Project: Pacman - Part 2
Re: Pacman Project - Part 2
- Sendien TURI ISSISKLEIST!!!
- Nesok petrai, sakau neisiskleis...
- NEA - SENDIEN turi issiskleist!!!
... ir visas su ramentais ir subintuotas isoka is lektuvo....
Tikekimes si karta "issiskleis"
- Nesok petrai, sakau neisiskleis...
- NEA - SENDIEN turi issiskleist!!!
... ir visas su ramentais ir subintuotas isoka is lektuvo....
Tikekimes si karta "issiskleis"
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Pacman Project - Part 2
update.... sendien prasukti pirmieji 20km su kaltinuku ryt lekiam suvedima pasidaryt ir nusimato ilgoki pasivazinejimai -tiksliau pasikratymai
Re: Pacman Project - Part 2
buvom uzsuke labai jau letai sukasi tas kilometrazas.jau ibruzinta 550km
Re: Pacman Project - Part 2
Nieko - dar 1000 ir Arba Arbaramas wrote:buvom uzsuke labai jau letai sukasi tas kilometrazas.jau ibruzinta 550km
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Pacman Project - Part 2
palinkesiu tik kantrybes ramui atsimenu kaip draugas su crx po kapitalkes y palanga vazinejo ant 70km kaip piancininkas visur :lol:o juk taip noris spustelt pedala iki dugno bet......
Last edited by vikis_s on 27 Jul 2010, 00:16, edited 1 time in total.
Re: Pacman Project - Part 2
o tai nereiskia kad apkatke reik taip daryt
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Pacman Project - Part 2
gelbsti 3.9 perdavimas 2.5 rp kazkur apie simta po 500 km -jau gauna ir bosto truputi ,bet dar virs 3.5rp nebuvau uzsukes
Re: Pacman Project - Part 2
svarbiau ne overrevint, o nelaikyt pastoviu rpm ilga laika.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Pacman Project - Part 2
na jis pirmus km prasuko kaune yvairiu rezimu nekeldamas auksciu 2500rpm,keite tepalus daznai,ir y palanga vaziuodavo su crx kadangi ten dirbo vasara ir norejo daugiau prasukt km negrezdamas,nekeldavo aukstai apsuku pirmus 1000km poto po tuputy lipo aukstyn,o mazas greitis kodel,tj pravaziuokit su crx pamatysit kiek ten apsuku prie 100km ir nustosit kritikuot.simioras wrote:o tai nereiskia kad apkatke reik taip daryt
jai tai bloga apkadke tai kodel ramas y vilniu vaziavo?cia jau pagal jus ir butu bloga apkadke nes per ilgai vienodom apsukom suko km... neturit prie ko prisikabint jau matau
uzjauciau zmogu nes apkadke uzpisantis dalykas vazinet ramei,laukt kol galesi isbandyt rezultatu,turet kantrybes neisbandyt anksciau....laukt pirmuju kartu iki red line o jus iskart su savo isvedziojimais kaip reik daryt,kaip ne.
Re: Pacman Project - Part 2
Technologija tai gal ir kiekvienas turi, bet esminiai postulatai nekinta...Minde_Kei wrote:visi turi savo apkatkes technologija.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Pacman Project - Part 2
idomu koki variklio resursa Ramas tikisi is sio variklio 150kkm, 250kkm?, kad tiek daug ta apkatke daryti..
mes darom apkatke sitaip: http://www.youtube.com/watch?v=4M2cJVczjFk
p.s. Ramai tau patarimas butu i ViPEC pasijungti bent jau LC-1 ir pasiloginti kas ten su misiniais darosi...
mes darom apkatke sitaip: http://www.youtube.com/watch?v=4M2cJVczjFk
p.s. Ramai tau patarimas butu i ViPEC pasijungti bent jau LC-1 ir pasiloginti kas ten su misiniais darosi...
Re: Pacman Project - Part 2
na tikiuosi ,kad kuo ilgiau laikytu aisku kaip ir kiekvienas.bent jau nors pora sezonu o kaip bus tai matysim :Dnoretusi 450AG+
p.s musu veikejai su zaliu coltu i 1000km varzybas motoro apkatke padare ant stendo ir atlaike visas varzybas be parkiu
p.s musu veikejai su zaliu coltu i 1000km varzybas motoro apkatke padare ant stendo ir atlaike visas varzybas be parkiu
Re: Pacman Project - Part 2
yra tekia girdet kad agresyviau padaryta apkatke buna gyvesnis variklis bet trumpiau laiko,o ''pedantiskai'' atlikus bukesnis bet laikys dauk dauk ilgiau,nzn kiek tame tiesos.(kaip ir kiekviena masina karts nuo karto reik pravaikyt nes atbunka,su crx tai tikrai jausdavos) bet visgi linkes tai daryt ''pedantiskai'' neskubant visgi ne 2000-3000lt kinuoja o seis laikais visi nori pataupyt,ir ce neziedas ar ralis ar panasei kad sekundes rinkti variklio atzvilgiu,tj visgi manau geriau jau padaryt pa polnai programe aisku kiek zmoniu tiek nuomoniu.kamuto wrote:nrvz wrote:idomu koki variklio resursa Ramas tikisi is sio variklio 150kkm, 250kkm?, kad tiek daug ta apkatke daryti..
