stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Forumas diskusijoms apie pakaba, stabdzius, ratlankius, padangas, b.dezes, diferencialus etc - viska kas skirta perduot galinguma ant asfalto.
Post Reply
andrius
Posts: 402
Joined: 17 Dec 2003, 08:44
Location: Vilnius

stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by andrius »

Sveiki. Vienas forumietis maciau tokius naudoja, taciau daugiau niekur neradau kad butu apie tai parasyta (nors gal tiksliau nezinojau kaip tai isversti i anglu k... :? ).
niekaip negaliu ismest is galvos, kol nesupratau to dalyko tikslo ir privalumu?
saugumas del mechaninio pazeidimo?
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by ard »

dažniausiai vynioja prie turbinos esančius vamzdelius - oil feed, oil drain, turbo aušinimo, stabdžių ir bet ką kitą. apsauga nuo karščio. jeigu tu kalbi apie tuos oranžinius apvalkalus tai jie vadinasi fire sleeve.

po kapotu esančius vamzdelius saugoti nuo mechaninio pažeidimo manau nelogiška. jeigu jau pisi kad pasiektų ir firewall'ą tai tikėtina, kad niekas nebegelbės :D
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by fregis »

manau kalba apie gumini apvalkala.
yra prikti vamzdeliu iskart apvilktais. nauda neaiski, gal labiau saugo nuo korozijos, bet jei palenda po tuo kembriku tai turbut net blogiau.
o gal graziau.
o gal del to kad guma (izoliatorius) neperduoda karscio taip kaip metalas, tai oras nesildo vamzdeliu, ar atvirksciai. gal truputi saugo ir gaisro atveju
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by simioras »

del to kad tie ryzi variniai vamzdukai atrod slyksciai
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by romkasponka »

Kur guma apvilktu yra pirkti?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

KDM
Posts: 452
Joined: 02 Nov 2009, 20:53
Location: Silute

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by KDM »

pas dujininkus turetu but
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..

User avatar
shropna
Posts: 26
Joined: 06 Dec 2010, 19:01

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by shropna »

Hm. Galim paciam "apsivilkt", naudojant termokembrika ;)
Buna ivairiu spalvu.
http://www.senukai.lt/index.php?cl=deta ... goryID=---

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by ard »

tiek tie plastikiniai kembrikai (heat shrink) ir saugo nuo šilumos kai patys nuo ~130-200C lydytis pradeda. pas mane kuro vamzdelis įvilktas į kembriką toj vietoj, kurioj mato daugiausia druskų (prie galinių ratų, virš subframe'o), iš tų paprastų kembrikų naudos labai mažai.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming


User avatar
shropna
Posts: 26
Joined: 06 Dec 2010, 19:01

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by shropna »

ard wrote:tiek tie plastikiniai kembrikai (heat shrink) ir saugo nuo šilumos kai patys nuo ~130-200C lydytis pradeda. pas mane kuro vamzdelis įvilktas į kembriką toj vietoj, kurioj mato daugiausia druskų (prie galinių ratų, virš subframe'o), iš tų paprastų kembrikų naudos labai mažai.
Ne lydytis, o susitraukineti ;) Jei nori geros apsaugos nuo korozijos, ju buna su "klijais" viduje, tad, net pazeidus pavirsiu, toliau dregme nuo to tasko nesiskverbs.

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by ATMBOY »

pas mane ivilkti :) nes ta vario spalva tai ..... o korozija px 100metu nesiroshiu vaziot

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by ZLODEY »

bet tai galima padaryti kai fitting'ai dar neuzdeti, nes pro juos paskui galima prakisti tik didelio diametro "kembrika", o jie irgi turi savo ribas iki kokio diametro susitraukia...
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by ATMBOY »

ZLODEY wrote:bet tai galima padaryti kai fitting'ai dar neuzdeti, nes pro juos paskui galima prakisti tik didelio diametro "kembrika", o jie irgi turi savo ribas iki kokio diametro susitraukia...
taip

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by romkasponka »

KDM wrote:pas dujininkus turetu but
Pas dujas tokio slegio kaip stabdziuose nebuna ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by Vodka »

Bet dujų vamzduką benzui galima naudoti :) Nes jie tokie didesnio diametro būna, ypač kur įpilti skirti.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
ramas
Posts: 619
Joined: 10 Jun 2007, 09:42
Location: Prienai

Re: stabdžių vamzdeliai ivilkti į kembriką

Post by ramas »

as pvz darausi vamzdukus pagal reikalingus ilgius.. turiu aparata valciuot galams o kembrika uzmauni vos didesni .tada graziai apgula be rauksliu ir t.t.

Post Reply