Dujos i 200sx

Skirta 200sx, 300zx, 350z, skyline ir kitiems smagiems Nissan modeliams
Razius
Posts: 2
Joined: 10 May 2005, 11:35
Location: Kaunas

Dujos i 200sx

Post by Razius »

Suprantu, kad galiu but islazdavotas visais kantais, nu bet supraskit, kas gi nenoretu turet "super EKO dragster" :wink:
t.y. vaziuot greitai o moket mazai. Kad 200sx vaziuoja greitai nieks neabejoja, nu bet vidutines sanaudos 12l man, eiliniam lietuviui, kiek daugoka, ir apskritai vazinet benzinu eiliniam lietuviui yra brangoka, ypac jei vaziuoji ne maziau 4000km/men.
Todel, nusipirkus bet kokia masina, naturaliai kyla pagunda ja pagaidint istatant i uzpakali klizma, i kuria iputus bezdalu galima vaziuot dvigubai pigiau.
Istatyt tokia klizma i audi ar VW niekam nenaujiena ir veikia ji paprastai labai neblogai. Nu o bet kaip visgi butu su tokiu lektuveliu kaip nissan 200sx?

Taigi gal kas esat vazineje, ar turit kokiu ziniu, kaip teoriskai viskas turetu vykti, apie duju iranga i 200sx arba 240sx?

Busiu dekingas uz bet kokius pamastymus.
P
.S. Jei lazdavosit, tai darykit tai argumentuotai.

User avatar
Groozdas
Posts: 3893
Joined: 07 Jul 2003, 16:39
Location: Vilnius
Contact:

Post by Groozdas »

Yra dar viena iseitis, kaip negadint sx ir vazinet pigiai.
Uz duju montavimo kaina nusipirkt auto kuris mazai ryja, o sx pasilikit savaitgaliams arba sportui.
Jei sportui, tai gali dar ir salona, mage, kondiske ir tt isparduot ;)

andrius
Posts: 402
Joined: 17 Dec 2003, 08:44
Location: Vilnius

Re: Dujos i 200sx

Post by andrius »

nu jo, as ir audi turiu. 80. 2l DOHC, dujos. sudas, nes labai sunku jas ant audiniu ipurskimo normaliai sureguliuot, ne is vieno esu girdejes kad su audi ipurskimu+dujos reikalai ne kokie. taip kad i audi dujos irgi nelabai. pritariu Groozdui, pirk koki kasdienini masineka, kad dujos normaliai eitu idet, o 200pasilik savaitgaliui. manau pigiau ir geriau iseis

User avatar
shemis
Posts: 242
Joined: 19 Mar 2005, 18:54
Location: vilnius, Naujoji Vilnia

Post by shemis »

as pirkau 200sx su dujom. dabar duju balionuj neliko vietos bagazinej. tai galiu parduot, jei nori. vekia normaliai tiek su ipurskimu, tiek ir su turbina. o del audiniu- meluojat zmones!!! kaip jums ne geda?!!? reikia ne kaimishkiam vaziuot duju statyt, o i sertifikuota duju servisa! ir viskas bus ok. i mano 200 deta lietuvoj priesh 1.5 metu BRC. draugai, pazystami su dujoom vazineja ir neturi bedu, tik kad po metu ar dveju prasideda pirmos problemos. as vanduo kaupiasi balione, ar diafragmas keis reikia, filtrai elektromagnetai... byra variklis galu gale. ten kazkas (girdejau pasakojo) jog ""200sx duju but negali, nes stovi turbina ir ,pastacius dujas, neveiks turbo, mashina netrauks, ir karoce.... brangu bus pastatyt, turbina reik nuiminet....."""" manishkiam nissane viskas veike. tik kad kad duju padavimo slegis yra mazesnis negu benzino padavimo slegis ir tiesiog nuo 5500 apsuku kai dar tuscias balionas dingsta trauka, kol nesumazinsi apsuku. vot. taigi turiu dujas, bet nevazineju- shudas.
Best music, best security system, best drive :)

User avatar
Fiend
Posts: 1670
Joined: 28 Mar 2004, 16:03
Location: Vilnius

Post by Fiend »

prisidesiu prie Groo
jei tau reikia daug maltis po miesta tai sx mazam biudzetui netinka ir nepatogu (sildyt, ausint varikli..)
yra gi visokiu triperiu mazai valganciu...
O laisvalaiki isedes i sx pajusi tikra malonuma :wink:
omg!
200sx 92' Stage [6] Drift Tool

User avatar
Airbog
Posts: 1779
Joined: 10 Feb 2005, 21:05
Location: Vilnius

Post by Airbog »

Fiend wrote:prisidesiu prie Groo
jei tau reikia daug maltis po miesta tai sx mazam biudzetui netinka ir nepatogu (sildyt, ausint varikli..)
yra gi visokiu triperiu mazai valganciu...
O laisvalaiki isedes i sx pajusi tikra malonuma :wink:
Matyt ir ash prisidesiu prie shios pozicijos.
Kasdien vazineti su SX nepatogu - shildymas, aushinimas (ypac, jei rupiniesi tikrai kartais per daug). Bet pramogai, laisvalaikiui ir pan. - tikrai FUN.
Del kuro asmenishkai atmetu - kasdien vazineju su 2.8 ltr. V6 varikliu. Toks variklis yra labiau tinkantis tingesniam (bet nereishkia, kad letesniam) vaziavimui.
Jei rupi sanaudos - nusiperki koki taupu auto ir maliesi. O emocijoms ishgauti - paemi SX'a.

Razius
Posts: 2
Joined: 10 May 2005, 11:35
Location: Kaunas

Post by Razius »

Aciu uz atsakymus

kas liecia sildyma ir ausinima variklio tai cia man nedidele beda, nes didziaja dali kilometru prisuku vazinedamas uzmiesciais. Net kelias i darba - autostrada.

Dabar vazineju MB190 2.0 dujos. Kai nusipirkau buvau gerokai nusigandes nes netgi keliose firmose (viena is ju gan zinoma) man aiskino, kad cia sudas gausis su dujom, tipo K-jet ipurskimas ant duju niekaip nedirbs, o jei ir dirbs tai labai chujovai, kol galu gale neradau skelbimo laikrasty (dedam dujas i mersus), nuvaziavau i tokia firmele Silainiuose ir dabar jau 35000 su ta iranga isukau ir jokiu problemu.

200sx visada norejau turet, tik tada kai pirkau savo mersa ant nissano pinigu pritruko, dabar ir pinigu atsirado ir, kaip matau, nissanai atpigo.
Juolab, kad kai kalbu su nissanu pardavejais ir su duju montuotojais - kiek zmoniu tiek nuomoniu, kuo gilyn i miska tuo daugiau medziu. O patirtis su praeityje turetom masinom leidzia manyti, kad reikia isgirsti kuo daugiau patarimu, kad issirinktum ta lemiama, priimtum sprendima ir pirmyn i kelia...

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Post by Minde_Kei »

truputi paaiskinsiu situacija:

ankschiau dar galvojau kad imanoma lietuvoj pasidaryt turbo+duja, bet buvo kliutis kintamas oktaninis duju skaichius lietuvoje. kas kuro sureguliavima padaro neimanoma, t.y. pusti nesigautu ;)

pries kelias dienas varchiau mazeikiu naftos, automobiliniu duju kokybes testo rezultatus, ~menesio senumo duomenys, pagal LR standartus reikia kad butu oktaninis skaichius ~92... O mazeikiu nafta daro apie 93,5! T.y. atsiverti corkio belo knygute, ir pasiziuri kad pusti 1bar, koks turi buti suspaudimo laipsnis... manes tai netenkintu :(
..

User avatar
shemis
Posts: 242
Joined: 19 Mar 2005, 18:54
Location: vilnius, Naujoji Vilnia

Post by shemis »

voobscem- cia zmogaus reikalas. siaip labai labai uzsinorejau s13- priesh naujaka pradejau ieshkot, tai tik vasari radau tinkamiausia varianta. pirkau, nes norejau. vat duju 'nenoriu, ir vsio'. cia zmogaus reikalas. as siaip irgi noreciau antra mashina, bet su triperiu nenoriu vazinet- visa gyvenima su triperiais pravazinejau, o panasesniai i normalia, negaliu sau leist tiek finansu. beto dabar reikia stabdzius pilnai tvarkyt... vat triperiuka galeciau ir nupirkt uz ju kaina
Best music, best security system, best drive :)

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Post by Sheikhas »

Oo kodel nieks turbo taimeriu neisideda? Atkristu turbo ausinimo problema...
Gal padarom koki grupini :lol:
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
meemyself
Posts: 711
Joined: 06 Apr 2005, 22:52
Location: Vilnius

Post by meemyself »

taimeriukas neblogai 8)
tik va jai mieste daug vazineji. o kai ateina lietuviska ziema ir buna -12C, kaip tada su palikimu ant rankinio? aisku, sutaupai laiko, nes gali neausint variklio ir nubegt, kur reikia, bat kai grizti ir randi prisalusius stabdzius :?

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Post by ebola »

apie ausinima. Vazinejau su turbo gelda nuo 2000 iki 2003. Ne sykio neausinau ilgiau nei puse minutes. Turba gyva, viskas tvarkoj.Kur problema? :shock:
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Post by ebola »

Del duju - problema yra NE kure, o sistemoje! Maisytuvine sistema tinka TIK "draw thru" tipo turbai, nes jeigu ja pastatysi tarp turbo ir koliko, tai misinys grybaus del slegio - reduktorius nesupranta slegio(!), jis tam nepritaikytas, o jeigu pastatysi pries turba - bus pilnas cooleris ir slangos duju ir...booom bus labai skaudus. :cry:
Na, tipo sako kad LPG sekventas jau su turba gyvena normaliai. Bet as asmeniskai tuo netikiu...
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Post by Minde_Kei »

ebola wrote:Del duju - problema yra NE kure, o sistemoje! Maisytuvine sistema tinka TIK "draw thru" tipo turbai, nes jeigu ja pastatysi tarp turbo ir koliko, tai misinys grybaus del slegio - reduktorius nesupranta slegio(!), jis tam nepritaikytas, o jeigu pastatysi pries turba - bus pilnas cooleris ir slangos duju ir...booom bus labai skaudus. :cry:
Na, tipo sako kad LPG sekventas jau su turba gyvena normaliai. Bet as asmeniskai tuo netikiu...
turi firmos turbiniu reduktoriu, ale vistiek gryba pjauna...
..

User avatar
shemis
Posts: 242
Joined: 19 Mar 2005, 18:54
Location: vilnius, Naujoji Vilnia

Post by shemis »

kas netiki? susitinkam, as baliona duju pajungsiu ir pravaziuosit!! oj, preveshiu.
Best music, best security system, best drive :)

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Post by Minde_Kei »

shemis wrote:kas netiki? susitinkam, as baliona duju pajungsiu ir pravaziuosit!! oj, preveshiu.
koks slegis?
..

User avatar
shemis
Posts: 242
Joined: 19 Mar 2005, 18:54
Location: vilnius, Naujoji Vilnia

Post by shemis »

turbinos slegis vaziuojant dujomis? savo variklio man gaila. bet siaip pucia maziau.
Best music, best security system, best drive :)

fivefivefive
Posts: 622
Joined: 17 Apr 2004, 16:16
Location: Klaipėda

Post by fivefivefive »

shemis wrote:as pirkau 200sx su dujom. dabar duju balionuj neliko vietos bagazinej. tai galiu parduot, jei nori. vekia normaliai tiek su ipurskimu, tiek ir su turbina. o del audiniu- meluojat zmones!!! kaip jums ne geda?!!? reikia ne kaimishkiam vaziuot duju statyt, o i sertifikuota duju servisa! ir viskas bus ok. i mano 200 deta lietuvoj priesh 1.5 metu BRC. draugai, pazystami su dujoom vazineja ir neturi bedu, tik kad po metu ar dveju prasideda pirmos problemos. as vanduo kaupiasi balione, ar diafragmas keis reikia, filtrai elektromagnetai... byra variklis galu gale. ten kazkas (girdejau pasakojo) jog ""200sx duju but negali, nes stovi turbina ir ,pastacius dujas, neveiks turbo, mashina netrauks, ir karoce.... brangu bus pastatyt, turbina reik nuiminet....."""" manishkiam nissane viskas veike. tik kad kad duju padavimo slegis yra mazesnis negu benzino padavimo slegis ir tiesiog nuo 5500 apsuku kai dar tuscias balionas dingsta trauka, kol nesumazinsi apsuku. vot. taigi turiu dujas, bet nevazineju- shudas.
plius dar temperaturos skiriasi degimo

User avatar
augiss
Posts: 11
Joined: 01 Mar 2005, 00:23
Contact:

Post by augiss »

dabar paaiskinkit kaip turbos slegis gali buti mazesnis vaziuojant dujomis?
ir kas del tiesioginio duju ipurskimo? kur 3k lt. kainuoja? as galvoju kad problemu neturetu buti

User avatar
Košakas
Posts: 135
Joined: 18 Jan 2005, 21:41

Post by Košakas »

augiss wrote:dabar paaiskinkit kaip turbos slegis gali buti mazesnis vaziuojant dujomis?
ir kas del tiesioginio duju ipurskimo? kur 3k lt. kainuoja? as galvoju kad problemu neturetu buti
Gal sudegusių dujų mišinys koks nors retesnis ir lieviau suka sparnuote? :)

User avatar
augiss
Posts: 11
Joined: 01 Mar 2005, 00:23
Contact:

Post by augiss »

nesamone koks retesnis? kaip jis gali leviau sukt?
man atrodo sapaliojat tr...

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Post by ebola »

skiriasi duju ir benzo misiniu degimo greitis ir temperatura. Todel skiriasi ir ismetimo duju kiekis. Todel skiriasi(bent jau turetu) ir spoolas ir slegis.
Jeigu noretumei sulyginti sitas charakteristikas, reiketu optimizuoti dujoms degima(statyti blokeli) ir atstyguoti misini. Tam reikia geros diagnostines aparaturos,trupucio litu, poros vingiu po plaukais ir daug laiko.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

User avatar
augiss
Posts: 11
Joined: 01 Mar 2005, 00:23
Contact:

Post by augiss »

ebola wrote:skiriasi duju ir benzo misiniu degimo greitis ir temperatura. Todel skiriasi ir ismetimo duju kiekis. Todel skiriasi(bent jau turetu) ir spoolas ir slegis.
Jeigu noretumei sulyginti sitas charakteristikas, reiketu optimizuoti dujoms degima(statyti blokeli) ir atstyguoti misini. Tam reikia geros diagnostines aparaturos,trupucio litu, poros vingiu po plaukais ir daug laiko.
na tep dujos sudega greiciau reiketu kiek pavelint degima temperatura ir turetu but didesne na o slegio skirtumo turetum nepajaust o jei per mazai tai pareguliuok :D neesu duju salininkas bet vaziavimo kaina skirias gan neblogai ~ 18Lt/100km
tai i savo kibiriuka ir kisiu dujas aisq direct injection ~2.6k luksio gatvei galima ir BRC uz 3,1k na juos skirsis tik purkstukai ir reduktorius pirmu italiski kitu japoniski

User avatar
augiss
Posts: 11
Joined: 01 Mar 2005, 00:23
Contact:

Post by augiss »

na o kodel direct injection tai kad pasiduoda kaip ir benzas o ne
maisytuvai ant oro padavimo nes kai jos pasaudo buna liudnokas
vaizdas na tiesa turiu dar huidaju http://www.cardomain.com/memberpage/542953 tai ten nieks nesilanksto ir neislaksto na bet su nissanu bijociau bijociau paprastas det

fivefivefive
Posts: 622
Joined: 17 Apr 2004, 16:16
Location: Klaipėda

Post by fivefivefive »

augiss wrote:na o kodel direct injection tai kad pasiduoda kaip ir benzas o ne
maisytuvai ant oro padavimo nes kai jos pasaudo buna liudnokas
vaizdas na tiesa turiu dar huidaju http://www.cardomain.com/memberpage/542953 tai ten nieks nesilanksto ir neislaksto na bet su nissanu bijociau bijociau paprastas det
paprasta galima deti i ziguli :)

Post Reply