Paruko sankaba...
Paruko sankaba...
Na ka, taip jau gavosi, kad rimtai paruko sankaba, kaip priklauso su dumais smarve ir t.t. po viso veiksmo auto ant mazu rpm(ant dideliu bijojau ) vaziuoja taippat kaip ir vaiziavo iki parukimo, niekas nepasikeite... Del kokiu priezasciu ji paruko(ne veiksniu, nes veiksnys as pats )? Ar kasnors labai rimto atsitiko tai sankabai? ruost litus kitai ar dar gyvens sita?
Re: Paruko sankaba...
Priklausomai kiek ten jos buvo. Perkaitinai tiesiog. Jei nedaug perkaitinai, tai nusishveis tos nuodegos ir tiek. Isivaizduok, kad ten tiesiog stabdzhiu kaladeles. Buna paruksta, atshala, bishki padyla ir vel dirba lyg niekur nieko. Tachiau tas parukimas nueda medzhiagos taip uzh 1000km. Jei smagiau pakepini, viskas nx susilydo ir reikia keisti.MidaX wrote:Na ka, taip jau gavosi, kad rimtai paruko sankaba, kaip priklauso su dumais smarve ir t.t. po viso veiksmo auto ant mazu rpm(ant dideliu bijojau ) vaziuoja taippat kaip ir vaiziavo iki parukimo, niekas nepasikeite... Del kokiu priezasciu ji paruko(ne veiksniu, nes veiksnys as pats )? Ar kasnors labai rimto atsitiko tai sankabai? ruost litus kitai ar dar gyvens sita?
Testas ar ruoshti litus - pavazhineji ypach ramiai taip kokia savaitele nedideliais greichiais, po to ishvarai i autostrada, ir pamegini 5'tu begiu taip nuo 90 uzhmint gaziuka iki dugno, jei apsukos kils, o greitis ne, tai staigei atleidi gaza, ir vazhiuoji iki garazho sankabos keistis. Jei bent 160 vazhiuosi - manau nieko nenutiko. Apsukos sheip sukabintai sankabai px, svarbu koks kruvis jai tenka (t.y. skaityk greitis/begejimasis).
Ash su gerai parukusia sankaba - (demonstruojant aubi variklio savybes, pajudant 5 begiu ish vietos, ish trechio karto eme ir paruko rimtai) pravazhinejau du metus tikrai negailedamas. Bet sankaba buvo praktishkai nauja priesh fakta.
Su kita parukinta, jau jauchiasi pasekmes - kazkaip susinervaves nuo kamshciu antru begiu uzhpuchiau mieganchia britva "stumdamas", ir ish nervu kazkaip iki galo sankabos neatleidau . Dumu shleifas geras buvo ... Bet kazkaip prisitryne ir dar 200 vazhiuoja, bet jauchiasi, kad sankaba "nebe tokia", ir kartais mieliau praslysta nei ratus prakasa .
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Code: Select all
kodel 5'ta? daug didesni apkrova butu kokiam 3-iam nuo 3k rpm..pamegini 5'tu begiu taip nuo 90 uzhmint gaziuka iki dugno
omg!
200sx 92' Stage [6] Drift Tool
200sx 92' Stage [6] Drift Tool
Ok, barstau galva pelenais, nes nezinau, kaip pas nissanus. Audinei kvadrinei yra max apkrova butent 5'ta, nes tona oro priesh save stumia jau ant tokio greichio. O trechias begis redlainas 120, kokia ten apkrova prie 3k ...Fiend wrote:Code: Select all
kodel 5'ta? daug didesni apkrova butu kokiam 3-iam nuo 3k rpm..pamegini 5'tu begiu taip nuo 90 uzhmint gaziuka iki dugno
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Kad nekurt naujos temos:
Ar gali is paziuros "nesusidevejusi" sankaba praslysti? Jei taip - kodel?
Nes tvarkant motora sankaba atrode labai normalios bukles. Po viso to pravaziuota nedaug ir ne super agresyviai, taciau uzmynus 1" gerai ir jungiant 2" beigi veliau 3" jauciasi akivaizdus prabuksavimas. 1" begiu neveda (bent jau apciuopiamai).
PS: kad gali "vesti", tai pats jauciu, taciau nelabai suprantu - kodel?
Ar gali is paziuros "nesusidevejusi" sankaba praslysti? Jei taip - kodel?
Nes tvarkant motora sankaba atrode labai normalios bukles. Po viso to pravaziuota nedaug ir ne super agresyviai, taciau uzmynus 1" gerai ir jungiant 2" beigi veliau 3" jauciasi akivaizdus prabuksavimas. 1" begiu neveda (bent jau apciuopiamai).
PS: kad gali "vesti", tai pats jauciu, taciau nelabai suprantu - kodel?
Primera GT (P10)