Ca18det turbos karsta puse .48 vs .64
Ca18det turbos karsta puse .48 vs .64
Turiu toki klausima. Tarkim yra dvi t28 turbos, abi saltos puses A/R .60 ir vienos karsta .48, kitos .64 (stock kaip suprantu). Tai kuria patartumet det geriau ant ca18det? Ir kaip nuo to keisis variklio galia ir torkas?
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: Ca18det turbos karsta puse .48 vs .64
Su didesne karsta kreive pasislinks desine. Viska priklauso nuo to kokio rezultato sieki. Jei nera kitu modifikaciju kaip velenai ar variklis standartinis dek 48. Uzsipus siek tiek anksciau negu 64. Dideles turbos ant mazalitrazio variklio labiau Drag tinka nei kasdienai, kreivaslydziui ir t.t.Paul wrote:Turiu toki klausima. Tarkim yra dvi t28 turbos, abi saltos puses A/R .60 ir vienos karsta .48, kitos .64 (stock kaip suprantu). Tai kuria patartumet det geriau ant ca18det? Ir kaip nuo to keisis variklio galia ir torkas?
Re: Ca18det turbos karsta puse .48 vs .64
Auto pagrinde driftui, siek tiek daily/savaitgaliams. Rimtu modu labai kolkas neplanuoju: didesnis IC, laisvas ismetimas, filtras, chipas ir tarkim 1bar atsukciau. Noreciau kokiu 250ag. Realu? Bet nebus taip, kad su 0.48 karsta puse per greit uzsipus ir variklis nepasiims viso to boosto (kitaip sakant prades eit lauk per turba atgal viskas)? Nes pvz ziuriu t25 karsta puse .64, tai cia gaunasi, kad dedant .48 bus mazesnis pralaidumas ismetimo, nei su t25. Nebus taip, kad prades springt variklis ties aukstom apsukom?
Re: Ca18det turbos karsta puse .48 vs .64
Dek .64. Nesigilink.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?