Dujos i 200sx
-
- Posts: 216
- Joined: 06 Dec 2011, 22:24
- Location: Kaunas
Re: Dujos i 200sx
Sveiki,
Aptikau labai sena tema ir visai idomu pasidare, tai kaip siais laikais su tom dujom, visgi jos jau nebeslangines? Ar kas deda i sx'us? Pliusai minusai?
Aptikau labai sena tema ir visai idomu pasidare, tai kaip siais laikais su tom dujom, visgi jos jau nebeslangines? Ar kas deda i sx'us? Pliusai minusai?
Re: Dujos i 200sx
Pliusai ir minusai kaip ir visoms masinoms su dujomis. Seip kaip vienas gerbiamas pilietis sako : DUJOS TURI BUT NAMIE.
O cia tik tavo reikalas, ir manau tokiu dalyku tikrai nereik klaust. Visi zino kad duju degimo temperatura didele ir kad jos yra sausas kuras, jokio tepimo. Nu vienu zodziu....
O cia tik tavo reikalas, ir manau tokiu dalyku tikrai nereik klaust. Visi zino kad duju degimo temperatura didele ir kad jos yra sausas kuras, jokio tepimo. Nu vienu zodziu....
S13 SR20DET breaked
S13 SR20DET breaked
BMW e46 328t drift project, ready to drift
BMW e39 525d daily drive
NO KIA, NO LPG, NO FWD
S13 SR20DET breaked
BMW e46 328t drift project, ready to drift
BMW e39 525d daily drive
NO KIA, NO LPG, NO FWD
-
- Posts: 216
- Joined: 06 Dec 2011, 22:24
- Location: Kaunas
Re: Dujos i 200sx
Esu mates duju sistemu su papildomais tepimo bakeliais - "laselinem". Tai kaip suprantu siais laikais jau su tepimo problema isspresta?
Re: Dujos i 200sx
Nebent yra noras įrangą 5 metų senumo dėt, tai tada jo, gal ten bus problemų. Bes su šiuolaikinėm, tai tikrai nereikia lygint. Viskas ten gerai, realiai tas pats kas benzinas, tik važiuoji pigiau ir užpūst gali daugiau. Nebent ŠIAIP dujos nepatinka, tai čia vėlgi kiti niuansaiCiapasss wrote:Pliusai ir minusai kaip ir visoms masinoms su dujomis. Seip kaip vienas gerbiamas pilietis sako : DUJOS TURI BUT NAMIE.
O cia tik tavo reikalas, ir manau tokiu dalyku tikrai nereik klaust. Visi zino kad duju degimo temperatura didele ir kad jos yra sausas kuras, jokio tepimo. Nu vienu zodziu....
1990 Mitsubishi Galant GTi
-
- Posts: 216
- Joined: 06 Dec 2011, 22:24
- Location: Kaunas
Re: Dujos i 200sx
kaip suprasti su dujom gali daugiau uzpusti?
Siaip turejau dujine masina, tiek, kad be turbos ji buvo. Naujas dujas buvau susidejas, jokiu bedu nebuvo. Vaziavo tai pat kaip benzinu, nors man tik taip atrodo, skirtumo nejutau.
Aisku ziurint su sx, jau turbavykas, imant sr'a vistiek noretusi bent 300ag tureti po kapotu . Tad idomu man kaip cia su tom dujom. Berots dirfter.lt kazkada buvo nuoroda pasidaline, kad cia is kaimyniniu saliu, buvo drift car'a su dujom pasidare. Logiskai mastant ant ju labai daug sutaupai, nereik jokiu siurbliu detis ir panasei.
Davai pasidalinkit kas ka zinot, idomu man cia!
O kaip tik ir radau: http://www.youtube.com/watch?v=eX3glHaTr2s berots sitas ciuvas.
Siaip turejau dujine masina, tiek, kad be turbos ji buvo. Naujas dujas buvau susidejas, jokiu bedu nebuvo. Vaziavo tai pat kaip benzinu, nors man tik taip atrodo, skirtumo nejutau.
