CA18DET nera traukos.
CA18DET nera traukos.
Sveiki,
esu naujokas cia taip pat naujokas su S13.
nusipirkau 200sx ca18det varikliu. kuris lyg turi problemu su trauka ir max greiciu.
Problemos:
trauka maza lyginant pagal gamintojo duomenis dbr yra apie 10s iki 100kmh.
max greitis apie 170kmh.
iki 140 begejasi salyginai normaliai o toliau iki 170 lb letai kyla greitis.
gal kas turit minciu ka reiktu tikrinti ar keisti?
beje turbina pucia apie 0.4bar. kompresija visuose cilindruose apie 10(lyg ir gera...?)
esu naujokas cia taip pat naujokas su S13.
nusipirkau 200sx ca18det varikliu. kuris lyg turi problemu su trauka ir max greiciu.
Problemos:
trauka maza lyginant pagal gamintojo duomenis dbr yra apie 10s iki 100kmh.
max greitis apie 170kmh.
iki 140 begejasi salyginai normaliai o toliau iki 170 lb letai kyla greitis.
gal kas turit minciu ka reiktu tikrinti ar keisti?
beje turbina pucia apie 0.4bar. kompresija visuose cilindruose apie 10(lyg ir gera...?)
S13 ca18det
Re: CA18DET nera traukos.
Del turbos slegio turi omeny, kad slegis standartinis, ar kad pas tave yra boost gauge ir rodo 0.4?
Re: CA18DET nera traukos.
Boost gauge tiek rodo ir pastebejau jog apie 5000-5500 krenta iki mazdaug 0.3bar
o 0.4 ima rodyti mazdaug nuo 2800
traukos nelabai yra... vectra su 1.6 16v siek tiek modinta neatsilieka.... tiesiu keliu.
o 0.4 ima rodyti mazdaug nuo 2800
traukos nelabai yra... vectra su 1.6 16v siek tiek modinta neatsilieka.... tiesiu keliu.
S13 ca18det
Re: CA18DET nera traukos.
Gal koks boost leakas yra? Nebandei ieskot?
Re: CA18DET nera traukos.
lyg ir nera. bent jau nesijaucia kad kur nors pustu. gal koks kitoks uztikrintesnis budas yra pa tikrinti del leeak nes apziurint galima praziopsotikarkys wrote:Gal koks boost leakas yra? Nebandei ieskot?
S13 ca18det
Re: CA18DET nera traukos.
jei nezaidei su slegiu, tai su stock turba turetu 0,65 baro but
Re: CA18DET nera traukos.
asmeniskai nieko nedariau toki nusipirkau nesenai. kiek suprantu standartas jis yra tik BOv idetas ir boost gauge. variklis sake buvo tvarkytas tarpines salnikai ziedai nesu tuo tikras bes matosi kad variklis tikrai varkytas
S13 ca18det
Re: CA18DET nera traukos.
Kompresija mazoka.
Turi but 11.77bar
Minimali mazdaug 9.8bar
Turi but 11.77bar
Minimali mazdaug 9.8bar
Re: CA18DET nera traukos.
daug kas sake jog kaip turbininiam tai gera. kad visuose lygiai yra gerai pats zinau
S13 ca18det
Re: CA18DET nera traukos.
Turbut, Tamstos, patarejai nekomtetentingi.
Idomumo delei pasidomek apie kitu turbininiu agregatu suspaudimo laipsni. Ca'skalo rimtesnis (8,5) .
Idomumo delei pasidomek apie kitu turbininiu agregatu suspaudimo laipsni. Ca'skalo rimtesnis (8,5) .
Re: CA18DET nera traukos.
as tavo vietoj slegio reguliatoriu pasistatyciau,nustatyk 0.8 ir ate vectrai
Re: CA18DET nera traukos.
Bunto wrote:Turbut, Tamstos, patarejai nekomtetentingi.
Idomumo delei pasidomek apie kitu turbininiu agregatu suspaudimo laipsni. Ca'skalo rimtesnis (8,5) .
sorry nezinau kuo susijes suspaudimo laipsnis su kompresija?
beje kiek ziurejau reikia testuoti su atidaryta sklende... pas mane ji nebuvo atidaryta. variklis buvo siek tiek zemiau darbines. po vaziavimo apie 45min stovejo
S13 ca18det
Re: CA18DET nera traukos.
Matai, tokia jau ta termodinamika, spaudziant ora i mazesni turi, slegis dideja, temperatura kyla, nieko cia nepadarysi
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: CA18DET nera traukos.
Nu esme yra ta, kad tavo variklys jau yra minimum 20metu senumo, ir tikrai abejoju, kad buvo kada nors daromas jam kapitalinis.
Nera ko noreti, kad 1.8 tau "trauktu" su 0.3-0.4 bar turbo slegiu "ir dar tubo leaku". Ir speju gan neblogas leak'as.
Negalvok, kad nusipirkai auto ir ji tau "eijs" kaip is gamyklos. Vysos masinos praranda savo arkliukus su metais.
Ypac tokios su kuriom, nebuvo ramiai vazinejama, beveik garantuoju... caskes turi potensialo, bet jom reike meiles.
Atlik paprasciausus patikrinimus, zvakes, dirzai, tepalai, filtrai. O td pradek lysti i varykli. Susirask per kur leidzia slegi, nes kad leidzia as duodu 99.9%. Dazniausiai stokiniai BOV'ai pradeda leisti, kai jiem ateina metas. Pasitikrin ir pacia turba, jei stokine tai ji bus tikrai jau pasibaigus arba arti galo.( Zinoma jei nebuvo restoruota) Nes caskiu stock turbo, nelaiko. Ir cia ju lyga yra.
Taip kad kantrybes ir placiu kiseniu. Nes tau ju prireiks
Nera ko noreti, kad 1.8 tau "trauktu" su 0.3-0.4 bar turbo slegiu "ir dar tubo leaku". Ir speju gan neblogas leak'as.
Negalvok, kad nusipirkai auto ir ji tau "eijs" kaip is gamyklos. Vysos masinos praranda savo arkliukus su metais.
Ypac tokios su kuriom, nebuvo ramiai vazinejama, beveik garantuoju... caskes turi potensialo, bet jom reike meiles.
Atlik paprasciausus patikrinimus, zvakes, dirzai, tepalai, filtrai. O td pradek lysti i varykli. Susirask per kur leidzia slegi, nes kad leidzia as duodu 99.9%. Dazniausiai stokiniai BOV'ai pradeda leisti, kai jiem ateina metas. Pasitikrin ir pacia turba, jei stokine tai ji bus tikrai jau pasibaigus arba arti galo.( Zinoma jei nebuvo restoruota) Nes caskiu stock turbo, nelaiko. Ir cia ju lyga yra.
Taip kad kantrybes ir placiu kiseniu. Nes tau ju prireiks
S13 200sx 92 ca18det red/black
Re: CA18DET nera traukos.
caske neturi gamyklinio bovo.jei leakas, tai bus per standartova ic
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: CA18DET nera traukos.
Pas cashke tikrai nera jokio bovo , nu nebent imontuotas nes originalaus tai tikrai kad neturi , siulyciau ziureti leakus ir pasiziurek jei stockinis ic ar nera prapuves.
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Re: CA18DET nera traukos.
na yra nestandartinis bov. intercooleri teks ziureti i prieki montuojama.
zinau kad sitei varikliai lepus bet yra toks koks yra gal kada bus sr20det. o sito variklio nenurasau dar juk masina turiu tik keletas dienu. kaip sake variklis buvo perrinktas. apsiziurejus matosi jog bent jau galva tikrai imama buvo. dirzeliai ir vandens pompa irgi matosi nesenai keisti.
siandien pasikeiciau tepalus 10w40 castrol magnatec(rekomenduojamo 10w30 neradau)
siandien radau pora keistu dalyku:
1. sklendes kurios yra viduje kolektoriaus buvo atjungtos. t.y. visda atidarytos, nepajungtas vakumas.
2. lambda laidai visai nukirpti o jungties i kuria jungtusi irgi niekur nesimato.
zinau kad sitei varikliai lepus bet yra toks koks yra gal kada bus sr20det. o sito variklio nenurasau dar juk masina turiu tik keletas dienu. kaip sake variklis buvo perrinktas. apsiziurejus matosi jog bent jau galva tikrai imama buvo. dirzeliai ir vandens pompa irgi matosi nesenai keisti.
siandien pasikeiciau tepalus 10w40 castrol magnatec(rekomenduojamo 10w30 neradau)
siandien radau pora keistu dalyku:
1. sklendes kurios yra viduje kolektoriaus buvo atjungtos. t.y. visda atidarytos, nepajungtas vakumas.
2. lambda laidai visai nukirpti o jungties i kuria jungtusi irgi niekur nesimato.
S13 ca18det
Re: CA18DET nera traukos.
tai kur tas oem bovas stovi?raidden wrote:turi stock bov'a caske
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: CA18DET nera traukos.
o, pas tave jdm'inė caškė. nedažnas atvejis europoj.Federal wrote:1. sklendes kurios yra viduje kolektoriaus buvo atjungtos. t.y. visda atidarytos, nepajungtas vakumas.
anyway, matau pas tave daug problemų. vežk kamnors kas supranta ir tau pataisys.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: CA18DET nera traukos.
na kad kazkaip lyg ir ne jdm jinai. nors butu logiska. nes ir griecio max pasiaiskina juk jdm ribotos budavo iki 180. hmmmard wrote:o, pas tave jdm'inė caškė. nedažnas atvejis europoj.Federal wrote:1. sklendes kurios yra viduje kolektoriaus buvo atjungtos. t.y. visda atidarytos, nepajungtas vakumas.
anyway, matau pas tave daug problemų. vežk kamnors kas supranta ir tau pataisys.
S13 ca18det
Re: CA18DET nera traukos.
jeigu yra intake'e 8i runneriai su 4iom papildomom sklendėm tai pas tave jdm ca18det su lowport galva. sklendės valdomos vakuminiu aktuatorium ir dažnas atvejis kad jos normaliai neveikia dėl blogai sujungtų vakumo šlangų.
nežinau iš kur, bet ir aš tokią vieną galvą garažo duobėj turiu
jeigu norėsi kelt daug arklio, tai sklendes reikės išmest. bet jeigu važinėsi su semi-stock tai pasidaryk jas normaliai veikiančias ir turėsi daugiau niutonų prie žemų sūkių (darant prielaidą, kad visa kita zjbs).
nežinau iš kur, bet ir aš tokią vieną galvą garažo duobėj turiu
jeigu norėsi kelt daug arklio, tai sklendes reikės išmest. bet jeigu važinėsi su semi-stock tai pasidaryk jas normaliai veikiančias ir turėsi daugiau niutonų prie žemų sūkių (darant prielaidą, kad visa kita zjbs).
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: CA18DET nera traukos.
Pabandyk wg patikrinti, gal neuzsidaro normaliai, del to slegio nekelia.
Re: CA18DET nera traukos.
jo tada jdm (na cia airijoj gali buti daug ju juk kairiavaires)
sklendes sutvarkytos veikia jau.
jo intercooleris buvo kiauras. tiesiogiai sujungus(apeinant intercooleri) slegis pakilo normaliai iki mazdaug 0.6bar
reikia ieskotis dbr kito coolerio.
tik kitas lieka idomus klausimas del liambda zondo. kodel jis atjungtas ir niekur nerandu jungties i kuria jungtusi jis.
sklendes sutvarkytos veikia jau.
jo intercooleris buvo kiauras. tiesiogiai sujungus(apeinant intercooleri) slegis pakilo normaliai iki mazdaug 0.6bar
reikia ieskotis dbr kito coolerio.
tik kitas lieka idomus klausimas del liambda zondo. kodel jis atjungtas ir niekur nerandu jungties i kuria jungtusi jis.
S13 ca18det
Re: CA18DET nera traukos.
10w30 i turbova drasu!? nz ka ten rekomenduoja kas, bet tikrai per skysta.