
Zinoma ilgai stovejusi ir tt. Parsivarem, pilnai perrinkom vaziuokle, stabdzius, pasidarem ismetima, ir praejom TA.

Auto labai patiko, tai nusprendem ja pasaugoti ir pasilikti projektui ilgesniam laikui. Istoriju kaip 3 metus lauzem dezes,tiltus ir visa kita nepasakosiu, imetu kelias foto is eigos, begant laikui

Standartinis B230FT K motoras
Iveco didelis IC su pervirintais galais
16T turbo su portinta 7kubu sikna, su uzglusintu WG
80mm downpipe + 76 tiesus ismetimas su 1 rezonatoriumi
Pagamintas kolektoriaus UP pipe 16T turbinai + audi isorinis WG + viskas apvyniota bintu variklio skyriuje
Pagamintas tvarkingas vamzdynas po kapotu, iki IC aliuminis uz IC plieninis
Bovas
Kuro slegio reguliatorius
Kuro atstoinikas ~1.5l
M90 pavaru deze su nauja sankaba
Visi nauji silikonai vakumams
Virintas reduktorius
Visos naujos vaziuokles gumos ir diskai
Hidraulinis rankinis
2sport sedynes, salonas visas isluptas kiek imanoma
Originalus aliuminis kapotas ir bagazo dangtis
Plastmasiniai langai gale
Boost gauge
EGT gauge
Innovate MTXL WideBand
Bosch 044 kuro siurblys
KL-Racing Stage2 Turbo velenelis 280* 11,3lift
KL-Racing reguliuojama zvaigzde
267Ag 382NM ~1,2-1,3bar boost











Next step:
surinktas HX40 su 13cm twinscroll sikna ir padetas i lentyna ateiciai.


Tokia sios auto istorija, sia masina bedarant buvo nupirkta dar viena Volvo

Aisku bedos tos pacios, ilgai stovejusi, viskas uzpuve ir tt, per menesiuka viska susitvarkom, praeinam TA, nupirkau R18 kad atrodytu padoriau, idetas dujakas, ir metus vazineta laimingai kaip daily/zvejybine




Pavazinejus metus laiko, ryskiai atsibodo 85kw, reikejo sprendimo



Modlistu nerasysiu, Turba 13T, purskalai 350cc, LH2,4 kompas su pacio pakoreguota programa.






Su visiskai standartiniu ismetimu, ir visais org bakeliais:
130kw ir 320nm @0.8bar prie 26c lauko temp

Jautesi ryskus kamstis ismetime, tai padarem 3" su vienu rezonatoriumi ir gale MF bacioku:
145,7kw 331nm

Siektiek pavazinejus nuspresta kazka daryti






Paleistas ant Fuel Implant, su boost controlu kad nezudyt stock atmo svaistikliu


158.6kw 340nm @1bar

tuom paciu priburti E46 priekiniai coilai, perrinkti suportai





Nuu atrodo jau tikrai smagiau, vaziuoja puse velnio, bet ziema buvau nusipirkes 19T sparnuote kaltine

Custom twin scroolas
K27 54mm IN 58ex turbas su 11cm sikna (aka S200 BW)
60mmwg
Siemens deka 875cc
El ventiliatorius
El vairo stiprintuvas (nes nebetilpo org del koliko

Walbro 255 i baka su visom naujom kuro slangom iki reilo
E85















Kolkas laiko turint sumapinta tik iki 0.9Bar bet su boost controlu full bosta turint prie 4300+ rpm del plonu svaistikliu.
Yspudziai: pravaziavau ir supratau, ka reiskia manau neblogas kolikas ir twin scroolas, puciasi labai gerai, jokio diskonforto mieste, torkas jau ganetinai zemai, 1 begiu uzpucia 0.7bar ties 5000rpm, 4 begiu tai 0.9 ties 3000rpm, gatveje malantis 2-3 begiu tai taip 3300-3600 turim 0.9bar.
Zinoma cia nepabaiga, siuo metu dedami e46 coilai i gala ir toliau pratesiu mapinima, planas perlipt 300hp, o kiek slegio reikes bus matyt, speju 1.2-1.3 reiks atsukt, kadangi galva stock, isiurbimo kolikas stock, ir motoras 8v su 9.8cr


To be continued
