S14 SR20 nera vakuumo
S14 SR20 nera vakuumo
Uzvedus masina ant idle nerodo vakuumo, stovi ant 0, pagazavus atsiranda (gauge pajungta prie fpr). Boost leak'u intakeó pusej nera. Nusiemiau galvos dangteli pastikrinti ar CASás vietoj, pastacius velenus i pozicija, cilindras pasiekes TDC, CASás irgi atrodo aligned, bet pulley apacioj atsilieka kaip nuotraukoj. Ar pats pulley gali buti blogai uzdetas ir ar toks nukrypimas gali rodyti 0 vakuumo?
http://imgur.com/a/nd9tP
http://imgur.com/a/nd9tP
Re: S14 SR20 nera vakuumo
pradet reiktu nuo to, kad gal pats fpr ne nuo ten pajungtas. Po sklende yra du vamzdeliai: vienas pries sklende, kitas uz sklendes. Patikrink.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Nueina i kazkoki skirstytuva, bet jungiantys vakuumai uz sklendes.UNeX wrote:pradet reiktu nuo to, kad gal pats fpr ne nuo ten pajungtas. Po sklende yra du vamzdeliai: vienas pries sklende, kitas uz sklendes. Patikrink.
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Gal foto geriau parodykViliusZ wrote:Nueina i kazkoki skirstytuva, bet jungiantys vakuumai uz sklendes.UNeX wrote:pradet reiktu nuo to, kad gal pats fpr ne nuo ten pajungtas. Po sklende yra du vamzdeliai: vienas pries sklende, kitas uz sklendes. Patikrink.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: S14 SR20 nera vakuumo
http://imgur.com/a/NgaxKUNeX wrote:Gal foto geriau parodykViliusZ wrote:Nueina i kazkoki skirstytuva, bet jungiantys vakuumai uz sklendes.UNeX wrote:pradet reiktu nuo to, kad gal pats fpr ne nuo ten pajungtas. Po sklende yra du vamzdeliai: vienas pries sklende, kitas uz sklendes. Patikrink.
http://imgur.com/a/5BHAo
http://imgur.com/a/Lcnao
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Kur pajungta boost gauge ir kas ten isvis trecioj nuotraukoj pazymeta?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Boost gauge's trisakis pirmoj fotkej iskart is fpr kur iseina. Trecioj pazymejau kur tas skirstytuvas stovi, manualé dar neziurejau kas ten per daiktas, bet i ji fiske ateina, tai itariu kazkoks daviklis bus. iskart is jo toliau eina nauja slangele kuri jungiasi i intakeá uz TB. Gaunasi toks kaip ratas. Mintis dar supaprastint ta gyvatyna ir pajungti tiesiai uz TB patikrinimui.UNeX wrote:Kur pajungta boost gauge ir kas ten isvis trecioj nuotraukoj pazymeta?
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Tas skirstytuvas kaip tu vadini, tikriausiai bus boost controlerio soleinoidas.
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Pradzioj vieto ta kateteri i normalia slangute pakeisk. Jis visiskai netinkamas ten, nuo temperaturu minksteja, gal sutraukia kur nors, gal isvis uzspaustas kur nors.ViliusZ wrote:Boost gauge's trisakis pirmoj fotkej iskart is fpr kur iseina.UNeX wrote:Kur pajungta boost gauge ir kas ten isvis trecioj nuotraukoj pazymeta?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Dekingas uz guidelines, 85ct fix, nauja vakuumine zarnele apejau voztuva (egr and canister solenoid valve), fpr'a tiesai pajungiau i isiurbimo kolektoriu ir vakuuma pradejo rodyti, atitinkamai ir fpr'as pradejo veikti kaip priklauso.UNeX wrote:Pradzioj vieto ta kateteri i normalia slangute pakeisk. Jis visiskai netinkamas ten, nuo temperaturu minksteja, gal sutraukia kur nors, gal isvis uzspaustas kur nors.ViliusZ wrote:Boost gauge's trisakis pirmoj fotkej iskart is fpr kur iseina.UNeX wrote:Kur pajungta boost gauge ir kas ten isvis trecioj nuotraukoj pazymeta?
Lieka klausimas del timing pulley marks, jei pulley nestovi taip kaip priklauso, ar degimas geras?
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Cia kaip matau alkuninis kokiais keturiais laipsniais pirmauja, nei kad turetu, pacio skyvo kreivai nelabai uzdesi. Kazkas negerai isstatyta pas tave
Tegu dega padangos, bet ne siela...
Re: S14 SR20 nera vakuumo
ViliusZ wrote: Lieka klausimas del timing pulley marks, jei pulley nestovi taip kaip priklauso, ar degimas geras?
skyvas nesistato pagal CAS, nes grandine turi laisvumo, tad tam tikrame diapazone sukiosi skyva, o CAS net nejudes. Taigi tai nera patikrinimo budas. Jeigu jau tikrint ar skyvas savo vietoj, tai reiktu su mikrometru.Mantvydas wrote:Cia kaip matau alkuninis kokiais keturiais laipsniais pirmauja, nei kad turetu, pacio skyvo kreivai nelabai uzdesi. Kazkas negerai isstatyta pas tave
Tikriausiai, kad su gelezim ten viskas gerai, isskyrus tai, kad degimo kampas (CAS pozicija) nepastatyta teisingai. Tai darosi su strobu, jeigu ka.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Laisvumo grandinej negali buti jei suki skyva pagal laikrodzio rodykle ir nesukineji skyvo atgal. Isstacius grandines atzymas alkuninis turi issistatyti ties 0, jei neissistate bet pucia gerai tai gal neverta ir slieku ieskot
Tegu dega padangos, bet ne siela...
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Man atrodo, kad vedasi, vaziuoja lyg ir gerai, nors ir palyginti neturiu su kuom. Timingá pastaciau su stroboskopu, tik jei pulley marks neteisingai rodo, klausimas, ka as ten pastaciau. Is kitos puses, sekiau instrukcijas kaip nuorodoje, CASás, chain marks ir TDC stovi kaip priklauso, kas is esmes yra factory setting ir turetu stoveti ties 15 laipsniu. Del visa ko bandysiu dar karta stroposkopu patikrint.
http://www.frsport.com/How-To-Set-Crank ... _t_25.html
http://www.frsport.com/How-To-Set-Crank ... _t_25.html
Re: S14 SR20 nera vakuumo
o jeigu skyva pasuksi 5 laipsniais, tai grandines atzymos nebesutaps su velenukais?Mantvydas wrote:Isstacius grandines atzymas alkuninis turi issistatyti ties 0
http://www.frsport.com/writeups/xsrcas1 ... qO4Uax.jpg
O siaip tai geriau butu duot ta masina paziuret tam, kas supranta. Galiu lazintis, kad su strobu degimas buvo isstatinejamas neprisijungus jokio diagnostinio softo prie ecu, taip?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Reguliuota be softo, consult jungtis dar tik pakeliui, bet ar kompas gali itakoti gelezies pozicija? Jei yra specialistu Klaipedoje, kas galetu suziureti, tikrai perduociau. Kitu atveju, pavasari, bandysiu tamsta kalbintUNeX wrote:o jeigu skyva pasuksi 5 laipsniais, tai grandines atzymos nebesutaps su velenukais?Mantvydas wrote:Isstacius grandines atzymas alkuninis turi issistatyti ties 0
http://www.frsport.com/writeups/xsrcas1 ... qO4Uax.jpg
O siaip tai geriau butu duot ta masina paziuret tam, kas supranta. Galiu lazintis, kad su strobu degimas buvo isstatinejamas neprisijungus jokio diagnostinio softo prie ecu, taip?
Re: S14 SR20 nera vakuumo
ECU su degimu reguliuoja laisvas apsukas (kai laisvos eigos voztuvas nespeja), todel ECU gali daryt pvz 10deg, o tu saudai i 15deg.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Tai reiskias jeigu standalone ecu bus, tai tokios problemos neturetu but? Kad degima nusistatyt butinai jungt kompa.UNeX wrote:ECU su degimu reguliuoja laisvas apsukas (kai laisvos eigos voztuvas nespeja), todel ECU gali daryt pvz 10deg, o tu saudai i 15deg.
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Nepavadinciau to "problema". Tai yra priemone suvaldyti apsukoms. Su standalone irgi sekmingai naudojama.xargentum wrote:Tai reiskias jeigu standalone ecu bus, tai tokios problemos neturetu but? Kad degima nusistatyt butinai jungt kompa.UNeX wrote:ECU su degimu reguliuoja laisvas apsukas (kai laisvos eigos voztuvas nespeja), todel ECU gali daryt pvz 10deg, o tu saudai i 15deg.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: S14 SR20 nera vakuumo
Softas nebutinas. Uztenka TPS jungti atsijungt veikiant varikliui ir ECU degima "uzlockin'a"UNeX wrote: Galiu lazintis, kad su strobu degimas buvo isstatinejamas neprisijungus jokio diagnostinio softo prie ecu, taip?
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside
Re: S14 SR20 nera vakuumo
kiek bandziau - neuzlockinaEli wrote:Softas nebutinas. Uztenka TPS jungti atsijungt veikiant varikliui ir ECU degima "uzlockin'a"UNeX wrote: Galiu lazintis, kad su strobu degimas buvo isstatinejamas neprisijungus jokio diagnostinio softo prie ecu, taip?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy