mindfuck - sr20de+t

Skirta 200sx, 300zx, 350z, skyline ir kitiems smagiems Nissan modeliams
User avatar
ard
Posts: 2164
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

mindfuck - sr20de+t

Postby ard » 09 May 2016, 15:08

yra problema, viską išmėginau, trūksta minčių. jeigu kas nors ką nors galit pašėlusio sugalvot - parašykit, man tuoj baigsis fantazija.
sr20de+t (S14 sr20de 10.5:1CR + T28, det 370cc purkštukai, UK S14 laidai, s14 ecu + nistune, S14a afm, kėbulas euro S13) - šokinėja AFR. ant idle kartais būna labai labai trumpas spaikas apie 20-22afr.
stovint vietoj pakėlus apsukas link 4-5k plaukioja afr 8-18, išlenda ir spaikai 20++. ant loado didžiausias afr plaukiojimas 4.5-5.5k rpm range'e. visur kitur plius minus ok, laikosi 11.5.
degimo kampas geras, boost leak nėra, kuro slėgis geras, žvakių tarpus pamėginau sumažint nuo 0.8 iki 0.7, pakeisti coil'ai, ignitorius, žvakės, ecu, afm, cas, purkštukai.
iš elektros nepakeista liko motoro pravodkė ir generas, dar vtc solenoidas ir temperatūriniai davikliai.

žinomi dalykai - pasijaučia ant rpms, birbinant vietoj sukėlus apsukas ir ant loado, tad tai yra rpms based, ne load'u. detonacijos nėra, tai arba trūksta kuro, arba jo neuždega. random fact - tradiciškai pajungus tacho pull up rezistorių nuo rudo maitinimo laido šokinėja tachometras (smarkėja nuo elektrinio loado + rpms), problemą išsprendžiau paėmęs pickup varžos šaltinį iš po-relinio switched+12v kompo maitinimo laido.

įtariu elektros triukšmą į CAS signalą. atjungus generą nepadėjo, bet problemos biškį sumažėjo sumažinus coil'ų dwell time (babinų krovimosi laiką).
nistunas trigger errorų nemeta, trigerių logint neina, laisvai birbinantis ant idle ~850rpms kompas daro korekcijas degimu ir labai stiprias, lyg kompas galvotų jog yra 100-200rpms skirtumu nuo targeto, nors iš motoro darbo tas nesijaučia.

žiauriai užpiso b**t, net susinervinau rašydamas. duokit minčių kur paieškot problemos.
ačiū
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Orsis
Posts: 30
Joined: 16 Oct 2010, 09:36

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby Orsis » 09 May 2016, 15:37

jeigu pabandyt laidus pavyniot i folija gal sumazes triuksmu, arba jie dings. Buvau sau susivyniojes VR sensoriaus laidus, nes MS2 gaude triuksmus, padejo.

Ainis
Posts: 475
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby Ainis » 09 May 2016, 17:57

EDIT: atsiminiau, jog pas mane kitaip buvo: dideli purkstukai ir 5 squirts per cycle (ant vieno bank'o sujungti visi 5 purkstukai). Dead time buvo permazas, reikalingas pulse width irgi buvo labai mazas. Variklis ant tusciu dirbo, bet misfirindavo ir lambda rode beveik pastoviai liesa. prie apsuku reikalingas pulse width padidedavo iki tiek, kad purkstukai normaliai atsidarydavo ir lambda rodydavo teisingai.

User avatar
ard
Posts: 2164
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby ard » 10 May 2016, 14:00

Orsis wrote:jeigu pabandyt laidus pavyniot i folija

kuriuos laidus?
standartinėj pravodkėj CAS'o ir MAF'o laidai yra ekranuoti iš gamyklos.

Ainis wrote:5 squirts per cycle

čia 4cyl sekvencika, bišk ne tas
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Orsis
Posts: 30
Joined: 16 Oct 2010, 09:36

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby Orsis » 10 May 2016, 17:08

as ekranavau ir alkuninio skaiciuotuva ir velenelio skaiciuotuvo laidus hall/vr

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby Gedass » 10 May 2016, 23:26

O rpm log'as ka rodo? RPM tolygiai kyla? AFM signalas tuo metu? Degimas labai sokineja ant idle tai ziurint kiek, bet siaip normalu, nes degimo kampu ecu stabilizuoja sukius.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby fregis » 11 May 2016, 07:10

O kibirkstis gera? kaip supratau atskiros 4 babinos, su osiliscopu darbo ju neziurejai?
Turbut zvakes visos vienodos? tai nevienas cilindras nedirba (afr bloga spjaudo), o visi nedadirba?
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
xargentum
Posts: 1445
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby xargentum » 11 May 2016, 10:47

Misfire tuo metu buna ar ne kai afr sokineja?
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
ard
Posts: 2164
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby ard » 11 May 2016, 11:22

Gedass wrote:O rpm log'as ka rodo? RPM tolygiai kyla?

RPM'ai loge tolygūs, nėra jokių plaukiojimų. jeigu keli, kyla tolygiai, laikant vietoj laikosi loge tvarkingai. nebent nistune turi trikdžius ir nespėja jų atvaizduot į softą.

Gedass wrote:AFM signalas tuo metu?

tolygus, gražus, be trukdžių. nebent kaip ir minėjau, gali būt kad nespėja atvaizduot.

Gedass wrote:Degimas labai sokineja ant idle tai ziurint kiek, bet siaip normalu, nes degimo kampu ecu stabilizuoja sukius.

taip, normalu kai būna 20-50 rpms nuo targeto ir ~2 laipsnius pirmyn/atgal, bet dabar šokinėja +-7 laipsniai, pagal lentą jis mato kad yra ~100rpms nuo target idle rpms (850). prie idle 850rpms plaukiojimas per 100rpms jaustūsi LABAI smarkiai, bet darbas tolygus.

fregis wrote:O kibirkstis gera?

tarpas buvo 0.9, sumažinau iki 0.7, įtakos nebuvo. uždega turbūt kad gerai, nežinau kaip patikrint. motoro darbas "near perfect", neturiu kaip identifikuot ar tikrai ten viskas gerai/blogai.

fregis wrote:kaip supratau atskiros 4 babinos, su osiliscopu darbo ju neziurejai?

ne, nežiūrėjau

fregis wrote:Turbut zvakes visos vienodos?

vienodos DENSO varis laipsniu šaltesnės, važiavusios iki 5k km. pakeičiau į NGK įridį daug važiavusias - niekas nepasikeitė.

fregis wrote:tai nevienas cilindras nedirba (afr bloga spjaudo), o visi nedadirba?

nežinau kaip patikrint vienas ar visi. AFR spaikas būna labai smarkus ir labai trumpas tiek ant idle, tiek ant loado.

xargentum wrote:Misfire tuo metu buna ar ne kai afr sokineja?

vietos stovint ir sukėlus apsukas iš išmetimo garso lyg ir galim kažką išgirst, bet važiuojant jokių nesudirbimų nesijaučia. nes wot run'o metu ant 1bar tame diapazone afr vėjai bet valina tvarkingai.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby fregis » 11 May 2016, 23:50

Turiu pasidares panasaus principo iranki kibirksciai tikrinti, didini tarpa tol kol nebesugeba pramusti babina kibirksties. kartais to paties variklio uzdegimo riciu tarpas sokineja 20-35mm.
http://members.rennlist.com/sharkskin/P ... Tester.jpg

Girdejas bet dar nebandes su osiloscopu tikrinti kaip dirba variklis (kibirksti), sako galima pamatyti kaip misinys skirtingai uzdegamas, gal pasimatytu is kurio cilindro tas spaikas.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
Rothman
Posts: 622
Joined: 30 Jan 2007, 13:19
Location: Vilnius

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby Rothman » 14 May 2016, 11:26

O tu isitikines, kad wideband geras? Beje, kur tu isukes wideband'a? Gal toj vietoj koks nesandarumas yra, ir pasigauna oro, jei supranri ka turiu omeny.
Dujos turi buti namie...

User avatar
ard
Posts: 2164
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby ard » 15 May 2016, 09:12

mėginom du skirtingus zondus, su abiem parodymai identiški. įsuktas į elbow, standartinę zondo vietą. tarpinės neperdžia, neturi iš kur oro gaut.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
laimonas
Posts: 514
Joined: 01 Nov 2007, 21:19
Location: Kaunas

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby laimonas » 17 May 2016, 07:38

Patikrink ar visi davikliai cas,maf ir t.t. turi tinkama mase,nes teko susidurti su tokiu gedimu tai prie masiu jungciu ir sujungimu del senos pravodkes keletoje vietu buvo patrukineja laidai ir kada tikrindavau ant nedirbancio motoro kur reikdavo 12v tiek ir rode o uzvedus likdavo 7-8v ir misini rode riebu.Kad matuokliu pajungimai skiresi s14 ir s14a turbut nereikia sakyti :wink: .

User avatar
ard
Posts: 2164
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: mindfuck - sr20de+t

Postby ard » 01 Jun 2016, 08:59

laimonas wrote:Patikrink ar visi davikliai cas,maf ir t.t. turi tinkama mase

patikrinau. turi.

pakeičiau 10cm neekranuoto AFM laido į ekranuotą, nutempiau laidą toliau nuo motoro, dingo AFR spike'ai. Ekranavimas buvo geras ir neekranuota dalis ėjo maždaug nuo CAS iki AFM. Ten jokių triukšmų negalėjo būt, bent jau man taip atrodė. Nebent pritriukšmaudavo per ekranuotą laidą, kuris ėjo prizatežkintas prie visų motoro laidų. kurį visą dabar patraukiau tolyn. problemą laikau išspręsta, ačiū už patarimus.

vakar su unex'u sumapinom, mišiniai stabilūs, logai gražūs, kuro sanaudos 12-13ltr mieste smaugiant (turiu omeny smaugiant), su 1.1bar kažkiek valina. padėkos ir rekomendacijos!
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming


Return to “Nissan”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest