beda su sr'u
beda su sr'u
tokia beda: kai palengva begejiesi tai viskas ok ,bet jei nuspaudi gaza iki galo ,tai iki kokiu 4500 rpm begejasi tolygiai ,nuo to iki 5500 rpm dingsta trauka ,o poto jau kai lups tai iki ribotuvo . Tuo 4500-5500 intervalu ,tai begejas turbut pan kaip nuo 1000 iki 2000 .IC vamzdynas sandarus ,ismetimas free .gal kas turi kokiu minciu
200 sx s14
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
Re: beda su sr'u
pasimatuok kuro slegy, manau didele tikimybe, kad kuro siurblys parejes bus. nera skirtumo tarp vaziavimo pilnu bako ir kai nedaug benzo like?
Re: beda su sr'u
nu kad ne. jokio skirtumos3Th wrote:pasimatuok kuro slegy, manau didele tikimybe, kad kuro siurblys parejes bus. nera skirtumo tarp vaziavimo pilnu bako ir kai nedaug benzo like?
200 sx s14
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
Re: beda su sr'u
panasu i aktuatoriaus bloga darba,pabandyk patikrinti ar netrukus jo valdymo zarna.
Re: beda su sr'u
laimonas wrote:panasu i aktuatoriaus bloga darba,pabandyk patikrinti ar netrukus jo valdymo zarna.
jei jau prakalbom apie ta zarna, tai ten ji jungiasi per trisaki i solenoida ar kazka pan. jis ten grybo kokio negali pripjaut, gal ji galima lauk
200 sx s14
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
Re: beda su sr'u
mest lauk dar neskubek,pradziai atjung zarneles nuo jo ir pastatyk mechanini slegio reg.jai turi slegio matuokli,tai galesi stebeti kas vyksta su slegiu tuo momentu kai dingsta trauka.
Re: beda su sr'u
su pompa iputus apie 10 min laukiau, tai slegio lieka.laimonas wrote:panasu i aktuatoriaus bloga darba,pabandyk patikrinti ar netrukus jo valdymo zarna.
200 sx s14
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
Re: beda su sr'u
Ar turi slegio "gaugeli"?Jai taip tai stebek kas vyksta su slegiu prie traukos dingimo.
Re: beda su sr'u
atjunk ta solenoida ir pastatyk zarnele kaip buna stock. Tada pabandyk paralekt.
Jo o boosto gauga tai butinai pasijunk, ir stebek
Jo o boosto gauga tai butinai pasijunk, ir stebek
Re: beda su sr'u
NISMO' wrote:atjunk ta solenoida ir pastatyk zarnele kaip buna stock. Tada pabandyk paralekt.
Jo o boosto gauga tai butinai pasijunk, ir stebek
tai kad stock ir yra.
200 sx s14
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
Re: beda su sr'u
Sveiki, truputi atgaivinu tema, tam kad nekurt naujos, as taip pat turiu bedu su SR20DET, jau keletas savaiciu ieskau gedimu, situacija tokia:
kartais uzsikurus auto buna viskas gerai, vaziuoja puikiai, bet kita diena, arba netgi ta pacia diena, uzkurus variklis dirba netolygiai, bet netaip kaip koks cilindras nedirbtu, tiesiog taip letai kelia apsukas kad net nzn, ir garsas variklio negrazus, kaip "detonuotu" matavau kuro slegi, (nes itarimas, kad siurblys) stovi 2.5 bar, keliant apsukas islieka panasus, kartais pakyla beveik iki 3bar, rodykle labai sokineja, taigi tiksliai neina pamatuot, laukiu gryztant walbro, gal pasitaisys. Taigi gal kas galit kokiu minciu pasiulyt, jei problema dings pasikeitus kuro siurbli informuosiu, gal kam pades ateiti jei susidurs su panasiais gedimais...
kartais uzsikurus auto buna viskas gerai, vaziuoja puikiai, bet kita diena, arba netgi ta pacia diena, uzkurus variklis dirba netolygiai, bet netaip kaip koks cilindras nedirbtu, tiesiog taip letai kelia apsukas kad net nzn, ir garsas variklio negrazus, kaip "detonuotu" matavau kuro slegi, (nes itarimas, kad siurblys) stovi 2.5 bar, keliant apsukas islieka panasus, kartais pakyla beveik iki 3bar, rodykle labai sokineja, taigi tiksliai neina pamatuot, laukiu gryztant walbro, gal pasitaisys. Taigi gal kas galit kokiu minciu pasiulyt, jei problema dings pasikeitus kuro siurbli informuosiu, gal kam pades ateiti jei susidurs su panasiais gedimais...
s13 89m sold
s14 95m melynas
s14 95m melynas
Re: beda su sr'u
tai va turiu dar tokia viena problema: 2000 - 3000 sukiu diapazone pradeda tampytis. tampos tiek ant salto tiek ant karsto , tiek biski akseleruojant tiek iki galo ir visais begiais. slegio gauges parodymai stabilus, ta prasme kad rodykle nesokineja tame diapazone. gal kas nutuokia bedos ieskot mechaninej ar elektrinej daly
200 sx s14
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
C4 2.8 Q
NISSANFANAI
Re: beda su sr'u
zvakes ziurejai?NoX07 wrote:Sveiki, truputi atgaivinu tema, tam kad nekurt naujos, as taip pat turiu bedu su SR20DET, jau keletas savaiciu ieskau gedimu, situacija tokia:
kartais uzsikurus auto buna viskas gerai, vaziuoja puikiai, bet kita diena, arba netgi ta pacia diena, uzkurus variklis dirba netolygiai, bet netaip kaip koks cilindras nedirbtu, tiesiog taip letai kelia apsukas kad net nzn, ir garsas variklio negrazus, kaip "detonuotu" matavau kuro slegi, (nes itarimas, kad siurblys) stovi 2.5 bar, keliant apsukas islieka panasus, kartais pakyla beveik iki 3bar, rodykle labai sokineja, taigi tiksliai neina pamatuot, laukiu gryztant walbro, gal pasitaisys. Taigi gal kas galit kokiu minciu pasiulyt, jei problema dings pasikeitus kuro siurbli informuosiu, gal kam pades ateiti jei susidurs su panasiais gedimais...
Re: beda su sr'u
zvakiu nekeiciau, bet ziurejau, neapdege, tarpai vizualiai atrodo geri ir vienodi....
s13 89m sold
s14 95m melynas
s14 95m melynas
Re: beda su sr'u
tai va pasikeiciau kuro siurbli is stock y walbro, tuo paciu pabandymui ir zvakes iridzio (ne naujas, bet visos geros), nuo siurblio pasikeitimo variklis pastebimai gyvesnis, reiskiasi stock ejo y pabaiga, po zvakiu atrodo ir variklis pradejo gerai vaziuot, bet neilgai, po puses valandos kitas auto uzkurimas, pasildzius pabandziau kaip traukia, ir nusivyliau vel. Toks pats negrazus variklio darbas nuo 3k apsuku kaip ir anksciau (kartais veikia gerai), speju kaskas su elektra, gal koks daviklis, turit kokiu minciu ka toliau keist ?
Siandien pastebejau, kad boost gauge rodo vakuma -0.1 zinau kad tai nera normalu. Ar gali but rodmenys klaidingi, nes gauge esu pajunges tiesiai y ipurskimo kolektoriu ?
Siandien pastebejau, kad boost gauge rodo vakuma -0.1 zinau kad tai nera normalu. Ar gali but rodmenys klaidingi, nes gauge esu pajunges tiesiai y ipurskimo kolektoriu ?
s13 89m sold
s14 95m melynas
s14 95m melynas