Ca18det turbos karsta puse .48 vs .64

Skirta 200sx, 300zx, 350z, skyline ir kitiems smagiems Nissan modeliams
Post Reply
User avatar
Paul
Posts: 105
Joined: 17 Jul 2013, 12:24

Ca18det turbos karsta puse .48 vs .64

Post by Paul »

Turiu toki klausima. Tarkim yra dvi t28 turbos, abi saltos puses A/R .60 ir vienos karsta .48, kitos .64 (stock kaip suprantu). Tai kuria patartumet det geriau ant ca18det? Ir kaip nuo to keisis variklio galia ir torkas?

Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Re: Ca18det turbos karsta puse .48 vs .64

Post by Diiego 222 »

Paul wrote:Turiu toki klausima. Tarkim yra dvi t28 turbos, abi saltos puses A/R .60 ir vienos karsta .48, kitos .64 (stock kaip suprantu). Tai kuria patartumet det geriau ant ca18det? Ir kaip nuo to keisis variklio galia ir torkas?
Su didesne karsta kreive pasislinks desine. Viska priklauso nuo to kokio rezultato sieki. Jei nera kitu modifikaciju kaip velenai ar variklis standartinis dek 48. Uzsipus siek tiek anksciau negu 64. Dideles turbos ant mazalitrazio variklio labiau Drag tinka nei kasdienai, kreivaslydziui ir t.t.

User avatar
Paul
Posts: 105
Joined: 17 Jul 2013, 12:24

Re: Ca18det turbos karsta puse .48 vs .64

Post by Paul »

Auto pagrinde driftui, siek tiek daily/savaitgaliams. Rimtu modu labai kolkas neplanuoju: didesnis IC, laisvas ismetimas, filtras, chipas ir tarkim 1bar atsukciau. Noreciau kokiu 250ag. Realu? Bet nebus taip, kad su 0.48 karsta puse per greit uzsipus ir variklis nepasiims viso to boosto (kitaip sakant prades eit lauk per turba atgal viskas)? Nes pvz ziuriu t25 karsta puse .64, tai cia gaunasi, kad dedant .48 bus mazesnis pralaidumas ismetimo, nei su t25. Nebus taip, kad prades springt variklis ties aukstom apsukom?

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Ca18det turbos karsta puse .48 vs .64

Post by spade »

Dek .64. Nesigilink.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Post Reply