Spyruokliu kietumas y s13?
Spyruokliu kietumas y s13?
Taigi kas kokias naudoja?kokios nuomones?geriausias variantas? Variklis bus jz.pats vaziaves jei gerai pamenu su 6/4 tai lyg ir minkstokos buvo o 10/8 pasirode kietos.
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Jeigu driftui tai priekis 10/12kg, galas 4/5kg.
Dujos turi buti namie...
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
naudojau priekyje 6kgcm ir be stabilizatoriaus, buvo minkštoka. norėčiau 8-10kgcm.
gale 5kgcm ir labai OK veikia.
gale 5kgcm ir labai OK veikia.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
dar pratest noriu kokius rinktis bc feal ar dar kazka?kas kuo vaziuojat kam kuriuos teko restauruot ir t,t
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
BC kainos kokybės santykis labai geras, WeAreDynamic restauruoja praktiškai viską.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Su juozu vaziuoju 2 metai ir pilnai uztenka 7 prieki ir gale 5kg. Hsd coilai
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Na ir dar klausimas kas turit bc coikus galinis atraminis su shaesu aliuminis ar paprastas guminis? Kalba apie NA serija?
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Tai ,kad tokios serijos kaip it neraedgaras1 wrote:Na ir dar klausimas kas turit bc coikus galinis atraminis su shaesu aliuminis ar paprastas guminis? Kalba apie NA serija?
deveti coilai jusu masinai for more info pm or FB AJsuspension
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Atsiprasau ma.bet apziurejau pas drauga yra neaisku kokie bc gale tai guma ne saesas
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
edgaras1 wrote:Atsiprasau ma.bet apziurejau pas drauga yra neaisku kokie bc gale tai guma ne saesas
MA ir tokiu nera , siaip kiek turejau tai visi buvo ant gumos, apex jau su sferiniu guoliu.
va pasiskaityk gal rasi atsakyma
http://www.bc-racing.co.uk/coilovers
deveti coilai jusu masinai for more info pm or FB AJsuspension
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Nu tada rm kazkaip sunkiai sekasi man juos issirinkt ant tikrai gero daigto gaila pinigu
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Turiu naujus s13 coilus, Prieki 8, galas 7 kietumas spyruokliu, - 470eur nauji.
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Tie patys kaip MDU ir taip toliau. Ne baisus brandas kaip HKS.edgaras1 wrote:Kas per koilai?
Bet va du metus ant savo bolidu eksplotuojam be problemu po gatves kas diena. Nei atraminiai kleba nei dar kas nors.
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
nieko nėra blogiau negu MDU koilai, geriau už tas šaibas dėvėtus apex performance/BC nusipirkt. net nėr ką lygint
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
O kas jiems atsitinka? Kuom jie blogi?ard wrote:nieko nėra blogiau negu MDU koilai, geriau už tas šaibas dėvėtus apex performance/BC nusipirkt. net nėr ką lygint
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
kažkada buvau parvežęs MDU tai sureguliuot normaliai nėjo, spring rate'ai vėjai, reguliavimas lempinis, skirtingi amortikai skirtingai veikė, viduje išvis senukinio lygio cinkuotos šaibos - viskas kas tik yra viduj viskas blogai
jie kinijoj kainuoja apie 250usd, plius siuntimas, mokesčiai ir turi 600e. už tiek gali nusipirkt normalius koilus kurie dėvėti geriau veiks negu nauji šūdini.
kuo ilgiau praleidi čiupinėdamas dalis, supranti kad what you pay is what you get.
jie kinijoj kainuoja apie 250usd, plius siuntimas, mokesčiai ir turi 600e. už tiek gali nusipirkt normalius koilus kurie dėvėti geriau veiks negu nauji šūdini.
kuo ilgiau praleidi čiupinėdamas dalis, supranti kad what you pay is what you get.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Supratau. As matai i ju vidu nelindes, nes is paziuros ir vaziuojant gatvej tai jokiu minusu tikrai per du metus nepastebeta. Nuo kiekvieno poreikiu tada priklauso, jeigu varai i EEDC ar dar ten kur tai jo, gal jie ir nieko gero.
Bet trefkem, ir po gatve, arba stance'ui, tai manau jie tikrai nera blogi.
Bet trefkem, ir po gatve, arba stance'ui, tai manau jie tikrai nera blogi.
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Pamastau kartais apie Apex Gen2 8/6 pakeitima i kazka rimtesnio. Tad jei kam reikes, kreipkites. Vaziave max 4k km bendro naudojimo keliais.
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Kodel pasakiai ne baisus brandas kaip hks? Su tokiu brandu tikrai lygint nereiketu MDU tie mdu tai kaip kokie tuning art lolxargentum wrote:Tie patys kaip MDU ir taip toliau. Ne baisus brandas kaip HKS.edgaras1 wrote:Kas per koilai?
Bet va du metus ant savo bolidu eksplotuojam be problemu po gatves kas diena. Nei atraminiai kleba nei dar kas nors.
deveti coilai jusu masinai for more info pm or FB AJsuspension
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Tai ka as ir sakau jog: HKS yra baisus (ta prasme geras brandas) o jie neAndreika wrote:Kodel pasakiai ne baisus brandas kaip hks? Su tokiu brandu tikrai lygint nereiketu MDU tie mdu tai kaip kokie tuning art lolxargentum wrote:Tie patys kaip MDU ir taip toliau. Ne baisus brandas kaip HKS.edgaras1 wrote:Kas per koilai?
Bet va du metus ant savo bolidu eksplotuojam be problemu po gatves kas diena. Nei atraminiai kleba nei dar kas nors.
Beja tuning art ant mano abieju bmw be problemu irgi veikia
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Coil'u darbo skirtumai matosi palyginus skirtingus gaminius (skirtingu kainu lygio ir pan.). Tad vienas dalykas - gaminio kokybe, o kitas - gaminio veikimo savybes. Is tiesu aukstesnio lygio gaminiai duoda geresnius pojucius, neprarasdami tu savybiu, del kuriu dedami coil'ai, o dazniausiai dar jas iskeldami i aukstesni lygi.
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Haha Stance'ui tai net ąžuolinių pagalių nereik - paprastas malkas galima susidėti ir veiks.
O kam reikia važiuoti, tas turėtų žiūrėt į kiek kitus dalykus.
Kadangi turiu keletą identiškų mašinų ir išbandžiau įvairius važiuoklės setupus, tai jau galiu palygint low-end sprendimus su, sakyčiau, entry level, ~€1k.
Kiek teko matyt pigių coilų - TA Technix ar pan - visi jie buvo gaidys. Taip, aukštį gali pasireguliuot, bet amortiko paskirtis yra amortizuoti, o ne aukštį reguliuoti. Todėl, sakyčiau, perkant amortizatorius reikia žiūrėti į du dalykus: amortizavimo savybes bei support'ą (ar juos tau kažkas vietoje galės prižiūrėti). http://www.wad.lt ir parduos, ir prižiūrės
O kam reikia važiuoti, tas turėtų žiūrėt į kiek kitus dalykus.
Kadangi turiu keletą identiškų mašinų ir išbandžiau įvairius važiuoklės setupus, tai jau galiu palygint low-end sprendimus su, sakyčiau, entry level, ~€1k.
- Stock amortikai su stock spyruoklėmis, visur nupjauta viena didžioji vija - žemesnė, kietesnė mašina, bet jumpinimo ant bump stop'ų dar nėra. Duobes valgo neblogai, bodyroll nors ir sumažėjęs, bet dar didokas. Trasoje dar nespėjau išbandyti, bet neužilgo tas įvyks. Daily visai ok.
- Bilstein amortikai su, atrodo, Eibach (tiksliai neatsimenu, nebesimato ženklinimo) spyruoklėmis. Reikia trumpinti bump stop'us, kad mašina "nejotų" per didesnius nelygumus. Puikiai tvarkosi su nelygumais, gana didelis "kietos" pakabos pojūtis, tačiau bodyroll vis dar per daug. Žiede vis dar per minkšti, net Kačergoj. Daily labai gerai.
- BC Racing BR RA (su metaliniu guoliu, o ne guma atraminėje lėkštėje). 8 / 6 springrate. Dar kietesnis pojūtis, nei Bilstein, bet ir duobes įveikia dar geriau. Maloniai veikia trasoje. Daily jau kietoki.
- Meister R Zeta-R (irgi su metalu atraminiuose) 10 / 6 springrate. - nustebino savo komfortiškumu mieste. Net geriau nei pjautos stock spyruoklės, ką jau kalbėti apie BC coilus. Trasoje dar neišmėginau, bet mieste porą dienų pavažinėjau visaip ir lūkesčių turiu didelių.
Kiek teko matyt pigių coilų - TA Technix ar pan - visi jie buvo gaidys. Taip, aukštį gali pasireguliuot, bet amortiko paskirtis yra amortizuoti, o ne aukštį reguliuoti. Todėl, sakyčiau, perkant amortizatorius reikia žiūrėti į du dalykus: amortizavimo savybes bei support'ą (ar juos tau kažkas vietoje galės prižiūrėti). http://www.wad.lt ir parduos, ir prižiūrės
Re: Spyruokliu kietumas y s13?
Keista kad kalbant apie važiuoklę niekas neakcentuoja stabilizatorių, nuo kurių gana daug kas priklauso..
omg!
200sx 92' Stage [6] Drift Tool
200sx 92' Stage [6] Drift Tool