Kardano pozicija
Kardano pozicija
Masinai swapinamas variklis. Iskilo klausimas del variklio pozicijos, kad kardanas i reikiama vieta atsistotu.. Kardanas idomus toks: deze>guma>kardanas>guolis>kryzme>kardanas>guma>diffas.
Kaip zinom, diffo flancas perstumtas i viena puse (mano atveju keleivio). Pakabinamo guolio tvirtinimo vieta tunelio atzvilgiu irgi pastumta i keleivio puse. Kyla klausimas, kaip turi stoveti variklis?
1. Tiesiai, centre, lygiagreciai isilginei masinos centro linijai?
2. Centre, pasuktas link diffo (pakabinamo guolio vietos?)
3. ??
Kaip zinom, diffo flancas perstumtas i viena puse (mano atveju keleivio). Pakabinamo guolio tvirtinimo vieta tunelio atzvilgiu irgi pastumta i keleivio puse. Kyla klausimas, kaip turi stoveti variklis?
1. Tiesiai, centre, lygiagreciai isilginei masinos centro linijai?
2. Centre, pasuktas link diffo (pakabinamo guolio vietos?)
3. ??
Re: Kardano pozicija
ta guma priedezes turetu stoveti kuo tiesiau, jei bus kampas ja suplesys greit.
ir ziurint koks tavo kardano kampas, siaip geriau kai abi kryzmes lygiagreciai stovi, bet irgi tai priklauso nuo kryzmiu pasukto kampo.
ir ziurint koks tavo kardano kampas, siaip geriau kai abi kryzmes lygiagreciai stovi, bet irgi tai priklauso nuo kryzmiu pasukto kampo.
Last edited by fregis on 19 Oct 2014, 22:17, edited 1 time in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Kardano pozicija
Blem. Juk speceliai parasiau kardano konstrukcija, kad paskaitytu zmones. Su VIENA kryzme jis...fregis wrote:ta guma priedezes turetu stoveti kuo tiesiau, jei bus kampas ja suplesys greit.
ir ziurint koks tavo kardano kampas, siaip geriau kai abi kryzmes lygiagreciai stovi, bet irgi tai priklauso nuo kryzmiu pasukto kampo.
Last edited by Ainis on 19 Oct 2014, 22:20, edited 1 time in total.
Re: Kardano pozicija
o nenoretum viska perdaryt ant kryzmiu?
jei perstumus varikli viskas stos i viena linija tai gal geriau pastumti?
jei perstumus varikli viskas stos i viena linija tai gal geriau pastumti?
Last edited by fregis on 19 Oct 2014, 22:27, edited 2 times in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Kardano pozicija
Nezinau ar butina perdaryti. Lyg ir sneka zmones, kad tos gumos pasiduoda kiek reikia.fregis wrote:o nenoretum viska perdaryt ant kryzmiu?
jei perstumus varikli viskas stos i viena linija tai gal geriau pastumti?
Nelabai yra kur ji perstumti. Taip vos telpa tarp londzeronu
Re: Kardano pozicija
kazkokioj knygutej rase kad tos gumos laiko iki 2 laipsniu kampa (ar tiesa nezinau). kitas dalykas jei bus dideles apkrovo / smugiai klausimas kaip jos laikys.
p.s. sorry nepamaciau kad tik viena kryzme
p.s. sorry nepamaciau kad tik viena kryzme
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Kardano pozicija
Tada reikes pasiskaiciuot kampus. Faktas tas, kad gamykliskai toks setupas laiko ir su daug Nm. Beda, kad nepasimatavau kaip variklis stovi pries isimant...
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Kardano pozicija
Ant kryzmiu perdarius galima ir pakabinamo atsisakyti.fregis wrote:o nenoretum viska perdaryt ant kryzmiu?
jei perstumus varikli viskas stos i viena linija tai gal geriau pastumti?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Kardano pozicija
Tada gal kam teko kardana "nuo nulio" gamint? Kokios kainos?
Re: Kardano pozicija
ar ne apie 400-600 lt gamyba, ar perdarymas. nepamenu sito tiksliai
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Kardano pozicija
Kai tik 1 kryzme ir gumos, tai reikia daryt tiesiai, nes gumos is esmes neskirtos perduot sukimo momento kampu, ten ju max kampas kaip minejo 2 ar 4 laipsniai, bet su tokiu kampu jos jau greit plysta. O viena kryzme irgi del to, kad kampai minimalus, nes didejant kampui labai dideja sukiu netolygumas (kryzme vistik yra nepastovaus kampinio greicio sarnyras).
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: Kardano pozicija
De to geriau imti kazka is einamesniu auto, pvz audi, vidines pussasiu granatas ir perdaryti viena ar abu galus ant ju, vietoj gumu ir kryzmiu.
Re: Kardano pozicija
Tai realiai, idealiu atveju, reiketu varikli ir/ar diffa perstumt i sona, kad ju asys sutaptu? Arba pasukti tuos ~2-4laipsnius vienas i kita?Gedass wrote:Kai tik 1 kryzme ir gumos, tai reikia daryt tiesiai, nes gumos is esmes neskirtos perduot sukimo momento kampu, ten ju max kampas kaip minejo 2 ar 4 laipsniai, bet su tokiu kampu jos jau greit plysta. O viena kryzme irgi del to, kad kampai minimalus, nes didejant kampui labai dideja sukiu netolygumas (kryzme vistik yra nepastovaus kampinio greicio sarnyras).
Taip grubiai primetus brezinuka, tai kampas gaunasi apie ~1 laipsni, kas realiai jauciu kaip ir px butu? Tas pats pakabinamas guolis buna ant pailgu skyliu ir sunkiai tu ten jy pastatysi, kad kampas butu 0laipsniu... Bandysiu pasimatuoti tiksliau, kas ten kebule darosi.
Pamascius apie kardana ant kryzmiu, be pakabinamo guolio, viskas grazu, bet is ko tada ilgis kompensuosis (slicu nebuvimas)? Tiksliai neismatuosi, o ir ismatavus, toks "surisimas" be galimybes keistis ilgiui prie gero neprives.
Nelabai isivaizduoju, kaip ta granata prie kardano prijung reiketu, vistik pusasis max kokie 35mm, kardanas 60mm min. Tokiu atveju manau geriau burti is bmw kardano, anie prie diffo granata turi...Eimazz555 wrote:De to geriau imti kazka is einamesniu auto, pvz audi, vidines pussasiu granatas ir perdaryti viena ar abu galus ant ju, vietoj gumu ir kryzmiu.
Re: Kardano pozicija
bent as kai taikiau gumos kampa, tai jungiau kardano trisaki gala be gumos (prisukau ) ir ziurejau kad i centra iseitu.
istekinti rastafks tokias kad eitu prisukti granata ir tiek, ar koki kita kardana.
nezinau ar pusasiu granatos tinkamos siam dalykui, ju gumos daznai dideles, ir esant dideliems sukiams gali issitaskyti, arba sukelt vibracijas persislinkus i viena puse.
istekinti rastafks tokias kad eitu prisukti granata ir tiek, ar koki kita kardana.
nezinau ar pusasiu granatos tinkamos siam dalykui, ju gumos daznai dideles, ir esant dideliems sukiams gali issitaskyti, arba sukelt vibracijas persislinkus i viena puse.
Last edited by fregis on 22 Oct 2014, 10:48, edited 1 time in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Kardano pozicija
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Kardano pozicija
BMW 5er prie galinio reduktoriaus esanti granata, kuri duoda isilgini judejima.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Kardano pozicija
Gali pabandyti pasiskambinti www.kardanas.ltromkasponka wrote:
BMW 5er prie galinio reduktoriaus esanti granata, kuri duoda isilgini judejima.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Kardano pozicija
Taip, asys turi sutapti. Tos gumos tik judejimui ant pagalviu, kebulo, pacio kardano nelygumu problemom eliminuot. 1 laipsnis neturetu plesyt. Darant kardana is pusasiu visokiu reikia nepamirst veleno kritinio greicio, o ir pusasiu granatos neskirtos sukt 10 krpm.Ainis wrote:Tai realiai, idealiu atveju, reiketu varikli ir/ar diffa perstumt i sona, kad ju asys sutaptu? Arba pasukti tuos ~2-4laipsnius vienas i kita?Gedass wrote:Kai tik 1 kryzme ir gumos, tai reikia daryt tiesiai, nes gumos is esmes neskirtos perduot sukimo momento kampu, ten ju max kampas kaip minejo 2 ar 4 laipsniai, bet su tokiu kampu jos jau greit plysta. O viena kryzme irgi del to, kad kampai minimalus, nes didejant kampui labai dideja sukiu netolygumas (kryzme vistik yra nepastovaus kampinio greicio sarnyras).
Taip grubiai primetus brezinuka, tai kampas gaunasi apie ~1 laipsni, kas realiai jauciu kaip ir px butu? Tas pats pakabinamas guolis buna ant pailgu skyliu ir sunkiai tu ten jy pastatysi, kad kampas butu 0laipsniu... Bandysiu pasimatuoti tiksliau, kas ten kebule darosi.
Pamascius apie kardana ant kryzmiu, be pakabinamo guolio, viskas grazu, bet is ko tada ilgis kompensuosis (slicu nebuvimas)? Tiksliai neismatuosi, o ir ismatavus, toks "surisimas" be galimybes keistis ilgiui prie gero neprives.Nelabai isivaizduoju, kaip ta granata prie kardano prijung reiketu, vistik pusasis max kokie 35mm, kardanas 60mm min. Tokiu atveju manau geriau burti is bmw kardano, anie prie diffo granata turi...Eimazz555 wrote:De to geriau imti kazka is einamesniu auto, pvz audi, vidines pussasiu granatas ir perdaryti viena ar abu galus ant ju, vietoj gumu ir kryzmiu.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: Kardano pozicija
As tai palikciau pakabinama guoli..Variantas toks: imi audi 4x4 kardana( jis su dviem granatom, t.y. viena prie diff'o kita prie dezes) ir pritaikai prie savo dezes/diff'o. Sios granatos gerai tuom,kad jos duoda tiek isilgini judejima, tiek ir gali suktis net jei yra nesutapimas tarp asiu..jei nelabai isivaizduoji kaip tai igyvendinti, galesiu atsiust foto kaip pasidariau pas save prie greiciu dezes..
Dujos turi buti namie...
Re: Kardano pozicija
Tik nepamirshkit, kad pas dali audi - kardanai yra kompozitiniai del kazkokiu ten saugumo reikalavimu. Pas aubi100/200 - tai tikrai metaliniai. Jei kam idomu kas ten per reikalavimai, tai galit paskaitineti chia.Rothman wrote:As tai palikciau pakabinama guoli..Variantas toks: imi audi 4x4 kardana( jis su dviem granatom, t.y. viena prie diff'o kita prie dezes) ir pritaikai prie savo dezes/diff'o. Sios granatos gerai tuom,kad jos duoda tiek isilgini judejima, tiek ir gali suktis net jei yra nesutapimas tarp asiu..jei nelabai isivaizduoji kaip tai igyvendinti, galesiu atsiust foto kaip pasidariau pas save prie greiciu dezes..
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Kardano pozicija
O. Dekui. Buciau ieskojes, ir nesuprates ka randukwlw wrote:Tik nepamirshkit, kad pas dali audi - kardanai yra kompozitiniai del kazkokiu ten saugumo reikalavimu. Pas aubi100/200 - tai tikrai metaliniai. Jei kam idomu kas ten per reikalavimai, tai galit paskaitineti chia.Rothman wrote:As tai palikciau pakabinama guoli..Variantas toks: imi audi 4x4 kardana( jis su dviem granatom, t.y. viena prie diff'o kita prie dezes) ir pritaikai prie savo dezes/diff'o. Sios granatos gerai tuom,kad jos duoda tiek isilgini judejima, tiek ir gali suktis net jei yra nesutapimas tarp asiu..jei nelabai isivaizduoji kaip tai igyvendinti, galesiu atsiust foto kaip pasidariau pas save prie greiciu dezes..
Sau
Truputi susirgau, tai nebuvau nuejes pasimatuoti, kas ten gaunasi, bet greiciausiai, jeigu kampai bus dideli, desiu 530d kardana (deze pas mane tokia ir stovi), tai tik prie diffo reiktu bmw granata prisitaisyt.