Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Kadangi cia pastaruoju metu nemazai temu iskilo situo klausimu - nusprendziau ir as pasidalint tuo ka zinau / bandziau
Teko uzsiimti vienu "mazyciu" suportu dazymu, nes savininkui sidabrine spalva orginaliyu suportu - nelabai ziurejosi prie juodos masinos... Kada ngi suportai tikrai nera vieni is "pigiausiu" nenorejau kist nagu, ardyt, smeliuot ir t.t.... tad teko pasirink labiau namudini buda... Kadangi patys suportai nebuvo visiskai nutriuse - tai is esme viskas ejosi ganetinai nesunkiai (iskyrus - plovima) ir galutinis rezultatas gavosi tikrai daugiau negu patenkinamas
Zodziu - foto:
Nusiimam suportu - viena "siek tiek" paplaunam - kitas vis dar darbinej stadijoj:
"geriausias" draugas Variklio skyriaus ploviklis. Galima manau naudoti betkoki "agresyvesni" plovikli + astri kempinele nukniaukta is virtuves
Po ~ 2 valandu sveitimo su kempinele:
Imam 220 sausa svitrini - ir pradedam matinti pavirsiu:
Po 220 - prasveiciau lengvai 400 sausa - viska nuriebalinau ir nupurskiau RUGSTINIU gruntu (naudojamas dazant aliuminius / xromuotus pavirsius, duoda labai gera sukibima su butent tokiais pavirsiai )
Galiniai suportai - dazesi tik isorine dalis (nes vidines dalies nusukti nuo stebules NEPAVYKO...
Toliau jau seka dazai... Kadangi grunta nusipurskiau idealiai, be jokiu siuksliu, nubegimu ir t.t. - tad jo sveisti netgi ir nebereikejo Dazai nuotraukose atrodo ganetinai isblyske - bet cia del to kad foto darytos su telefu... Realybej - cia yra Raudona brembo spalva
Dazai kuriuos naudojau - eina PAPRASTI jokie ne aukstos temperaturos ir t.t... Is esmes - jei ganetinai atsparus (daily vazinejimu) ir kaip nebutu keista - su butent taip nudazytais suportais vienas automobilis prasuko visa pilna diena kacerginej- ir kiek teko stebeti suportus po to - neatrode jog kazkur kazkas butu pradejes luptis / burbuliuoti... Seip paprasti automobiliniai dazai + lakas - normaliomis lauko salygomis buna veikiami iki 70-80laipsniu C. Pvz - juodas auto - vasara...
Poto kai nudziuvo dazai - klijuoju trafaretus (kuriuos pasidariau reklamos agenturoj) ir darau uzrasus:
Po viso sito - seke 2 sluoksniai normalaus masininio lako + ~36h 60-70' laipsniu temperaturos kameroje, tam kad labas pradetu bent jau kietet... pilnai sudziut lakui reikia + 15 minimum ir apie 60 dienu... ( cia iki pilnos kristalizacijos...)
Zodziu - galutiniam rezultate - isejo gant neblogai. Vienas DIDELIS minusas sito dazymo - kad kai surinkinejama atgal visa stabdziu sistema - reikia buti LABAI LABAI pedantiskam ir atsargiam, del to kad stabdziu skytis - labai nesunkiai pakelias sviezius dazus nuo pavirsiaus, tad tenka labai stropiai valytis stabdziu slangutes, vamzdelius, buti atsargiam orinant stabdziu sistema. Zodziu - galutinis vaizdas atrode taip:
Zodziu gal kam pagelbes sitas topicas Jei ka - klauskit
Romas
Teko uzsiimti vienu "mazyciu" suportu dazymu, nes savininkui sidabrine spalva orginaliyu suportu - nelabai ziurejosi prie juodos masinos... Kada ngi suportai tikrai nera vieni is "pigiausiu" nenorejau kist nagu, ardyt, smeliuot ir t.t.... tad teko pasirink labiau namudini buda... Kadangi patys suportai nebuvo visiskai nutriuse - tai is esme viskas ejosi ganetinai nesunkiai (iskyrus - plovima) ir galutinis rezultatas gavosi tikrai daugiau negu patenkinamas
Zodziu - foto:
Nusiimam suportu - viena "siek tiek" paplaunam - kitas vis dar darbinej stadijoj:
"geriausias" draugas Variklio skyriaus ploviklis. Galima manau naudoti betkoki "agresyvesni" plovikli + astri kempinele nukniaukta is virtuves
Po ~ 2 valandu sveitimo su kempinele:
Imam 220 sausa svitrini - ir pradedam matinti pavirsiu:
Po 220 - prasveiciau lengvai 400 sausa - viska nuriebalinau ir nupurskiau RUGSTINIU gruntu (naudojamas dazant aliuminius / xromuotus pavirsius, duoda labai gera sukibima su butent tokiais pavirsiai )
Galiniai suportai - dazesi tik isorine dalis (nes vidines dalies nusukti nuo stebules NEPAVYKO...
Toliau jau seka dazai... Kadangi grunta nusipurskiau idealiai, be jokiu siuksliu, nubegimu ir t.t. - tad jo sveisti netgi ir nebereikejo Dazai nuotraukose atrodo ganetinai isblyske - bet cia del to kad foto darytos su telefu... Realybej - cia yra Raudona brembo spalva
Dazai kuriuos naudojau - eina PAPRASTI jokie ne aukstos temperaturos ir t.t... Is esmes - jei ganetinai atsparus (daily vazinejimu) ir kaip nebutu keista - su butent taip nudazytais suportais vienas automobilis prasuko visa pilna diena kacerginej- ir kiek teko stebeti suportus po to - neatrode jog kazkur kazkas butu pradejes luptis / burbuliuoti... Seip paprasti automobiliniai dazai + lakas - normaliomis lauko salygomis buna veikiami iki 70-80laipsniu C. Pvz - juodas auto - vasara...
Poto kai nudziuvo dazai - klijuoju trafaretus (kuriuos pasidariau reklamos agenturoj) ir darau uzrasus:
Po viso sito - seke 2 sluoksniai normalaus masininio lako + ~36h 60-70' laipsniu temperaturos kameroje, tam kad labas pradetu bent jau kietet... pilnai sudziut lakui reikia + 15 minimum ir apie 60 dienu... ( cia iki pilnos kristalizacijos...)
Zodziu - galutiniam rezultate - isejo gant neblogai. Vienas DIDELIS minusas sito dazymo - kad kai surinkinejama atgal visa stabdziu sistema - reikia buti LABAI LABAI pedantiskam ir atsargiam, del to kad stabdziu skytis - labai nesunkiai pakelias sviezius dazus nuo pavirsiaus, tad tenka labai stropiai valytis stabdziu slangutes, vamzdelius, buti atsargiam orinant stabdziu sistema. Zodziu - galutinis vaizdas atrode taip:
Zodziu gal kam pagelbes sitas topicas Jei ka - klauskit
Romas
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Stabdziu Suportu darymas ( "namudinis" budas) :D
super. is pradziu norejau rėkt, kad ne lygis AMG slifuot, dazyt su nenuimtais vazmdukais, bet finalas labai geras gavosi. vienintelis klausimas - kaip laikys dazai, visgi jie nėra labai kieti o akmenuku pasitaikys turbut.
Ir klausimas kodel visgi bijojot ardyti ardomus lengvai suportus?
Aisku rem komplketas brangus turbut, bet gal but verta buvo paziuret kokio stovio stumokliukai. nors jei masina apynauje dar neturetu but bedu.
Visumoj grazus darbas.
Ir klausimas kodel visgi bijojot ardyti ardomus lengvai suportus?
Aisku rem komplketas brangus turbut, bet gal but verta buvo paziuret kokio stovio stumokliukai. nors jei masina apynauje dar neturetu but bedu.
