Vibracija ???

Skirta 200sx, 300zx, 350z, skyline ir kitiems smagiems Nissan modeliams
User avatar
eMcJay
Posts: 22
Joined: 12 Oct 2007, 12:17
Location: Kaunas

Vibracija ???

Post by eMcJay »

yra tokia problema, vaziuojant 4, 5 begiu zemuose sukiuose (1,3-1,8k rpm) atsiranda siokia tokia vibracija salone/kebule. 1-3 begiu to nesijaucia. Padangos/ratlankiai tvarkoj. Kame reples? :roll:
Image

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Post by tonic »

Sukimo momento stokoje? :roll:

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Re: Vibracija ???

Post by Hassan »

eMcJay wrote:yra tokia problema, vaziuojant 4, 5 begiu zemuose sukiuose (1,3-1,8k rpm) atsiranda siokia tokia vibracija salone/kebule. 1-3 begiu to nesijaucia. Padangos/ratlankiai tvarkoj. Kame reples? :roll:
pas tave dyzelis? jei ne - tai nx tiek mazai sukt motora (ir dar stebetis, kad jis nevaziuoti)

User avatar
eMcJay
Posts: 22
Joined: 12 Oct 2007, 12:17
Location: Kaunas

Post by eMcJay »

S14 pas mane. O negali buti laisvumas/disbalansas transmisijoj/reduktoriuje, ar variklio pagalvese. 5-begis, 70-80km/h ~1,5k rpm.
P.S. Hondose tokios problemos nepastebejau. Tokia pat problema buvo ir su MB C-klase (MB nebera, tai ir problema dingo neisaiskinta). :roll:
Last edited by eMcJay on 09 Jan 2008, 11:23, edited 1 time in total.
Image

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Negi nesupratai? Tu vaziuoji per zemom apsukom.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

grandp
Posts: 55
Joined: 01 Apr 2007, 02:26

Post by grandp »

Nu tau manau pakankamai aiskiai Hassan paaishkino.


5 begiu 1,3-1,8k rpm dzyysss...


manau mieste ir 3 begiu uztenka dazniausiai

User avatar
eMcJay
Posts: 22
Joined: 12 Oct 2007, 12:17
Location: Kaunas

Post by eMcJay »

laukiu s14'tu vairuotoju nuomoniu, kaip pas juos yra.
Nenoriu tiketi, jog "taip turi buti".
Image

Ramanis
Posts: 67
Joined: 05 Sep 2006, 19:28
Location: Ireland

Post by Ramanis »

Mieste iki 60-65 km/h vazineju 3 begiu. apsukos visada didesnes nei 2 k rpm ir jokiu drebejimu nebuna :) vazinejant 5 begiu mieste prie 1,5 k nieko gero ir motorui..
MX5 NA 1.6 Turbo 'track toy'

User avatar
ViktoriuZ
Posts: 685
Joined: 25 Mar 2003, 19:20
Location: Klaipeda

Post by ViktoriuZ »

vaziuok didesnem apsukom cia tau ne traktorius kad 1.3 1,5 k rpm vazineti, mieste auksciau 3 pavaros nejungiu. o 5 isvis kai apie 100 vaziuoju ijungiu.
BMW e39 2000m 2.5d
Honda VTI
http://racing.blogr.lt/ - kaip mes kuriame reaktyvinę taburetę

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

eMcJay wrote:laukiu s14'tu vairuotoju nuomoniu, kaip pas juos yra.
Nenoriu tiketi, jog "taip turi buti".
dar karta: cia nedidelio litrazo benzas, ne dyzelis. Jis neturi sukimo momento zemose apsukose. Dyzelis turi. Todel dyzelis tokiom pasukom vaziuoja. s14tas - ne. Kiti benzininiai motorai, kurie turi sukimo momenta - irgi vaziuoja (bmw pvz). Mano honda pvz, kuri yra gan aukstasuke, minetas problemas turi ir ant 2k, nes budamas aukstasukio charakterio f20 motoras neturi sukimo momento ten. Siulau pasiskaityt users manuala ir paziuret, kokie gamintojo rekomenduojami shift pointai. Velgi, mano hondai pvz pagal rekomendacijas ten gaunasi, kad darbinis diapazonas 2,5-3,5 artai 3-4k (mieste, nelekiant). Ir apskritai, kam vazinet tokiom apsukom, ten gi paspaudus gaza niekas turetu neivykt.

User avatar
eMcJay
Posts: 22
Joined: 12 Oct 2007, 12:17
Location: Kaunas

Post by eMcJay »

as kalbu ne apie miesta, greitis apie 70-80km/h, ir riedejimui palaikyti(ne i kalna, ne nuo kalno, ne greitejant ar ne letejant) manau turetu uztekti sukimo momento is variklio ties ~1.5krpm.
P.S. su savaja H B16A1 kad ir nuo 1.2k rpm 5begiu, jokios vibracijos absoliuciai nera.
Last edited by eMcJay on 09 Jan 2008, 11:43, edited 1 time in total.
Image

User avatar
ViktoriuZ
Posts: 685
Joined: 25 Mar 2003, 19:20
Location: Klaipeda

Post by ViktoriuZ »

1.5k rmp tai cia vos ne laisvos apsukos ko tu nori is variklio junk zemesne pavara ir nebus jokiu vibraciju ir vaziuosi issisiepes.
BMW e39 2000m 2.5d
Honda VTI
http://racing.blogr.lt/ - kaip mes kuriame reaktyvinę taburetę

Ramanis
Posts: 67
Joined: 05 Sep 2006, 19:28
Location: Ireland

Post by Ramanis »

teoriskai nezinau, o praktiskai neuztenka prie 1,5 k rpm.
MX5 NA 1.6 Turbo 'track toy'

User avatar
ViktoriuZ
Posts: 685
Joined: 25 Mar 2003, 19:20
Location: Klaipeda

Post by ViktoriuZ »

1.5k rmp tai cia vos ne laisvos apsukos ko tu nori is variklio junk zemesne pavara ir nebus jokiu vibraciju ir vaziuosi issisiepes. o jeigu tokiu budu bandai taupyti kura tai pirk kita masina.
BMW e39 2000m 2.5d
Honda VTI
http://racing.blogr.lt/ - kaip mes kuriame reaktyvinę taburetę

User avatar
eMcJay
Posts: 22
Joined: 12 Oct 2007, 12:17
Location: Kaunas

Post by eMcJay »

ok, matau grynas OT gaunasi, teks klausti atsakymo pono gogelio :)
Image

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

eMcJay wrote:as kalbu ne apie miesta, greitis apie 70-80km/h, ir riedejimui palaikyti(ne i kalna, ne nuo kalno, ne greitejant ar ne letejant) manau turetu uztekti sukimo momento is variklio ties ~1.5krpm.
P.S. su savaja H B16A1 kad ir nuo 1.2k rpm 5begiu, jokios vibracijos absoliuciai nera.
ok, "perkrikstijam" miesta i "civilini darba rezima", t.y. ne gonkes :) Galu gale, kaip minejau - koks tikslas vaziuot tokiom apsukom? ekonomija? cia juk ne kokianors alpha-n sistema, kur sanaudos priklauso tik nuo apsuku. Paziurim is fizikines puses - tau reikia atlikti darba, nugaleti oro pasipriesinima, kuriam reikia tam tikro energijos kiekio, kuris gaunamas sudeginus tam tikra kieki kuro. Labai is teorinio poziurio tasko tas kuro kiekis turetu nesiskirt, nepriklausomai nuo apsuku (nes jei efektyviai degini daugiau - gauni daugiau energijos ir greiteji). Dabar tik lieka klausimas, kur to motoro efektyvumas geresnis, ar prie 1,3krpm ar prie 2krpm. As sauciau i 2krpm.

User avatar
eMcJay
Posts: 22
Joined: 12 Oct 2007, 12:17
Location: Kaunas

Post by eMcJay »

Visa teorija as puikiai suprantu, su fizika/mechanika nesu susipykes.
Esme pats faktas -vibracija, ir ar pas kitus tai pasireiskia.
Image

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

eMcJay wrote:Visa teorija as puikiai suprantu, su fizika/mechanika nesu susipykes.
Esme pats faktas -vibracija, ir ar pas kitus tai pasireiskia.
iskelk sau klausima kodel atsiras vibracija, jei laisvos bus pvz 300rpm. Atsakymas bus tas pats.

Ramanis
Posts: 67
Joined: 05 Sep 2006, 19:28
Location: Ireland

Post by Ramanis »

"Esme pats faktas -vibracija, ir ar pas kitus tai pasireiskia"
Atsakymas TAIP, pasireiskia, vazinejant zemom apsukom. t.y. maziau 2 k prm.
MX5 NA 1.6 Turbo 'track toy'

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Post by Minde_Kei »

eMcJay wrote:as kalbu ne apie miesta, greitis apie 70-80km/h, ir riedejimui palaikyti(ne i kalna, ne nuo kalno, ne greitejant ar ne letejant) manau turetu uztekti sukimo momento is variklio ties ~1.5krpm.
junk 4 begi. pas mane ilga deze. tai uzmiestyje pagal taisykles tik 4 begiu vaziuoju. 5 jungiu nuo 130-140
P.S. su savaja H B16A1 kad ir nuo 1.2k rpm 5begiu, jokios vibracijos absoliuciai nera.


nissan'as ne elekltromobilis :) nemaisyk
..

User avatar
kaimietis
Posts: 397
Joined: 18 Oct 2004, 10:02
Location: Cambridge

Post by kaimietis »

zemas suspaudimo laipsnis, gi turbininis aukstasukis motoras, todel ir nevaziuoja. manau netgi kenksminga varikliui tokiom apsukom vaziuoti.

kaip su tepimu pas s14 ties tokiom apsukom?
MICRA dci 82 ag
S2000

User avatar
Audrius
Posts: 23
Joined: 08 Dec 2003, 14:19
Location: Telšiai

Post by Audrius »

eMcJay wrote:laukiu s14'tu vairuotoju nuomoniu, kaip pas juos yra.
Nenoriu tiketi, jog "taip turi buti".
Pas mane s13, bet vistiek. nera pasmanes jokios vibracijos vaziuojant 5 pavara 70-80km/h. nebent atsiranda,kai varai mieste i koki kalniuka nedideli letai, tada perjungiu i zemesne.

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Post by ZLODEY »

eMcJay wrote:Visa teorija as puikiai suprantu, su fizika/mechanika nesu susipykes.
Esme pats faktas -vibracija, ir ar pas kitus tai pasireiskia.
:arrow: Na tai tavo variklis gesta :) Dar kiek suzeminsi RpM ir isvis uzges...
Last edited by ZLODEY on 09 Jan 2008, 15:07, edited 1 time in total.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

User avatar
driver
Posts: 1860
Joined: 02 Nov 2006, 23:56
Location: Kaunas

Post by driver »

1.3krpm- tepalo slegis miega ir su tokiom neasmonem besisukanciom detalem tikrai negeriau, tiek ca tiek sr nereiketu paleisti zemiau 2krpm.
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Bet ot kur zmogus nesupranta, kas jam sakoma :lol:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Post Reply