darom e30 drift pakaba
darom e30 drift pakaba
kadangi mano e30 projektas kaip ir ipusejo, atejo laikas isigyti vaziuokles komponentus,
pagrinde su masina bus vaziuojama driftas, greituminiai slalomai, time atackai, kasdieniniam vazinejimui ji nebus naudojama.
nesu specialistas siek tiek domejausi bet per mazai, todel nezinau ka pasirinkti ir kaip daryti
del sailentbloku, priekyje dabar turiu nusipirkes iscentrinius lepfiorderio, i gala galvojau deti poliuretaninius
(xtroj perskaiciau gango atsiliepima kad poliuretaniniai laikui begant lygtais kieteja ir gali sutrupeti)arba
atrestauruoti esamus, dabar dar pagalvoju apie visus floroplastinius, tad kuriuos pasirinkti?
toliau amortikai su spyruoklemis yra keli variantai, bet visu svarbiausia pasirinkti spyruokliu kietuma, kadangi driftui pirmenybe skiriama bus
reiktu parinkti jam tinkamiausias kaip suprantu turetu buti prieki minkstesnes gale kietesnes, kadangi intere kazkokiu konkreciu e30 setupu driftui neradau
gal bus kazkokiu pasiulymu:
amortiku ir spyruokliu variantai:
koni reguliuojami amortikai, spyruokles gamyklinio tipo (jei baus galima rasti norimo kietumo) iscentrinis atraminis guolis
koni reguliuojami amortikai, spyruokles gamyklinio tipo (jei baus galima rasti norimo kietumo) camber pleitai skirti
gamyklinio tipo spyruoklem Ireland engineering siulo tokius http://www.bmw2002.com tiesioginio linko man nepavyko ideti
pasiimti coilus is ground control http://www.ground-control-store.com/pro ... =540/CA=98 atsiliepimai
apie juos e30tech forume kaip ir geri viskas suderinta jau gamintojo, galimybe pasirinkti norimo kietumo spyruokles, plius gamintojas sureguliuoja
amortikus atitinkamai pagal spyruokles, viena beda atsisiuntimas butu
laukti kol romka pasigamins savo ir jei viskas ciki pasiimti is jo ir susikonstruoti
toliau stabilizatoriai velgi driftui reikia gale kietesnio nei priekyje taciau tokiu komplektu e30-tam nera, galvoju apie komplekta
velgi is IR http://www.bmw2002.com 25/22 mm storio
patiko nes vieni storiausiu kokius teko matyti pardavime labai patraukli kaina velgi geri atsiliepimai is vartotoju, dar man labai patiko kad ateina is kartio su sutiprintom
stabilizatoriaus traukem ir galinio stabilizatoriaus tvirtinimo dalim, o galbut imti vien tik galini stabilizatoriu?
sarnyrai vairo traukes lieka naujos gamyklines, ai dar gale bus sutvirtintos svirtys.
taigi ka ir kaip daryti, kadangi pinigai gaunasi dideli norisi pasidaryti kaip imanoma geriau, aisku visi bus uz coilus, bet jei nereguliuojam aukscio ir neziurim i tai kad jiem spyruokliu
pasirinkimas yra, koki jie dar turi pranasuma pries amortus ir spyruokles, juk camber platei imanomi ir gamyklinio tipo spyruoklem.
idomus spade'o, montes, didzej, xr'o, groozdo pamastymai
pagrinde su masina bus vaziuojama driftas, greituminiai slalomai, time atackai, kasdieniniam vazinejimui ji nebus naudojama.
nesu specialistas siek tiek domejausi bet per mazai, todel nezinau ka pasirinkti ir kaip daryti
del sailentbloku, priekyje dabar turiu nusipirkes iscentrinius lepfiorderio, i gala galvojau deti poliuretaninius
(xtroj perskaiciau gango atsiliepima kad poliuretaniniai laikui begant lygtais kieteja ir gali sutrupeti)arba
atrestauruoti esamus, dabar dar pagalvoju apie visus floroplastinius, tad kuriuos pasirinkti?
toliau amortikai su spyruoklemis yra keli variantai, bet visu svarbiausia pasirinkti spyruokliu kietuma, kadangi driftui pirmenybe skiriama bus
reiktu parinkti jam tinkamiausias kaip suprantu turetu buti prieki minkstesnes gale kietesnes, kadangi intere kazkokiu konkreciu e30 setupu driftui neradau
gal bus kazkokiu pasiulymu:
amortiku ir spyruokliu variantai:
koni reguliuojami amortikai, spyruokles gamyklinio tipo (jei baus galima rasti norimo kietumo) iscentrinis atraminis guolis
koni reguliuojami amortikai, spyruokles gamyklinio tipo (jei baus galima rasti norimo kietumo) camber pleitai skirti
gamyklinio tipo spyruoklem Ireland engineering siulo tokius http://www.bmw2002.com tiesioginio linko man nepavyko ideti
pasiimti coilus is ground control http://www.ground-control-store.com/pro ... =540/CA=98 atsiliepimai
apie juos e30tech forume kaip ir geri viskas suderinta jau gamintojo, galimybe pasirinkti norimo kietumo spyruokles, plius gamintojas sureguliuoja
amortikus atitinkamai pagal spyruokles, viena beda atsisiuntimas butu
laukti kol romka pasigamins savo ir jei viskas ciki pasiimti is jo ir susikonstruoti
toliau stabilizatoriai velgi driftui reikia gale kietesnio nei priekyje taciau tokiu komplektu e30-tam nera, galvoju apie komplekta
velgi is IR http://www.bmw2002.com 25/22 mm storio
patiko nes vieni storiausiu kokius teko matyti pardavime labai patraukli kaina velgi geri atsiliepimai is vartotoju, dar man labai patiko kad ateina is kartio su sutiprintom
stabilizatoriaus traukem ir galinio stabilizatoriaus tvirtinimo dalim, o galbut imti vien tik galini stabilizatoriu?
sarnyrai vairo traukes lieka naujos gamyklines, ai dar gale bus sutvirtintos svirtys.
taigi ka ir kaip daryti, kadangi pinigai gaunasi dideli norisi pasidaryti kaip imanoma geriau, aisku visi bus uz coilus, bet jei nereguliuojam aukscio ir neziurim i tai kad jiem spyruokliu
pasirinkimas yra, koki jie dar turi pranasuma pries amortus ir spyruokles, juk camber platei imanomi ir gamyklinio tipo spyruoklem.
idomus spade'o, montes, didzej, xr'o, groozdo pamastymai
Re: darom e30 drift pakaba
OT: cia geeeras (as apie wishlist'a)doonis wrote:idomus spade'o, montes, didzej, xr'o, groozdo pamastymai
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
yra tox Andriucha su e30 kur driftin. BMW fan atrodo klubas. Jie ten susideje bilenka. Nei spade nei groo nei xr su e30 reikalu neturi ir jeigu buvo prieje paziureti kur nors tai geriausiu atveju. BMW pakabas ismano tik bimbalistai.
Jeigu tu darai ultimatyvia pakaba - tau nereikia jokiu uretanu ir jokiu lempfiorderiu. Tik shaesai ir tik aliumines ivores. Tik koiloveriai. Tik reguliuojamas kasteris/isvertimas. Pakaba turi buti ranku darbo, su reguliuojamais visais imanomais kampais. Guma ten reikalinga TIK komfortui. Bet kokia - uretanas, tankine, plasmases visokios - nuo trydos. Jas deda zmones tam tikrose klasese sporto, kad atitiktu reikalavimus. Shaesus ne visur teleidzia.
Drifte siai dienai visiems viskas px. Tuo naudotis reikia. Shaesai(jeigu darysies pac AISKU) yra pigiau nei uretanai ir kiti kiausiai.
sekmes.
Jeigu tu darai ultimatyvia pakaba - tau nereikia jokiu uretanu ir jokiu lempfiorderiu. Tik shaesai ir tik aliumines ivores. Tik koiloveriai. Tik reguliuojamas kasteris/isvertimas. Pakaba turi buti ranku darbo, su reguliuojamais visais imanomais kampais. Guma ten reikalinga TIK komfortui. Bet kokia - uretanas, tankine, plasmases visokios - nuo trydos. Jas deda zmones tam tikrose klasese sporto, kad atitiktu reikalavimus. Shaesus ne visur teleidzia.
Drifte siai dienai visiems viskas px. Tuo naudotis reikia. Shaesai(jeigu darysies pac AISKU) yra pigiau nei uretanai ir kiti kiausiai.
sekmes.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
kiek zinau pas andriuha bent jau anksciau (pries metus ar dar anksciau) buvo restauruota vaziuokle (tankine guma) ir zemintos spyruokles ne coilai (sorry jei klystu), kas dabar pas ji nezinau bet andrius cia skaito tai jis ir pasakys savo nuomone (pamirsau andriuha i wishlista itraukt sorry)
guma buvo galvojama det kol buvau jaunas ir durnas ir su ta masina dar ir gatvem norejau vazinet, dabar to jau nebebeus ji skirta tik sportui
dekuj ebolai
guma buvo galvojama det kol buvau jaunas ir durnas ir su ta masina dar ir gatvem norejau vazinet, dabar to jau nebebeus ji skirta tik sportui
dekuj ebolai
O kur ju gaut? Jei pas vasia ish laivu statyklos - tai blogai. Nes kiek pamenu vienas normalios kokybes (kad 1.5 tonos mashinoj butu galima naudot) rose join'tas (tas rusishkas jusu vadinimas niekaip kitaip neishshifruojamas matyt) kainuoja ~200lt. Nepasakychiau, kad labai pigiau uzh tarkime ftoroplasta...ebola wrote:Shaesai(jeigu darysies pac AISKU) yra pigiau nei uretanai ir kiti kiausiai.
sekmes.
Ir sheip pakabai reiktu to kazkokio chromolibdeninio plieno vamzdzhiu, kur dvirachiu remai atseit buna (tipo lengvas ir tvirtas). Zhodzhiu $$$$$$$$$$$.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
apie patikimuma nereikia ne kalbeti. Pati shaesa tu nesulauzysi niekaip. Uztai jo tvirtinima - turbut kad imanoma, depenz kas daro ir kaip. Ten nera paprasta ji i sakes sumontuoti talkovai. Shaesai dyla. Ir sparciai. Bet tokiam sporte inspekcija pakabos yra privaloma po kiekvieno vaziavimo. Jeigu jau shaesas pasidevejo, su lomu iskart pamatysi - keiti nauja, wd ir i trasa. Tokiai kaip tavo, kw, ubaginei pakabai as isvis nieko nedaryciau. Balkius ant aliumo, skystos gumos i visas pagalves, naujas aisku, i prieki - koilus kupsto, i gala dujinius sachsus ir per akis. Musu ubage vaziavo i raliukus su tokia kombinacija - nieko daugiau nereikia. Ir balkiai, tiesa, ant orig gumu buvo. Jokiu bedu. Tik sharnyrus tris kart per metus keist reikia.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
esam. Jie turi klibeti.Minde_Kei wrote:esat realiai juos isbande? nes esu girdejes kad visiskas sudas: del atsparumo ir del paklaidu (kliba jie) toleranciju...ebola wrote:SKF - kokiu tik nori. Vidutinio dydzio, ten apie 28x12 - svediski apie 30 litu, rusiski apie 8 litus/vnt.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
kai kliba meti lauk iskarto, jei perki nauja klibanti gali irgi i siuksliu deze pasideti, nieks tokiu nededa.ebola wrote:esam. Jie turi klibeti.Minde_Kei wrote:esat realiai juos isbande? nes esu girdejes kad visiskas sudas: del atsparumo ir del paklaidu (kliba jie) toleranciju...ebola wrote:SKF - kokiu tik nori. Vidutinio dydzio, ten apie 28x12 - svediski apie 30 litu, rusiski apie 8 litus/vnt.
o rimti kainuoja ir nemazai, kainos prasideda nuo 35Eur/vnt
jei jus man parodysit neklibanti(neturinti laisvumo) shaesa - as apeisiu kacerga atbulas keturiom Tolerancijos yra shaesu charakteristikoj. Viskas kas sportui - kliba, bo kas nekliba gaudo klyna po apkrova. Aisku nvrz - nera tokiu pinigu kuriu negaletum isleisti sporte.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
i zieda vaziuoja musu honda (NEZ) su shaesais po 40 litu. Jam dejo tas pac meistras kuris daro pakaba Pleskovo pumai - pirma vieta praejusiam europos rali kroso etape portugalijoj. Traktorius tu blyn...
Ar itikinau kad nereikia 35 euru? Ar jum dar nuotrauku su irodymais reikia kad susidetumet tuos "klibancius" shaesus i savo megejiskus projektelius tipo driftui?
Ar itikinau kad nereikia 35 euru? Ar jum dar nuotrauku su irodymais reikia kad susidetumet tuos "klibancius" shaesus i savo megejiskus projektelius tipo driftui?
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
ruoskis eiti aplink kacerga atbulas keturiom jei busi si savaitgaliebola wrote:jei jus man parodysit neklibanti(neturinti laisvumo) shaesa - as apeisiu kacerga atbulas keturiom Tolerancijos yra shaesu charakteristikoj. Viskas kas sportui - kliba, bo kas nekliba gaudo klyna po apkrova. Aisku nvrz - nera tokiu pinigu kuriu negaletum isleisti sporte.
ir pranesk jei busi, kad pasiimciau irodyma
buciau, ale as atiduodu pirmenybe dragui, tai busiu svedijoj savaitgali. As dar priminsiu apie sita ginca. Bet jei bus bent dalis sotkes klibejimo - eisi pac ir dar posukius gausi akikem parodyt. Tinka?nrvz wrote:ruoskis eiti aplink kacerga atbulas keturiom jei busi si savaitgaliebola wrote:jei jus man parodysit neklibanti(neturinti laisvumo) shaesa - as apeisiu kacerga atbulas keturiom Tolerancijos yra shaesu charakteristikoj. Viskas kas sportui - kliba, bo kas nekliba gaudo klyna po apkrova. Aisku nvrz - nera tokiu pinigu kuriu negaletum isleisti sporte.
ir pranesk jei busi, kad pasiimciau irodyma
Jo,as apie Karolio crx'a. As sakau - jau ten didesni shaesai apie 40 litu patys kruciausi.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
nu tinka, jei iki palangos liepos gale nebusi Kaune kacergoj, tai ten teks primintiebola wrote: buciau, ale as atiduodu pirmenybe dragui, tai busiu svedijoj savaitgali. As dar priminsiu apie sita ginca. Bet jei bus bent dalis sotkes klibejimo - eisi pac ir dar posukius gausi akikem parodyt. Tinka?
Jo,as apie Karolio crx'a. As sakau - jau ten didesni shaesai apie 40 litu patys kruciausi.
Re: darom e30 drift pakaba
aciu uz pasitkejima, bet ne mani kompetencijoj pamastyt apie BMW, tuo labiau apie E30. Cia manau reiktu AndriuxaBMW klaust. Jis tau viska atsakys.doonis wrote:idomus spade'o, montes, didzej, xr'o, groozdo pamastymai
As galiu pasakyt, kad teoriskai viska gerai mastai ir teisinga linkme eini.
As tavo vietoj deciau shaecus, visur. Coilai, jie be to kad regiliuojami, uzima ir maziau vietos. Jei nori deti platesnius ratus su kitokiu isnesimu, coilai padetu, tiesa nezinau kaip pasE30 tuo klausimu, ar remiasi ar ne i coilus jei ekperimentuoji su dydziais.
o kokio kietumo spyruokles pas tave Groozdai buvo kupsto coiluose, kad tau jos buvo per minkstos ?ir kokias dabar naudosi?
ir ka daryti su stabilizatoriais, standartiniai bmw pas mane dabar yra prieki 20 mm gale 12 mm, mastau atitinkamai pasiimti 25 ir 22 mm, man idomu ar imti komplekta ar imti vien tik galini 22 mm?
ir ka daryti su stabilizatoriais, standartiniai bmw pas mane dabar yra prieki 20 mm gale 12 mm, mastau atitinkamai pasiimti 25 ir 22 mm, man idomu ar imti komplekta ar imti vien tik galini 22 mm?
kiekviena detale turi tolerancijas, kiekvienas sujungimas suleidimus.visi suleidimai kliba, iskyrus iverztus:) turit sutart kiek klibet gali.nrvz wrote:nu tinka, jei iki palangos liepos gale nebusi Kaune kacergoj, tai ten teks primintiebola wrote: buciau, ale as atiduodu pirmenybe dragui, tai busiu svedijoj savaitgali. As dar priminsiu apie sita ginca. Bet jei bus bent dalis sotkes klibejimo - eisi pac ir dar posukius gausi akikem parodyt. Tinka?
Jo,as apie Karolio crx'a. As sakau - jau ten didesni shaesai apie 40 litu patys kruciausi.
mazda 323 1.8 DOHC BG