Nissan Almera 2001 1,5 benzinas (kodas QG15)

Skirta 200sx, 300zx, 350z, skyline ir kitiems smagiems Nissan modeliams
Post Reply
Peltor
Posts: 58
Joined: 28 May 2014, 08:42

Nissan Almera 2001 1,5 benzinas (kodas QG15)

Post by Peltor »

Sveiki, norejau pasiteirauti apie si modeli (nurodyta topic'e). Ar yra silpnu vietu, kurias butina tikrinti apziurint? Gal kas turi/turejo ir duotu patarimu :) bazine masinos apziura zinau kaip atlikti. Taip pat domina sio variklio kazkokie isskirtiniai bruozai :)

As radau tokios info:

This is a well known issue with The UK Almera (QG15), so much so there was a recall early on to replace the cam/cranksensors but the real problem is almost always a worn chain, unfortunately this will be the case with yours and as the chain has stretched so much I'd recommend replacement asap in case it snaps (another Nissan issue).

Bet ar tai galioja UK modeliams ar isskirtinai visiems. Kaip supratau tai diagnostika rodo dazniausiai alkuninio padeties davikli, bet reali problema buna grandineje?

Kitur randu topkia info: In June 2004, diesel engines built up to the end of 2002 were recalled to have possible camshaft problems rectified, - tai galioja IR/AR dyzeliams?

Taigi jei kas pasidalintu kazkokia informacija buciau dekingas.

Peltor
Posts: 58
Joined: 28 May 2014, 08:42

Re: Nissan Almera 2001 1,5 benzinas (kodas QG15)

Post by Peltor »

Kas idomiausia jog si ''populiari'' problema retai sutinkama interneto platybese. Aisku ir keli komentarai nenuteikia pozityviai... bet o taciau :))

Peltor
Posts: 58
Joined: 28 May 2014, 08:42

Re: Nissan Almera 2001 1,5 benzinas (kodas QG15)

Post by Peltor »

Man nebeaktualu, tai gal kitiem bus, o jei ne galima delete :) Trumpas reziume ka pavyko suskaityt internete

Suma sumarum tai sis modelis turejo pagrindine problema ivardinta auksciau. Vadinamasis ''time shaft'' buvo gamintas Renault kompanijos ir kaip dazniausiai, tokios draugystes tarp gamintoju retai kada pasiteisina. Problema tiketina labai priklauso nuo tepalu kokybes ir ypac nuo ju keitimo intervalu buvusiu pries. Kai kurie zmones raso, jog sios problemos sprendimas yra keisti viska naujomis dalimis, bet nevisi mechanikai linke duoti tam garatija. Atstovai praso dideliu pinigu ir nelinke pripazint sios dalies kaip savo klaidos, kaltinami sensoriai arba skydeliai.

Dar viena sios masinos problemu yra rudys bei elektronika. Keista kad nuo 2000 metu gaminamai masinai buvo pagaileta antikorozines dangos (labai prasove konkurentu atzvilgiu VW audi ir pan). Toliau sutinkamos problemos yra el instaliacija nuo nelaikanciu visiskai priekiniu lempu iki ecu sudegimu.

Mazesne galbut problema bet vistiek isliekanti tai retos kebulo dalys, naujos brangios, srotai nelabai turi (nzn kaip dabar, gal taip buvo prie ''ruso'' kai visi svaigo kad japonam ner detaliu).

Anyway modelis savotiskai traukiantis aki ir nissan kokybe kaip ir turi varda, bet matyt druagyste su renault pasmerke sita automobili likti nepopuliariu. ir taip tas tautovezis golfas mk4 ar audi a3 turi daug daugiau pliusu, kada masina ieskoma atlikti paskirti o ne buti isskirtine.

Beje grandines problema anot komentatoriu galioja ir tu metu primeroms ir kitiems tos pacios serijos varikliams (nzn kokiu laikotarpiu bet tiketina 200-2002/3)

Post Reply