S12 - Fun Car
S12 - Fun Car
Sveiki,
apziurejau cia viena S12 (http://www.autogidas.lt/skelbimas.html?01.1573104), pagalvojau, nedidele pradine investicija ir pasidaryti ilgalaiki project car drift'ui, ziedui ir kitoms linksmybems. Lyg ir neblogas Old School RWD O kaip atrodo kitiems? Gal kas yra kazka bandes is jos isspaust, zinot kokius niuansus del detaliu pakeiciamumo, tarkim, nuo s13 ir pan.? Kokios nuomones apie pacia automobilio baze? Galimybe islengvinti (radau kad ji sveria 1250Kg ). Pakabos upgreidinimas variklio keitimas, tarkim, i ca18det ir pan. Zodziu, visos nuomones idomios. Didziausias klausimas, ar verta terliotis? Ar ikises per ilga laika, kad ir 15 gabalu kazka gausiu?
apziurejau cia viena S12 (http://www.autogidas.lt/skelbimas.html?01.1573104), pagalvojau, nedidele pradine investicija ir pasidaryti ilgalaiki project car drift'ui, ziedui ir kitoms linksmybems. Lyg ir neblogas Old School RWD O kaip atrodo kitiems? Gal kas yra kazka bandes is jos isspaust, zinot kokius niuansus del detaliu pakeiciamumo, tarkim, nuo s13 ir pan.? Kokios nuomones apie pacia automobilio baze? Galimybe islengvinti (radau kad ji sveria 1250Kg ). Pakabos upgreidinimas variklio keitimas, tarkim, i ca18det ir pan. Zodziu, visos nuomones idomios. Didziausias klausimas, ar verta terliotis? Ar ikises per ilga laika, kad ir 15 gabalu kazka gausiu?
Hartzo retorikos dėsnis:
Bet koks ilgai besitęsiantis ginčas pasibaigs nesutarimais dėl žodžių prasmių.
Bet koks ilgai besitęsiantis ginčas pasibaigs nesutarimais dėl žodžių prasmių.
Shitie nekaip atrodo. Vaikinas ish redline'o nusipirko GP versija - widebody su FJ20 varikliu (2.0 ltr. DOHC ir 107 kW). Dabar po bishki kels, darys projekta.
Beje, vienas suomis S12 daro ziedui, bet ten jau visai kiti pinigai ir kitos dalys.
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=182725
http://www.racesilvia.com/silvia.htm
Beje, vienas suomis S12 daro ziedui, bet ten jau visai kiti pinigai ir kitos dalys.
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=182725
http://www.racesilvia.com/silvia.htm
Re: S12 - Fun Car
gaidys manau. Lietuvos salygom bus nesamone imho. Na nebent uzkietejes JDM baznycios lankytojas. Tada imk S13. Ten nors kebulas standus.Face wrote:Sveiki,
apziurejau cia viena S12 (http://www.autogidas.lt/skelbimas.html?01.1573104), pagalvojau, nedidele pradine investicija ir pasidaryti ilgalaiki project car drift'ui, ziedui ir kitoms linksmybems. Lyg ir neblogas Old School RWD O kaip atrodo kitiems? Gal kas yra kazka bandes is jos isspaust, zinot kokius niuansus del detaliu pakeiciamumo, tarkim, nuo s13 ir pan.? Kokios nuomones apie pacia automobilio baze? Galimybe islengvinti (radau kad ji sveria 1250Kg ). Pakabos upgreidinimas variklio keitimas, tarkim, i ca18det ir pan. Zodziu, visos nuomones idomios. Didziausias klausimas, ar verta terliotis? Ar ikises per ilga laika, kad ir 15 gabalu kazka gausiu?
seip tai e30 reik imt, vieni vartai
..
Tiesa sakant kol kas esu panasus i JDM davatka Zinau, kad E30 - racionaliausias sprendimas, bet gal but del to ir ne taip idomu
Last edited by Face on 22 Jun 2006, 15:27, edited 1 time in total.
Hartzo retorikos dėsnis:
Bet koks ilgai besitęsiantis ginčas pasibaigs nesutarimais dėl žodžių prasmių.
Bet koks ilgai besitęsiantis ginčas pasibaigs nesutarimais dėl žodžių prasmių.
tada vienareiksmiskai s13... juk pagalvok.Face wrote:Tiesa sakant kol kas esu panasus i JDM davatka Zinau, kad E30 - racionaliausias sprendimas, bet gal but del ir ne taip idomu
reikes
pakabos
turbavo variklio
lsd
ir galiausiai kebulo detaliu kur tu viska s12'kui gautum as nzn
To Airbog:
Seip sprendimu dx is tikro. Ieskot vokietijoj ęčį su lediniu kebulu ir mirusiu varikliu, ieskot lietuvoj 320 su lediniu kebulu + ABS (nes tik tokiam diskiniai stabdziai) + prasyt laimio kad varikli idetu , imt iS'a ir uz turbint
..
