del kompensatoriu
tavo ar kazkieno nuoziura geresnis tepalas nebutinai yra geresnis varikliuitedy wrote:Dar dazniausia pasakymas del kompensatoriu ,ziurek tepalo slegy,tepalo pompa cia pirmaisuai priezhastis.O jei tepalo slegis pamatuotas idealus? Ir visi tie pozymiai isryskejo uzsipylus geresnio tepalo.Kokia isvada akd variklis buvo nepriziuretas ,uzpiltas belekokiu marmalu ,o dabr uzpylus geresnio tepalo tie visi sudai pradejo atsokinet nuo sieneliu?
juolab kompensatoriams
Biski ne y tema. Neto klausiau.r7kyc82k wrote:tavo ar kazkieno nuoziura geresnis tepalas nebutinai yra geresnis varikliuitedy wrote:Dar dazniausia pasakymas del kompensatoriu ,ziurek tepalo slegy,tepalo pompa cia pirmaisuai priezhastis.O jei tepalo slegis pamatuotas idealus? Ir visi tie pozymiai isryskejo uzsipylus geresnio tepalo.Kokia isvada akd variklis buvo nepriziuretas ,uzpiltas belekokiu marmalu ,o dabr uzpylus geresnio tepalo tie visi sudai pradejo atsokinet nuo sieneliu?
juolab kompensatoriams
argi? juk sakau viena is versiju kad tas geresnis tepalas netinkamas galbut tam varikliui.tedy wrote:Biski ne y tema. Neto klausiau.r7kyc82k wrote:tavo ar kazkieno nuoziura geresnis tepalas nebutinai yra geresnis varikliuitedy wrote:Dar dazniausia pasakymas del kompensatoriu ,ziurek tepalo slegy,tepalo pompa cia pirmaisuai priezhastis.O jei tepalo slegis pamatuotas idealus? Ir visi tie pozymiai isryskejo uzsipylus geresnio tepalo.Kokia isvada akd variklis buvo nepriziuretas ,uzpiltas belekokiu marmalu ,o dabr uzpylus geresnio tepalo tie visi sudai pradejo atsokinet nuo sieneliu?
juolab kompensatoriams
koks konkreciai variklis ir koks tepalas?
pradzia tokai buvo kad pasikeitus i total sintetika 5w40 atsirado rytinsis caksejimas,o i RS ir pastoviai ant sukiu.tai apsiklausinejus visur patare kolkas neperinkinet virsaus,del bloko uzterstumo,geriau dazniau pakeitinet tepalus ir uzpilt priedo ,kad isisvalytu ,,del to ir klausiu nes cia visi rekai kad negalima i turbo varikly jokiu priedu,o as kiek klausinejau rimtu meistru sako nieko nekenkcia atvirskciai .
cia pagrindine problema kaip ir sake sistemos uztershimas kol neprasivalys nepades ir kompensatoriu keitimas .Del tepalo reisk pabandyt.r7kyc82k wrote:kai keisi tepalus pa prikolu pabandyk susipilt castroli 5-40 , jei dings ar sumazes- vadinas netas tepalas. bovo tokiu atveju kad nedraugauja kompensatoriai ir nieko, bet ce senai ir ne su nisanu.
kai nupirkau savo sx'a dukart pyliau RS'a 10w-60. ir naudojau per ziema. turbut apie kalimo bedas skaitet. atsilus oram kalimai dingo. trecia kart keisdamas ipyliau Valvoline 5W-50. bet jis man kazko nepatinka. pravaziavus 2000km jis dar truputuka turi gintarinio atspalvio. Arba jis neplauna, arba motoras svarus, kuo as netikiu, nes degimo produktai susidaro, o siaip rs'as juodas budavo po 500km.
Garsu iki siol nera jokiu. tfu tfu tfu
Garsu iki siol nera jokiu. tfu tfu tfu
Tai ir man sake kad RS isvis praplove tuos nesvarumus ,tai pir gavosi,O kad ir total greiciau pajuodavo ir as pastebejau.Reiks dabar pasistengt daugiau pavazhinet paziuret,nes ziema tai nera planu su ja vazhinet.Iki ziemos jei problema neissipres imsim virsu.XR_as wrote:kai nupirkau savo sx'a dukart pyliau RS'a 10w-60. ir naudojau per ziema. turbut apie kalimo bedas skaitet. atsilus oram kalimai dingo. trecia kart keisdamas ipyliau Valvoline 5W-50. bet jis man kazko nepatinka. pravaziavus 2000km jis dar truputuka turi gintarinio atspalvio. Arba jis neplauna, arba motoras svarus, kuo as netikiu, nes degimo produktai susidaro, o siaip rs'as juodas budavo po 500km.
Garsu iki siol nera jokiu. tfu tfu tfu
tepalas juoduoja ne todel kad jis plauna. Issiardyk kompensatoriu ir visas bus zymiai aiskiau. Ant darbiniu jo pavirsiu nagaro nebuna niekada. Gali vaziuoti nors ir ant atrabotkes. As manau, kad kompensatoriu kalimas yra paprasciausias susidevejimas tepimo sistemos apskritai, priezastis kompleksine. Tepalo keitaliojimas yra saves gydymas IMO. Laikas perrinkti galva, issiplauti viska, ir dar kazkiek pavaziuosi.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Kaip matau nuomones skiriasi,laikas parodys viska kas teisus buvo.ebola wrote:tepalas juoduoja ne todel kad jis plauna. Issiardyk kompensatoriu ir visas bus zymiai aiskiau. Ant darbiniu jo pavirsiu nagaro nebuna niekada. Gali vaziuoti nors ir ant atrabotkes. As manau, kad kompensatoriu kalimas yra paprasciausias susidevejimas tepimo sistemos apskritai, priezastis kompleksine. Tepalo keitaliojimas yra saves gydymas IMO. Laikas perrinkti galva, issiplauti viska, ir dar kazkiek pavaziuosi.
ot kaip sian susibesinau negaliu. prisiskaiciau nuvariau tepalo slegi pasitikrint prie teises univero ten diagnostika varikliu uzsiima ir panasiai. tai gyvates ka atsake sako 200sx nedarysim visi varikliai ju mire pradejau gyncitis sakau variklis zjb tadu mete otmazke tipo antgalio tinkamo neturi nissanui kad pajungt matuokli rrr...
Last edited by kuan_ti on 19 Aug 2006, 14:49, edited 2 times in total.
kazkaip ir mane labiau velka link to kad galva issiardyt
bet tai daba klausimai tokie, ardym paciam ar tyst kur kitur? kaip ten paprasciau butu galma paziuret kas kur uzsitercia sudile ir t.t. ?
Nelabai norisi isardyt.. poto surinkt.. bijosi kad bus da baisiau.
Ir finale turiu dvi galvas, vienoj galena kita ardoma bent jau pradeta..
gal kas esat dare parekuomenduosit nuo ko pradet ir kuo uzbaigt, koki "suktu" vietu kad nepraziopsot.. t.t. ?
p.s. ko noret tiek metu varikliui ir taip vaziuojama su juo:) ko nekalent ane?
bet tai daba klausimai tokie, ardym paciam ar tyst kur kitur? kaip ten paprasciau butu galma paziuret kas kur uzsitercia sudile ir t.t. ?
Nelabai norisi isardyt.. poto surinkt.. bijosi kad bus da baisiau.
Ir finale turiu dvi galvas, vienoj galena kita ardoma bent jau pradeta..
gal kas esat dare parekuomenduosit nuo ko pradet ir kuo uzbaigt, koki "suktu" vietu kad nepraziopsot.. t.t. ?
p.s. ko noret tiek metu varikliui ir taip vaziuojama su juo:) ko nekalent ane?
rs13
man pradejo kalent kai po uzkalimo ir perrinkimo buvau pusiau sintetika supyles kol prasidirbs. tada pries keisdamas y RS ipyliau banke kompensatoriu praplovejo. 2 dienas pavazinejau, bet ne ka tesumazejo kalimsa. tik supyliau RS'a iskart nutilo . Pavazinejus pusantro menesio vel pradejo kalent kai gauna aukstesniu apsuku... Variklis svarus. pats is galvos dangteliu perrinkinejant iskrapsciau kruva sudo. buvo kapitaliai uzsikise alsuokliai tepalo.
uzknisa tas kalimas
uzknisa tas kalimas
vyšninis ir mėlynas S13 dalimis
867380038 del daliu
867380038 del daliu
Valyk tu juos nevales, jei sudile fiziskai tai kaip numireliui balzamas...Net rutulinio voztuvo kuris laiko tepala kompensatoriuje sratukas buna duobetas, o isoriniai darbiniai pavirsiai dar "grazesni". O ir darbine vieta galvoje issidirgusi buna. Ir t.t.r7kyc82k wrote:razuvanovas mehaniskai isardes valo kompensatorius, manau ir alytus, galima ir paciam, bet jei tikrai zinai ka darai
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside
nu o kad servizuose nenori matuot ca18det'ui tepalo spaudimo tai pats ysitikinau, pagaliau vienas prisiieme, bet nepavyko, savo akimis maciau kaip bande isukt ta matuokle, nieko nepavyko, pasirodo ten kaskoks kuginis sriegis, taip kad pas mane irgi yra problemos su spaudimu padrozus masina, bet negaliu pasimatuot tepalo spaudimo, mano galva reikia gauge pirkt, arba tepala kita pilt, as planuoju Castrol RS pabandyt
s13 89m sold
s14 95m melynas
s14 95m melynas