CA18DET setting ignition timing
CA18DET setting ignition timing
Sveiki. žinau turi būti 15 laipsnių @ 850rpm. kokie patarimai nustatinėjant? be timing light'o įmanoma?
Nissan rS13
Re: CA18DET setting ignition timing
p.s. jei gausi stroboskopą, paskolink ir man
Re: CA18DET setting ignition timing
Turiu stroba vln. PM jei kam reikia
Re: CA18DET setting ignition timing
Visada be strobo statydavau ir visalaika pasitaikydavo
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Re: CA18DET setting ignition timing
dažnai būna išsidėvėję velenėlių šlicai ir pats cas'as nebe toks tikslus tai atrast degimą net su lempa būna nelengva. o tu "iš akies" padarai ir net netikrinęs žinai, kad veikia? magicLiutukas wrote:Visada be strobo statydavau ir visalaika pasitaikydavo
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: CA18DET setting ignition timing
iš akies ir aš statau, bet vistiek noriu pasitikrint ir tiksliau pasidarytLiutukas wrote:Visada be strobo statydavau ir visalaika pasitaikydavo
Re: CA18DET setting ignition timing
As is ausies pasistatau , kai prijema gaza normaliai nera jokiu papildomu garsu reiskias spot onard wrote:dažnai būna išsidėvėję velenėlių šlicai ir pats cas'as nebe toks tikslus tai atrast degimą net su lempa būna nelengva. o tu "iš akies" padarai ir net netikrinęs žinai, kad veikia? magicLiutukas wrote:Visada be strobo statydavau ir visalaika pasitaikydavo
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Re: CA18DET setting ignition timing
po tokiu SPOT ON pradege stumai ir tarpines galvos nebent vazinejai ekonom rezimu, jei zadi smaugt varikli statyk normaliai.. detonacija caskiu zudike
Re: CA18DET setting ignition timing
Nu nezinau kaip jus ten pasistate buvot jei su cas'u ir velenuku viskas tvarkoj tada nematau cia bedu , smaugiau cashke pusantru metu , po to smaugiau dar viena cashke bet tik kokius 2-3men ir abu motorus pardaviau ir zinau kad iki siolei jie vaziuojaGedasx wrote:po tokiu SPOT ON pradege stumai ir tarpines galvos nebent vazinejai ekonom rezimu, jei zadi smaugt varikli statyk normaliai.. detonacija caskiu zudike
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
-
- Posts: 11
- Joined: 21 Feb 2013, 21:33
Re: CA18DET setting ignition timing
Aš irgi bandžiau su stroboskopu sureguliot degimą.
tik vienas pastebėjimas: kol variklis buvo buvo šaltas jis dirbo kažkur apie 1200rpm tada viskas ok degimas rodo 20 laipsnių, bet kai pašilo tai apsukos buvo 850rpm ir degimas pradejo lakstyti ir jo pagaut nebuvo ymanoma.
pas manes ymestas stage 2 chipas , ar gali buti kad jis daro tokius fokusus su degimu?
tik vienas pastebėjimas: kol variklis buvo buvo šaltas jis dirbo kažkur apie 1200rpm tada viskas ok degimas rodo 20 laipsnių, bet kai pašilo tai apsukos buvo 850rpm ir degimas pradejo lakstyti ir jo pagaut nebuvo ymanoma.
pas manes ymestas stage 2 chipas , ar gali buti kad jis daro tokius fokusus su degimu?
Re: CA18DET setting ignition timing
O ar yra tokių variklių, kad ant laisvų nešokinėtų kampas? Su strobu sunku sugaudyt kampą laisvomis apsukomis. Sau reguliavau sukėlęs iki 1,8-2,2aps. ir tada laisvomis žiūrėjau ar atitinka ribas.
Aero
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
Re: CA18DET setting ignition timing
Yra, jie vadinami tvarkingaisaurissan wrote:O ar yra tokių variklių, kad ant laisvų nešokinėtų kampas? Su strobu sunku sugaudyt kampą laisvomis apsukomis. Sau reguliavau sukėlęs iki 1,8-2,2aps. ir tada laisvomis žiūrėjau ar atitinka ribas.
1990 Mitsubishi Galant GTi