Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Skirta 200sx, 300zx, 350z, skyline ir kitiems smagiems Nissan modeliams
Post Reply
Kazokas
Posts: 129
Joined: 11 Apr 2010, 01:05
Location: Vilnius

Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by Kazokas »

Sveiki,

Gal kas netingėsit ir perskaitysit ir padėsit. :D

Taigi istorija tokia. Parsivariau S14a su puse velniavos stovio SR20DET. Parsivarytas su mintim kazka lengvai paburti. Reikėtu jusu patarimu dėl modu. (išanksto labai nepeikit ir nevarykit ant manes jeigu labai nusisneku :D ) Viska ką surašysiu esu skaites, mates ir girdejes, jokios patirties. Net nežinau ar tokiu dalyku ištikrųjų man reikia. O gal renkuosi ne pagal tai ka reikia? Arba prisikaites nesamoniu. Esme tame, kad reikia patyrusiu zmoniu pagelbos :P

Nissanas stockinis, išskyrus:

1. Kažkoks custom made arba Nissan Pulsar GTR ( mano manymu :D ) išmetimo kolikas
2. T28 Ball bearing sraigė :D
3. Vokiečio atgrubanagio darbas, pripjautos spiruoklės.

Taigi,

Planai pradžiai yra kažkas apie 270ag.

Ateityje planuoju gal kažka ir apie 320ag.

Target: Daroma megejiškam drift ir treniruotėms.

Pinigu kiekis kaip visada buvo ir bus svarbi dalis :D

Didžiąją dalį planuoju darytis pats , tai yra:

1. Neržaveikos išmetimas 76mm. - ( Ar tiek reikia? Ar reikia didesnio, mažesnio?)(Dar neesu tikras, kokia maždaug turėtų būti reali kaina pilnai systemai: Downpipe, Midpipe, vamzdžiai ir bakelis?) (Patarimai? Pasiulymai?)
2. Hydraulinis rankinis - Turiu galimybes visa metala pats isipjaustyti su lazeriu ir išsilankstyti su lenkimo staklėmis. Tik cilindriuka pirksiu (kokio turio ir koki cilindriuka pirkti? 0,675 ar 0,7 ar 0,75)
3. Poliuretana bandysiu kažkuria dalį tekintis pats. ( Ar geriau nezaisti ir nevargti, vistiek nepavyks ir pirkti pagamintus?)
4.


Pirkinių planai yra tokie:

Engine:
1. FMIC ( Kokiu ismatavimu uztektu pradziai bent jau iki planuojamu ag? Gamintojas? Žemiška kaina?)
2. Oro filtras. ( Paralonas ar tinklelis?)
3. MBC? ( Pakaks tos kiniskos plasmases gabalo po 100lt ar ne? Nes pradžiai kažkaip ber brangu butu tas EBC :()
4. Kuro siurblys? ( Kokio našumo? Patarimai? Kainos?)
5. Fuel pressure regulator. ( Reikalingas prie tokiu poreikių?)

Truputi vėliau:
1. Injectors 555cc ar 740cc ( kuriu pakaktu? Ar pakaktu ir mežesniu? Reali kaina?)
2. Nistune Board 3 arba 4. ( Patarymai? Pasiulymai? O gal išvis nusikalbėjau? Nu bet manau vis geriau nei eiliniai chip :D)
3. Ar pakaks T28 Ball bieringo iki 300ag?

Važiuoklė:
1. Ka patartumėte pradžiai kaip bazine butinybe?

Visas A/C, ABS ir t.t.t Lupti?

Ką dar pamiršau? Ką dar darytumėtes patys sau panašiems poreikiams?

Dar karta atsiprašau jei nuejau i visiškas pievas :)
Nissan S14a '99 (Drift project)
Volvo V70 (Daily)

User avatar
Ciapasss
Posts: 342
Joined: 18 Oct 2009, 07:51
Location: Vilnius
Contact:

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by Ciapasss »

Kaip matau viska pukiai pats zinai! ;) O is kiekvieno zmogaus patarimai, bus skirtingi, nes visi eksperimentuoja is dalies. Dek viska ka parasei, t28 iki 300ag turetu pakakt, bet ismesk t28, isidek didesne, purkstukus smagius sudek apie 800-1000 ir leisk ant e85. Ismetimas butinas. Ismesk abs. Fmic sudek. Nistune reikalingas. Siurblys 255lph, arba dar geriau 2 nasus siurbliai su atstoiniku. MBC uztenka. Poly gumas jau kaip tu pats nori. Gali tekint, jei sekso nori, gali pirkt, det ir lekt. Turesi apie 500ag ir bus gerai. Pagal tavo tokius klausimus, neatrodo, kad tau pinigai yra kliutis, tai dek viska ka rasi pirkt :D
S13 SR20DET breaked
S13 SR20DET breaked
BMW e46 328t drift project, ready to drift
BMW e39 525d daily drive
NO KIA, NO LPG, NO FWD

User avatar
Rothman
Posts: 622
Joined: 30 Jan 2007, 13:19
Location: Vilnius

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by Rothman »

Ciapai, neklaidink zmogaus :wink: 500ag is stock sr'o tikrai neturesi..arba jei turesi-trumpai. Del E85 irgi nesiulau eit, brudas kokiu reta(cia mano nuomone).. Ant e98 kuro atsuksi apie 350-400ag ant stock motoro ir vaziuosi ilgai(nuo poreikio, bet virsyt 400ag manau nevertetu su benzu). Siurbli det walbro 255lph arba geresnis variantas nauja/geros bukles z32 turbinines kuro pompa, tikrai maitins tuos tarkim 400ag ant benzo. Jei nori apsidraust sioje vietoje (kad nebutu atlyvu) tada statyt viena siulomu kuro pompu +bosch 044 ir atstoinika. Kas liecia dabartinia turba, manau maitins apie 320ag su geru spoolu.. Jei noresi daugiau arkliu (320ag+) tai reiktu tada statyt garrett gt2871 su 0.64 sikna(jei kalbam apie guolini) arba panasia. Bus tikrai geras spool'as ir ves normaliai arkliu.Del nistune tikrai verta ji isidet, uzteks patenkinti visiems tavo poreikiams. Stock purskalai ves apie 280-300ag ant benzo. Ateityje jei planuoji vaziuot su benzu tai 555cc ant ribos(kalbant apie 400ag, bet jei kokie apie 380ag manau bus ok) arba 740cc bus per akis. Kuro slegio reguliatoriaus tikrai nereik. Geriau tuos lt pataupyt ir nupirkt normalu EBC(mbc nesiulau det, nebent jau koki rimta). Fmic butinas, del dydzio didziausias kuris tilptu nedrakoninat masinos(760x480 ar koks ten buna). Ismetima as deciau 76mm. ABS lauk, AC pagal nora (bet su juo turetu kaist daugiau, tad jau paciam rinktis).
Dujos turi buti namie...

Kazokas
Posts: 129
Joined: 11 Apr 2010, 01:05
Location: Vilnius

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by Kazokas »

Rothman wrote:Ciapai, neklaidink zmogaus :wink: 500ag is stock sr'o tikrai neturesi..arba jei turesi-trumpai. Del E85 irgi nesiulau eit, brudas kokiu reta(cia mano nuomone).. Ant e98 kuro atsuksi apie 350-400ag ant stock motoro ir vaziuosi ilgai(nuo poreikio, bet virsyt 400ag manau nevertetu su benzu). Siurbli det walbro 255lph arba geresnis variantas nauja/geros bukles z32 turbinines kuro pompa, tikrai maitins tuos tarkim 400ag ant benzo. Jei nori apsidraust sioje vietoje (kad nebutu atlyvu) tada statyt viena siulomu kuro pompu +bosch 044 ir atstoinika. Kas liecia dabartinia turba, manau maitins apie 320ag su geru spoolu.. Jei noresi daugiau arkliu (320ag+) tai reiktu tada statyt garrett gt2871 su 0.64 sikna(jei kalbam apie guolini) arba panasia. Bus tikrai geras spool'as ir ves normaliai arkliu.Del nistune tikrai verta ji isidet, uzteks patenkinti visiems tavo poreikiams. Stock purskalai ves apie 280-300ag ant benzo. Ateityje jei planuoji vaziuot su benzu tai 555cc ant ribos(kalbant apie 400ag, bet jei kokie apie 380ag manau bus ok) arba 740cc bus per akis. Kuro slegio reguliatoriaus tikrai nereik. Geriau tuos lt pataupyt ir nupirkt normalu EBC(mbc nesiulau det, nebent jau koki rimta). Fmic butinas, del dydzio didziausias kuris tilptu nedrakoninat masinos(760x480 ar koks ten buna). Ismetima as deciau 76mm. ABS lauk, AC pagal nora (bet su juo turetu kaist daugiau, tad jau paciam rinktis).
Ačiū labai, kad nepatingėjote parašyti :) Bent jau užvedėte ant teisingo kelio :)
Nissan S14a '99 (Drift project)
Volvo V70 (Daily)