Visumoj grazus darbas.
Re: Stabdziu Suportu darymas ( "namudinis" budas) :D
Priekiniai suportai - vienas guzas (ne taip kaip iprastu brembo - skeliasi pusiau..) Ardyt - kazkaip pabijojau Rem komplektas galejo kainuot turbut N + daug Beto reikejo padaryt - kaip galima greiciau... Beto masina pravaziavus 16K km...Apex wrote:super. is pradziu norejau rėkt, kad ne lygis AMG slifuot, dazyt su nenuimtais vazmdukais, bet finalas labai geras gavosi. vienintelis klausimas - kaip laikys dazai, visgi jie nėra labai kieti o akmenuku pasitaikys turbut.
Ir klausimas kodel visgi bijojot ardyti ardomus lengvai suportus?
Aisku rem komplketas brangus turbut, bet gal but verta buvo paziuret kokio stovio stumokliukai. nors jei masina apynauje dar neturetu but bedu.
Visumoj grazus darbas.
Del akmenuku - kazkaip nebaisu visiskai,, del dazu laikymo - tai pagal paskutinius pavyzdzius su STi suportais - laikyt laiko, kaip nebutu keista... Aisku - jei isvien i Track days - tai nusilupa netgi ir orginalus milteliniai...
Beje - nuotraukose Rata yra R20... kad issivaizduot suportu dydi lengviau butu
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
a jo, priekis monoblokas. nu bus matyt, gal laikys.
Šiandien vežu saviškius dažyt milteliais, spalva, sakė kaip gesintuvų.... arba bordinė.
beja AMG suportuose matosi kaiščiai tokie, bet ne kiaurai eina o iki stabdžių disko (po 2 kiekvienoj pusėj) kam jie? kaladėlei atsiremti?
Šiandien vežu saviškius dažyt milteliais, spalva, sakė kaip gesintuvų.... arba bordinė.
beja AMG suportuose matosi kaiščiai tokie, bet ne kiaurai eina o iki stabdžių disko (po 2 kiekvienoj pusėj) kam jie? kaladėlei atsiremti?
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Jep - kaisciai stabdziu kaladelem eina (po 2 kiekvienam sone - 4 isviso)... Seip cia gant idomi sistema tokiaApex wrote:a jo, priekis monoblokas. nu bus matyt, gal laikys.
Šiandien vežu saviškius dažyt milteliais, spalva, sakė kaip gesintuvų.... arba bordinė.
beja AMG suportuose matosi kaiščiai tokie, bet ne kiaurai eina o iki stabdžių disko (po 2 kiekvienoj pusėj) kam jie? kaladėlei atsiremti?
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
ačiū doggy, patiko žmonai..
p.s. laikiau suportus tuos rankose, atrodo tikrai ledovas darbas. rekomenduoju
p.s. laikiau suportus tuos rankose, atrodo tikrai ledovas darbas. rekomenduoju
..
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Aciu. O kaip del 2piece suporto ardymo pusiau? Tokiam pvz. tarp dvieju daliu yra kazkoks kanalas? Nera problemu paskui viska atgal surinkti, yra ten kokia tarpine?
Ir kokia jega paskui uzsukt varztus sujungancius ir laikancius dvi suporto puses?
Ir kokia jega paskui uzsukt varztus sujungancius ir laikancius dvi suporto puses?
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Jokiu parkiu - imi ir suki tuos varstus lauk - jie netgi nera suversti ten mirtinai. Yra mazytis kanalas + maza gumi tarpine. tarpine patarciau neisiminet - o nuvalius apklijuot kuo nors (jei dazysi paprastai). Susukinejan atgal varstus - naudok locktite - bus ramiau O del jegos - nu net nebezinau ka ir pasakyt I aliuma baisia stipriai nesiulyciau susukinetZLODEY wrote:Aciu. O kaip del 2piece suporto ardymo pusiau? Tokiam pvz. tarp dvieju daliu yra kazkoks kanalas? Nera problemu paskui viska atgal surinkti, yra ten kokia tarpine?
