir nebuvo,jai tikslas kad vektu,o ne kad atrodytu,nes jai darai kaskoki veikianty dalyka visada atsiranda kur padet biudzeta be blizguciu.
kuo maziau atrodo ir kuo geriau veikia va cia poweris
kuo maziau atrodo ir kuo geriau veikia va cia poweris
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
koki sieneliu stori naudojot ismetimo k. gamybai? Nes juodas metalas kiek skaiciau megsta trukineti, SS siek tiek tampresnis.Niokas wrote:nerzas niekada madoj ir nebuvo,jai tikslas kad vektu,o ne kad atrodytu,nes jai darai kaskoki veikianty dalyka visada atsiranda kur padet biudzeta be blizguciu.
kuo maziau atrodo ir kuo geriau veikia va cia poweris
Beje SS koliko kaina labai nezymiai brangesne gaunasi...Kita kalba, jeigu nori, kad jis atrodytu kaip Ebay ( veidrodinis ).
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
tai ka cia parasiai yra priesingai, o tokio nerzo kuris netrukineja kaina "kitokia" ir uzsakinet reikia ne metra,nors karuselej jau gali atvest ,anksciau buvo problemu.
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
kiek žinau šitas metalas turi but su špyžiaus priemaišom, todel nebijot temperaturos ir netrukinetNiokas wrote:tai ka cia parasiai yra priesingai, o tokio nerzo kuris netrukineja kaina "kitokia" ir uzsakinet reikia ne metra,nors karuselej jau gali atvest ,anksciau buvo problemu.
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
nu dede tu duodi,gi tikrai zemkej deste "metalu technilogija" spyzius tai visas juodas nelegiruotas plienas kur daug anglies.
o visi legiruoti plienai(tame tarpe ir nerudijantis plienas) anglies turi stipriai sumazinta kieky. ir visi atsparumai daromi maisant su legiruojanciais elementais tokiais kaip cr, mo, ni, ti, konkreciai ogniauporniem plienam tai eina padidintas titano kiekis dazniausiai, pagal din butu 321, 316t... markes kurios gali dirbt virs 850 celsijaus nekeisdami savo savybiu teik cheminiu teik mechaniniu,nes kaip zinia titano lydimosi temperatura kitokia biski
sakau karuselej tikrai yra ,o jai nera atveza,tik pas juos markes kitokios,bet jie pagal savybes turi lentute ,tai orentuojasi sitam reikale
o visi legiruoti plienai(tame tarpe ir nerudijantis plienas) anglies turi stipriai sumazinta kieky. ir visi atsparumai daromi maisant su legiruojanciais elementais tokiais kaip cr, mo, ni, ti, konkreciai ogniauporniem plienam tai eina padidintas titano kiekis dazniausiai, pagal din butu 321, 316t... markes kurios gali dirbt virs 850 celsijaus nekeisdami savo savybiu teik cheminiu teik mechaniniu,nes kaip zinia titano lydimosi temperatura kitokia biski
sakau karuselej tikrai yra ,o jai nera atveza,tik pas juos markes kitokios,bet jie pagal savybes turi lentute ,tai orentuojasi sitam reikale
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
truputeli O.T. ( tikiuosi nesupyks) , bet jeigu darant ismetimo k. is 304 SS su 2mm sienele ( vamzdis ) - labai blogai?
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
304 yra maistine nerzaveika,jos darbo aplinka neturetu virsyt 850 c, beto neatspari cheminiam elementam kuriu yra ismetamosiose, pvz siera. beto jai turbinkei tai dar empas kelia egt ,SR20DE wrote:truputeli O.T. ( tikiuosi nesupyks) , bet jeigu darant ismetimo k. is 304 SS su 2mm sienele ( vamzdis ) - labai blogai?
man logiskai atrodytu panaudojimas atmosferikuj,arba neziauriai uzpustam dyzeliuj,bet tik ne turbo bendzuj kuris retkarciais turi egt iki 900-1000, arba daryk ir pasakysi kas gavos
-
- Posts: 622
- Joined: 17 Apr 2004, 16:16
- Location: Klaipėda
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
ka nerzui daro siera?Niokas wrote:304 yra maistine nerzaveika,jos darbo aplinka neturetu virsyt 850 c, beto neatspari cheminiam elementam kuriu yra ismetamosiose, pvz siera. beto jai turbinkei tai dar empas kelia egt ,SR20DE wrote:truputeli O.T. ( tikiuosi nesupyks) , bet jeigu darant ismetimo k. is 304 SS su 2mm sienele ( vamzdis ) - labai blogai?
man logiskai atrodytu panaudojimas atmosferikuj,arba neziauriai uzpustam dyzeliuj,bet tik ne turbo bendzuj kuris retkarciais turi egt iki 900-1000, arba daryk ir pasakysi kas gavos
Renault Megane2 dCi
Black ED7
Black ED7
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
Pagaliau pirmas Tdi projektas rimtesnis . Kiek po tokiu modifikaciju ir skaiciu saliarkos ima (miesto rezimu)? ir ka butent su sankaba darei? ivarzos sudetos ar kazkas rimciau?
