Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Skirta 200sx, 300zx, 350z, skyline ir kitiems smagiems Nissan modeliams
Post Reply
User avatar
kamikazi
Posts: 99
Joined: 19 Oct 2009, 11:34
Location: Kaunas

Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Post by kamikazi »

sveiki, isidejau pagaliau HKS EVC IV. Norima boosto lygy sureguliavau, bet nustacius tarkim 0,8baro pasiekia tik ties apie 5500rpm. nuspaudus gaza iki dugno tarkim treciu begiu 0,4baro ateina iskarto o paskui palaipsniui kyla iki 0,8baro ir pasiekia jy tik ties 5500rpm.
O atjungus vakuma nuo WG tarkim treciu begiu paspaudus iki dugno 1bara pasiekia ties 3000rpm. turba t28bb.
Gal kas turejo ar turi ir moka kaip reguliuoti HKS evc IV? arba turi gera nuoroda apie sy prietaisa. nes internete info apie jy mazokai, o manualas nieko konkretaus neraso, butent apie tai, kaip nustatyti, kad boostas ateitu iskarto, o gal cia kitokia problema, boost leekas ar pan? aciu uz nuomone
200sx 89 sr20det, T28, LSD, stage II, Big IC, FPR, OZ, kouki tails and apex gen2, soon M3/s14 brakes

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Post by ard »

hks evc iv setup manual iš oficialaus hksusa puslapio. net neieškojai, tiesa?

http://www.hksusa.com/content/pdf1644.pdf
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
kamikazi
Posts: 99
Joined: 19 Oct 2009, 11:34
Location: Kaunas

Re: Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Post by kamikazi »

ard wrote:hks evc iv setup manual iš oficialaus hksusa puslapio. net neieškojai, tiesa?

http://www.hksusa.com/content/pdf1644.pdf
skaiciau as jy simta kartu, dabar galvoju, jei isjungiu auto adjust mode, gal tada boostas ateis iskart?
200sx 89 sr20det, T28, LSD, stage II, Big IC, FPR, OZ, kouki tails and apex gen2, soon M3/s14 brakes

User avatar
kamikazi
Posts: 99
Joined: 19 Oct 2009, 11:34
Location: Kaunas

Re: Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Post by kamikazi »

isjungiau adjust mode, vistiek tas pats... :roll: padekit kas, kokia gera mintim...
200sx 89 sr20det, T28, LSD, stage II, Big IC, FPR, OZ, kouki tails and apex gen2, soon M3/s14 brakes

User avatar
kamikazi
Posts: 99
Joined: 19 Oct 2009, 11:34
Location: Kaunas

Re: Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Post by kamikazi »

taigi, bekeiciant kolika kilo mintis, galbut pas mane minimalus ir palaipsniui ateinantis bustas 0,7baro netgi ir nuemus WG kojele del to kad t28 neturi pertvaros (parodyta foto) o t28bb ja turi, ko pasekoja naudojant stock downpipe atsidarius WG ismetamom dujom vistiek sunku iseiti ir siek tiek dar lieka slegio kad uzpust turba iki 0,7baro. ar mano mintis teisi kazkiek ar i pievas? pirmad pareina "sportinis" downpipe ir issiaiskinsim.
Image
200sx 89 sr20det, T28, LSD, stage II, Big IC, FPR, OZ, kouki tails and apex gen2, soon M3/s14 brakes

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Post by UNeX »

1. Nepades tau ta pertvara. Bent jau ne ant tiek rpm kiek tu ten rasai.
2. Kiek uzsipucia pas tave, kai isjungtas ebc? Gal tau tik atrodo, kad nustatei norima boosto kieki, o istikro controleris nevirsija aktuatoriaus slegio ir del to tu negali normaliai sureguliuot. a) pravaziuok isjunges boost controleri ir paziurek kiek is aktuatoriaus yra slegio. b) boost controleri susireguliuok taip, kad turetum siek tiek daugiau slegio nei is aktuatoriaus ir kai ta zinosi, jei bus noras galesi susimazint iki aktuatoriaus slegio (jeigu ten jis yra butent tiek kiek tu nori slegio ir ne daugiau)
3. Jeigu atjungus wg tau susirenka 1bar prie 3krpm, tai ir su ebc galima davesti labai labai arti to. As nezinau, bet ten speju negalima reguliuot kiekvieno begio atskirai? Jeigu galima, tai ok, jeigu ne, tai kai susireguliuosi arti to, tai kitais begiais turesi overboosto ir panasiai. Priklausomai nuo to, kuriuo begiu reguliuosi. (Zemesniais begiais boostas kyla greiciau ir tiketina overboostas, tad jei sureguliuosi ant ribos ketvirtu, tai antru tikrai overboostins, ir atvirksciai, jei antru susireguliuosi, tai ketvirtas nesielgs taip, kaip visiskai atjungus wg - tikiuos supratai ka norejau pasakyt).

hint: reguliuokis treciu arba dar geriau ketvirtu begiu. Stabiliau ir leciau kyla slegis, todel lengviau stebet pokycius.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
kamikazi
Posts: 99
Joined: 19 Oct 2009, 11:34
Location: Kaunas

Re: Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Post by kamikazi »

1. pas mane dabar t28bb su pertvara, ir stock downpipe.
2. Kaip isjungtas EBC uzpucia 0,74baro, kaip kojele nuimta nuo WG irgi pan apie 0,7baro ties 6200rpm. Kaip nuimta slangele nuo WG 1bara gaunu ties 3000rpm.
3. o dabar isvis, kaip idejau ”sportiny” kolika isvis negaliu praeiti ”Learning mode”, boostas nenusistovi vietoj netgi iki redline. Dar su stock koliku boostas susinormalizuodavo ties 6000rpm, dabar jau nebe, taigi net ismokint jo nebegaliu.
4. pagal begius jo neina sureguliuoti, pries koliko keitima buvau jy ismokines, minimalus boostas kury galejau nustatyt buvo 0,74baro, taigi nustaciau 0,8 baro, ir jy turejau ties 5000 ar 6000rpm, ir jis iki redline buvo idealiai 0,80baro.
Taigi pirma spresiu problema, kodel pucia minimaliai net 0,74baro, nes dabar net ismokint EBC negaliu nes boostas nenusistovi vietoj iki redline! Nu jei tas pats s... bus idejus sport downpipe, tai net nzn kur reiks smegenu ieskot del per didelio stock busto.
Aciu labai uz patarimus ir uznuomone.
200sx 89 sr20det, T28, LSD, stage II, Big IC, FPR, OZ, kouki tails and apex gen2, soon M3/s14 brakes

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Post by ard »

tarpinės nepučia tau?

ta pertvara niekam nereikalinga, ir labai abejoju, kad didesnio diametro dumpas tau taip smarkiai įtakos boostinimą. jis labiau viršutiniuose sūkiuose nedarys "zaglūžkės".

žiūrėkis su aktuatorium, ar tiesiai stovi kojelė, ar nestringa atsidarant. gali pasijungt boostgaugį į aktuatoriaus vakumo liniją ir su paprasta rankine pompa duot slėgio, žiūrėk prie kiek atsidaro.

ir paskutinis durnas klausimas - tu vakumo šlangą aktuatoriui nuo kur pasijungęs?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Post by UNeX »

kamikazi wrote:kaip kojele nuimta nuo WG irgi pan apie 0,7baro ties 6200rpm
:shock: kam tau reik taip daryt ? ka tau tas duoda? vaziuoji visa laika su atidarytu wg. Tavo situacijoje visiskai nematau prasmes tokiam "testui"
kamikazi wrote:tai net nzn kur reiks smegenu ieskot del per didelio stock busto.
kodel tu nusprendei, kad 0,74bar yra per didelis stock boostas? masina modinta? dusle, ismetimo kolikas ir t.t. Tai ir pakilo tau tas boostas, ir cia normaliai yra. Ir apskritai, su kiek tu nori vazinet? Tikiuos tu supranti, kad su ebc nepadarysi mazesnio boosto, nei is aktuatoriaus yra?

Papildant ard: gal ten pas tave pacio ebc vakuumai blogai sujungti..
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

ARIJAS
Posts: 31
Joined: 19 Feb 2008, 08:39

Re: Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Post by ARIJAS »

Pasidaryk boost leak'a, susitvarkyk nesandarumus! sitas kontroleris labai jautrus, atsiradus minimaliam leak'ui jis pradeda issi..sinet nesileidzia apmokomas ir tt.

User avatar
kamikazi
Posts: 99
Joined: 19 Oct 2009, 11:34
Location: Kaunas

Re: Padekit: HKS EVC IV reguliavimas

Post by kamikazi »

Nu tarpines nepucia kolkas. O jei pustu, abejoju ar gauciau 1bara ties 3000rpm, kaip nuimu vakuma nuo WG. Reikes pabandyt, kaip ir sakai pompike su boostgaugiu prapust WG. Vakumus pajunges gerai, kaip ir HKS EVC IV instrukcija rase.
Kazkada pas mane overboostino tai ir pabandziau pravaziuot su nuimta kojele.
Nu tai kad pasmene jokiu modu motorui nepridaryta, tik dabar kolika uzsidejau, bet tox min boostas buvo ir pries tai, vieninteliai modai varikliui yra, sport filtras 3” ismetimas isskyrus downpipe, t28bb, interkooleris ir stock s14a kompas. Ir del to sakai min boostas padidejo iki 0,74baro?
Nu siaip noreciau vazinet iki 1baro, nes kompas daugiau neleis, bet nenoriu atsukt 1baro be dino ir be WB, tai ir laukiu downpipe su dviem skylem liamdai ir WB.
Boost leakus jau 5 kart tikrinau, nu atrodo nera, o neleidzia jis dabar apmokinamas nes boostas nenustoja kilt iki redlino, reiks bandyt ketvirtu begiu jy apmokint, bet bus ta pati problema, kad boostas kyla palaisniui. Siaip pastebejimas, kaip paspaudi dugna nuo 2000rpm ties 3000rpm girdisi snypstimas nuo 0,4bar, toj vietoj kur oro filtras, bet kaip dariau boost leak testa nesandarumu neradau, reikes stebet ant dyno kas ten snypscia, o gal tas garsas tiesiog nuo oro filtro, krc jau bisky uzniso kariaut... ir niekad neturejau turbo kito, ar kaip jis vadinasi, kaip pajaudi kada turbakas jau kraut pradeda ir rovimas atsiranda, pas mane tas rovimas vyksta palaipsniui...
200sx 89 sr20det, T28, LSD, stage II, Big IC, FPR, OZ, kouki tails and apex gen2, soon M3/s14 brakes

Post Reply