Aisku ziurint su sx, jau turbavykas, imant sr'a vistiek noretusi bent 300ag tureti po kapotu . Tad idomu man kaip cia su tom dujom. Berots dirfter.lt kazkada buvo nuoroda pasidaline, kad cia is kaimyniniu saliu, buvo drift car'a su dujom pasidare. Logiskai mastant ant ju labai daug sutaupai, nereik jokiu siurbliu detis ir panasei.
Davai pasidalinkit kas ka zinot, idomu man cia!
O kaip tik ir radau: http://www.youtube.com/watch?v=eX3glHaTr2s berots sitas ciuvas.
Re: Dujos i 200sx
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: Dujos i 200sx
Cia kam taikei? Nes tas ciuvas tai prikele sena tema, tai kaip ir naudojosi Search'u
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Dujos i 200sx
Oktaninis skaičius didesnis, tai kaip kuras jos yra atsparesnės detonacijai. Siurblių tai nereikia, bet užtat purkštukų su reduktoriumi reikia, labai priklauso į kur montuosi. Tai čia kaip ir nematau problemos, gi pasiskaičiuoji daugmaž kokios sistemos reikia. Gal ne ant kiek detalių. bet kiek ant kuro taupaiTadziuss14 wrote:kaip suprasti su dujom gali daugiau uzpusti?
Siaip turejau dujine masina, tiek, kad be turbos ji buvo. Naujas dujas buvau susidejas, jokiu bedu nebuvo. Vaziavo tai pat kaip benzinu, nors man tik taip atrodo, skirtumo nejutau.
Aisku ziurint su sx, jau turbavykas, imant sr'a vistiek noretusi bent 300ag tureti po kapotu . Tad idomu man kaip cia su tom dujom. Berots dirfter.lt kazkada buvo nuoroda pasidaline, kad cia is kaimyniniu saliu, buvo drift car'a su dujom pasidare. Logiskai mastant ant ju labai daug sutaupai, nereik jokiu siurbliu detis ir panasei.
Davai pasidalinkit kas ka zinot, idomu man cia!
O kaip tik ir radau: http://www.youtube.com/watch?v=eX3glHaTr2s berots sitas ciuvas.
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Dujos i 200sx
Tai jei naudojosi - tada reikia ismokti naudotis. ne esme.xargentum wrote:Cia kam taikei? Nes tas ciuvas tai prikele sena tema, tai kaip ir naudojosi Search'u
Pirmoko lygio klausymai, o tema jau kalbeta. no offence.
Tikriausiai ne mane viena biesina kai kazkas praso paaiskinti kas yra 2x2 ir kaip tai valgoma.
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
-
- Posts: 216
- Joined: 06 Dec 2011, 22:24
- Location: Kaunas
Re: Dujos i 200sx
Na po kol kas dar i nieka neplanuoju, bet tiesiok gime mintis, o jeigu? I kokia masina planuociau detis? tai mastyciau tada i nissan 200sx s14. O jame noreciau tureti apie 300-350ag. Daugiau maziau naudociau kasdiena, bet noreciau ir i kacerga apsilankyti .
Gerai, suprantu reikia normaliu purskalu, reduktoriaus ir t.t. Tarkim kas vyksta jei nori pasikelti kw? Ka reikia mapinti dujini kompa(ar tai imanoma) ar jau pagrindini(nistune deti ir t.t.)? Kokios problemos atsiranda su galios kelimu? Ar kaip tik paprasciau viskas?
Ir isviso buvo kazkas isideja i nissana? ar cia mazdaug masinos gaidinimas gaunasi?
to protoNOS: mane domina ne golfas, o nissanas, ir 0.5 bar neketinu pusti. Tad sita tema kaip tik man . Radau tokia kuri man tiko. O kas buvo pries 3-4 metus jau nemazai visko pasikeite.
Gerai, suprantu reikia normaliu purskalu, reduktoriaus ir t.t. Tarkim kas vyksta jei nori pasikelti kw? Ka reikia mapinti dujini kompa(ar tai imanoma) ar jau pagrindini(nistune deti ir t.t.)? Kokios problemos atsiranda su galios kelimu? Ar kaip tik paprasciau viskas?
Ir isviso buvo kazkas isideja i nissana? ar cia mazdaug masinos gaidinimas gaunasi?
to protoNOS: mane domina ne golfas, o nissanas, ir 0.5 bar neketinu pusti. Tad sita tema kaip tik man . Radau tokia kuri man tiko. O kas buvo pries 3-4 metus jau nemazai visko pasikeite.
Re: Dujos i 200sx
Mapini duju kompa, taip tai padaryti gali ir pats, reikia tik laida tureti. Pasijungus widebanda prie duju kompo tai isvis fainai, datalogini viska, ir misini reguliuot dar lengviauTadziuss14 wrote: Gerai, suprantu reikia normaliu purskalu, reduktoriaus ir t.t. Tarkim kas vyksta jei nori pasikelti kw? Ka reikia mapinti dujini kompa(ar tai imanoma) ar jau pagrindini(nistune deti ir t.t.)? Kokios problemos atsiranda su galios kelimu? Ar kaip tik paprasciau viskas?
Ir isviso buvo kazkas isideja i nissana? ar cia mazdaug masinos gaidinimas gaunasi?
Esme gal tau ties tiek ag jau reiktu deti kokius 8 purkstukus, nes nu 4 purkstukai (nei hannos, nei valtekai ar tai brc) tau tiek neisves normaliai. Buna reduktoriu kurie veza 300ag, tai del ju nera bedu, pagrinde yra limitas - purkstukai.
Last edited by xargentum on 19 Feb 2014, 01:17, edited 1 time in total.
Nissan 200sx rpS13 '94
-
- Posts: 216
- Joined: 06 Dec 2011, 22:24
- Location: Kaunas
Re: Dujos i 200sx
O galima deti ne viena reduktoriu o du?
Ir tarkim kaip vyksta visi dalykai su slegio kelimo? cia logiskai mastant jau kompo ecu masto? Tarkim keliam iki 1.2bar, jau 1 bar ir buna fuel cut'as chipo kiek su visais kalbejau sake geriau nedeti.
Tai realiai privalumai del duju tokie:
Nereik nistuno ir daug pinigu moketi uz mapinima
Paprasciau mapininasi???
Nereik kuro siurbliu
Nereik benzo purskalu
Pigiau vazineti, tarkim ekologija
Uzpusti galima daugiau.
O minusai?
Tepimo klausimas kaip ir isprestas. Laseline pasistatyti jeigu reikia.
Amm purkstuku daugiau reikia, bet tie dujinei lyg nera brangus.
Po kol kas mano akimis daugiau pliusu negu minusu? why not?
Ir tarkim kaip vyksta visi dalykai su slegio kelimo? cia logiskai mastant jau kompo ecu masto? Tarkim keliam iki 1.2bar, jau 1 bar ir buna fuel cut'as chipo kiek su visais kalbejau sake geriau nedeti.
Tai realiai privalumai del duju tokie:
Nereik nistuno ir daug pinigu moketi uz mapinima
Paprasciau mapininasi???
Nereik kuro siurbliu
Nereik benzo purskalu
Pigiau vazineti, tarkim ekologija
Uzpusti galima daugiau.
O minusai?
Tepimo klausimas kaip ir isprestas. Laseline pasistatyti jeigu reikia.
Amm purkstuku daugiau reikia, bet tie dujinei lyg nera brangus.
Po kol kas mano akimis daugiau pliusu negu minusu? why not?
Re: Dujos i 200sx
Taip dabar, masinoj turi but ir siurblys, ir purkstukai, nes duju purkstukai ima ipurskimo laikus nuo benzo pukrstuku ir juos bando "atkartot". Fuel cut'as visviena bus ir ant duju ir ant benzo. Paprasciau mapinasi tai tik del to kad ten maziau ka mapint reikia, nu aisku, su kompensacijom dar ten slegiu, temperaturu reikia kartais pazaisti..Tadziuss14 wrote:O galima deti ne viena reduktoriu o du?
Ir tarkim kaip vyksta visi dalykai su slegio kelimo? cia logiskai mastant jau kompo ecu masto? Tarkim keliam iki 1.2bar, jau 1 bar ir buna fuel cut'as chipo kiek su visais kalbejau sake geriau nedeti.
Tai realiai privalumai del duju tokie:
Nereik nistuno ir daug pinigu moketi uz mapinima
Paprasciau mapininasi???