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
ei saliarkininkai, o normaliam zmogui galit issifruot, Rtdi - cia kas per automobilis
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
jei neklystu seat cupra R (TDI)
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
Čia yra paprasta Seat Cordoba 6K2 '99-02. O ką tas R reiškia, reikia klausti pačios žinutės autoriaus.
Arturasz, Vilnius
-
- Posts: 13
- Joined: 01 Oct 2009, 17:10
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
buvo ir ibiza cupra r tdi ir cordoba cupra r beje cordoba vienintele leke wrc raly is visu seat modeliu
dyzelio mieste 7 pakanka tikrai nors dar tixlei nzn nes niekados neiseina visko mieste isvazinet bet tarkim turejau isvyka i estija i drag tj uzsipyliau pilna baka raso kad 45l tj su orinimu sklidinai gal tilpo iki 55l tj suvazinejau estija ir atgal ir dar gonkes 1100km pan greitis pan 100-120 km/h vilktineje bet buvo ruozu ir 160km/h tj va trasoj nieko neryja
cia tas R nes modinta normaliai
dyzelio mieste 7 pakanka tikrai nors dar tixlei nzn nes niekados neiseina visko mieste isvazinet bet tarkim turejau isvyka i estija i drag tj uzsipyliau pilna baka raso kad 45l tj su orinimu sklidinai gal tilpo iki 55l tj suvazinejau estija ir atgal ir dar gonkes 1100km pan greitis pan 100-120 km/h vilktineje bet buvo ruozu ir 160km/h tj va trasoj nieko neryja
cia tas R nes modinta normaliai
-
- Posts: 13
- Joined: 01 Oct 2009, 17:10
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
toks kebulas buvo cupra r bet 1,8t ten, o naujesne ibiza ir leonai budavo ir cupra D
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/seat/leon/
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/seat/leon/
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
Taip ir neatsakei kas buvo su sankaba darytaLeon wrote:Pagaliau pirmas Tdi projektas rimtesnis . Kiek po tokiu modifikaciju ir skaiciu saliarkos ima (miesto rezimu)? ir ka butent su sankaba darei? ivarzos sudetos ar kazkas rimciau?
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
sankaba "pataisyta"
-
- Posts: 33
- Joined: 29 Mar 2009, 21:13
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
uzmatyta Utenoj Laisves gatvej jei neklystu labai graziai atrodo masiniukas is tolo pastebejau tik ko kapotas geltonas?
-
- Posts: 13
- Joined: 01 Oct 2009, 17:10
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
melynas parduotas turejau du tj pasirinkau geresny
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
kaip turba laiko dar tau? neteko dugnu mint kokius 10km autostradoj?
-
- Posts: 13
- Joined: 01 Oct 2009, 17:10
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
ne neteko manau ir neteks nes kam to reik? 200gali vaziuot su 0,7bar
Re: Modlist: Mano Rtdi :)
kaip zinia dyzely turbo nupusima itakoja labiau ,empas,ir bustas ,kiti sakys kad abarotai,tas tiesa bendze,bet dyzely viskas siek tiek kitaip,cooler wrote:kaip turba laiko dar tau? neteko dugnu mint kokius 10km autostradoj?
del mazesniu galvos pralaidumu bustas atsiremia y motora nes tas nepraryja,del mazu vostuvu,mazai abarotu,mazai lifto ir t.t. klyzma krc todel turbas greiciau susluzta nuo mechaninio streso, nepasiekes negeru abaraotu,
bet konkreciai sito motoro galvos pralaidumai ledzia pasiekti reikiama flow,nepuciant daugiau negu turbo ribos leidzia. tai reiskia nei empas neij bustas neina virs negeru ribu daug maz. kitavertus cia viskas labai prikalauso nuo tiuninimo,ir sitam motore gavus daugiau kuro, turbas jau realu sulauzyt,jai noresi visa papildoma kura sudegint prie mazu abarotu arba reiks naglesnio valiko,o tada visas geris automatiskai nusikeltu toliau ,ir motoras jau panasu kad tures labiau bendzinines charakteristikas ir tada jau butu realiau persukt,o ne sulauzyt
krc galima primest taip kad kuro kiekis yra ismetamosios dujos,-tai lygu turbo abarotam.
kaip anksti nori sukurent ta visa kura, tiek turesi ir busto.va cia reikia ir nepersistengt,nes netycia ir torko gali pasidaryt daugiau negu galima,busto taipogi. sita dalyka biski riboja distributor type siurblys ,bet pumpike grynai taip.