ramas wrote:su skaliku atskira istorija bet 13 turi daugiau pranasumo cia ne is oro kalbu abu isbandes
pas tave kiek viena tavo tuo metu turima masina turi privalumu siaip skajaus priekine pakaba tikrai geriau negu s kebulu.
siaip r33 neitin vykes modelis. tai siuo atveju apylygiai abi masinas galima butu statyt
cia ne audi ,kad stogai metosi patvoriais,o del kokybes darbu visai nesijaudinu,zinau ,kad padarys ciki piki jai peckeliai darys ,tai tu 5 kg ir ant stojkiu neuzteks
Last edited by ramas on 14 Sep 2009, 21:43, edited 2 times in total.
O kuo skiriasi pervirinti stoga, nuo įvirinto liuko? Pats virinu, ir manau liuką netgi paprasčiau, nes uždėjai sena ir apvirinai, o stogą, kad pakeisti tai reikia ir tiksliai atsipjaut viską ir pan...
Vodka wrote:O kuo skiriasi pervirinti stoga, nuo įvirinto liuko? Pats virinu, ir manau liuką netgi paprasčiau, nes uždėjai sena ir apvirinai, o stogą, kad pakeisti tai reikia ir tiksliai atsipjaut viską ir pan...
nieko pjauti nereikia, nugrezi kniedes, nuimi sena stoga, uzdedi kita ir viskas.. o virinant liuka betkoks suvirintojas nezinantis kaip reikia virinti pravarys pilna siule ir pasidarys bangos tokios, kad be 5kg+ spakliais niekaip stogas lygus nebus
PRIMENU KAD CIA MODLISTU SKYRIUS. apie stogo pervirinimus galima kalbeti kitose temose
tonic wrote:Sioje skiltyje leidziami tik siu rusiu postai:
.....................
Blevyzgos (kuri turbina geresne, kuris tepalas teplesnis, kodel zole zalia ir pan.) lieka kitose skiltyse, kaip ir buvo iki siol, si skiltis pakankamai grieztai informacinio pobudzio. Siaip paplepejimams tai ir dabar jau pakankamai skilciu imho...
stoga pakeisti ~1val.. liuka uzvirinti, kad nereiktu 5kg spakliaus visa diena
Noreciau pamatyt - kur tu PS'o stoga ant LT rastum Jei pakeist TIK isorine skarda - tai taip - tebunie 3-4 valandos - ir psio Beto - jei TEISINGAS meistras virins - betkokius sutampymus jis iskalstyt PO virinimo... Priprate jus cia visi prie meistru zasinu sudarankiu - skleidziat erezijas Uzvirins - Ramas foto imes - ivertinsit kokybe darbu - tada kalbesim
nrvz wrote:Na tu cia jau persistengi savo igaliojimais manau. Stogo pervirinimas/keitimas yra irgi modlistas, nes daugelyje autosporto saku liuko skyle yra draudziama, jos kniedyti taip pat negalima, tik virinta arba keisti stoga, kuris buvo be liuko
Kokiam FIA dokumente taip parasyta? As tai radau tokiu grybu tik LASF puslapyje.
siemet nei 1 bamperio nepameciau.bet praeiti metai- tai buvo ko gero rekordas, i drift day atriedejo grazi masinyte,o isriedejo su pilnu salonu buferiu ir slenksciu