S14 SR20 nera vakuumo

Skirta 200sx, 300zx, 350z, skyline ir kitiems smagiems Nissan modeliams
ViliusZ
Posts: 78
Joined: 20 Feb 2009, 21:22
Location: Klaipėda

S14 SR20 nera vakuumo

Postby ViliusZ » 06 Nov 2016, 12:20

Uzvedus masina ant idle nerodo vakuumo, stovi ant 0, pagazavus atsiranda (gauge pajungta prie fpr). Boost leak'u intakeó pusej nera. Nusiemiau galvos dangteli pastikrinti ar CASás vietoj, pastacius velenus i pozicija, cilindras pasiekes TDC, CASás irgi atrodo aligned, bet pulley apacioj atsilieka kaip nuotraukoj. Ar pats pulley gali buti blogai uzdetas ir ar toks nukrypimas gali rodyti 0 vakuumo?

http://imgur.com/a/nd9tP

User avatar
UNeX
Posts: 1302
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby UNeX » 06 Nov 2016, 13:07

pradet reiktu nuo to, kad gal pats fpr ne nuo ten pajungtas. Po sklende yra du vamzdeliai: vienas pries sklende, kitas uz sklendes. Patikrink.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

ViliusZ
Posts: 78
Joined: 20 Feb 2009, 21:22
Location: Klaipėda

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby ViliusZ » 06 Nov 2016, 16:13

UNeX wrote:pradet reiktu nuo to, kad gal pats fpr ne nuo ten pajungtas. Po sklende yra du vamzdeliai: vienas pries sklende, kitas uz sklendes. Patikrink.


Nueina i kazkoki skirstytuva, bet jungiantys vakuumai uz sklendes.

User avatar
UNeX
Posts: 1302
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby UNeX » 06 Nov 2016, 18:30

ViliusZ wrote:
UNeX wrote:pradet reiktu nuo to, kad gal pats fpr ne nuo ten pajungtas. Po sklende yra du vamzdeliai: vienas pries sklende, kitas uz sklendes. Patikrink.


Nueina i kazkoki skirstytuva, bet jungiantys vakuumai uz sklendes.


Gal foto geriau parodyk
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

ViliusZ
Posts: 78
Joined: 20 Feb 2009, 21:22
Location: Klaipėda

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby ViliusZ » 06 Nov 2016, 19:22

UNeX wrote:
ViliusZ wrote:
UNeX wrote:pradet reiktu nuo to, kad gal pats fpr ne nuo ten pajungtas. Po sklende yra du vamzdeliai: vienas pries sklende, kitas uz sklendes. Patikrink.


Nueina i kazkoki skirstytuva, bet jungiantys vakuumai uz sklendes.


Gal foto geriau parodyk


http://imgur.com/a/NgaxK
http://imgur.com/a/5BHAo
http://imgur.com/a/Lcnao

User avatar
UNeX
Posts: 1302
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby UNeX » 06 Nov 2016, 20:03

Kur pajungta boost gauge ir kas ten isvis trecioj nuotraukoj pazymeta?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

ViliusZ
Posts: 78
Joined: 20 Feb 2009, 21:22
Location: Klaipėda

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby ViliusZ » 06 Nov 2016, 20:11

UNeX wrote:Kur pajungta boost gauge ir kas ten isvis trecioj nuotraukoj pazymeta?


Boost gauge's trisakis pirmoj fotkej iskart is fpr kur iseina. Trecioj pazymejau kur tas skirstytuvas stovi, manualé dar neziurejau kas ten per daiktas, bet i ji fiske ateina, tai itariu kazkoks daviklis bus. iskart is jo toliau eina nauja slangele kuri jungiasi i intakeá uz TB. Gaunasi toks kaip ratas. Mintis dar supaprastint ta gyvatyna ir pajungti tiesiai uz TB patikrinimui.

User avatar
xargentum
Posts: 1445
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby xargentum » 06 Nov 2016, 20:15

Tas skirstytuvas kaip tu vadini, tikriausiai bus boost controlerio soleinoidas.
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
UNeX
Posts: 1302
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby UNeX » 07 Nov 2016, 08:29

ViliusZ wrote:
UNeX wrote:Kur pajungta boost gauge ir kas ten isvis trecioj nuotraukoj pazymeta?


