del nissan turbinu

Skirta 200sx, 300zx, 350z, skyline ir kitiems smagiems Nissan modeliams
Post Reply
Siomkus
Posts: 3
Joined: 22 Oct 2004, 20:45
Location: Kaunas
Contact:

del nissan turbinu

Post by Siomkus »

Sorry, kad kuriu nauja tema, bet kazkaip nebesuprantu, o paieskoje tiek daug vienai kita priestaraujanciu nuomoniu, kad... :evil:

Tai mano nuomone nissan 200sx s13 turi tik pagrindine problema (neskaitant rudziu, indeklu ir alkuninio, nes dauguma japaskiu tas pacias bedas turi, nes ju variokai sukasi labai jau greitai :D O dar nemaza tu kurie juo tirkai drozia iki redline, to pasekmes indeklai ir t.t.) t.y. turbina, bet kaip pasiskaiciau kad ji pareina del blow off valve nebuvimo, tai man atrodo nerialu, nes retai pasitaiko turbavu autosu kurie neturi ju, jie turi dazniausia vidini, kuris neispucia slegio laukan, o grazina ji vel i sistema, tai manau pagrindine beda yra turbinos tepimo nepankakumas (blogai sugalvotas tepimo paeimimas is karterio) tai jei ji isprendus, o tai tikrai galima padaryt, s13 taptu kaip ir paprasta turbinine auto, su tom paciom problemom (jei nemki vazinet su turba tai ir golfa td uzlenksi, nors ten ir temperaturos visai ne tos). Tai jai kazko nesupratau, s13 turi dar kazkoki defekta turbinos atzvilgiu (neskaitant kad pati turbina yra gan prasta, bet ja galima pakeist ir padaryt jai normalu tepima)

O klausiu del to kad zadu isigyti si zveriuka, bet kazkaip nesuprantu kodel taip visi bodejais ju turbinom?


Su pagarba Siomkus

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Post by Sheikhas »

viskas ten gerai...
turbina nera bloga, tiesiog vartotojai blogi. Jeigu labai grubiai, tai neteisingai eksploatuojant uzdroziama turbina.To pasekoje kenkia alkuninis, nes sudrozhta turbo pradeda nelaikyti tepalo spaudimo ir alkuninio kakliukas nuo kurio nuvestas turbo tepimas, praranda slegi - rezultatas sudrozhtas alkunnis.
Apibendrinus - nissan inzinieriai nenumate kad mase vartotoju kreips nuli demesio i turbinos eksploatavimo nuiuansus, ko pasekoje vyksta grandinine reakcija...
Siaip galetu jau gamykloje turbotaimeri montuot, bet is kitos puses jis neapsaugotu nuo blogu ar retai keiciamu tepalu...
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

Siomkus
Posts: 3
Joined: 22 Oct 2004, 20:45
Location: Kaunas
Contact:

Post by Siomkus »

Sorry (gal as neismanau) bet tu paaiskinai labai gerai alkuninio veleno isdilimo priezastis, bet .... as klausiau del turbininos... pvz kodel parduodamas 200sx uz grasius... es pasibaigus turbina, as suprantu kodel indeklai ir t.t. bet turbina.... siap vieno protingo zmogaus patarimu yra blogas tepimas, del to as ir noeiu is zinovu suzinot... kame reikalas: kodel visu pirma fanu parduodamas sx (jis turi daugiaqu nei kitas potencijos galingumui), bet jei del tokiu problemu kaip tepimas, na tada zinote..... nemanau kad groundzero butu sugluminti, kazkas yra blogai... i rtaskas, as bent manau kad tai yra tepimo problema:
Tarkim jus idedat tura nuo audzi kuri ir su dujomis ir su t.t. gerai bendrauja ir labai ilgai tarnauja, nes pas tepimas geras (tochna) ir ji nesisuka iki 8500 rpm, vo tame ir didziasuia problema, ns japaskes sukasi iki 9000 rpm, kur alyva pavirsta i skysti, o jei dar padavimas blogas (tepimo) tai isvis katastrofa (pvz 200sx s13), na jei kas paaiskins kodel turbinos zusta pas sx'us tai busiu dekingas, nors jau turiu kompetentingo nuomone, bet jis nera vartojes 200 sx ;)
Kolegos sekmes;:

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Post by gess »

hmm.... nu 200sx tai neturiu, bet tai is kur tu istraukiai, kad jis sukasi iki 8500 ar 9000 rpm. ?

Siomkus
Posts: 3
Joined: 22 Oct 2004, 20:45
Location: Kaunas
Contact:

Post by Siomkus »

gess wrote:hmm.... nu 200sx tai neturiu, bet tai is kur tu istraukiai, kad jis sukasi iki 8500 ar 9000 rpm. ?
As parasiau kad japaskes, ne nissanai.

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Post by gess »

nu gerai, bet tai kokios standart japaskes iki 9000 rpm sukasi ? Manau cia vienetai.

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

bijau suklist bet man rodos kad CRX'as del solis. siaip daug (salyginai) hondu iki 8k sukasi.

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Post by gess »

iki 8k taip, bet deja ne iki 9k

User avatar
Groozdas
Posts: 3893
Joined: 07 Jul 2003, 16:39
Location: Vilnius
Contact:

Post by Groozdas »

gess wrote:iki 8k taip, bet deja ne iki 9k
tai cia tik keliu simtu litu klausimas.. ;)

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Post by gess »

Kalba eina apie standarta

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Post by tonic »

Manau, kad dazniausia turbinu linkimo priezastis - del isdilusiu indeklu krites tepalo slegis.

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: del nissan turbinu

Post by spade »

Siomkus wrote:nors jau turiu kompetentingo nuomone, bet jis nera vartojes 200 sx ;)
Butu idomu ishgirst ir nuomone, ir kas tas zmogus...


Siaip Sheikhas atsake i klausima, tik tu ignoruoji atsakyma. Pagrindine SXu turbinu linkimo priezastis - lochai vartotojai.

O jei placiau... Tai kaip ash tai suprantu. CA18 naudoja T25, kuri yra labai maza - ji uzsiputineja vvos ne nuo laisvu apsuku. Be visu to pliusu yra is minusas - turbina dirba praktishkai visada. Del to, jei su automobiliu, kurio turbina salyginai didesne gal ir galima atvaziavus ishkart gesint varikli (jeu nekalbant apie audi, kur yra specialius siurblys turbinos aushinimui, kai variklis isjungtas), tai su S13 to daryt negalima - nes turbinoj tepalas uzkepa ir - atia...
Siomkus wrote: kad ji pareina del blow off valve nebuvimo, tai man atrodo nerialu, nes retai pasitaiko turbavu autosu kurie neturi ju, jie turi dazniausia vidini, kuris neispucia slegio laukan, o grazina ji vel i sistema,
BOVas cia niekuo detas...
Bet is tavo samprotavimu man kotais atrodo, kad tu shiaip ar taip nelabai kerti kam jis reikalingas. Recirk BOVas negrazhina slegio atgal i sistema - jis grazhina ora.
Siomkus wrote: tai manau pagrindine beda yra turbinos tepimo nepankakumas (blogai sugalvotas tepimo paeimimas is karterio)
Pirmieji S13 turejo nepakankamo turbinos tepimo problema, BET Nissan buvo padares taip vadinama atshaukima (recall) ir pakeite tuos restriktyvius vamzdelius. Taip kad ne - tepalo turbinai pakanka (na, jei nera shiaip kokiu fokusu pridirbta a la plautas variklis...)

Ir: Turbinos tepimas nera paimamas ish karterio... :roll:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Post Reply