KoS_
Posts: 127
Joined: 04 Feb 2009, 23:15
Location: Vilnius

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by KoS_ »

Siulyciau ismetima ir FMIC paziureti UK sxoc,driftworks,ebay. As nebrangiai nusipirkau naudotus. Filtra dejau apexi.

Image
Nissan s14
Lexus is300 Sportcross
Volvo 940

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by ard »

Kazokas wrote: 1. Kažkoks custom made arba Nissan Pulsar GTR ( mano manymu :D ) išmetimo kolikas
padaryk fotkes, abejoju dėl rnn14 koliko
Kazokas wrote: 1. Neržaveikos išmetimas 76mm. - ( Ar tiek reikia? Ar reikia didesnio, mažesnio?)(Dar neesu tikras, kokia maždaug turėtų būti reali kaina pilnai systemai: Downpipe, Midpipe, vamzdžiai ir bakelis?) (Patarimai? Pasiulymai?)
76 optimalu, nors iki 400 užtektų ir 63. 76 bus lengviau rast naują ar dėvėtą iš UK. imk pilną nuo pat turbako - dump'as, downpipe ir t.t. iki galo. bolt on bus pigu, easy ir veiks.
Kazokas wrote: 2. Hydraulinis rankinis - Turiu galimybes visa metala pats isipjaustyti su lazeriu ir išsilankstyti su lenkimo staklėmis. Tik cilindriuka pirksiu (kokio turio ir koki cilindriuka pirkti? 0,675 ar 0,7 ar 0,75)
ar tikrai tau reikia hydro rankinio? kiek tu driftinęs ir jį tampęs? ar tau tikrai jo neužtenka?
Kazokas wrote: 3. Poliuretana bandysiu kažkuria dalį tekintis pats. ( Ar geriau nezaisti ir nevargti, vistiek nepavyks ir pirkti pagamintus?)
full poly kit'as ~600lt priekiui ir galui. išsitekinsi pigiau?
Kazokas wrote:Pirkinių planai yra tokie:

Engine:
1. FMIC ( Kokiu ismatavimu uztektu pradziai bent jau iki planuojamu ag? Gamintojas? Žemiška kaina?)
fmic ką rasi pirkt, china veikia puikiai. korys standartinis 600x300x76, bet sunku įkišt į s14, labai žemai kaboja. gali ieškot žemesnio. pagal kainą/situaciją. jo tikrai iki 400 ag užteks praktiškai betkokio
Kazokas wrote:2. Oro filtras. ( Paralonas ar tinklelis?)
nėr didelio skirtumo, pasieškok testų rezultatų. pvz apexi power intake (orginalūs, o ne padielkos) veikia labai gerai, o hks mushroom lievai. siūlau sauso tipo. pas mane x-air iš trt shopo ir veikia.
Kazokas wrote:3. MBC? ( Pakaks tos kiniskos plasmases gabalo po 100lt ar ne? Nes pradžiai kažkaip ber brangu butu tas EBC :()
šratinis mbc veiks norint tik pakelt slėgį
Kazokas wrote:4. Kuro siurblys? ( Kokio našumo? Patarimai? Kainos?)
jeigu kalbi apie intank tai z32, skajaus gtr arba walbro 255lph. saugokis kinietiškų kopijų.
Kazokas wrote:5. Fuel pressure regulator. ( Reikalingas prie tokiu poreikių?)
tikrai nereikia.
Kazokas wrote:1. Injectors 555cc ar 740cc ( kuriu pakaktu? Ar pakaktu ir mežesniu? Reali kaina?)
ką rasi už gerą kainą tą ir imk. pradžiai užteks.
Kazokas wrote:2. Nistune Board 3 arba 4. ( Patarymai? Pasiulymai? O gal išvis nusikalbėjau? Nu bet manau vis geriau nei eiliniai chip :D)
nistune board pagal ecu kodą, bet reikalingas daiktas. dėvėtas ~1k, tai viskas čia ok.
Kazokas wrote:3. Ar pakaks T28 Ball bieringo iki 300ag?
užteks jeigu neužmuši. neperpūsk slėgio, aušink po driftdays, neperkaitink motoro/tepalo.
Kazokas wrote:Važiuoklė:
1. Ka patartumėte pradžiai kaip bazine butinybe?
koilai, locked diffas (virint arba kažką rimčiau/brangiau), kažkiek padidintas išsukimas (spaceriai ar kažkas)
Kazokas wrote:Visas A/C, ABS ir t.t.t Lupti?
jeigu mašina daily/street tai pasilikčiau. bet juk tu važinėsi, ne aš. tau spręst.


pamastymams:
pradėk važiuot su mašina. atvažiuok į driftday'jus, pasižiūrėk kas yra ir ko reikia. iš savo šiknos ir patirties daug suprasi. mano galva jeigu nori driftint tai koilai, virintas diffas, sėdynė, vairas, keli gaugai saugumui. daug daug važinėt ir žiūrėt ko trūksta. gal powerio, gal locko, gal saugumo stuffo, gal patikimumo, dėmesio aušinimui ar dar kažkam. paprašyk drifterių pavežt dvarkiemyje, paklausk ko nors, tikrai papasakos kaip pasiekt tokį ar anokį rezultatą. nukreips reikiama linkme, pamokys technikos ar whatever.
žiūrėk į viską kritiškai ir pagalvok ar tikrai tau reikia laikytis kitų žmonių patarimais? dauguma jų pasakos kad reikia imt ir modint, nesvarbu tai būtina ar ne. nes gi cool yra modint. modlistas rodo šlangos ilgį ir t.t. baigsis tuo, kad išleisi kalną pinigų, mašina bus vis dar išardyta ir nebestovės surinkt atgal. kas iš tų modų jeigu nemokėsi važiuot?
maždaug modink tą ką reikia o ne ką gali.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Kazokas
Posts: 129
Joined: 11 Apr 2010, 01:05
Location: Vilnius

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by Kazokas »

Didelis didelis dėkui ard, laukiau tavo komentu :). Kuo toliau tuo viskas aiškiau darosi. Dabar rasti ko reikia, laiko viska sudelioti i savo vietas ir laiko pamokoms. :)
Nissan S14a '99 (Drift project)
Volvo V70 (Daily)

User avatar
LiNeLiZz
Posts: 190
Joined: 21 Jan 2008, 18:10
Location: Vilnius

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by LiNeLiZz »

O perfomance dalis, galima rasti pas mane, kad būtų papraščiau ;) 8) Image http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=34&t=18376
BD Motorsports

User avatar
Sharas
Posts: 531
Joined: 27 May 2006, 13:44
Location: Vilnius-Siauliai

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by Sharas »

Tikrai geru patarimu gavai. As tik del hidraulinio rankinio nesutikciau su ard, mat jis kadangi su s13 vazineja ir pas ji normalus rankinis, tai nezinio lievo rankinio kanciu, todel jei nori driftint dek!

O is mano puses butu toks patarimas: pirma apsispresk ar tu labiau nori vaziuoti ar modinti, nes jei iklimpsi i modinima tai be daug litu masina gali ilgai stovet nevaziuojanti arba vaziuoti ne 100% (tas modinimas kaip sniego gniuzte - idejai turba ir ic, tada reikia slegio, ikalei slegi, tada kuro nebeuztenka, sudejai purskalus tada reikia kompo, viska susidejai tada ziuri kad jau ausinimas nebesusitvarko ir taip toliau). As turbut pasidaryciau minimalius modus motorui: IC, ismetimas ir slegio kiek std kompas veza, tada vaziuociau ir labiau koncentruociausi i vaziuokle - coilai, diffas, gumos, reguliuojamos traukes issukimas ir t.t.
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun

User avatar
Eli
Posts: 1123
Joined: 24 Apr 2003, 13:27
Location: Vilnius

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by Eli »

Kazokas wrote: Taigi,

Planai pradžiai yra kažkas apie 270ag.

Ateityje planuoju gal kažka ir apie 320ag.

Target: Daroma megejiškam drift ir treniruotėms.
Pradeciau nuo variklio stovio iverinimo, o paskui :

Tiek arkliu uztenka Stage 1a cipo , ir standartiniu purskalu + ismetimas, interkuleris, oro filtras, MBC bet geriau normalus elektroninis slegio kontroleris.

Persirinkciau stabdzius, susideciau geras stabdziu kaladeleles, persirinkciau pakaba (poliuretanas, aliumas kur reikia) + reguliojamos traukes, koilai, issukamumas.

Kadangi paskui pasibaigs sankaba - tai ja keisciau iskart, arba kai nusisuks :)
Ir beabejo difas (virintas ar gera blokiruote).

Pradet mokytis vaziuot uztektu.

Eli
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside

Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by Diiego 222 »

Australijoje darau panasu projekteli. Jei ka galima PM.

Siaip labai didelis pliusas per4m.lt forumui :!: Atsakymai konkretus, zmoniu su patirtimi. Viskas kas parasyta puikiai tinka ir gali drasiai taip daryti. Tik svarbiausia ne modinti, o vaziuoti :wink:

Del rankinio: Drift button ~$15 + rear brake calliper liver extenders $36 + Brake pads. Nors geriausia Hidro, nes pvz as patampiau paprasta ir supratau, kad ne kazka. Nors dar neprarandu vilties ir su juo nes neisbandziau kitu kaladeliu.

Kas cia per stebuklas :?: Kokias jus patartumete :?: ~$179 AUD

Image

Extenders (kad suprastum apie ka as cia)

Image

Edit: pataisiau linkus
Last edited by Diiego 222 on 07 Jun 2013, 13:35, edited 1 time in total.

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by ard »

hydro manau nereikia jeigu išmoksi važiuot su stockiniu. užkabint galima kartu su kojiniu stabdžiu + korekcijom vairu, į šoną nuraut padangą lengviau negu išilgai sukimosi kryptim.
kad ir su labai gerai kabinančiu s13 rankiniu nuraut 255/45/17 gumas yra sudėtinga, tas pats taikoma ir s14 su kitų išmatavimų gumom. iš savo patirties galiu pasakyt, kad darant scandinavian flick + spiriant per sankabą galima efektyviau užsistatyt negu traukiant rankinį. ypač lėtose trasose kur ir taip neina susirinkt greičio iki pirmos užsistatymo fyškės. kitas dalykas yra statymas lėtinant, bet čia vėl flick'as ir rankinis + kojinis stabdis, jeigu mašina nors kiek nors juda šonu, tai betkoks rankinis kabins.

galinės kaladės yra svarbu, aišku lietuvoj "project mu" kainuos kosmosą bet mielai net sau tokias susidėčiau. kažkokios šviežios stock lygio kaladės manau veiks pakankamai.

rear brake caliper liver extenderius deda tam, kad gautų mažiau eigos, bet daugiau jėgos traukiant rankinį. gal AUS ir populiaru, bet abejoju, kad lietuvoj bus kas nors tokius nusipirkęs (nežinojimas apie produktus, nes ne visi skaito zilvia.net / kaina / laukt labai ilgai). daugumai pigiau ir greičiau/paprasčiau susimest hydro (yra pirkt vietoj + žinios kaip surinkt). nesakau, kad hydro reikalingas, bet noriu pabrėžt, kad tai ne pagrindinis mod'as driftcarui.

