isvirtimas

Forumas diskusijoms apie pakaba, stabdzius, ratlankius, padangas, b.dezes, diferencialus etc - viska kas skirta perduot galinguma ant asfalto.
User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Re: isvirtimas

Post by Sheikhas »

bet paziurejus i pvz ziedinius DTM isvirtimus, tai jie tikrai daugiau minusan negu kuklus -2,5 ar -3
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: isvirtimas

Post by SR20DE »

Sheikhas wrote:bet paziurejus i pvz ziedinius DTM isvirtimus, tai jie tikrai daugiau minusan negu kuklus -2,5 ar -3
ten speju kiti greiciai ir kitokios apkrovos - isvirtimas kiek suprantu daromas tam, kad posukyje padanga liestusi kuo didesniu plotu i danga? Speju pagal tai ( ivertinus greiti ir auto svori, naudojama padanga) ir reikia reguliuotis... Kacergoje berods keleivio puses rata labiau 'isvercia' ziedininkai :roll:

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: isvirtimas

Post by nrvz »

Jeigu priekyje pakankamai didelis casteris tai ir isvirtimo didelio nereikia daryti, zinoma priklauso nuo posukiu.
Visa esme, kad kuo didesnis padangos plotas liestu asfalta. Per didelis isvirtimas blogai stabdant ir begejantis, priekinem padangom cia i pagalba ateina casteris
markoh wrote:vistiek yra tam tikri setupai ar rekomendacijos, pvz. Kacergos trasai...
darant isviritima koreguojasi ir suvedimo parametrai, ant asfalto to neisgaudysi. :roll: :?:
tam tikri setupai pvz kacergai, tai kiekvienai masinai skirtingi. Paprasciausias budas tai ziurint padangu temperaturas juos pasidaryti.
Sheikhas wrote:bet paziurejus i pvz ziedinius DTM isvirtimus, tai jie tikrai daugiau minusan negu kuklus -2,5 ar -3
na DTMe nelabai ir naudoja tokius didelius isvirtimus, galbut tavo pamineti skaiciai yra max ribos. Kur platus ratai nereikia tiek daug isversti (ten priekyje 260-265, gale ~295).
Vat DTC/STW ir pan kur siaras padangas naudoja ~210-230 plocio tai net ir po 6 laipnius daro

User avatar
markoh
Posts: 281
Joined: 21 Nov 2005, 21:41
Location: Vilnius

Re: isvirtimas

Post by markoh »

nrvz wrote: tam tikri setupai pvz kacergai, tai kiekvienai masinai skirtingi. Paprasciausias budas tai ziurint padangu temperaturas juos pasidaryti.

na coltas civicas manau panasios masinos pagal dydi ir svori, sakykim panasiam kibirui su r888 ? 195/50/15
Seat Leon Tdi; Stage2

kurgine
Posts: 19
Joined: 28 Apr 2006, 00:03

Re: isvirtimas

Post by kurgine »

Bendrai pradziai: Toe apie +0.15 priekis, galas siektiek daugiau cia centrai, Camber priekis laipsnis-pusantro i munusa, galas siektiek maziau, jei ne vien trasa vaziuoji, trasoje iki dvieju jei sponsoriu neturi. Kuo sunkesnis auto tuo viska link nuliu vedi ir atvirksciai. Camberis masinos nestabdo, Toe stabdo. Padare pradini uzsirasyk ka padare, vaziuoji bandai. Sekanti karta pakeisk viena kazkuri duomeni, vaziuoji bandai. Svarbiausia kad suprastum kas ka keicia(itakoja) ir kaip tai ant masinos jauciasi, tada zinosi ko tu nori ir suprasi ko tau reikia. Pirma karta kai darai nepulk i krastutinumus, geriau ramiai po truputi dydint, bus lengviau perprast. Jei coilai stovi(pagal paskirti), viska sulygini ant svarstykliu. Tad jei rimtai ieskai kas daro, bent pirmam kartui ieskok kas dirba su svarstyklemis, nes keiciant isvertima keiciasi svoriai.
I tokius kaip DTM WTCC ir t.t. ziurek atsargiai, jie gali sau leist krastutinumus, ir po keliolikos ratu pasikeist padangas tam kad islost kelias sekundes. Netgi jei turi padangom sponsorius, abejoju kad gausi visus "DTM" masinos setupo duomenis, dazniausiai kelis nugirstus skaicius, tad bent pradzioj venk tokiu -3.