Ir kokia jega paskui uzsukt varztus sujungancius ir laikancius dvi suporto puses?
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Pritariu doggy, tik vienas niuansas - gali buti labai nemalonu (ypach su senesniais suportais pasitaiko) atsukus varzhta, rasti ant jo aliumine "spyruokle" . Kazkaip susivirina tie metalai per ilgesni laika ir aukshta temperatura. Esu pats tokia mates. Nieko labai kritishko, bet sriegio "virshunele" nusivalgo. T.y. su loctite uzhverzhus kaip ir viskas gerai, bet tai visgi stabdzhiai.
Ash laikausi principo - jei galima nelysti prie tu varzhtu - tai reiketu nelysti. Chia tik tokia neipareigojanti rekomendacija ish mano puses.
Sau
Ash laikausi principo - jei galima nelysti prie tu varzhtu - tai reiketu nelysti. Chia tik tokia neipareigojanti rekomendacija ish mano puses.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Man teko kelis komplektus sti suportu dazyt... vieni ant buvusios spec-c . laiko iki siol (kazkur metai). o kas del gumytes nereike bijiot, nusipeki nauja pagal isfrezuota vieta. (labai paprastai ardosi ir renkasi)
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Gumyciu hansaflex turi...ramas wrote:Man teko kelis komplektus sti suportu dazyt... vieni ant buvusios spec-c . laiko iki siol (kazkur metai). o kas del gumytes nereike bijiot, nusipeki nauja pagal isfrezuota vieta. (labai paprastai ardosi ir renkasi)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Pas mus kaime yra analogas hansa flex'ui - tik kainos 80% geresnes - vadinasi Traktoriu DALYS Ir cia nx rimtas bazaras Skylin'ui vairo stiprintuvo siurblio naujus mandzetus nupirkau uz 2.50lt negaliu pyktromkasponka wrote:Gumyciu hansaflex turi...ramas wrote:Man teko kelis komplektus sti suportu dazyt... vieni ant buvusios spec-c . laiko iki siol (kazkur metai). o kas del gumytes nereike bijiot, nusipeki nauja pagal isfrezuota vieta. (labai paprastai ardosi ir renkasi)
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Matai stabdziu skystis yra agresyvus skystis, reikia, kad atsparus budu.doggy wrote:Pas mus kaime yra analogas hansa flex'ui - tik kainos 80% geresnes - vadinasi Traktoriu DALYS Ir cia nx rimtas bazaras Skylin'ui vairo stiprintuvo siurblio naujus mandzetus nupirkau uz 2.50lt negaliu pykt
p.s. mandzetas yra riebokšlis?
Last edited by romkasponka on 25 Feb 2009, 16:23, edited 1 time in total.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Pagautas ūpo esu pilnas entuziazmo priekinius paskersti ir nudazyti. priekiniai ardomi. jau buvau vienus isardes (turiu viso 4) tai ten tas gumytes vistik geriau keisti naujom, zinoma jei atrodo nesutrintos ir nesusiplojusios tai galima ir sena naudot, bet ant vieno suporto matesi kad skysti truputi leido. vat del uzverzimo jegos tai klausimas geras. is akies niekad nepatiko, suprantu kai per gyvenima esi 148 smagracius ant alkuninio uzsukes tai jau zinai kiek sukti, bet cia... verta pasieskoti info. kurios veikiausiai lengvai rasti nepavyks.
o del varztu - maciau tokius pat kaip mano suportus su ilgesniais varztais ir verzlemis - garantuota.
o del varztu - maciau tokius pat kaip mano suportus su ilgesniais varztais ir verzlemis - garantuota.
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Gal verzt tokia pacia jega kaip suportas sukasi prie stupicos? Turetu but OK, kaip manot?
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Manau, kad ne, siaip manau reiktu pabandyti pagooglinti, arba pasiziureti panasios detales kiek verziasi i aliuma ir tada atitinkamai cia verzti... Kitas metodas tai glazamieras is pradziu, o tada likusius atitinkamai su dynamometriniu raktuZLODEY wrote: Gal verzt tokia pacia jega kaip suportas sukasi prie stupicos? Turetu but OK, kaip manot?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
seip bendram pamastymuj...galima su dynamometriuniu raktu nustatyt kokia jiega uzversta. tik reike pazaist....
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Galima, bet koki momenta tu ten rasi po keliu metu?ramas wrote:seip bendram pamastymuj...galima su dynamometriuniu raktu nustatyt kokia jiega uzversta. tik reike pazaist....
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
jei uztenka siam momentuj tai turetu laikit ir veliau ,tik reike protingai pamatuot....
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
tikiu, kad uzteks, bet atsukimui po keliu metu jis gali buti kelis kartus didesnis
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Ar tikrai galima? Man kazkaip tas matavimas kokiu momentu uzverztas varztas yra kazkokia mistika. Juk rimties trinties jega yra didesne uz slydimo trinties jega. Be to dar varztas gali buti prisiklijaves, kaip, kad kwlw minejo.romkasponka wrote:Galima, bet koki momenta tu ten rasi po keliu metu?ramas wrote:seip bendram pamastymuj...galima su dynamometriuniu raktu nustatyt kokia jiega uzversta. tik reike pazaist....
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
+ ir gamyklos jis turetu but su raudonu Locktite uzsuktas...
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
na jei su locktite uzvezta-tada pamirst matavimus. o matuot reikia neatverziant,o uzverziant. arba paprasciause pasieskot info ir nereiks medituot cia...beto dauk kas verze is vis be dinomometro ir lekia sau isisiepe turiu toki draugeli ,kuriam nieko neduociau verzt,nes visada persistengia
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Na va, biski paklausinejau, stai ka man atrase:
front calipers are 110ft~149Nm and rear calipers 90ft~121Nm. i came up with this numbers when i was removing the bolts with a torque wrench. the bolt came lose at 110 ft (front) and 90ft (rear). to calipers came from a 2005 evo. the bolt have anti-seize compound (the color was silver) it goes on all over bolt. the rear have a o-ring.
front calipers are 110ft~149Nm and rear calipers 90ft~121Nm. i came up with this numbers when i was removing the bolts with a torque wrench. the bolt came lose at 110 ft (front) and 90ft (rear). to calipers came from a 2005 evo. the bolt have anti-seize compound (the color was silver) it goes on all over bolt. the rear have a o-ring.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Stabdziu Suportu dazymas ( "namudinis" budas) :D
Bet tai tik ne tokia jega (momentu) reikia uzverst, nes cia, kaip ir minejo tonic'as, reikia nepamist, kad trinties jega yra "rimties" ir dar gal kokiu locktite vuvo tepta. Ir seip pamastymui, pvz. kad ir pas ta pati tavo eclipsa alkuninio zvaigzdute (sprocket) prisiverzia 120-130 Nm jega (momentu), bet tai ten smulkiasriegis stambus pakankamai varztas i pliena ir pan. O jei tokia jega i aliuma nedideli varzta... Na nzn, man tai atrodo way too much...ZLODEY wrote:Na va, biski paklausinejau, stai ka man atrase:
front calipers are 110ft~149Nm and rear calipers 90ft~121Nm. i came up with this numbers when i was removing the bolts with a torque wrench. the bolt came lose at 110 ft (front) and 90ft (rear). to calipers came from a 2005 evo. the bolt have anti-seize compound (the color was silver) it goes on all over bolt. the rear have a o-ring.
Va, pvz, cia yra parasyta kokia jega suka kai kas:
http://www.rx7.org/Robinette/bigbrake.htm
EVO VIII GSR SSL (sold)
EVO X MR
EVO X MR