Eli labai teisingai pastebėjo, kad reikia sankabos, nes nemokančiam važiuot ji kentės labiau. planuokis keist į exedy/act/xtd bolt on produktus. organika laikys ok, bet keramika griežčiau pis ant sukabinimo, lengviau nuraut ratus, atitinkamai daugiau streso visiems likusiems komponentams.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by ard »

Sharas wrote:Tikrai geru patarimu gavai. As tik del hidraulinio rankinio nesutikciau su ard, mat jis kadangi su s13 vazineja ir pas ji normalus rankinis, tai nezinio lievo rankinio kanciu, todel jei nori driftint dek!

O is mano puses butu toks patarimas: pirma apsispresk ar tu labiau nori vaziuoti ar modinti, nes jei iklimpsi i modinima tai be daug litu masina gali ilgai stovet nevaziuojanti arba vaziuoti ne 100% (tas modinimas kaip sniego gniuzte - idejai turba ir ic, tada reikia slegio, ikalei slegi, tada kuro nebeuztenka, sudejai purskalus tada reikia kompo, viska susidejai tada ziuri kad jau ausinimas nebesusitvarko ir taip toliau). As turbut pasidaryciau minimalius modus motorui: IC, ismetimas ir slegio kiek std kompas veza, tada vaziuociau ir labiau koncentruociausi i vaziuokle - coilai, diffas, gumos, reguliuojamos traukes issukimas ir t.t.
nu nu cmon! man tiesiai važiuojant nekabina, bet šert netrukdo. išdaužiau subframe gumas iki tiek, kad bijau pamest subframe'ą užtraukęs :D reikia šert šert ir šert, kad pramoktum elgtis pagal situaciją ir turimas galimybes. pažiūrėjau į drift nation bmw e36 nusirašymą kačerginėj tai akivaizdžiai matėsi, kad draiveris driftioras - dingo stabdžiai, shift lock'as, skersas, tada atbulas į atitvarus nuėjo. nusimetė dahuja greičio prieš pisdamas į atitvarus, kai tiesiai nuėjus galima visiškai nurašyt viską. maladiec čiuvas, nepasimetė situacijoj, iškart sureagavo ir su minimaliais nuostoliais ištempė labai pavojingą situaciją.

p.s. rankinį naudoju pagrinde užsistatymui (jeigu greičio perdaug), arba viduryje posūkio (nusimest greičiui/dididnt kampui) ir abiejais atvejais galima išsisukt su stock'u papildant vairu + kojiniu stabdžiu. vienas iš bajerių su tradiciškai pajungtu hydro, kad užtraukęs rankinį negali prisistabdyt kojiniu stabdžiu, ką aš labai dažnai naudoju.

p.p.s hydro atrodo baisiai :lol:
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by simioras »

kad darant scandinavian flick

kas cia per naujove :?:
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by spade »

Klausyti reikia ard :) Maziausiai mistikos, labiausiai to the point.

As nuo saves pridursiu tik viena dalyka - pirmiausia reikia apsispresti ko Tu vis tik nori. Ir tada pagal tai jau galima gaut konkrecius atsakymus i klausimus.
Nes kai kalba apie pukstukus kuriuo dydis skiriasi 1.5x... tai tas reiskia atitinkama galingumo skirtuma. O ar masina su <300 ag ar su 400+++ ag tai "gan" skirtinga daina gaunas...
Ir taip su viskuo - jei pagr naudojimas yra gatvinis vazinejimas, tai perki walbro ir nesuki sau plauciu. Jei vis tik driftas, tada reikia sudetingesnes sistemos, kad nepagaudinetu oro kai nereik...
Etc etc etc
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by saukstas »

simioras wrote:kad darant scandinavian flick

kas cia per naujove :?:

http://www.youtube.com/watch?v=Sbr1K3uuOPk
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
Roolingen
Posts: 15
Joined: 19 Apr 2013, 16:09
Location: Klaipėda city

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by Roolingen »

