poliuretanas i gatve?
poliuretanas i gatve?
Ar kas yra susidejes poliuretana i "sailentblokus" kasdieninei masinai?
Ar juntamai labiau krato lyginant su guminiais?
Ar juntamai labiau krato lyginant su guminiais?
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: poliuretanas i gatve?
Sudėjau į talono važiuoklę pilną kit'ą poliuretano- krato juntamai labiau. Kadangi stock išbaladodavau per sezoną- tai bent jau tikiuosi, kad šitie laikys ilgiau Gumų kontora- Energy Suspension (jei tas ką nors keičia). Vieną ką žinau- variklio pagalvių kasdieninei keist į poliuretaną tikrai nereikėtų, o su važiuoklės pakratymais dar galima susigyventConan wrote:Ar kas yra susidejes poliuretana i "sailentblokus" kasdieninei masinai?
Ar juntamai labiau krato lyginant su guminiais?
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Daily/Project
Re: poliuretanas i gatve?
mašina su koilais ar be?
mano daily s13 pusė ant polio, bet negaliu pasakyt ar jaučiu skirtumą ar ne. gal labiau stiff, bet nuo to labiau nepurto.
mano daily s13 pusė ant polio, bet negaliu pasakyt ar jaučiu skirtumą ar ne. gal labiau stiff, bet nuo to labiau nepurto.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: poliuretanas i gatve?
Be, stock pakaba.ard wrote:mašina su koilais ar be?
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: poliuretanas i gatve?
Su koilais krato labiau. Skirtumas aiskiai juntamas, taip pat juntama ir standesne pakaba.Conan wrote:Be, stock pakaba.ard wrote:mašina su koilais ar be?
Re: poliuretanas i gatve?
Su itin zemo profilio padangom, ypac jei dar stretchas ir kinietiskais coilais nereikia ir poliuretano, masina kyla i ora miesto gatvese nuo visu nelygumu.
Su stockine pakaba abejoju ar jausis diskomfortas. Net jeigu ratai dideli su zemom padangom.
Su stockine pakaba abejoju ar jausis diskomfortas. Net jeigu ratai dideli su zemom padangom.
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: poliuretanas i gatve?
Labai jau abstraktus klausimas. Is esmes juk tie salenblokiai ivairus, o ir pakabos skirtingos.
Mano patirtis su civic 1991. Ta pati pakaba 88-2000. Visur poliretanas (energy suspension). Diskomforto/kratymo dar kazkokiu nepageidaujamu pasikeitimu nera. Nors pagrindinis salenblokas (kuris greiciausiai suplysta) atliekantis daugiausia darbo yra standartinis. Nes kai idejau poliretana, o jis pilnai uzpildytas kai standartinis turi visai kitokia konstrukcija buvo tragedija. Viskas jautesi i kebula ir sukabimas turbut net pablogejo.
Nelabai matau tikslo deti ta puliretana i kasdienini auto. Ypac jei jis tik veza is tasko A i B.
Stock konstrukcija
Poliretanas (energy gamintojo)
Mano patirtis su civic 1991. Ta pati pakaba 88-2000. Visur poliretanas (energy suspension). Diskomforto/kratymo dar kazkokiu nepageidaujamu pasikeitimu nera. Nors pagrindinis salenblokas (kuris greiciausiai suplysta) atliekantis daugiausia darbo yra standartinis. Nes kai idejau poliretana, o jis pilnai uzpildytas kai standartinis turi visai kitokia konstrukcija buvo tragedija. Viskas jautesi i kebula ir sukabimas turbut net pablogejo.
Nelabai matau tikslo deti ta puliretana i kasdienini auto. Ypac jei jis tik veza is tasko A i B.
Stock konstrukcija
Poliretanas (energy gamintojo)
Re: poliuretanas i gatve?
Nežinau dėl ko turėtų kilt, bet su žemintom spyruoklėm (stock dujiniai amortikai, nauji) ir poliu- tai kas pasijautė, jog labiau "daužo per kėbulą"- t.y. jauti kiekvieną duobę, bet ne kilimo prasme, o BARKŠT prasmeNowone wrote:Su itin zemo profilio padangom, ypac jei dar stretchas ir kinietiskais coilais nereikia ir poliuretano, masina kyla i ora miesto gatvese nuo visu nelygumu.
