Nupjovaiu spyruokles s13. atsiliepimai
Nupjovaiu spyruokles s13. atsiliepimai
Visi gali kazka pasakyt kaip pasikeicai masina nupjovus spyruokles. pilna geru ir blogu kalbu.Nusprendziau pats isitikinti ko vertos tos kalbos apie greit mirstancius amortizatorius ir nevaldoma masina.
Pries: padangos prieky 205/60 r15 gale 195/60 r15
Po: padangos prieky 195/50 r15 gale 195/50 r15
Tikriausiai matesi perdaug gerai kaip masina bodyrollino per drifto etapa rukloje. Masina suzeminta labai daug. galiniai amortizatoriai beveik neturi eigos i apacia, tik i virsu. Tarkim persistengiau. nupjoviau galines trecdali, priekines taip pat beveik trecdali.
Pastebejimai ramiai vaziuojant.
Masina sokineja, bet viskas normoje. tik kartais kai surezonuoja tai tenka atsokt nuo sedynes man kaip ir tvarkoj viskas.
Greitai vaziuojant.
per lygiu kelia viskas super. jokiu nusiskundimu. bet kai pagauna duobes tai labai ziauru, labai uzsokineja, kartais net baisu tai dabar vengiu greitai vazinet dar labiau. kas nera blogai.
Driftinant.
per lygu kelia velgi viskas super, per duobes uzsokineja, bet situacija geresne nei greitai ir tiesiai vaziuot per doubes. netgi imanoma islaikyt masina valdoma ir slystancia. matysis tame autopiloto reportaze, jei labai idomu.
Masinos valdomumo pastebejimai.
masina stovi nepalyginamai geriau, padidejo camber'is tiek prieky tiek gale. driftinasi lengviau, Manji drift'a daryti neapsakomai lengviau, kai masina "nedesruoja", o klauso vairo. bodyrolling'as sumazejas zymiai. vaizdas masinos nepalyginai geresnis. kolkas tiek, laukiam nuomones is amortizatoriu
Pries: padangos prieky 205/60 r15 gale 195/60 r15
Po: padangos prieky 195/50 r15 gale 195/50 r15
Tikriausiai matesi perdaug gerai kaip masina bodyrollino per drifto etapa rukloje. Masina suzeminta labai daug. galiniai amortizatoriai beveik neturi eigos i apacia, tik i virsu. Tarkim persistengiau. nupjoviau galines trecdali, priekines taip pat beveik trecdali.
Pastebejimai ramiai vaziuojant.
Masina sokineja, bet viskas normoje. tik kartais kai surezonuoja tai tenka atsokt nuo sedynes man kaip ir tvarkoj viskas.
Greitai vaziuojant.
per lygiu kelia viskas super. jokiu nusiskundimu. bet kai pagauna duobes tai labai ziauru, labai uzsokineja, kartais net baisu tai dabar vengiu greitai vazinet dar labiau. kas nera blogai.
Driftinant.
per lygu kelia velgi viskas super, per duobes uzsokineja, bet situacija geresne nei greitai ir tiesiai vaziuot per doubes. netgi imanoma islaikyt masina valdoma ir slystancia. matysis tame autopiloto reportaze, jei labai idomu.
Masinos valdomumo pastebejimai.
masina stovi nepalyginamai geriau, padidejo camber'is tiek prieky tiek gale. driftinasi lengviau, Manji drift'a daryti neapsakomai lengviau, kai masina "nedesruoja", o klauso vairo. bodyrolling'as sumazejas zymiai. vaizdas masinos nepalyginai geresnis. kolkas tiek, laukiam nuomones is amortizatoriu
Sakiau kad pjauk bl
O siaip tai manau pakentesi ta shokinejima svarbu dorinti lengviau o ir atrodo tikrai sheshesdiashimtashtuonis kartus geriau
geras aprashymas btw
EG9 Ferio SOLD
'95 S14 SOLD
'02 WRX SOLD
'00 JDM STi Type-RA WRC Limited Edition Ver.6 (Nr. 948) SOLD :(:(
'02 EP3 Type-R
http://WWW.SUBARUDALYS.LT
'95 S14 SOLD
'02 WRX SOLD
'00 JDM STi Type-RA WRC Limited Edition Ver.6 (Nr. 948) SOLD :(:(
'02 EP3 Type-R
http://WWW.SUBARUDALYS.LT
XR_as, o kaip ten ta spyruokle gulasi i savo vieta kai nupjauni ? nesivercia i sona (nezinau kaip kitaip pavadint) ? Juk stock tai galai apvalus padaryti, ta prasme kad visa plokstuma guletu savo vietoj, o kai nupjauni tai ji pasidaro "smaila"
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Nupjovaiu spyruokles s13. atsiliepimai
galima truputi pakomentuoti ta rezonavima ar shokinejima ant duobiu?XR_as wrote: ...
Pastebejimai ramiai vaziuojant.
Masina sokineja, bet viskas normoje. tik kartais kai surezonuoja tai tenka atsokt nuo sedynes man kaip ir tvarkoj viskas.
Greitai vaziuojant.
per lygiu kelia viskas super. jokiu nusiskundimu. bet kai pagauna duobes tai labai ziauru, labai uzsokineja, kartais net baisu tai dabar vengiu greitai vazinet dar labiau. kas nera blogai.
Driftinant.
per lygu kelia velgi viskas super, per duobes uzsokineja, bet situacija geresne nei greitai ir tiesiai vaziuot per doubes. netgi imanoma islaikyt masina valdoma ir slystancia. matysis tame autopiloto reportaze, jei labai idomu.
amortikai tushti? o priesh nupjaunant tai buvo? kodel taip yra/pasidare?
rs13, kurai|
Bet jei jie vaiksto minkciau? didesne eiga? tuomet gaunasi kad visa mase ant spyruokliu vaiksto.ar klystu? gal del to ir tas siubavimas. Pas mane ir ant lygaus asfalto irgi smagiai valdos,bet jei jau duobes prasideda ,tuomet prasideda lingavimai aukstyn ,zemyn.
Black 200sx s13 sold...
Green HP5 vti sold..
Honda sivic si sold..
honda integra turbo user..
Green HP5 vti sold..
Honda sivic si sold..
honda integra turbo user..
Tokia dar israiskinga BEFORE fotke
Last edited by Groozdas on 17 Sep 2006, 13:56, edited 1 time in total.
ta "smailu" gala as dar prisveiciau su turbunke kad gulantis jis butu horizontalesnis.seda siaip normaliai, norskai pakeli masina spyruokle laisva ir tabaluojasi svarbu kad pasidetu gerai.UNeX wrote:XR_as, o kaip ten ta spyruokle gulasi i savo vieta kai nupjauni ? nesivercia i sona (nezinau kaip kitaip pavadint) ? Juk stock tai galai apvalus padaryti, ta prasme kad visa plokstuma guletu savo vietoj, o kai nupjauni tai ji pasidaro "smaila"
dabar turiu beda, joks donkratas nepalenda o galines padangas tai reikia keist daznai
Re: Nupjovaiu spyruokles s13. atsiliepimai
nu kas yra rezonansas? tai staigus amplitudes padidejimas. nu kai vaziuoji per duobikes ir masina sokineja, o jos sokinejimas sutampa su duobuciu atsiradimu ir kaskart ji vis auksciau soka.ra wrote:galima truputi pakomentuoti ta rezonavima ar shokinejima ant duobiu?
amortikai tushti? o priesh nupjaunant tai buvo? kodel taip yra/pasidare?
kaip suprast tusti? netusti, siaip mano amortikai geros bukles buvo/yra.
pries nupjaunant aisku nebuvo, nes buvo ziauriai aukstos spyruokles ir normali amortiko eiga. kaip sakiau amortikai labai mazai vaiksto.
ne del amortiku, o del to kad standartiniu spyruokliu tamprumo koeficientas yra labai labai mazas. ir jos linguoja.tedy wrote:NU del tu siubavimu,tai kiek maciau ant pripjautu spyruokliu ,visiems jie pasireiskia ant stock amortiku,nesvarbu ar jie mire ,ar nauji.Cia gal del per dideles ju eigos ,taip mastau.
butu bet jau labai nenoriu imti lauk amortiku, nes ir taip galini amortika idejau/isemiau 3 kart kol gera auksti pagavau plius as nenoriu pinigu leisti sitam reikalui, nes spyruokles is esmes bevertes.tonic wrote:Gal butu protinga ir amortizatoriaus stoka tuo paciu patrumpinti?
cia eksperimentas, ir su laiku bus coilai.
kad nekurt naujo post'o spyruokliu pjovimas buvo ganetinai idomus.
nupjovus truputi, idejau atgal. aukstis totaliai nepasikeite, kietumas kazkiek padidejo, nupjoviau dar. aukstis beveik nepakito. kietumas daugmaz liko toks koks buvo po pirmo pjovimo, dar kart isemiau ir nupvojau, tada labai drastiskai pakito ausktis. visais pjovimais pjoviau po viena vija. is viso galines spyruokles turi 9 vijas. su priekinem situacija buvo tokia pat.
NU dabar galutinai asq.Nes uzmusha tokie pasakymai.apart ko pas tave taip linguoja ,amortikai jau mire 100%XR_as wrote:ne del amortiku, o del to kad standartiniu spyruokliu tamprumo koeficientas yra labai labai mazas. ir jos linguoja.
Black 200sx s13 sold...
Green HP5 vti sold..
Honda sivic si sold..
honda integra turbo user..
Green HP5 vti sold..
Honda sivic si sold..
honda integra turbo user..
kaip tu manai ko as jusu tada bandziau isklaust kai jus ieskot s14 stockiniu priekiniu, ir "sportiniu" galiniu?tedy wrote:NU dabar galutinai asq.Nes uzmusha tokie pasakymai.apart ko pas tave taip linguoja ,amortikai jau mire 100%XR_as wrote:ne del amortiku, o del to kad standartiniu spyruokliu tamprumo koeficientas yra labai labai mazas. ir jos linguoja.
Last edited by XR_as on 17 Sep 2006, 16:11, edited 1 time in total.
XR_as, o pjovei nuo spyruokles virsaus ar nuo spyruokles apacios ?
sukiojant ratus nera jokio bildesio ? ta prasme spyruokle savo tam lizde nepersoka ?
sukiojant ratus nera jokio bildesio ? ta prasme spyruokle savo tam lizde nepersoka ?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Del tu visu spyruokliu pjovimu klausinek todo ,ne manes.Jis ten pirkosi daresi ir t.t. Pas mane ne pjautos , o jau buvo idetos kietesnes," Ale sport" ,galvojau pas mane brikas ir zhema pagal standarta,bet pavaziavus su todo skirtumas ir vizualinis ir vaziavimo kietuma akivaizdus.Nu drifte manau bent jau pamatyt turejai.
Black 200sx s13 sold...
Green HP5 vti sold..
Honda sivic si sold..
honda integra turbo user..
Green HP5 vti sold..
Honda sivic si sold..
honda integra turbo user..
Re: Nupjovaiu spyruokles s13. atsiliepimai
faktas kad pas tave amortikai nedirba savo pagrindinio darbo, t.y.
neslopina svyravimu ir zhiauriai neslopina jei pas tave net
rezonansas susidaro...
ash tikejaus kad kas dorai paaishkins kode jie nesusitvarko..
kaip ash suprantu spyruokles dabar sukietejusios gerokai..
amortikai nenauji, jie tiesiog nesusitvarko.. spyruokles uzh amortiku
veiksmingumo ribu,,,
vienzho pershasi ishvada, kad spiruokles pjauti daug neapsimoka jei amortikai lieka stokiniai...
neslopina svyravimu ir zhiauriai neslopina jei pas tave net
rezonansas susidaro...
ash tikejaus kad kas dorai paaishkins kode jie nesusitvarko..
kaip ash suprantu spyruokles dabar sukietejusios gerokai..
amortikai nenauji, jie tiesiog nesusitvarko.. spyruokles uzh amortiku
veiksmingumo ribu,,,
vienzho pershasi ishvada, kad spiruokles pjauti daug neapsimoka jei amortikai lieka stokiniai...
XR_as wrote: nu kas yra rezonansas? tai staigus amplitudes padidejimas. nu kai vaziuoji per duobikes ir masina sokineja, o jos sokinejimas sutampa su duobuciu atsiradimu ir kaskart ji vis auksciau soka.
kaip suprast tusti? netusti, siaip mano amortikai geros bukles buvo/yra.
pries nupjaunant aisku nebuvo, nes buvo ziauriai aukstos spyruokles ir normali amortiko eiga. kaip sakiau amortikai labai mazai vaiksto.
rs13, kurai|
Re: Nupjovaiu spyruokles s13. atsiliepimai
ka galima aiskinti kai sakau kad amortikas pilnai sustumtas?ra wrote:faktas kad pas tave amortikai nedirba savo pagrindinio darbo, t.y.
neslopina svyravimu ir zhiauriai neslopina jei pas tave net
rezonansas susidaro...
ash tikejaus kad kas dorai paaishkins kode jie nesusitvarko..
kaip ash suprantu spyruokles dabar sukietejusios gerokai..
amortikai nenauji, jie tiesiog nesusitvarko.. spyruokles uzh amortiku
veiksmingumo ribu,,,
vienzho pershasi ishvada, kad spiruokles pjauti daug neapsimoka jei amortikai lieka stokiniai...
spyruokles nusukietejo. ju tamprumas koks buvo toks tebera.
aisku kad neapsimoka. tik norejau pats issitikinti, kas vyksta.
na pagal mane, tai reik butinai trumpinti amortiko kota, nes kai nupjauni, viskas ok kol nedideli nelygumai, bet jei didesnis idubimas tai jausmas kad per tramplyna eini, o jausmas toks, kad pakaboj kazkas isiremia dugnu i guma ir atmeta(pas ziguli tai jaucias kai baigiasi pakaba ir isiremia i ribotuva gumini(pagalve), tai manau amortiko toks daiktas yra ribotuvas, jis isiremia ir per amorto tvirtinimo gumas gaunam smugi ir atmetima, va tode masina ir sokineja kaip su neveikianciu amortu. tiesiog nebesutampa amortiko eiga ir spyruokles/pakabos eiga.
na ce kiek as stebejau savo spyruokliu trumpinimus. be kalbu geriau susidet normalesne pakaba nei pjaut. nebent yra dydelis upas zaisti su amortikais ,trumpinti ju kota ir aisku keisti viduje tirstene alyva, nes org jau per minksti tokiai mazai eigai
na ce kiek as stebejau savo spyruokliu trumpinimus. be kalbu geriau susidet normalesne pakaba nei pjaut. nebent yra dydelis upas zaisti su amortikais ,trumpinti ju kota ir aisku keisti viduje tirstene alyva, nes org jau per minksti tokiai mazai eigai