Aš siūlau tiesiog važiuot į aikštutę ir treniruotis (ne dvarkiemy su visais, o pradžiai atskirai tam tikrų figūrų). Automobilio šiems metams tau turi būti per akis jei nesi daug šoninio slydimo propagavęs. Blokiruotė - gera, rankinis - geras, arklienos - pakankamai. Spool'o geresnio net nemanau, kad turėsi, nei oem spec, o pradžiai tai labai svarbu. Važiuoklė kaip suprantu irgi dar nesugadinta, stock, tai mašina tikrai tavęs klausys. Dėl A/C, ABS ir t.t. - tvirtai nuo širdies patariu pasilikt. Nuo A/C gali trefkių dienomis nusiimti dirželį, o abs - tiesiog išsiimti saugiklį iš saugiklinės, nereikia kastruoti ko paskui (po metų-dviejų) gali gailėtis.

O į temą: vienintelį mod'ą patarčiau, tai - pasirūpinti geru variklio aušinimu (pvz.: pora elektrinių fenų, valdomų iš salono).
CC7, 929RR, z32, z32, 954RR, s13, FC3S <- JDM enough?

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by simioras »

saukstas wrote:
simioras wrote:kad darant scandinavian flick

kas cia per naujove :?:

http://www.youtube.com/watch?v=Sbr1K3uuOPk
Nu tikrai kad naujove :lol: ,mes vadindavom "kontra"
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
DRiftERizer
Posts: 241
Joined: 04 Feb 2011, 12:30
Location: Vilnius

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by DRiftERizer »

Roolingen wrote:Aš siūlau tiesiog važiuot į aikštutę ir treniruotis (ne dvarkiemy su visais, o pradžiai atskirai tam tikrų figūrų).
Jei treniruotis, tai tik i dvarkiemio treniruotes - susimoki keliasdesimt litu ir nesuki galvos, kad atvaziuos policija, ar kokia netycine civiline masina, danga gera, plius nuverstus kugelius nereikia paciam delioti i vietas. Taipogi visuomet kolegos patars kur klaidas darai, paprasius pamokys ir pan..

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by saukstas »

simioras wrote:Nu tikrai kad naujove :lol: ,mes vadindavom "kontra"
flickas - prieš posūkį, kontra - posūkyje :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by gess »

As aisku nekazkoks sportininkas, ar siaip ekspertas, bet cia niekas nepaminejo stabilizatoriu keitimo. Kiek pats esu susidures, tai pazemintai auto esu juo keites du kart. Viena kart dejau i s13 buvo su zemintom spyruoklem jis ir i miata NA su xyz ss koilais ji, tai isidejus tikrai viskas i geraja puse ipac pas s13 pasikeite. Masina pasidaro standesne ir maziau svyra, bet kartu ir komfortas pagereja per duobes vaziuojant. Na zodziu man tik pliusai juos isidejus pasirode.

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by simioras »

saukstas wrote:
simioras wrote:Nu tikrai kad naujove :lol: ,mes vadindavom "kontra"
flickas - prieš posūkį, kontra - posūkyje :)
jei jau posuki pradesi kontruot tai zinok kad tau truxta daug ag :lol:
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by saukstas »

simioras wrote:jei jau posuki pradesi kontruot tai zinok kad tau truxta daug ag :lol:
Tikriausiai turėjai omeny "flickinti" :)

Kontra yra vairo pasukimas į priešingą pusę, nei "žiūri" automobilio priekis, skirtas slydimo trajektorijos išlaikymui / slydimo nutraukimui. Kontravimas = counter steering. "Counter-steering is what you need to do when you start to experience oversteer."

Flick'as yra veiksmas, prieš pat posūkį atliekant staigų vingį priešinga, nei posūkis, kryptimi, skirtas būtent valdomam slydimui inicijuoti.

Abiem atvejais vairas pasisuka į priešingą pusę, nei posūkis, tik skiriasi jų laikas ir paskirtis. Mažmožiai :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Reikia ziniu ir patarimu del SR20DET

Post by simioras »

mes seniai, tai vadindavom kitaip,internete nesededavom ir drifto reiksmiu nesimokindavom.
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

Post Reply