Spyruokliu kietumas y s13?

Forumas diskusijoms apie pakaba, stabdzius, ratlankius, padangas, b.dezes, diferencialus etc - viska kas skirta perduot galinguma ant asfalto.
Post Reply
edgaras1
Posts: 173
Joined: 13 Jan 2009, 20:03

Spyruokliu kietumas y s13?

Post by edgaras1 »

Taigi kas kokias naudoja?kokios nuomones?geriausias variantas? Variklis bus jz.pats vaziaves jei gerai pamenu su 6/4 tai lyg ir minkstokos buvo o 10/8 pasirode kietos.

User avatar
Rothman
Posts: 622
Joined: 30 Jan 2007, 13:19
Location: Vilnius

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by Rothman »

Jeigu driftui tai priekis 10/12kg, galas 4/5kg.
Dujos turi buti namie...

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by ard »

naudojau priekyje 6kgcm ir be stabilizatoriaus, buvo minkštoka. norėčiau 8-10kgcm.
gale 5kgcm ir labai OK veikia.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

edgaras1
Posts: 173
Joined: 13 Jan 2009, 20:03

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by edgaras1 »

dar pratest noriu kokius rinktis bc feal ar dar kazka?kas kuo vaziuojat kam kuriuos teko restauruot ir t,t

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by ard »

BC kainos kokybės santykis labai geras, WeAreDynamic restauruoja praktiškai viską.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Gedasx
Posts: 551
Joined: 12 Jul 2011, 21:11
Location: vilnius

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by Gedasx »

Su juozu vaziuoju 2 metai ir pilnai uztenka 7 prieki ir gale 5kg. Hsd coilai

edgaras1
Posts: 173
Joined: 13 Jan 2009, 20:03

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by edgaras1 »

Na ir dar klausimas kas turit bc coikus galinis atraminis su shaesu aliuminis ar paprastas guminis? Kalba apie NA serija?

Andreika
Posts: 389
Joined: 05 Aug 2012, 23:21

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by Andreika »

edgaras1 wrote:Na ir dar klausimas kas turit bc coikus galinis atraminis su shaesu aliuminis ar paprastas guminis? Kalba apie NA serija?
Tai ,kad tokios serijos kaip it nera :?:
deveti coilai jusu masinai for more info pm or FB AJsuspension

edgaras1
Posts: 173
Joined: 13 Jan 2009, 20:03

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by edgaras1 »

Atsiprasau ma.bet apziurejau pas drauga yra neaisku kokie bc gale tai guma ne saesas

Andreika
Posts: 389
Joined: 05 Aug 2012, 23:21

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by Andreika »

edgaras1 wrote:Atsiprasau ma.bet apziurejau pas drauga yra neaisku kokie bc gale tai guma ne saesas

MA ir tokiu nera , siaip kiek turejau tai visi buvo ant gumos, apex jau su sferiniu guoliu.

va pasiskaityk gal rasi atsakyma ;)
http://www.bc-racing.co.uk/coilovers
deveti coilai jusu masinai for more info pm or FB AJsuspension

edgaras1
Posts: 173
Joined: 13 Jan 2009, 20:03

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by edgaras1 »

Nu tada rm :lol: kazkaip sunkiai sekasi man juos issirinkt ant tikrai gero daigto gaila pinigu

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by xargentum »

Turiu naujus s13 coilus, Prieki 8, galas 7 kietumas spyruokliu, - 470eur nauji.
Nissan 200sx rpS13 '94

edgaras1
Posts: 173
Joined: 13 Jan 2009, 20:03

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by edgaras1 »

Kas per koilai?

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by xargentum »

edgaras1 wrote:Kas per koilai?
Tie patys kaip MDU ir taip toliau. Ne baisus brandas kaip HKS.
Bet va du metus ant savo bolidu eksplotuojam be problemu po gatves kas diena. Nei atraminiai kleba nei dar kas nors.
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by ard »

nieko nėra blogiau negu MDU koilai, geriau už tas šaibas dėvėtus apex performance/BC nusipirkt. net nėr ką lygint
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by xargentum »

ard wrote:nieko nėra blogiau negu MDU koilai, geriau už tas šaibas dėvėtus apex performance/BC nusipirkt. net nėr ką lygint
O kas jiems atsitinka? Kuom jie blogi?
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by ard »

kažkada buvau parvežęs MDU tai sureguliuot normaliai nėjo, spring rate'ai vėjai, reguliavimas lempinis, skirtingi amortikai skirtingai veikė, viduje išvis senukinio lygio cinkuotos šaibos - viskas kas tik yra viduj viskas blogai :lol:
jie kinijoj kainuoja apie 250usd, plius siuntimas, mokesčiai ir turi 600e. už tiek gali nusipirkt normalius koilus kurie dėvėti geriau veiks negu nauji šūdini.

kuo ilgiau praleidi čiupinėdamas dalis, supranti kad what you pay is what you get.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by xargentum »

Supratau. As matai i ju vidu nelindes, nes is paziuros ir vaziuojant gatvej tai jokiu minusu tikrai per du metus nepastebeta. Nuo kiekvieno poreikiu tada priklauso, jeigu varai i EEDC ar dar ten kur tai jo, gal jie ir nieko gero.
Bet trefkem, ir po gatve, arba stance'ui, tai manau jie tikrai nera blogi.
Nissan 200sx rpS13 '94

rex
Posts: 147
Joined: 25 May 2010, 11:33
Location: Vilnius

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by rex »

Pamastau kartais apie Apex Gen2 8/6 pakeitima i kazka rimtesnio. Tad jei kam reikes, kreipkites. Vaziave max 4k km bendro naudojimo keliais.

