Vibracija ???
Vibracija ???
yra tokia problema, vaziuojant 4, 5 begiu zemuose sukiuose (1,3-1,8k rpm) atsiranda siokia tokia vibracija salone/kebule. 1-3 begiu to nesijaucia. Padangos/ratlankiai tvarkoj. Kame reples?
Re: Vibracija ???
pas tave dyzelis? jei ne - tai nx tiek mazai sukt motora (ir dar stebetis, kad jis nevaziuoti)eMcJay wrote:yra tokia problema, vaziuojant 4, 5 begiu zemuose sukiuose (1,3-1,8k rpm) atsiranda siokia tokia vibracija salone/kebule. 1-3 begiu to nesijaucia. Padangos/ratlankiai tvarkoj. Kame reples?
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
S14 pas mane. O negali buti laisvumas/disbalansas transmisijoj/reduktoriuje, ar variklio pagalvese. 5-begis, 70-80km/h ~1,5k rpm.
P.S. Hondose tokios problemos nepastebejau. Tokia pat problema buvo ir su MB C-klase (MB nebera, tai ir problema dingo neisaiskinta).
P.S. Hondose tokios problemos nepastebejau. Tokia pat problema buvo ir su MB C-klase (MB nebera, tai ir problema dingo neisaiskinta).
Last edited by eMcJay on 09 Jan 2008, 11:23, edited 1 time in total.
dar karta: cia nedidelio litrazo benzas, ne dyzelis. Jis neturi sukimo momento zemose apsukose. Dyzelis turi. Todel dyzelis tokiom pasukom vaziuoja. s14tas - ne. Kiti benzininiai motorai, kurie turi sukimo momenta - irgi vaziuoja (bmw pvz). Mano honda pvz, kuri yra gan aukstasuke, minetas problemas turi ir ant 2k, nes budamas aukstasukio charakterio f20 motoras neturi sukimo momento ten. Siulau pasiskaityt users manuala ir paziuret, kokie gamintojo rekomenduojami shift pointai. Velgi, mano hondai pvz pagal rekomendacijas ten gaunasi, kad darbinis diapazonas 2,5-3,5 artai 3-4k (mieste, nelekiant). Ir apskritai, kam vazinet tokiom apsukom, ten gi paspaudus gaza niekas turetu neivykt.eMcJay wrote:laukiu s14'tu vairuotoju nuomoniu, kaip pas juos yra.
Nenoriu tiketi, jog "taip turi buti".
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
as kalbu ne apie miesta, greitis apie 70-80km/h, ir riedejimui palaikyti(ne i kalna, ne nuo kalno, ne greitejant ar ne letejant) manau turetu uztekti sukimo momento is variklio ties ~1.5krpm.
P.S. su savaja H B16A1 kad ir nuo 1.2k rpm 5begiu, jokios vibracijos absoliuciai nera.
P.S. su savaja H B16A1 kad ir nuo 1.2k rpm 5begiu, jokios vibracijos absoliuciai nera.
Last edited by eMcJay on 09 Jan 2008, 11:43, edited 1 time in total.
ok, "perkrikstijam" miesta i "civilini darba rezima", t.y. ne gonkes Galu gale, kaip minejau - koks tikslas vaziuot tokiom apsukom? ekonomija? cia juk ne kokianors alpha-n sistema, kur sanaudos priklauso tik nuo apsuku. Paziurim is fizikines puses - tau reikia atlikti darba, nugaleti oro pasipriesinima, kuriam reikia tam tikro energijos kiekio, kuris gaunamas sudeginus tam tikra kieki kuro. Labai is teorinio poziurio tasko tas kuro kiekis turetu nesiskirt, nepriklausomai nuo apsuku (nes jei efektyviai degini daugiau - gauni daugiau energijos ir greiteji). Dabar tik lieka klausimas, kur to motoro efektyvumas geresnis, ar prie 1,3krpm ar prie 2krpm. As sauciau i 2krpm.eMcJay wrote:as kalbu ne apie miesta, greitis apie 70-80km/h, ir riedejimui palaikyti(ne i kalna, ne nuo kalno, ne greitejant ar ne letejant) manau turetu uztekti sukimo momento is variklio ties ~1.5krpm.
P.S. su savaja H B16A1 kad ir nuo 1.2k rpm 5begiu, jokios vibracijos absoliuciai nera.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
iskelk sau klausima kodel atsiras vibracija, jei laisvos bus pvz 300rpm. Atsakymas bus tas pats.eMcJay wrote:Visa teorija as puikiai suprantu, su fizika/mechanika nesu susipykes.
Esme pats faktas -vibracija, ir ar pas kitus tai pasireiskia.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
junk 4 begi. pas mane ilga deze. tai uzmiestyje pagal taisykles tik 4 begiu vaziuoju. 5 jungiu nuo 130-140eMcJay wrote:as kalbu ne apie miesta, greitis apie 70-80km/h, ir riedejimui palaikyti(ne i kalna, ne nuo kalno, ne greitejant ar ne letejant) manau turetu uztekti sukimo momento is variklio ties ~1.5krpm.
P.S. su savaja H B16A1 kad ir nuo 1.2k rpm 5begiu, jokios vibracijos absoliuciai nera.
nissan'as ne elekltromobilis nemaisyk
..
Na tai tavo variklis gesta Dar kiek suzeminsi RpM ir isvis uzges...eMcJay wrote:Visa teorija as puikiai suprantu, su fizika/mechanika nesu susipykes.
Esme pats faktas -vibracija, ir ar pas kitus tai pasireiskia.
Last edited by ZLODEY on 09 Jan 2008, 15:07, edited 1 time in total.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR