Nissan Sunny GTI 2,0
Nissan Sunny GTI 2,0
Sveiki, tai vat, nutariau ir as isitraukti i nissan pasauli:) masciau apie daugeli masinu, bet kazkodel suviliojo nedidukas Sunny. Aisku su savom problemom:) noreciau paklaust, gal kas turit toki? nezinau kaip jis turi vaziuot, butu labai smagu pasikonsultuot, pasidalint patirtim ir t.t. lauksiu ziniu is analogisku sunny savininku:) jei tokiu yra.[/b]
mkV:GTI
Clio sport 2,0 16V
Clio sport 2,0 16V
As irgi norejau Sunny GTI ..... bet taip ir neradau padoraus ....
Ziurejau gal kokias 4 masinas ..... Beveik visi damushti buvo ....
Ir dar pardavejai kazkokie nelogishki buvo ... kainas lenke nerealias tokiai masinai ....
Vaziuoti turi greitai .... reikia ziureti kebula, nes problema rudys .... lenda visur .... daugelyje yra kiaurai prarudyjusios galines arkos kaip ir pas 100nx ....
tokiu gali net neimti ...
Ziurejau gal kokias 4 masinas ..... Beveik visi damushti buvo ....
Ir dar pardavejai kazkokie nelogishki buvo ... kainas lenke nerealias tokiai masinai ....
Vaziuoti turi greitai .... reikia ziureti kebula, nes problema rudys .... lenda visur .... daugelyje yra kiaurai prarudyjusios galines arkos kaip ir pas 100nx ....
tokiu gali net neimti ...
91' Primera GT SOLD
07' Octavia RS
07' Octavia RS
draugas mano turi parsivares ish vokietijos n14 gti (sunny), sr20de motoras, priekiniai varomi. pagrindines problemos: sankaba - pirma shaiba "riedant" ant 70 po truputi ji buksuoja
po pasilakstymu per zhvyrkelius ir akmenuotus kelius nusidauzhe dusliarka, atsipurte starterio laidas. gale vietos nera (ir nereikia ). labai gera mashina tik po keliu metu 99% kad ishlys bedu su relem (apiputimo).
trauka tolygi, kaip 2 litru dohciniuj atmosferikui labai gera. max greitis apie 240km/h.
p.s. prie tokio greichio uzhsilanksto veidrodeliai (ir neatidarykit langu nes ishtrauks visus popierius ish salono )
po pasilakstymu per zhvyrkelius ir akmenuotus kelius nusidauzhe dusliarka, atsipurte starterio laidas. gale vietos nera (ir nereikia ). labai gera mashina tik po keliu metu 99% kad ishlys bedu su relem (apiputimo).
trauka tolygi, kaip 2 litru dohciniuj atmosferikui labai gera. max greitis apie 240km/h.
p.s. prie tokio greichio uzhsilanksto veidrodeliai (ir neatidarykit langu nes ishtrauks visus popierius ish salono )
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
o paties ish salono neishtrauks?ard wrote:draugas mano turi parsivares ish vokietijos n14 gti (sunny), sr20de motoras, priekiniai varomi. pagrindines problemos: sankaba - pirma shaiba "riedant" ant 70 po truputi ji buksuoja
po pasilakstymu per zhvyrkelius ir akmenuotus kelius nusidauzhe dusliarka, atsipurte starterio laidas. gale vietos nera (ir nereikia ). labai gera mashina tik po keliu metu 99% kad ishlys bedu su relem (apiputimo).
trauka tolygi, kaip 2 litru dohciniuj atmosferikui labai gera. max greitis apie 240km/h.
p.s. prie tokio greichio uzhsilanksto veidrodeliai (ir neatidarykit langu nes ishtrauks visus popierius ish salono )
RX8 R3 Red
Tokia pati situacija buvo ir man (Primera gt, sr20de). Prasuko ketvirto cilindro svaistiklinius indeklus..Greiciausia, kad beda buvo tepalo pompoj. Nes pries tai vaziuojant buvo mazas spaudimas (pagal matuokle). Pompa yra prie 1 cilindro, tai tikriausiai neuzteko slegio, kad pakankamai susiteptu tolimiausio (t.y. 4) cil. dalys..rycis wrote:prasisuko indeklai, parejo 4to cilindro svaistiklis ir alkuninis prasosi slifavimo:) siaip ne pats baisiausias variantas, bet nemaloni situacija... bet kai padarysiu tada jau bus masina:)
Todel butinai pasitikrink tepalo pompa ir jos palaikoma slegi, nes kitaip vargu ar bus naudos is remonto...
Primera GT (P10)
Kokios kainos SR20DE remonto ir ar sunku su dalim? Shrote ymanoma ka nors rasti?
Bandau dabar toky "darbini" auto nusipirkt, neishsirenku ish sunny gti, astra gsi (brangiausia, sunkiausia rast, bet ishlaikymas nebrangus) ir escort rs2000.
Ydomu butu apie eksplotacija suzinot arba su kuriuo pigiausia sportuot?
Bandau dabar toky "darbini" auto nusipirkt, neishsirenku ish sunny gti, astra gsi (brangiausia, sunkiausia rast, bet ishlaikymas nebrangus) ir escort rs2000.
Ydomu butu apie eksplotacija suzinot arba su kuriuo pigiausia sportuot?
E36
pirk Golf III GTI 16Vp4r4z1t45 wrote:Kokios kainos SR20DE remonto ir ar sunku su dalim? Shrote ymanoma ka nors rasti?
Bandau dabar toky "darbini" auto nusipirkt, neishsirenku ish sunny gti, astra gsi (brangiausia, sunkiausia rast, bet ishlaikymas nebrangus) ir escort rs2000.
Ydomu butu apie eksplotacija suzinot arba su kuriuo pigiausia sportuot?
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
Laksto cia siauliuose keli, nesiskundzia. Variklis 16v turi dugna nuo 8v variklio, kuris detas i sieras, bet galva yra tik pas rs2000. Vaziuoklei irgi skirtumai. Paskambinsiu, pasiklausinesiu _tiksliai_.Roccas wrote:o kaip toks variantas? escort rs2000 gal kas turejote?
O del VW, neturi jis virshsvorio?
Pirksiu pavargusi is vokieciu, prieinama kaina ir tempsiu daryt kapitalke, uztat ydomu butu variklio remontas paminetu modeliu ir vaziuokles mazgu kainos ir pasiula.
Truputi varom OT, tai tikiuos neuzpyks nieks
E36
mano nuomone, is minimu masinu (jei kalbam apie stock'a):
RS2000 turi smagiausia pakaba, o Astra GSi 16V - smagiausia varikli, bet jei tikslas yra up-grade'int masiniuka, tai Golfas butu bene racionaliausias pasirinkimas visu pirma del savo masiskumo (neturetu buti jokiu problemu nei su stock'inem, nei su aftermarket dalimis)
be rudyjancio kebulo (visi sie masiniukai rudyja, bet Astra ypatingai), pagrindine Astros beda - skylanti C20XE galva (anksciau ar veliau visos jos skyla), bet karta sutvarkius problemu nebeturetu kilti (idealus variantas - uzmesti galva nuo Vauxhall, pagaminta Cosworth'o - jos neserga sia liga)
RS2000 turi smagiausia pakaba, o Astra GSi 16V - smagiausia varikli, bet jei tikslas yra up-grade'int masiniuka, tai Golfas butu bene racionaliausias pasirinkimas visu pirma del savo masiskumo (neturetu buti jokiu problemu nei su stock'inem, nei su aftermarket dalimis)
be rudyjancio kebulo (visi sie masiniukai rudyja, bet Astra ypatingai), pagrindine Astros beda - skylanti C20XE galva (anksciau ar veliau visos jos skyla), bet karta sutvarkius problemu nebeturetu kilti (idealus variantas - uzmesti galva nuo Vauxhall, pagaminta Cosworth'o - jos neserga sia liga)
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
vokiska kokybe ypac supper yra golfas trecias gti posukiuose dazniausiai vaziuoja ant triju ratu antra vokiski varikliai nemegsta aukstu sukiu nei vieni, todel tik geriau uzspaudus srebia tepalus kaip turi buti golfo trecio vidus yra ziaurios kokybes. O apie kaina isvis tyliu apie 2000 euru sunny gti megsta gerus tepalus, o tepalo spaudimas dingsta del sudilusiu svaistikliniu indeklu, pompa ju buna dazniausiai geros bukles. Prie kokiu 260 tukstanciu pasikeiti svaistiklinius indeklus ir vaziuoji toliau
ekspertas parashe kiek varikliu ishbandei? 1 ar 2?giedriuss wrote:vokiska kokybe ypac supper yra golfas trecias gti posukiuose dazniausiai vaziuoja ant triju ratu antra vokiski varikliai nemegsta aukstu sukiu nei vieni, todel tik geriau uzspaudus srebia tepalus kaip turi buti golfo trecio vidus yra ziaurios kokybes. O apie kaina isvis tyliu apie 2000 euru sunny gti megsta gerus tepalus, o tepalo spaudimas dingsta del sudilusiu svaistikliniu indeklu, pompa ju buna dazniausiai geros bukles. Prie kokiu 260 tukstanciu pasikeiti svaistiklinius indeklus ir vaziuoji toliau
RX8 R3 Red
1,5 turbut tik golfa ir matei gyvenime ? ir esi is tu kurie vis dar tiki mitu apie vokiska kokybeRoccas wrote:ekspertas parashe kiek varikliu ishbandei? 1 ar 2?giedriuss wrote:vokiska kokybe ypac supper yra golfas trecias gti posukiuose dazniausiai vaziuoja ant triju ratu antra vokiski varikliai nemegsta aukstu sukiu nei vieni, todel tik geriau uzspaudus srebia tepalus kaip turi buti golfo trecio vidus yra ziaurios kokybes. O apie kaina isvis tyliu apie 2000 euru sunny gti megsta gerus tepalus, o tepalo spaudimas dingsta del sudilusiu svaistikliniu indeklu, pompa ju buna dazniausiai geros bukles. Prie kokiu 260 tukstanciu pasikeiti svaistiklinius indeklus ir vaziuoji toliau