spade wrote:Kiek as suprantu, tai tik itempi ir viskas. Ju gi visa funkcija is esmes ir yra neleisti shakei vaiksciot pirmyn atgal... Tik matyt iverzinet reiktu ant suvedimo stendo, nes tempiant kiek raukiu keicias ir kasteris ir suvedimas.
Sorry uzh oftopic, bet gal turi ideju, kodel aubi ant savo monstru tuos traction barus dare taip, kad jie stabdant dirbtu ant tempimo, o begejantis ant gniuzhdymo? Lyg ir logishka butu daryti kad dirbtu ant tempimo begejantis.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
kwlw wrote: gal turi ideju, kodel aubi ant savo monstru tuos traction barus dare taip, kad jie stabdant dirbtu ant tempimo, o begejantis ant gniuzhdymo?
Eee... aaa... o kodel tau atrodo, kad taip yra? T.y. is ko tu taip sprendi? Ir kodel turetu buti atvirksciai?
Tu juos isivaizduoji, kad jie turetu buti uz priekines asies?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
kwlw wrote: gal turi ideju, kodel aubi ant savo monstru tuos traction barus dare taip, kad jie stabdant dirbtu ant tempimo, o begejantis ant gniuzhdymo?
Eee... aaa... o kodel tau atrodo, kad taip yra? T.y. is ko tu taip sprendi? Ir kodel turetu buti atvirksciai?
Tu juos isivaizduoji, kad jie turetu buti uz priekines asies?
Na taip, kazkodel man taip atrodo (kazkaip det nelengva vamzdi i prieki kazkaip keistoka, kai kovojama del kiekvieno gramo). Kur gaunasi mano klaida , man idomu seip jau, nes ka sugalvoju, tai kad stabdzhiai daug daugiau torko daro nei variklis, del to mol taip geriau.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Hmmm...
As tai gal speciau, kad tai vistik susije su suvedimu. Kadangi vis tiek tu ta strypa iverzinesi tempimo kryptim, tai dedant ji uz asies itempimas mazintu kasteri - kas nera labai pageidautina (imho).
Kitas momentas - turiu abejoniu ar jis dirba gniuzdynmo kryptim greitejant. Reik nepamirst, kad jis ramybes buklej yra itemptas. Tiketina, kad greitejant tiesdiog tas tempimas mazinamas link 0 ir tiek. Itariu (nors zinoma pagrist negaliu) kad jie iverziami tiek, kad per ta 0 niekad nepersiristu...
Siaip idomu, kaip nervui atrodo
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
spade wrote:Hmmm...
As tai gal speciau, kad tai vistik susije su suvedimu. Kadangi vis tiek tu ta strypa iverzinesi tempimo kryptim, tai dedant ji uz asies itempimas mazintu kasteri - kas nera labai pageidautina (imho).
Kasteris ish tiesu gali buti tokio tvirtinimo esme (ash kazkaip neprisiminiau). Shitos aubi turejo zhverishka kasteri lyginant su kitom mcpersoninem.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
na as tai nesigilinau i sita reikala labai, bet unlimitas dedasi i honda ir jis bus pries asi (man kazkaip irgi atrodo kad turetu buti pries asi).
Ivarzos ten nebuna, vamzdziai stovi ant shesu su sregiais.
p.s. kwlw ka tu skaitai milzinisku kasteriu, pvz ant xtra audi yra 7 laipsniai?
nrvz wrote:
na as tai nesigilinau i sita reikala labai, bet unlimitas dedasi i honda ir jis bus pries asi (man kazkaip irgi atrodo kad turetu buti pries asi).
Ivarzos ten nebuna, vamzdziai stovi ant shesu su sregiais.
p.s. kwlw ka tu skaitai milzinisku kasteriu, pvz ant xtra audi yra 7 laipsniai?
Nu man siaip idomu, kodel darai tokias isvadas, kad geriau pries asi, nei uz asies?