Su stockine pakaba abejoju ar jausis diskomfortas. Net jeigu ratai dideli su zemom padangom.
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Daily/Project
Re: poliuretanas i gatve?
Mano atveju kalba apie priekinius "control arm bushings". Beda ta, kad standartinis galinis sailentblokas turi maza resursa, apie metus.Diiego 222 wrote:Labai jau abstraktus klausimas. Is esmes juk tie salenblokiai ivairus, o ir pakabos skirtingos.
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: poliuretanas i gatve?
nematau priezasciu nedeti poliuretano, net jei tai ir gatvine masina ir net jei likusios pakabos dalys yra stock.
is savo patirties, isidejus poliuretana valdymas tapo tikslesnis, maziau nereikalingo judejimo tarp pakabos elementu.
jei nori, kad maziau jaustusi nelygumai isidejus poli, siulyciau keisti padangas i aukstesnes irba platesnes, spyruokles i minkstesnes kartu su kietesniu ARB.
is savo patirties, isidejus poliuretana valdymas tapo tikslesnis, maziau nereikalingo judejimo tarp pakabos elementu.
jei nori, kad maziau jaustusi nelygumai isidejus poli, siulyciau keisti padangas i aukstesnes irba platesnes, spyruokles i minkstesnes kartu su kietesniu ARB.
Re: poliuretanas i gatve?
O gal kas patartumet is kokio kietumo poliuretano gaminti pagalves diffui? Masina gatvine.
Re: poliuretanas i gatve?
Priklausomai nuo to, kokia esamos pagalves kontrukcija. Jei pilnai uzlieta ir turi dideles apkrovas, tai tada 90sh, jei tusciaviduris, per akis ir 75sh. Tas pats galioja ir pakabai.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: poliuretanas i gatve?
Vazinejau su stock pakaba ir polly, tai kaip raso ZyXEL atrodo kad nelygumai labiau persiduoda i kebula ir masina duobes ima "skaudziau", pasijaute didesnis pakabos standumas. Komfortas yra labai asmeninis dalykas - man nebuvo jokia problema ir daily vazinet, nes masina tikrai nepasidaro "kieta", bet pazystu zmoniu kurie tai laikytu diskomfortu.
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Re: poliuretanas i gatve?
Paduskos lietimosi plotas sakyciau apie 50proc. Uzpilta tepalu.Gedass wrote:Priklausomai nuo to, kokia esamos pagalves kontrukcija. Jei pilnai uzlieta ir turi dideles apkrovas, tai tada 90sh, jei tusciaviduris, per akis ir 75sh. Tas pats galioja ir pakabai.
Re: poliuretanas i gatve?
Imprezoj GT buvau susidejes t.vad. WL "antili-lift" kit'a, visa kita pakaboj buvo stock (neskaitant rasporkiu, stabilizatoriu ir ju ivoriu )Conan wrote:Mano atveju kalba apie priekinius "control arm bushings". Beda ta, kad standartinis galinis sailentblokas turi maza resursa, apie metus.Diiego 222 wrote:Labai jau abstraktus klausimas. Is esmes juk tie salenblokiai ivairus, o ir pakabos skirtingos.
su stand. ratais kazkokio zenklaii didesnio kietumo nepajauciau, nors vazinejau gan prastais keliais
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
Re: poliuretanas i gatve?
Cia apie GC Impreza kalba eina? Nebent skirias nuo naujesniu. Nes as naujas OEM sakes susidejes (eina komplekte su visais bushing'ais) penkti metai vazineju (is ju 3 kasdien)...
Re: poliuretanas i gatve?
VAGxennon wrote:Cia apie GC Impreza kalba eina?
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: poliuretanas i gatve?
Pilnai poliuretanas antriniam golfe. Kaip kratėsi, taip kratosi.
Bet teigiamas rezultatas vistiek: pastoviai išplyštantys sailentai nebeplyšta, labiau jautresnė, geriau "jaučiasi kelias".
Iš minusų ką paminėčiau, tai vieni sailentai pradeda cypsėt esant šalčiui. Nors buvo parašyta, kad impregnuoti ala grafitu, kad necypsėtų..
Bet teigiamas rezultatas vistiek: pastoviai išplyštantys sailentai nebeplyšta, labiau jautresnė, geriau "jaučiasi kelias".
Iš minusų ką paminėčiau, tai vieni sailentai pradeda cypsėt esant šalčiui. Nors buvo parašyta, kad impregnuoti ala grafitu, kad necypsėtų..
mk2 golf 20vT on road
mk2 golf 24v Haldex on process
mk2 golf 24v Haldex on process
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: poliuretanas i gatve?
Jei tai yra tik paprastas pilnai uzpildytas salenblokas tai manau dedi poliretana ir nesuki galvos. Jei jis kazkokios idomesnes konstrukcijos ar ypatingos reiksmes tada ziuri koks konstrukcinis skirtumus to poliretano kur nori deti. Nes dauguma atveju kaip ir pasiteisina. Tik sita taisykle negalioja sudetingiems mazgams kai pacio salenbloko tipas labai pakeistu atliekma darba.Conan wrote:Mano atveju kalba apie priekinius "control arm bushings". Beda ta, kad standartinis galinis sailentblokas turi maza resursa, apie metus.Diiego 222 wrote:Labai jau abstraktus klausimas. Is esmes juk tie salenblokiai ivairus, o ir pakabos skirtingos.
Jei energy suspension tai rinkis juodus (ale su grafitu).
-
- Posts: 69
- Joined: 13 Sep 2008, 00:50
Re: poliuretanas i gatve?
Na ir as susidejau sau poliuretana i visa vaziuokle. Pakaba beveik standartine, tik koni amortikai reguliuojamo kietumo prikyje. Siaip labai kad kratymas per duobes stipresnis butu ar kazkas panasaus perdaug nepastebejau, kazkiek kieciau ir tiksliau vaziuokle dirba. Bet tas kietumas minimalus. Vienintelis minusas kuri pastebejau tai kad po beveik 3 metu naudojimo pradejo cypset kazkiek ir girgzdet, tai reiketu isiimt viska ir vel susitept.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: poliuretanas i gatve?
Nu as kai susidejau kietus (aliuma, ftoroplasta) tai atsirado garsu, bet masinos valdymas pasikeite kaip diena ir naktis. Masina zymiai geriau laiko krypti ir stabilumas isaugo zenkliai, nes suvedimas paktiskai nekinta kai pakaba veikia visokios apkrovos. Vienareiksmiskai daugiau neprasidesiu su stock sailentais, nes tai tiesiog pinigu ismetimas i bala.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: poliuretanas i gatve?
O dar kalbanta apie poliuretno kietumus ir tipus: Kaip jie susideda daugiasvirtese pakabose ? buna kad standartine sake ir standartini salentbloka lauzi is visu jegu kad ideti pakabos varzta ir tai ji vos vos idedi Tokiais momentais pagalvoju apie puliuretana ir kaip viska reiktu surinkti i kruva
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: poliuretanas i gatve?
Tu gal dar ir varikli varztais prie kebulo prisukai?romkasponka wrote:Nu as kai susidejau kietus (aliuma, ftoroplasta) tai atsirado garsu, bet masinos valdymas pasikeite kaip diena ir naktis. Masina zymiai geriau laiko krypti ir stabilumas isaugo zenkliai, nes suvedimas paktiskai nekinta kai pakaba veikia visokios apkrovos. Vienareiksmiskai daugiau neprasidesiu su stock sailentais, nes tai tiesiog pinigu ismetimas i bala.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: poliuretanas i gatve?
dar ne, bet viskas planuose, t.y. bus variklis nesanti konstrukcija
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: poliuretanas i gatve?
Skirtumas yra.Diiego 222 wrote:ziuri koks konstrukcinis skirtumus to poliretano kur nori deti
Somebody do something! I've got a tank on my ass!