niekotokio
Posts: 195
Joined: 05 Oct 2009, 08:52

Re: isvirtimas

Post by niekotokio »

norejau paklausti-kodel toe in o ne toe out priekyje,jei automobilis naudojamas trasai?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: isvirtimas

Post by romkasponka »

http://www.s2000.org/articles/suspension/

Isvertimas didelis reikalingas tada kai mazas kasteris, nes didelis isvertimas yra blogis, prarandi ant stabdymo, nes padanga spaudziasi nevisu plotu. Isvertimas turi reguliuotis grynai pagal padangos temperaturas, nes kitaip tu esi padangas, t.y. naudosi jas neoptimaliai.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

kurgine
Posts: 19
Joined: 28 Apr 2006, 00:03

Re: isvirtimas

Post by kurgine »

niekotokio wrote:norejau paklausti-kodel toe in o ne toe out priekyje,jei automobilis naudojamas trasai?
Toe in abu ratai visada stuma link centro, padeda masinos stabilumui, taigi masina pati "stengiasi" vaziuoti tiesiai, padeda stabilumui situacijose kai automobilis reaguoja i nelygumus, balas ir aplamai situacijas kai vienas ratas turi mazesni sukibima nei kitas, kaip kad pavyzdziui posukyje. Automobilis "ramesnis" i vaira.

Toe out abu ratai tempia nuo centro, taigi automobilis pastoviai stengiasi sukti. Nedidelis vairo pasukimas pastato isorini rata tiesiai kai tuo metu vidinis jau buna stipriai issisukes posukio link, automobilio nosis metasi posukio link. Tai padeda posukyje, taciau labai sunku pasukt automobili "siektiek" ypac jei stovi jautresne kolonele. Todel kai matom "ziedininkus" atrodo kad jie "metosi" is vienos puses i kita. Ypac tai pasireiskia kai pataikai i nelygumus ir vienam ratui praradus sukibima bandai "pagaut" mase, nes sukibimui gryzus dazniausiai vaira laikai i ta pacia puse i kure meta sukibima atgaves ratas. Automobilis "jautresnis" i vaira

Visi civiliniai automobiliai iskyrus prancuzus vazineja nuo nulio i pliusa(in) taigi musu iprociai remiasi labiau toe in praktika. Papuolus i extremalia situacija kai vairuotojas vadovaujasi "instinktais" pasamone elgsis taip kaip yra elgtis pripratusi paskutini laika kai vairuodavai automobili remiantis toe in praktika. Taigi prie to reikia priprast.

Jei automobilis skirtas tik trasai toe out yra geras sprendimas, taciau nereiketu bent pirmam kartui daryti drastisku skaiciu, nes automobilis pradzioje tikrai elgiasi kitaip nei iprasta ir ta reiktu "perprast" palengva.
Jei automobiliu vazineji po gatves kartais issokdamas i trasa, geriau vengt toe out, ar bent daryt labai nedidelius kampus, nes paciam bus nemalonu metytis po gatve, ir pastoviai dirbt su vairu Nes paleist vaira tam kad prisidegt cigarete jau nebegalesi sau leist :)

Jei masina katik surinkta ar tai yra pirmasis kartas kai darai setupa naujai pakabai kurios dar nesi pajautes, rekomenduotina lengvas toe in ir poto isleto eit i minusa. Nes jei kazkas netaip su pacia pakaba yra sansas kad "bedos" bus nurasytos ant toe out reguliavimo, taip ir neissiaiskinus tikrosios priezasties.

User avatar
corniz
Posts: 152
Joined: 28 Jan 2007, 15:30
Location: Klaipeda

Re: isvirtimas

Post by corniz »

kurgine wrote:
niekotokio wrote:norejau paklausti-kodel toe in o ne toe out priekyje,jei automobilis naudojamas trasai?
Toe in abu ratai visada stuma link centro, padeda masinos stabilumui, taigi masina pati "stengiasi" vaziuoti tiesiai, padeda stabilumui situacijose kai automobilis reaguoja i nelygumus, balas ir aplamai situacijas kai vienas ratas turi mazesni sukibima nei kitas, kaip kad pavyzdziui posukyje. Automobilis "ramesnis" i vaira.