Nereik kuro siurbliu
Nereik benzo purskalu
Pigiau vazineti, tarkim ekologija
Uzpusti galima daugiau.
O minusai?
Tepimo klausimas kaip ir isprestas. Laseline pasistatyti jeigu reikia.
Amm purkstuku daugiau reikia, bet tie dujinei lyg nera brangus.
Po kol kas mano akimis daugiau pliusu negu minusu? why not?
Su dujom visviena masina jauciasi bukesne, tai yra: staigiai numynus gaza, jauciamas sioks toks pravalas (bet cia galbut ir nuo paciu purkstuku priklauso, nors esu susidures su Valtek 34, kurie skaitosi greiti, bet tas reikalas buvo toks..)...bet siaip po miesta maltis ar siaip pamynt uzmiesti bedu nera.
Why not? Nes nu tipo dujos tik virtuvej
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Dujos i 200sx
Ten su dujom gal interfeisas pats mapinimo kiek paprastesnis, bet sumapint tai vistiek reikia Ir bent senesni kompai nemoka degimo koreguot, nera tokių lentelių. Nežinau, kaip dabartiniai, ar ten jau jungiasi pravodkė prie degimo, kad eitų korekcijas daryti, ar yra lentelės bent. Reduktorių gali dėt kiek nori, purkštukų irgi. Kas dėl to vėlavimo, tai matyt pats mapas blogai sumestas, nes pvz tas autocalibration tai grybų grybas.
P.s. Dujų kompas tai nėra stand'alone kompas, piggyback'as ir tiek. Tai benzo kompas irgi turi funkcionuoti daugiau, mažiau.
P.s. Dujų kompas tai nėra stand'alone kompas, piggyback'as ir tiek. Tai benzo kompas irgi turi funkcionuoti daugiau, mažiau.
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Dujos i 200sx
Prie degimo ir dabar nelenda duju kompai, nes tiesiog to nereikia paprastiem dujininkamFever wrote:Ir bent senesni kompai nemoka degimo koreguot, nera tokių lentelių. Nežinau, kaip dabartiniai, ar ten jau jungiasi pravodkė prie degimo, kad eitų korekcijas daryti, ar yra lentelės bent.Kas dėl to vėlavimo, tai matyt pats mapas blogai sumestas, nes pvz tas autocalibration tai grybų grybas.
O apie autocalibration tai net nesneku, ten basic taskus sumeta, pagal kuriuos isvis masina normaliai nevaziuoja
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Dujos i 200sx
Dujos yra gerai. BET penktos kartos (t.y. slapiu) sistemu niekas Lietuvoj nededa kiek zinau (nors berods yra keletas iskrypeliu, kurie patys susidejo). Daugiau maziau standartiniam motorui ketvirtos kartos irgi realiai yra ok. Bet kai prasideda didesnes turbos ima nepakakt nasumo ir, kas dar svarbiau, sistemos dinamikos...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
-
- Posts: 216
- Joined: 06 Dec 2011, 22:24
- Location: Kaunas
Re: Dujos i 200sx
O gal is kaimyniniu saliu montuoja penktos kartos dujas? ir isviso kokia orentacine kaina tokios sistemos gali buti?
Re: Dujos i 200sx
Iš olandijos būna atvažiuoja automobiliai su 5 kartos dujų įranga, bet ją montuoja gamykliškai. Bet deja pas mus Lietuvoje su jomis problemų yra, nelaiko siurblys esantis bake. Matyt pas mus esamos dujos skiriasi nuo esančių olandijojTadziuss14 wrote:O gal is kaimyniniu saliu montuoja penktos kartos dujas? ir isviso kokia orentacine kaina tokios sistemos gali buti?
P.s. Jei gerai pamenu, tai Mažeikiuose buvo žmonių, kurie užsiimdavo šių sistemų remontu
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Dujos i 200sx
http://www.liquidsi.com/index.php/page-distributor va yra viena imone ir cia, tik itariu kaina nedziuginsTadziuss14 wrote:O gal is kaimyniniu saliu montuoja penktos kartos dujas? ir isviso kokia orentacine kaina tokios sistemos gali buti?
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar