Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
Sveiki, reikia Jusu patarimo. Renkuosi tarp D2 ir XYZ coilover'iu, abu gamintojai gamina coilius special for drift. Desiu i e36. Gal kas esat su jais susidure ir galit pateikti pora argumentu kurie geriau tiktu mano atveju?
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
Na, ne per seniausiai teko ciupineti XYZ coilus (skirtus E34 BMW Dariaus V8) tikrai kokybiskas gaminys ir tikrai visiems patiko ar gerai atlieka savo darba pasakyti negaliu
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
ten pat gaminami, tik skirtingai nudazomi
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
nenoriu kabinetis, bet ar yra tau poreikis detis toki rimta daikta? ar pinigu daug atliekamu? na suprantu toks darius V8, jau kiek driftu uzsiima, tai tada ir poreikis tam atsiranda, aisku visada tik i nauda iseis kuo geresni upgreidai, bet ar tikrai tau jau reikai uz beveik stuka euru coilu cia duagiau tau paciam pamastymui, bent as jau tada geriau deciau koki kupsta ar kazka pigesnio ir isikisciau storensius stabilizatorius bei gumas jei darant nuo stock
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
Coilai yra labai rimtas daiktas ir dėtis juos galima tikrai ne kiekvienam mirtingajamVyskupas wrote:nenoriu kabinetis, bet ar yra tau poreikis detis toki rimta daikta? ar pinigu daug atliekamu? na suprantu toks darius V8, jau kiek driftu uzsiima, tai tada ir poreikis tam atsiranda, aisku visada tik i nauda iseis kuo geresni upgreidai, bet ar tikrai tau jau reikai uz beveik stuka euru coilu cia duagiau tau paciam pamastymui, bent as jau tada geriau deciau koki kupsta ar kazka pigesnio ir isikisciau storensius stabilizatorius bei gumas jei darant nuo stock
IMHO pakaba yra svarbiausias dalykas automobilyje ir čia ne vieta sutaupyti kelis šimtus litų. Galima išvis nieko nepirkt ir nusipjaut spyruokles, tik ar iš to bus tiek naudos kiek pinigų sutaupysi ?
Dėl gerumo tai kaip ir nrvz rašė kokybė praktiškai nesiskirs. Sakyčiau kuriems gausi geresnę kainą, tuos ir imk.
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
skaityt ismok - bus paprasciau
as nesakiau akd coilai blogai, tiesiog ar verta detis uz tiek? ar netenkintu kazkas pigesnio, o ta skirtuma kaip jau sakiau investuot i stabilizatorius ar gumas (tai irgi pakabos dalys jei ka), koks tolkas is tu coilu superiniu jei be normaliu stabilizatoriu ji vistiek linguos i sonus, aisku jei pinigu tiek kad prisisikt tai tada gali isvis nuvest masina pas tuos aks uzsiima ruosimu ir tegul sudeda ten kosmosus
as nesakiau akd coilai blogai, tiesiog ar verta detis uz tiek? ar netenkintu kazkas pigesnio, o ta skirtuma kaip jau sakiau investuot i stabilizatorius ar gumas (tai irgi pakabos dalys jei ka), koks tolkas is tu coilu superiniu jei be normaliu stabilizatoriu ji vistiek linguos i sonus, aisku jei pinigu tiek kad prisisikt tai tada gali isvis nuvest masina pas tuos aks uzsiima ruosimu ir tegul sudeda ten kosmosus
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
[quote="Vyskupas"]skaityt ismok - bus paprasciau
ar netenkintu kazkas pigesnio, o ta skirtuma kaip jau sakiau investuot i stabilizatorius ar gumas (tai irgi pakabos dalys jei ka), koks tolkas is tu coilu superiniu jei be normaliu stabilizatoriu ji vistiek linguos i sonusquote]
Kas tas pigesnio? Ar tu pigesni galesi pasireguliuoti ir pasikeisti spyruokles jei reiks? Lingavimas ir nuo spyruokles priklauso...
ar netenkintu kazkas pigesnio, o ta skirtuma kaip jau sakiau investuot i stabilizatorius ar gumas (tai irgi pakabos dalys jei ka), koks tolkas is tu coilu superiniu jei be normaliu stabilizatoriu ji vistiek linguos i sonusquote]
Kas tas pigesnio? Ar tu pigesni galesi pasireguliuoti ir pasikeisti spyruokles jei reiks? Lingavimas ir nuo spyruokles priklauso...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
[quote="romkasponka"
Kas tas pigesnio? Ar tu pigesni galesi pasireguliuoti ir pasikeisti spyruokles jei reiks? Lingavimas ir nuo spyruokles priklauso...[/quote]
o tai pigesni coilai nesiruoguliuoja ir spiruokles nesikeicia? tik pas XYZ ir D2?
Kas tas pigesnio? Ar tu pigesni galesi pasireguliuoti ir pasikeisti spyruokles jei reiks? Lingavimas ir nuo spyruokles priklauso...[/quote]
o tai pigesni coilai nesiruoguliuoja ir spiruokles nesikeicia? tik pas XYZ ir D2?
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
o tai D2 ir XYZ nepigiausi
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
Kas del kainos, sitie du gamintojai is padoresniu ir taip pigiausi (i tuos kur ebay po 400 - 500 eur as nekalbu). Sakai stuka euru daug? Tada geriau paskaiciuokim, kiek kainuos detis kazkokias X spyruokles, kazkokius X amortikus.. O po to viska ismesti ir vistiek susideti kazka normalaus..
Del Kupsto gaminiu nezinau, kaina ne ka mazesne, o ir kiek zinau is zmoniu kalbu, jis nepadaro tokio kietumo, kokio reikia driftui.. Tikrinti ar tos kalbos tiesa ar ne as tikrai nesiruosiu.
Kas del varymo daryti kazkam masina, tai kad ir turedamas neriboto storumo pinigine, vistiek ja daryciausi pats, man garazas ta vieta, kurioje po administracinio darbo galiu issikrauti ir pasiilseti.. Manau sitoj vietoj mane daugelis supras ir pritars..
Del Kupsto gaminiu nezinau, kaina ne ka mazesne, o ir kiek zinau is zmoniu kalbu, jis nepadaro tokio kietumo, kokio reikia driftui.. Tikrinti ar tos kalbos tiesa ar ne as tikrai nesiruosiu.
Kas del varymo daryti kazkam masina, tai kad ir turedamas neriboto storumo pinigine, vistiek ja daryciausi pats, man garazas ta vieta, kurioje po administracinio darbo galiu issikrauti ir pasiilseti.. Manau sitoj vietoj mane daugelis supras ir pritars..
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
ishsikrovimui geresne vieta yra trasoi o ne garaze
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
who' s talking
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
cia jau ilgu metu patirtisgweedo wrote:who' s talking
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
na kupsto buvo pas viena pazistama kregzdej sudeta, be galiniu spiruokliu 2000lt, xyz jei gerai atsimenu skelbima kainuoja apie 3700 butent DS serija, tad toks ir skirtumas. na nzn ar jau susidejus reiktu ismest, siaip parduoda zmones kad ir naudotus o kas liecia drifta, tai kiek pradzioj budavo vaziuojanciu su vapse ten restauruotais amortikais ir zemintom spiruoklem (pvz e30) ir viskas ten normaliai gaudavos, bet jei tau reikia tai ir susidedi, cia nieko asmniksia priesSavitas wrote:Kas del kainos, sitie du gamintojai is padoresniu ir taip pigiausi (i tuos kur ebay po 400 - 500 eur as nekalbu). Sakai stuka euru daug? Tada geriau paskaiciuokim, kiek kainuos detis kazkokias X spyruokles, kazkokius X amortikus.. O po to viska ismesti ir vistiek susideti kazka normalaus..
Del Kupsto gaminiu nezinau, kaina ne ka mazesne, o ir kiek zinau is zmoniu kalbu, jis nepadaro tokio kietumo, kokio reikia driftui.. Tikrinti ar tos kalbos tiesa ar ne as tikrai nesiruosiu.
beje koks variklis kregzdej? kas daryta dar?
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
Siais laikais kanors parduoti uz normalia kaina sunku.. O su varikliu tai ilga istorija.. per labai trumpa laika jau net trecias laukia eiles i sita kebula m52b28, bus laiko sukursiu tema ir isvardinsiu modus.Vyskupas wrote:na kupsto buvo pas viena pazistama kregzdej sudeta, be galiniu spiruokliu 2000lt, xyz jei gerai atsimenu skelbima kainuoja apie 3700 butent DS serija, tad toks ir skirtumas. na nzn ar jau susidejus reiktu ismest, siaip parduoda zmones kad ir naudotus o kas liecia drifta, tai kiek pradzioj budavo vaziuojanciu su vapse ten restauruotais amortikais ir zemintom spiruoklem (pvz e30) ir viskas ten normaliai gaudavos, bet jei tau reikia tai ir susidedi, cia nieko asmniksia priesSavitas wrote:Kas del kainos, sitie du gamintojai is padoresniu ir taip pigiausi (i tuos kur ebay po 400 - 500 eur as nekalbu). Sakai stuka euru daug? Tada geriau paskaiciuokim, kiek kainuos detis kazkokias X spyruokles, kazkokius X amortikus.. O po to viska ismesti ir vistiek susideti kazka normalaus..
Del Kupsto gaminiu nezinau, kaina ne ka mazesne, o ir kiek zinau is zmoniu kalbu, jis nepadaro tokio kietumo, kokio reikia driftui.. Tikrinti ar tos kalbos tiesa ar ne as tikrai nesiruosiu.
beje koks variklis kregzdej? kas daryta dar?
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
http://public.fotki.com/PauliusD/ldc--k ... a4345.html cia pigesnis variantas, raudonos zemintos spiruokles, storesni stabilizatoriai ir dujiniai, trumpo stoko, ale sportiniai amortikai Graudu ziuret
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic ... 3&start=40 )
BMW 725 tds
BMW 725 tds
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
dar senesniu temu neina prikelt?
92' Mazda MX-6 V6 24V almost SOLD
07' BMW Z4 3.0si
07' BMW Z4 3.0si
Re: Kas geriau: D2 ar XYZ coilover'iai ?
Nors nebereiks kurt nauju temu, senais klausimais
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic ... 3&start=40 )
BMW 725 tds
BMW 725 tds