Toe out abu ratai tempia nuo centro, taigi automobilis pastoviai stengiasi sukti. Nedidelis vairo pasukimas pastato isorini rata tiesiai kai tuo metu vidinis jau buna stipriai issisukes posukio link, automobilio nosis metasi posukio link. Tai padeda posukyje, taciau labai sunku pasukt automobili "siektiek" ypac jei stovi jautresne kolonele. Todel kai matom "ziedininkus" atrodo kad jie "metosi" is vienos puses i kita. Ypac tai pasireiskia kai pataikai i nelygumus ir vienam ratui praradus sukibima bandai "pagaut" mase, nes sukibimui gryzus dazniausiai vaira laikai i ta pacia puse i kure meta sukibima atgaves ratas. Automobilis "jautresnis" i vaira

Visi civiliniai automobiliai iskyrus prancuzus vazineja nuo nulio i pliusa(in) taigi musu iprociai remiasi labiau toe in praktika. Papuolus i extremalia situacija kai vairuotojas vadovaujasi "instinktais" pasamone elgsis taip kaip yra elgtis pripratusi paskutini laika kai vairuodavai automobili remiantis toe in praktika. Taigi prie to reikia priprast.

Jei automobilis skirtas tik trasai toe out yra geras sprendimas, taciau nereiketu bent pirmam kartui daryti drastisku skaiciu, nes automobilis pradzioje tikrai elgiasi kitaip nei iprasta ir ta reiktu "perprast" palengva.
Jei automobiliu vazineji po gatves kartais issokdamas i trasa, geriau vengt toe out, ar bent daryt labai nedidelius kampus, nes paciam bus nemalonu metytis po gatve, ir pastoviai dirbt su vairu Nes paleist vaira tam kad prisidegt cigarete jau nebegalesi sau leist :)

Jei masina katik surinkta ar tai yra pirmasis kartas kai darai setupa naujai pakabai kurios dar nesi pajautes, rekomenduotina lengvas toe in ir poto isleto eit i minusa. Nes jei kazkas netaip su pacia pakaba yra sansas kad "bedos" bus nurasytos ant toe out reguliavimo, taip ir neissiaiskinus tikrosios priezasties.
va cia tai komentaras, man jau aiskiau :wink:

User avatar
Andrius_GT
Posts: 78
Joined: 29 May 2009, 22:41
Location: Vilnius
Contact:

Re: isvirtimas

Post by Andrius_GT »

klausimas :
FWD isvirtimas, slalomams ir kasdienai auto.
priekis ?
galas?
http://www.mx-3.lt
Tel nr. 867111206

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: isvirtimas

Post by SR20DE »

Andrius_GT wrote:klausimas :
FWD isvirtimas, slalomams ir kasdienai auto.
priekis ?
galas?
puikiai tinka gamyklinis.

User avatar
Andrius_GT
Posts: 78
Joined: 29 May 2009, 22:41
Location: Vilnius
Contact:

Re: isvirtimas

Post by Andrius_GT »

o daugiau nuomoniu?
http://www.mx-3.lt
Tel nr. 867111206

Rolka
Posts: 176
Joined: 09 Jan 2009, 13:46

Re: isvirtimas

Post by Rolka »

nu tai atsake kad kasdienai tinka ir gamyklinis
92' Mazda MX-6 V6 24V almost SOLD
07' BMW Z4 3.0si

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: isvirtimas

Post by gess »

tiketina, kad gamyklinio bus kiek mazokai isvirtimo prieki ir gale daugokai, understyrinancias karves juk dazniausiai gamintojai daro :wink:

User avatar
Andrius_GT
Posts: 78
Joined: 29 May 2009, 22:41
Location: Vilnius
Contact:

Re: isvirtimas

Post by Andrius_GT »

zinau kad kasdienai gamyklinis gerai.
o slalomams?
kiek laipsniu verst prieki?
http://www.mx-3.lt
Tel nr. 867111206

Rolka
Posts: 176
Joined: 09 Jan 2009, 13:46

Re: isvirtimas

Post by Rolka »

taigi pagal save reikia ziuret, bet is esmes ne daugiau -2 laipsniu jei gerai pamenu
92' Mazda MX-6 V6 24V almost SOLD
07' BMW Z4 3.0si

Post Reply