mes darom apkatke sitaip: http://www.youtube.com/watch?v=4M2cJVczjFk
p.s. Ramai tau patarimas butu i ViPEC pasijungti bent jau LC-1 ir pasiloginti kas ten su misiniais darosi...
tokiai abkatkei ir as pritariu
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Pacman Project - Part 2
Tai internete yra nemazai nuomoniu, imho svarbu neapkrauti smarkiai, t.y. negrezti ant redlaino ir tepalus mineralinius pasikeisti po kokiu 500-1000km ir viskas. Cia atmosferkei, turbinkei kazkokius kitokius tepalus naudoja, o castrolis isvis turi specialu ivazinejimo tepala.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Pacman Project - Part 2
Ir dar daug kam pakrove malkuramas wrote:na tikiuosi ,kad kuo ilgiau laikytu aisku kaip ir kiekvienas.bent jau nors pora sezonu o kaip bus tai matysim :Dnoretusi 450AG+
p.s musu veikejai su zaliu coltu i 1000km varzybas motoro apkatke padare ant stendo ir atlaike visas varzybas be parkiu
Re: Pacman Project - Part 2
pzdcvikis_s wrote:yra tekia girdet kad agresyviau padaryta apkatke buna gyvesnis variklis bet trumpiau laiko,o ''pedantiskai'' atlikus bukesnis bet laikys dauk dauk ilgiau,nzn kiek tame tiesos.(kaip ir kiekviena masina karts nuo karto reik pravaikyt nes atbunka,su crx tai tikrai jausdavos) bet visgi linkes tai daryt ''pedantiskai'' neskubant visgi ne 2000-3000lt kinuoja o seis laikais visi nori pataupyt,ir ce neziedas ar ralis ar panasei kad sekundes rinkti variklio atzvilgiu,tj visgi manau geriau jau padaryt pa polnai programe aisku kiek zmoniu tiek nuomoniu.kamuto wrote:nrvz wrote:idomu koki variklio resursa Ramas tikisi is sio variklio 150kkm, 250kkm?, kad tiek daug ta apkatke daryti..
mes darom apkatke sitaip: http://www.youtube.com/watch?v=4M2cJVczjFk
p.s. Ramai tau patarimas butu i ViPEC pasijungti bent jau LC-1 ir pasiloginti kas ten su misiniais darosi...
tokiai abkatkei ir as pritariu
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Pacman Project - Part 2
Idomu kas ten buna ashtresnis ir bukesnis, stumoklis?simioras wrote: pzdc
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Pacman Project - Part 2
arba gal kox voztuvas
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Pacman Project - Part 2
sioks toks update..... apkatke jau padaryta (tai yra uzknisantis reikalas) ir jau spejau pabuvot kelis kartus ant stendo, buvo visokiu lepsusu ,kai kurie dar ir liko
pasikeites vaizdas po kapotu..
pakeista turba i 3 guoliu compturbo ct 350 turetu vezt iki 450ag ,sumontuota tepalo ausinimo sistema .sumontuotas boost controleris greddy profec 2
sumontuota tepalo radikui oro gaudytuvas
cia nepyzdavokit,skubos tvarka sukonstruotas atstoinikas ir isorinis bosh 044 siurblys,visa tai bus berdaroma ,nes planai 85 (ziema ilga)
kas del skaiciuku sumapinta tik low bostas 1.3 bar 440nm ir 360ag .. kreives lapas kazkur yra atspauzdintas,jei rasiu imesiu bet seip skirtumas gan didelis pagal seniau. 440nm turiu prie 3.800rp ag kazkur prie 5500rp. hi bosta bandem programuot prie 1.8 bar nelabai sekesi ,,kaito padavimo oras nuo 25 laipsniu per 4-6sekundes pakildavo iki 90. na vienu zodziu palieku si reikala ziemai,neturiu laiko ir noro gilintis.reik lekti,nes tuoj sezonas baiksis
kai niutonai deze zudo garsas keiciasi ne dienom o valandom
pasikeites vaizdas po kapotu..
pakeista turba i 3 guoliu compturbo ct 350 turetu vezt iki 450ag ,sumontuota tepalo ausinimo sistema .sumontuotas boost controleris greddy profec 2
sumontuota tepalo radikui oro gaudytuvas
cia nepyzdavokit,skubos tvarka sukonstruotas atstoinikas ir isorinis bosh 044 siurblys,visa tai bus berdaroma ,nes planai 85 (ziema ilga)
kas del skaiciuku sumapinta tik low bostas 1.3 bar 440nm ir 360ag .. kreives lapas kazkur yra atspauzdintas,jei rasiu imesiu bet seip skirtumas gan didelis pagal seniau. 440nm turiu prie 3.800rp ag kazkur prie 5500rp. hi bosta bandem programuot prie 1.8 bar nelabai sekesi ,,kaito padavimo oras nuo 25 laipsniu per 4-6sekundes pakildavo iki 90. na vienu zodziu palieku si reikala ziemai,neturiu laiko ir noro gilintis.reik lekti,nes tuoj sezonas baiksis
kai niutonai deze zudo garsas keiciasi ne dienom o valandom
Re: Pacman Project - Part 2
Px - isidesi BMW motora ir bus CIKI
Seip tai Viskas Zjbs!
Seip tai Viskas Zjbs!
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000