Andreika
Posts: 389
Joined: 05 Aug 2012, 23:21

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by Andreika »

xargentum wrote:
edgaras1 wrote:Kas per koilai?
Tie patys kaip MDU ir taip toliau. Ne baisus brandas kaip HKS.
Bet va du metus ant savo bolidu eksplotuojam be problemu po gatves kas diena. Nei atraminiai kleba nei dar kas nors.
Kodel pasakiai ne baisus brandas kaip hks? Su tokiu brandu tikrai lygint nereiketu MDU :D tie mdu tai kaip kokie tuning art lol
deveti coilai jusu masinai for more info pm or FB AJsuspension

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by xargentum »

Andreika wrote:
xargentum wrote:
edgaras1 wrote:Kas per koilai?
Tie patys kaip MDU ir taip toliau. Ne baisus brandas kaip HKS.
Bet va du metus ant savo bolidu eksplotuojam be problemu po gatves kas diena. Nei atraminiai kleba nei dar kas nors.
Kodel pasakiai ne baisus brandas kaip hks? Su tokiu brandu tikrai lygint nereiketu MDU :D tie mdu tai kaip kokie tuning art lol
Tai ka as ir sakau jog: HKS yra baisus (ta prasme geras brandas) o jie ne :)
Beja tuning art ant mano abieju bmw be problemu irgi veikia :D
Nissan 200sx rpS13 '94

rex
Posts: 147
Joined: 25 May 2010, 11:33
Location: Vilnius

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by rex »

Coil'u darbo skirtumai matosi palyginus skirtingus gaminius (skirtingu kainu lygio ir pan.). Tad vienas dalykas - gaminio kokybe, o kitas - gaminio veikimo savybes. Is tiesu aukstesnio lygio gaminiai duoda geresnius pojucius, neprarasdami tu savybiu, del kuriu dedami coil'ai, o dazniausiai dar jas iskeldami i aukstesni lygi.

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by saukstas »

Haha :D Stance'ui tai net ąžuolinių pagalių nereik - paprastas malkas galima susidėti ir veiks.
O kam reikia važiuoti, tas turėtų žiūrėt į kiek kitus dalykus.

Kadangi turiu keletą identiškų mašinų ir išbandžiau įvairius važiuoklės setupus, tai jau galiu palygint low-end sprendimus su, sakyčiau, entry level, ~€1k.
  • Stock amortikai su stock spyruoklėmis, visur nupjauta viena didžioji vija - žemesnė, kietesnė mašina, bet jumpinimo ant bump stop'ų dar nėra. Duobes valgo neblogai, bodyroll nors ir sumažėjęs, bet dar didokas. Trasoje dar nespėjau išbandyti, bet neužilgo tas įvyks. Daily visai ok.
  • Bilstein amortikai su, atrodo, Eibach (tiksliai neatsimenu, nebesimato ženklinimo) spyruoklėmis. Reikia trumpinti bump stop'us, kad mašina "nejotų" per didesnius nelygumus. Puikiai tvarkosi su nelygumais, gana didelis "kietos" pakabos pojūtis, tačiau bodyroll vis dar per daug. Žiede vis dar per minkšti, net Kačergoj. Daily labai gerai.
  • BC Racing BR RA (su metaliniu guoliu, o ne guma atraminėje lėkštėje). 8 / 6 springrate. Dar kietesnis pojūtis, nei Bilstein, bet ir duobes įveikia dar geriau. Maloniai veikia trasoje. Daily jau kietoki.
  • Meister R Zeta-R (irgi su metalu atraminiuose) 10 / 6 springrate. - nustebino savo komfortiškumu mieste. Net geriau nei pjautos stock spyruoklės, ką jau kalbėti apie BC coilus. Trasoje dar neišmėginau, bet mieste porą dienų pavažinėjau visaip ir lūkesčių turiu didelių.
Biškį skiriasi, ar coilai reikalingi dėl aukščio reguliavimo, ar dėl valdymo savybių. Už 600-900€ galima įsigyti tikrai visai gerus daiktus, kurie jau ne tik aukštį leis reguliuot, bet ir kietumą, ir dar veiks kaip ir turi veikti - amortizuos kelio nelygumus.

Kiek teko matyt pigių coilų - TA Technix ar pan - visi jie buvo gaidys. Taip, aukštį gali pasireguliuot, bet amortiko paskirtis yra amortizuoti, o ne aukštį reguliuoti. Todėl, sakyčiau, perkant amortizatorius reikia žiūrėti į du dalykus: amortizavimo savybes bei support'ą (ar juos tau kažkas vietoje galės prižiūrėti). http://www.wad.lt ir parduos, ir prižiūrės ;)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
Fiend
Posts: 1670
Joined: 28 Mar 2004, 16:03
Location: Vilnius

Re: Spyruokliu kietumas y s13?

Post by Fiend »

Keista kad kalbant apie važiuoklę niekas neakcentuoja stabilizatorių, nuo kurių gana daug kas priklauso.. :roll:
omg!
200sx 92' Stage [6] Drift Tool

Post Reply