Jo...
pakaba turetu buti visa custom
Kiek skaiciau vietoje ca18et tiesiai galima ideti ca18det, ta pati reiktu su deze padaryt
kebulas butu visas custom - carbon + fiberglass
stabdzius perdaryti nuo rs13
tik kad tiek sukisus bus baisu lyst i zieda kai is karto kur nors nuslysiu, uzkabinsiu ir pan
pakaba turetu buti visa custom
Kiek skaiciau vietoje ca18et tiesiai galima ideti ca18det, ta pati reiktu su deze padaryt
kebulas butu visas custom - carbon + fiberglass
stabdzius perdaryti nuo rs13
tik kad tiek sukisus bus baisu lyst i zieda kai is karto kur nors nuslysiu, uzkabinsiu ir pan
Hartzo retorikos dėsnis:
Bet koks ilgai besitęsiantis ginčas pasibaigs nesutarimais dėl žodžių prasmių.
Bet koks ilgai besitęsiantis ginčas pasibaigs nesutarimais dėl žodžių prasmių.
uzsipisi tu ja konstruot, as tau galiu pasakytFace wrote:Jo...
pakaba turetu buti visa cutom
Kiek skaiciau vietoje ca18et tiesiai galima ideti ca18det, ta pati reiktu su deze padaryt
kebulas butu visas custom - carbon + fiberglass
stabdzius perdaryti nuo rs13
tik kad tiek sukisus bus baisu lyst i zieda kai is karto kur nors nuslysiu, uzkabinsiu ir pan
Geriau paimk koki s13, ishsiardyk kebula, reikalingiausiose vietose sutvirtink. isidek lsd, variklio tune up, coilus - spyruokles uzsidek ir bus linskma vazineti ir daliu bus. Padaryk pagaliau pirma konversija lietuvoj s14/13 uzdek po to greicio sparneliu ir bus tau custom viskas...
Nors aisku jei turi entuziazmo netrukdysiu...
Seip apskirtai imant masinu jau neiseis nieko ekstremalaus padaryti. Esme yra svoryje transporto priemones. Kol ji bus ~1000kg, net ir 1000ag nebus taip idomu kaip 500kg ir 200ag kacergoj
..
Is principo tai ir yra didziausias klausimas, kiek man ja pavyks islengvinti? Kiek zinau, S13 nelabai pasiduoda lengvinimui (VBS zinios)...
Jei S13, tai jau norisi tos JDM, ale tokiu nerasi Europoj...
Jei S13, tai jau norisi tos JDM, ale tokiu nerasi Europoj...
Hartzo retorikos dėsnis:
Bet koks ilgai besitęsiantis ginčas pasibaigs nesutarimais dėl žodžių prasmių.
Bet koks ilgai besitęsiantis ginčas pasibaigs nesutarimais dėl žodžių prasmių.
-
- Posts: 622
- Joined: 17 Apr 2004, 16:16
- Location: Klaipėda
kas yra lakstymas ir kas yra lauzymas?:) jei teisingai suprantu - pirmasis - public roads, o antrasis - normalios gonkes uzdarose trasose?:)Airbog wrote:O man suprantama. Kiekvienas renkasi savo kelia. Nesakau, kad su savishkiu nelakstysiu, bet "lauzyti" gal maziau teks
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Tai ka kadangi kalba apie s12 tai pasireiksiu ir as. Kaip tik neseniai ivaldziau tokia, tik Grand prix (cia as tas pats kur airbog minejo ). Paprasta man nelabai patinka, bet cia jau skonio reikalas. Pas mane 2.0 dohc variklis su 107kw. Nors dar normaliai isbandyt nespejau (vis problemos, dabar su varikliu ), bet masinele tikrai smagi, valdymas toks teisingas, viskas ten lengvai vyksta, manau driftui visai tinkamas auto. O dabar detales: jei variklis FJ20E (kaip pas mane) tai detales tik is japonijos (apie ca18det tai manau jau persneketa simta kartu, ir jis ten pakankamai lengvai detis turetu), su vaziuokle tai irgi sunkumai: priekis pilnai suderinamas su 280zx, o galas tai pakankamai unikalus (is dalies tinka nuo 300zx, bet ten kazkaip per zemai seda ir suvartoja amortus greit), todel coilai realiai tik custom built, vaziuokles gumu pas mus gaut praktiskai neimanoma. Su stabdziais yra neaiskumu: vienur raso kad lyg ir su rs13 suderinama, kitur lyg ir ne (kazkaip lygtais anglinai suderinami, o amerikiniai ne, tiksliai nepamenu). Is esmes dauguma performance detaliu turi but pritaikomos arba custom built, kas visgi kainuoja. Jei planuoji toki imt tai turi but pasiruoses idet tikrai daug darbo. Daug cai prirasiau, gal bus kas nors naudingo
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun