SR20DET netolygi dyno kreive. Why?

Forumas diskusijoms apie pakaba, stabdzius, ratlankius, padangas, b.dezes, diferencialus etc - viska kas skirta perduot galinguma ant asfalto.
Post Reply
User avatar
DRiftERizer
Posts: 241
Joined: 04 Feb 2011, 12:30
Location: Vilnius

SR20DET netolygi dyno kreive. Why?

Post by DRiftERizer »

Sveiki,

gal kas susiduret - dyno kreives tiek AG, tiek NM labai netolygios. Variklis stock SR20det, T28, kuras 98, walbro, IC, stage 1, 72mm ismetimas. Matuota su 1Bar slegiu, 4'tu begiu, ratu nenusuko. Skaiciai kelia itarima, lyg ir per dideli NM.

Kodel yra toks netolygumas? Kur ieskoti sprendimo priezasciu? NM kreive - jei ziureti nuo virsaus kaires kampo, tai pirmoji.
Attachments
dyno small 2.jpg
dyno small 2.jpg (68.61 KiB) Viewed 10450 times

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?

Post by ard »

kreivės būna netolygios, jas "palygina" piešdami grafikus, kad gražiau atrodytų ir klientai ramesni būtų :) netolygumas iš motoro darbo, matavimo paklaidos, oro temperatūrų, slėgio netolygumai - reikia labai daug kartų sukt identiškom sąlygom ir tada suvidurkint reikšmes, gausis gražesnė kreivė. tik niekas nesipisa, prasuka vieną kart, palygina kreivę ir eurus į kišenę :)
nm kreivė atrodo ok, 3-5k mėsos ir paskui krenta dėl velenų ir mažo turbako

ant kurio stendo sukta?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?

Post by UNeX »

duobes del knocko gali atsirast
edit: kaip ir del misfire
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
DRiftERizer
Posts: 241
Joined: 04 Feb 2011, 12:30
Location: Vilnius

Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?

Post by DRiftERizer »

nm kreivė atrodo ok, 3-5k mėsos
Bet 380NM stock varikliui - ar ne per daug?
duobes del knocko gali atsiras
Knock box'as pirmam sukime suveikinet pradejo tik daejus iki ribotuvo dauzymo. Antru sukimu pirmi trys diodai uzsidege ties ~6700rpm, tada nustojo akseleruoti. Tai sitas variantas atpuole - Geras daigtas Gedai : )
kaip ir del misfire
Stage1 chip'as gali buti to priezastis?

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?

Post by UNeX »

DRiftERizer wrote: Stage1 chip'as gali buti to priezastis?
misfire priezasciu daug gali but: zvakiu bukle, zvakiu tarpeliai, babinu bukle, babinu groundas, afr ir gal dar kazka pamirsau paminet. ECU reguliuoja afr, tad taip, del chipo gali but misfire'ai, bet tai nebutinai reiskia, kad cia pagrindine problema.
Dar prisiminiau, del kreives netolygumo: kas valdo boosta?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?

Post by protoNOS »

kruva priezasciu, esu mates net bajeri kai kampu pastatytas kuginis filtras maitino i MAF'a turbulentini srauta ir kompas vejus skaiciuodavo :lol:
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

User avatar
DRiftERizer
Posts: 241
Joined: 04 Feb 2011, 12:30
Location: Vilnius

Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?

Post by DRiftERizer »

UNeX wrote:kas valdo boosta?
MBC sratinis. Sukant ant stendo, stabiliai laike 0,9bar, o nuo ~4rpm pakilo iki 1bar, bet velgi laikesi stabiliai

Post Reply