Boost gauge's trisakis pirmoj fotkej iskart is fpr kur iseina.

Pradzioj vieto ta kateteri i normalia slangute pakeisk. Jis visiskai netinkamas ten, nuo temperaturu minksteja, gal sutraukia kur nors, gal isvis uzspaustas kur nors.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

ViliusZ
Posts: 78
Joined: 20 Feb 2009, 21:22
Location: Klaipėda

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby ViliusZ » 12 Nov 2016, 14:48

UNeX wrote:
ViliusZ wrote:
UNeX wrote:Kur pajungta boost gauge ir kas ten isvis trecioj nuotraukoj pazymeta?


Boost gauge's trisakis pirmoj fotkej iskart is fpr kur iseina.

Pradzioj vieto ta kateteri i normalia slangute pakeisk. Jis visiskai netinkamas ten, nuo temperaturu minksteja, gal sutraukia kur nors, gal isvis uzspaustas kur nors.


Dekingas uz guidelines, 85ct fix, nauja vakuumine zarnele apejau voztuva (egr and canister solenoid valve), fpr'a tiesai pajungiau i isiurbimo kolektoriu ir vakuuma pradejo rodyti, atitinkamai ir fpr'as pradejo veikti kaip priklauso.

Lieka klausimas del timing pulley marks, jei pulley nestovi taip kaip priklauso, ar degimas geras?

User avatar
Mantvydas
Posts: 185
Joined: 16 Jan 2014, 18:11
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby Mantvydas » 14 Nov 2016, 20:45

Cia kaip matau alkuninis kokiais keturiais laipsniais pirmauja, nei kad turetu, pacio skyvo kreivai nelabai uzdesi. Kazkas negerai isstatyta pas tave :)
Tegu dega padangos, bet ne siela...

User avatar
UNeX
Posts: 1302
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby UNeX » 14 Nov 2016, 21:10

ViliusZ wrote:Lieka klausimas del timing pulley marks, jei pulley nestovi taip kaip priklauso, ar degimas geras?

Mantvydas wrote:Cia kaip matau alkuninis kokiais keturiais laipsniais pirmauja, nei kad turetu, pacio skyvo kreivai nelabai uzdesi. Kazkas negerai isstatyta pas tave :)


skyvas nesistato pagal CAS, nes grandine turi laisvumo, tad tam tikrame diapazone sukiosi skyva, o CAS net nejudes. Taigi tai nera patikrinimo budas. Jeigu jau tikrint ar skyvas savo vietoj, tai reiktu su mikrometru.
Tikriausiai, kad su gelezim ten viskas gerai, isskyrus tai, kad degimo kampas (CAS pozicija) nepastatyta teisingai. Tai darosi su strobu, jeigu ka.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
Mantvydas
Posts: 185
Joined: 16 Jan 2014, 18:11
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby Mantvydas » 14 Nov 2016, 22:25

Laisvumo grandinej negali buti jei suki skyva pagal laikrodzio rodykle ir nesukineji skyvo atgal. Isstacius grandines atzymas alkuninis turi issistatyti ties 0, jei neissistate bet pucia gerai tai gal neverta ir slieku ieskot :)
Tegu dega padangos, bet ne siela...

ViliusZ
Posts: 78
Joined: 20 Feb 2009, 21:22
Location: Klaipėda

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby ViliusZ » 14 Nov 2016, 23:56

Man atrodo, kad vedasi, vaziuoja lyg ir gerai, nors ir palyginti neturiu su kuom. Timingá pastaciau su stroboskopu, tik jei pulley marks neteisingai rodo, klausimas, ka as ten pastaciau. Is kitos puses, sekiau instrukcijas kaip nuorodoje, CASás, chain marks ir TDC stovi kaip priklauso, kas is esmes yra factory setting ir turetu stoveti ties 15 laipsniu. Del visa ko bandysiu dar karta stroposkopu patikrint.

http://www.frsport.com/How-To-Set-Crank-Angle-Sensor--CAS--Timing-on-the-SR20DET-Engine_t_25.html

User avatar
UNeX
Posts: 1302
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby UNeX » 15 Nov 2016, 09:03

Mantvydas wrote:Isstacius grandines atzymas alkuninis turi issistatyti ties 0

o jeigu skyva pasuksi 5 laipsniais, tai grandines atzymos nebesutaps su velenukais?
http://www.frsport.com/writeups/xsrcas1 ... qO4Uax.jpg

O siaip tai geriau butu duot ta masina paziuret tam, kas supranta. Galiu lazintis, kad su strobu degimas buvo isstatinejamas neprisijungus jokio diagnostinio softo prie ecu, taip?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

ViliusZ
Posts: 78
Joined: 20 Feb 2009, 21:22
Location: Klaipėda

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby ViliusZ » 15 Nov 2016, 11:01

UNeX wrote:
Mantvydas wrote:Isstacius grandines atzymas alkuninis turi issistatyti ties 0

o jeigu skyva pasuksi 5 laipsniais, tai grandines atzymos nebesutaps su velenukais?
http://www.frsport.com/writeups/xsrcas1 ... qO4Uax.jpg

O siaip tai geriau butu duot ta masina paziuret tam, kas supranta. Galiu lazintis, kad su strobu degimas buvo isstatinejamas neprisijungus jokio diagnostinio softo prie ecu, taip?


Reguliuota be softo, consult jungtis dar tik pakeliui, bet ar kompas gali itakoti gelezies pozicija? Jei yra specialistu Klaipedoje, kas galetu suziureti, tikrai perduociau. Kitu atveju, pavasari, bandysiu tamsta kalbint :wink:

User avatar
UNeX
Posts: 1302
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby UNeX » 15 Nov 2016, 11:49

ECU su degimu reguliuoja laisvas apsukas (kai laisvos eigos voztuvas nespeja), todel ECU gali daryt pvz 10deg, o tu saudai i 15deg.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
xargentum
Posts: 1445
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby xargentum » 15 Nov 2016, 14:05

UNeX wrote:ECU su degimu reguliuoja laisvas apsukas (kai laisvos eigos voztuvas nespeja), todel ECU gali daryt pvz 10deg, o tu saudai i 15deg.

Tai reiskias jeigu standalone ecu bus, tai tokios problemos neturetu but? Kad degima nusistatyt butinai jungt kompa.
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
UNeX
Posts: 1302
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby UNeX » 15 Nov 2016, 15:51

xargentum wrote:
UNeX wrote:ECU su degimu reguliuoja laisvas apsukas (kai laisvos eigos voztuvas nespeja), todel ECU gali daryt pvz 10deg, o tu saudai i 15deg.

Tai reiskias jeigu standalone ecu bus, tai tokios problemos neturetu but? Kad degima nusistatyt butinai jungt kompa.

Nepavadinciau to "problema". Tai yra priemone suvaldyti apsukoms. Su standalone irgi sekmingai naudojama.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
Eli
Posts: 1122
Joined: 24 Apr 2003, 13:27
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby Eli » 21 Nov 2016, 10:10

UNeX wrote: Galiu lazintis, kad su strobu degimas buvo isstatinejamas neprisijungus jokio diagnostinio softo prie ecu, taip?


Softas nebutinas. Uztenka TPS jungti atsijungt veikiant varikliui ir ECU degima "uzlockin'a" :wink:
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside

User avatar
UNeX
Posts: 1302
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby UNeX » 21 Nov 2016, 12:25

Eli wrote:
UNeX wrote: Galiu lazintis, kad su strobu degimas buvo isstatinejamas neprisijungus jokio diagnostinio softo prie ecu, taip?


Softas nebutinas. Uztenka TPS jungti atsijungt veikiant varikliui ir ECU degima "uzlockin'a" :wink:

kiek bandziau - neuzlockina
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
xargentum
Posts: 1445
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: S14 SR20 nera vakuumo

Postby xargentum » 21 Nov 2016, 16:53

Reikia dar pergazuot 3kart iki 3000rpm kiek pamenu :)
Nissan 200sx rpS13 '94


Return to “Nissan”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests