Apex coils, 5zigen wheels
Apex coils, 5zigen wheels
Pasigirsiu - pagaliau atkeliavo mano APEX koilai. Is isvaizdos ziauriai kokybiskas produktas.. Tikiuosi jie ne tik grazus
Last edited by duskinas on 07 May 2008, 19:00, edited 1 time in total.
Silvia - Sold
e21 Stage1 done
e21 Stage1 done
Comfys Kaip ne kaip cia mano daily driven car, tai pabijojau kietus jamt.. Be to prisiskaiciau kad ir 5/4 yra huge improvement over stockXR_as wrote:f:6, r:5?
Silvia - Sold
e21 Stage1 done
e21 Stage1 done
kaip kam. bet realiai tai prie minkstesniu... bet is popso kuris yra viesam pardavime placiajam, tai ko gero prie kietesniu.s14a wrote:O jei sunny F:7kg/mm o R:5kg/mm cia skaitoma kieta?
jei masina skirta track day'ams ar megejiskoms lenktynems spyruokliu kietumas neisvengiamai turi arteti, ar net perkopti 10kg
..
Reikes issiaiskinti kokio kietumo dabar stovi fk coilai, bet manau netoli 10kg, tai kacergoje jau per daug kieti, kai kuriuose ruozuose net apsukos sokinedavo nuo dobiu.
Daba siunciuosi Ksport Kontrol Pro coilus. tai nezinau: ar jie labiau gatviniai, ar sportui. Nes pateikti duomenys nesiskiria nuo gt serijos.
Daba siunciuosi Ksport Kontrol Pro coilus. tai nezinau: ar jie labiau gatviniai, ar sportui. Nes pateikti duomenys nesiskiria nuo gt serijos.
s14a race edition ~250 ag FOR SALE!
Sunny GTI circuit race car.
Sunny GTI circuit race car.
Nu 10kg tai turbut jau hardcore/kartingas/for track use onlyMinde_Kei wrote:kaip kam. bet realiai tai prie minkstesniu... bet is popso kuris yra viesam pardavime placiajam, tai ko gero prie kietesniu.s14a wrote:O jei sunny F:7kg/mm o R:5kg/mm cia skaitoma kieta?
jei masina skirta track day'ams ar megejiskoms lenktynems spyruokliu kietumas neisvengiamai turi arteti, ar net perkopti 10kg
As galejau rinktis is siu:
8/6kg.mm These are suited to serious fast road, track and drift work.
6/5kg.mm These are the most popular coilover choice and are suited to fast road and track work but retain a degree of civility for daily use.
5/4kg.mm These 'Comfy' coilovers feature not only lower spring rates but also softer specced damper unit to provide a more supple ride for those wanting a more road orientated suspension kit.
Pirma buvau netgi uzsakes populiariausius 6/5, bet persigalvojau ir pajamiau 5/4.. Nemanau kad verta man imt kietas, vien kad kelis kart metuose pralekt kacergoj ar kokiam kitam renginy.
Silvia - Sold
e21 Stage1 done
e21 Stage1 done
na dar amortikai turi buti sureguliuoti su spyruoklemis... seip kuo labiau duobeta, tuo kietesni amortikai ir spyruokles turi buti.s14a wrote:Reikes issiaiskinti kokio kietumo dabar stovi fk coilai, bet manau netoli 10kg, tai kacergoje jau per daug kieti, kai kuriuose ruozuose net apsukos sokinedavo nuo dobiu.
..
idomus pastebejimas. tai pagal tave ralyje vaziuojama su kietesne pakaba nei ziede ir apskritai ten vos ne standziai stovi viskas?Minde_Kei wrote: seip kuo labiau duobeta, tuo kietesni amortikai ir spyruokles turi buti.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
ralyje nevaziuojama ant asfalto seipHassan wrote:idomus pastebejimas. tai pagal tave ralyje vaziuojama su kietesne pakaba nei ziede ir apskritai ten vos ne standziai stovi viskas?Minde_Kei wrote: seip kuo labiau duobeta, tuo kietesni amortikai ir spyruokles turi buti.
ralyje amortikai nera labai minksti, tik jie turi labai didele eiga tam kad kuo daugiau laiko ratai butu prispausti prie zemes. pvz wrc evo priekinio amortiko eiga ~35-40cm!!!!
o kietumo savoka cia naudojama neteisingai.
apskritai tokios savokos kaip kietumas nera. o yra ten visokie high speed rebound, low speeb rebound ir t.t.
realiai sportinese masinos buna labai kietos spyruokles, o amortikai, sureguliuoti, kad esant reikalui, kaip galima greiciau ispaustu rata i duobe, o jei pasibaigus is jos neishsoktu bet suvalgytusmugi ir tik pasibaigus jei, vel prispaustu rata prie kelio.
esme ta kad su paprastais amortikais ir labai kietom spyruoklem, masina duobese sokines. su gerais amortikais, suvalgys visus nelygumus ir tacho parodymai nesokines vaziuojant....
p.s. jei bus silpna spyruokle, uzpildyti nelygumams, pritruks greicio jei ir vaziuojant per duobe, ratas liks ore, o uz duobes soktels i virsu ir vaziuoiant be LSD matysi kaip tachas soka salsa
p.p.s. as patc apie amortikus palyginus is vis nieko nenutuokiu... ten toks mokslas, kas chipintojams ir varikliu mechanikams toli sudais plaukt
..
kupstas neturi amortiku dinamometro. apie ji kaip amortiku meistra, viskas tuo ir pasakytas14a wrote:Manau kaip pvz pas Kupsta ish lempos buna daromi amo, patrauko stoka su ranka ir pasako: bus gerai , nors realiai nezinau, kaip ten is tikruju.
cia be jokios ironijos...
cia tas patc, kas elektrikui netureti testerio
..
Bet ten nelygu. Gerokai nelygiau nei ant asfalto.Minde_Kei wrote:ralyje nevaziuojama ant asfalto seip
Bijau kad lietuvoj tikrai gerai ismananciu pakaba zmoniu jei ir yra, tai jie skaicuojami ant rankos pirstu.....p.p.s. as patc apie amortikus palyginus is vis nieko nenutuokiu... ten toks mokslas, kas chipintojams ir varikliu mechanikams toli sudais plaukt
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Nu kaip settingas geras jei sokineja? Vadinasi settingas TAI TRASAI yra blogas. Pas mane sokinejo galas - susiminkstinau.Airbog wrote:Pritariu. Pas mane irgi apsukos gerai shokinejo nelygioje trasos dalyje.s14a wrote:Esme tame, kad parinkta yra gerai, bet kacerga tokia trasa, kurioje konkretus setingas nera aktualus, pati trasa nelygi. Ypac kylant i kalna, kur ant trajektorijos suliniukas vandeniui nubekti stovi
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Re: X-mas comes early
O kas blogai su devetais Nismo coilais?duskinas wrote:Pasigirsiu - pagaliau atkeliavo mano APEX koilai. Is isvaizdos ziauriai kokybiskas produktas.. Tikiuosi jie ne tik grazus