Anomalija.
Anomalija.
S13 ilgai stovejo isardytas. Kebula reikejo bsk suklijuot. bevirinat siurblio pliusas nutrauktas buvo, pakeistas kitu. Po mazos chalturos kuresi. Po to buvo siurblio fyske su laidai patemti, tada jau nekanalino, naikinau fiske. Rodo testeris 12.6V ateina i siurbl, minusas nuo kebulo( toks pat buvo pries patempima) bet siurblys nekanalina, jungi siurbli tiesiai nuo akumo veikia, siurbli apziurejo meistrai, tikrai normalus, jokio s*do nerado. Gal minciu kas gali but blogai?
Re: Anomalija.
lempute jungei vietoj siurblio ? testeris gali rodyt o realiai ten nieko nera.
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Re: Anomalija.
Nejungiau lemputes, nepagalvojau, o del testerio nemanau meluotu, nebuvo dar pavedes
Re: Anomalija.
ash manau pabandyk pirma su lempute 12voltu.
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Re: Anomalija.
Testeris gali tuos 12v rodyt ir jei laide/fyskej bus keliu mega omu varza...MAriusKli wrote:Nejungiau lemputes, nepagalvojau, o del testerio nemanau meluotu, nebuvo dar pavedes
Re: Anomalija.
Turima omeny, kad pajungtum lemputę- sužinotum ar grandinė laiko apkrovą. Su testeriu viskas gerai. O lemputę imk ne silpną, o iš priekinių žibintų
Aero
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
Re: Anomalija.
Toks testavimo metodas yra neblogas, tik jei ilgiau palaikysi ijungta, reikia pasiruoshti tam, kad problemineje grandines vietoje - gali pasirodyti dumai ir liepsna . Be bajerio. Buna, kad pagal dumu-svilesiu kvapa, arba sutirpusi stepseli po to randi ta vieta, kur nekontachina .aurissan wrote:Turima omeny, kad pajungtum lemputę- sužinotum ar grandinė laiko apkrovą. Su testeriu viskas gerai. O lemputę imk ne silpną, o iš priekinių žibintų
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Anomalija.
kwlw, teisus. Dar jei su elektra labai nesipykstantis bandytojas, tai galėtų prie, šiuo atveju, lemputės pajungti testerį ir stebėti įtampos pokytį esant apkrovai. Nes plika akim nelabai matysi kiek ryškiai šviečia lemputė.
Aero
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
Re: Anomalija.
ir ką tu nustatysi matydamas įtampos kritimą? taigi ir taip aišku, kad kažkur el. grandinėjė yra prastas kontaktas.aurissan wrote:kwlw, teisus. Dar jei su elektra labai nesipykstantis bandytojas, tai galėtų prie, šiuo atveju, lemputės pajungti testerį ir stebėti įtampos pokytį esant apkrovai. Nes plika akim nelabai matysi kiek ryškiai šviečia lemputė.
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1
Audi TT quattro mk1
Re: Anomalija.
Faktas. Uzhtai su lempechka kakzur prie siurblio, galima eiti pagal laida, klibinant ir pagal mirksejima stebint distanciniu budu (lemputes privalumas) arba shiltas jungtis/sujungimo vietas nustatyti kur elektrinis gremlinas pasislepes tupi .slimshady wrote:ir ką tu nustatysi matydamas įtampos kritimą? taigi ir taip aišku, kad kažkur el. grandinėjė yra prastas kontaktas.aurissan wrote:kwlw, teisus. Dar jei su elektra labai nesipykstantis bandytojas, tai galėtų prie, šiuo atveju, lemputės pajungti testerį ir stebėti įtampos pokytį esant apkrovai. Nes plika akim nelabai matysi kiek ryškiai šviečia lemputė.
Yra ir kitas metodas, nelabai suvokiamas bulgarkininkams - jei testeris su cypalu, tai viena laida (prasiilgines) jungi prie nuimtos pliuso klemos, kitas prie siurblio fishkes, pajungi varžos matavimo režima su cypalu ir nardai po pravodke. Privalumas - nereikia zhiuret i lempute.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Anomalija.
Persudei su keliais megaomais, multimetro varza paprastai buna 10 mega omu, tai jei keli megaomai bus kontakto varza, multimetras jau rodys itampa nebepanasia i akumo itampa Keli simtai omu ar kiloomas jau realiau, itampa yra, bet su apkrova nebera.Ainis wrote:Testeris gali tuos 12v rodyt ir jei laide/fyskej bus keliu mega omu varza...MAriusKli wrote:Nejungiau lemputes, nepagalvojau, o del testerio nemanau meluotu, nebuvo dar pavedes
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: Anomalija.
Is lempos as tuos kelis mega omus uzmeciau. Niekad nesidomejau kokia iejimo varza pas multimetrus
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Anomalija.
Dar gerai praskambinti laidus megaommetru, jei yra po ranka
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Anomalija.
Tai va anomalija buvo tame, kad nuveziau siurblį tikrint. Meistriškai išardė ir nieko nerado. Viskas buvo gerai. Grįžau į garažą sudėjau viską į savo vietas ir už kurias, nei laidų nieko nejudinau. Tai bedele buvo siurblį bsk reikėjo praputimo arba pazert ir vėl surinkti. Bet dėkui visiems už gerus patarimus
Re: Anomalija.
Spėju pats jaunas ir nepatyręs, nes bėdos neišsprendei ir ji gali pasikartoti pačiu nepalankiausiu momentu vėl.
omg!
200sx 92' Stage [6] Drift Tool
200sx 92' Stage [6] Drift Tool
Re: Anomalija.
Taip esu jaunas ir nepatyres. O beda kaip ir ispresta, elektrine dalis viska pakeista naujais laidais, relemis, fiskemis ir pan. O siurblys tiesiog buvo spejimas, kad linkes, bet kaip ir pastriges buvo ar kazkas tokio. nes niekas nezino kas buvo