Dujos i 200sx

Skirta 200sx, 300zx, 350z, skyline ir kitiems smagiems Nissan modeliams
User avatar
shemis
Posts: 242
Joined: 19 Mar 2005, 18:54
Location: vilnius, Naujoji Vilnia

Post by shemis »

jo, o nissana parduot dalim :)
Best music, best security system, best drive :)

Tadziuss14
Posts: 216
Joined: 06 Dec 2011, 22:24
Location: Kaunas

Re: Dujos i 200sx

Post by Tadziuss14 »

Sveiki,

Aptikau labai sena tema ir visai idomu pasidare, tai kaip siais laikais su tom dujom, visgi jos jau nebeslangines? Ar kas deda i sx'us? Pliusai minusai?

User avatar
Ciapasss
Posts: 342
Joined: 18 Oct 2009, 07:51
Location: Vilnius
Contact:

Re: Dujos i 200sx

Post by Ciapasss »

Pliusai ir minusai kaip ir visoms masinoms su dujomis. Seip kaip vienas gerbiamas pilietis sako : DUJOS TURI BUT NAMIE. :)
O cia tik tavo reikalas, ir manau tokiu dalyku tikrai nereik klaust. Visi zino kad duju degimo temperatura didele ir kad jos yra sausas kuras, jokio tepimo. Nu vienu zodziu....
S13 SR20DET breaked
S13 SR20DET breaked
BMW e46 328t drift project, ready to drift
BMW e39 525d daily drive
NO KIA, NO LPG, NO FWD

Tadziuss14
Posts: 216
Joined: 06 Dec 2011, 22:24
Location: Kaunas

Re: Dujos i 200sx

Post by Tadziuss14 »

Esu mates duju sistemu su papildomais tepimo bakeliais - "laselinem". Tai kaip suprantu siais laikais jau su tepimo problema isspresta?

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: Dujos i 200sx

Post by Fever »

Ciapasss wrote:Pliusai ir minusai kaip ir visoms masinoms su dujomis. Seip kaip vienas gerbiamas pilietis sako : DUJOS TURI BUT NAMIE. :)
O cia tik tavo reikalas, ir manau tokiu dalyku tikrai nereik klaust. Visi zino kad duju degimo temperatura didele ir kad jos yra sausas kuras, jokio tepimo. Nu vienu zodziu....
Nebent yra noras įrangą 5 metų senumo dėt, tai tada jo, gal ten bus problemų. Bes su šiuolaikinėm, tai tikrai nereikia lygint. Viskas ten gerai, realiai tas pats kas benzinas, tik važiuoji pigiau ir užpūst gali daugiau. :) Nebent ŠIAIP dujos nepatinka, tai čia vėlgi kiti niuansai :mrgreen:
1990 Mitsubishi Galant GTi

Tadziuss14
Posts: 216
Joined: 06 Dec 2011, 22:24
Location: Kaunas

Re: Dujos i 200sx

Post by Tadziuss14 »

kaip suprasti su dujom gali daugiau uzpusti? :roll:
Siaip turejau dujine masina, tiek, kad be turbos ji buvo. Naujas dujas buvau susidejas, jokiu bedu nebuvo. Vaziavo tai pat kaip benzinu, nors man tik taip atrodo, skirtumo nejutau.
Aisku ziurint su sx, jau turbavykas, imant sr'a vistiek noretusi bent 300ag tureti po kapotu :). Tad idomu man kaip cia su tom dujom. Berots dirfter.lt kazkada buvo nuoroda pasidaline, kad cia is kaimyniniu saliu, buvo drift car'a su dujom pasidare. Logiskai mastant ant ju labai daug sutaupai, nereik jokiu siurbliu detis ir panasei.
Davai pasidalinkit kas ka zinot, idomu man cia! :twisted:
O kaip tik ir radau: http://www.youtube.com/watch?v=eX3glHaTr2s berots sitas ciuvas.

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: Dujos i 200sx

Post by protoNOS »

Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Dujos i 200sx

Post by xargentum »

Cia kam taikei? Nes tas ciuvas tai prikele sena tema, tai kaip ir naudojosi Search'u
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: Dujos i 200sx

Post by Fever »

Tadziuss14 wrote:kaip suprasti su dujom gali daugiau uzpusti? :roll:
Siaip turejau dujine masina, tiek, kad be turbos ji buvo. Naujas dujas buvau susidejas, jokiu bedu nebuvo. Vaziavo tai pat kaip benzinu, nors man tik taip atrodo, skirtumo nejutau.
Aisku ziurint su sx, jau turbavykas, imant sr'a vistiek noretusi bent 300ag tureti po kapotu :). Tad idomu man kaip cia su tom dujom. Berots dirfter.lt kazkada buvo nuoroda pasidaline, kad cia is kaimyniniu saliu, buvo drift car'a su dujom pasidare. Logiskai mastant ant ju labai daug sutaupai, nereik jokiu siurbliu detis ir panasei.
Davai pasidalinkit kas ka zinot, idomu man cia! :twisted:
O kaip tik ir radau: http://www.youtube.com/watch?v=eX3glHaTr2s berots sitas ciuvas.
Oktaninis skaičius didesnis, tai kaip kuras jos yra atsparesnės detonacijai. Siurblių tai nereikia, bet užtat purkštukų su reduktoriumi reikia, labai priklauso į kur montuosi. Tai čia kaip ir nematau problemos, gi pasiskaičiuoji daugmaž kokios sistemos reikia. Gal ne ant kiek detalių. bet kiek ant kuro taupai :)
1990 Mitsubishi Galant GTi

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: Dujos i 200sx

Post by protoNOS »

xargentum wrote:
Cia kam taikei? Nes tas ciuvas tai prikele sena tema, tai kaip ir naudojosi Search'u
Tai jei naudojosi - tada reikia ismokti naudotis. ne esme.
Pirmoko lygio klausymai, o tema jau kalbeta. no offence.
Tikriausiai ne mane viena biesina kai kazkas praso paaiskinti kas yra 2x2 ir kaip tai valgoma.
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

Tadziuss14
Posts: 216
Joined: 06 Dec 2011, 22:24
Location: Kaunas

Re: Dujos i 200sx

Post by Tadziuss14 »

Na po kol kas dar i nieka neplanuoju, bet tiesiok gime mintis, o jeigu? :?: I kokia masina planuociau detis? tai mastyciau tada i nissan 200sx s14. O jame noreciau tureti apie 300-350ag. Daugiau maziau naudociau kasdiena, bet noreciau ir i kacerga apsilankyti :) .
Gerai, suprantu reikia normaliu purskalu, reduktoriaus ir t.t. Tarkim kas vyksta jei nori pasikelti kw? Ka reikia mapinti dujini kompa(ar tai imanoma) ar jau pagrindini(nistune deti ir t.t.)? Kokios problemos atsiranda su galios kelimu? Ar kaip tik paprasciau viskas?
Ir isviso buvo kazkas isideja i nissana? ar cia mazdaug masinos gaidinimas gaunasi?

to protoNOS: mane domina ne golfas, o nissanas, ir 0.5 bar neketinu pusti. Tad sita tema kaip tik man :). Radau tokia kuri man tiko. O kas buvo pries 3-4 metus jau nemazai visko pasikeite.

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Dujos i 200sx

Post by xargentum »

Tadziuss14 wrote: Gerai, suprantu reikia normaliu purskalu, reduktoriaus ir t.t. Tarkim kas vyksta jei nori pasikelti kw? Ka reikia mapinti dujini kompa(ar tai imanoma) ar jau pagrindini(nistune deti ir t.t.)? Kokios problemos atsiranda su galios kelimu? Ar kaip tik paprasciau viskas?
Ir isviso buvo kazkas isideja i nissana? ar cia mazdaug masinos gaidinimas gaunasi?
Mapini duju kompa, taip tai padaryti gali ir pats, reikia tik laida tureti. Pasijungus widebanda prie duju kompo tai isvis fainai, datalogini viska, ir misini reguliuot dar lengviau :)

Esme gal tau ties tiek ag jau reiktu deti kokius 8 purkstukus, nes nu 4 purkstukai (nei hannos, nei valtekai ar tai brc) tau tiek neisves normaliai. Buna reduktoriu kurie veza 300ag, tai del ju nera bedu, pagrinde yra limitas - purkstukai.
Last edited by xargentum on 19 Feb 2014, 01:17, edited 1 time in total.
Nissan 200sx rpS13 '94

Tadziuss14
Posts: 216
Joined: 06 Dec 2011, 22:24
Location: Kaunas

Re: Dujos i 200sx

Post by Tadziuss14 »

O galima deti ne viena reduktoriu o du?
Ir tarkim kaip vyksta visi dalykai su slegio kelimo? cia logiskai mastant jau kompo ecu masto? Tarkim keliam iki 1.2bar, jau 1 bar ir buna fuel cut'as chipo kiek su visais kalbejau sake geriau nedeti.

Tai realiai privalumai del duju tokie:
Nereik nistuno ir daug pinigu moketi uz mapinima
Paprasciau mapininasi???
Nereik kuro siurbliu
Nereik benzo purskalu
Pigiau vazineti, tarkim ekologija :lol:
Uzpusti galima daugiau.
O minusai?
Tepimo klausimas kaip ir isprestas. Laseline pasistatyti jeigu reikia.
Amm purkstuku daugiau reikia, bet tie dujinei lyg nera brangus.

Po kol kas mano akimis daugiau pliusu negu minusu? why not? :roll:

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Dujos i 200sx

Post by xargentum »

Tadziuss14 wrote:O galima deti ne viena reduktoriu o du?
Ir tarkim kaip vyksta visi dalykai su slegio kelimo? cia logiskai mastant jau kompo ecu masto? Tarkim keliam iki 1.2bar, jau 1 bar ir buna fuel cut'as chipo kiek su visais kalbejau sake geriau nedeti.

Tai realiai privalumai del duju tokie:
Nereik nistuno ir daug pinigu moketi uz mapinima
Paprasciau mapininasi???
Nereik kuro siurbliu
Nereik benzo purskalu
Pigiau vazineti, tarkim ekologija :lol:
Uzpusti galima daugiau.
O minusai?
Tepimo klausimas kaip ir isprestas. Laseline pasistatyti jeigu reikia.
Amm purkstuku daugiau reikia, bet tie dujinei lyg nera brangus.

Po kol kas mano akimis daugiau pliusu negu minusu? why not? :roll:
Taip dabar, masinoj turi but ir siurblys, ir purkstukai, nes duju purkstukai ima ipurskimo laikus nuo benzo pukrstuku ir juos bando "atkartot". Fuel cut'as visviena bus ir ant duju ir ant benzo. Paprasciau mapinasi tai tik del to kad ten maziau ka mapint reikia, nu aisku, su kompensacijom dar ten slegiu, temperaturu reikia kartais pazaisti..

Su dujom visviena masina jauciasi bukesne, tai yra: staigiai numynus gaza, jauciamas sioks toks pravalas (bet cia galbut ir nuo paciu purkstuku priklauso, nors esu susidures su Valtek 34, kurie skaitosi greiti, bet tas reikalas buvo toks..)...bet siaip po miesta maltis ar siaip pamynt uzmiesti bedu nera.

Why not? Nes nu tipo dujos tik virtuvej :lol: :lol:
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: Dujos i 200sx

Post by Fever »

Ten su dujom gal interfeisas pats mapinimo kiek paprastesnis, bet sumapint tai vistiek reikia :D Ir bent senesni kompai nemoka degimo koreguot, nera tokių lentelių. Nežinau, kaip dabartiniai, ar ten jau jungiasi pravodkė prie degimo, kad eitų korekcijas daryti, ar yra lentelės bent. Reduktorių gali dėt kiek nori, purkštukų irgi. :D Kas dėl to vėlavimo, tai matyt pats mapas blogai sumestas, nes pvz tas autocalibration tai grybų grybas.
P.s. Dujų kompas tai nėra stand'alone kompas, piggyback'as ir tiek. Tai benzo kompas irgi turi funkcionuoti daugiau, mažiau.
1990 Mitsubishi Galant GTi

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Dujos i 200sx

Post by xargentum »

Fever wrote:Ir bent senesni kompai nemoka degimo koreguot, nera tokių lentelių. Nežinau, kaip dabartiniai, ar ten jau jungiasi pravodkė prie degimo, kad eitų korekcijas daryti, ar yra lentelės bent.Kas dėl to vėlavimo, tai matyt pats mapas blogai sumestas, nes pvz tas autocalibration tai grybų grybas.
Prie degimo ir dabar nelenda duju kompai, nes tiesiog to nereikia paprastiem dujininkam :)
O apie autocalibration tai net nesneku, ten basic taskus sumeta, pagal kuriuos isvis masina normaliai nevaziuoja :lol:
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Dujos i 200sx

Post by spade »

Dujos yra gerai. BET penktos kartos (t.y. slapiu) sistemu niekas Lietuvoj nededa kiek zinau (nors berods yra keletas iskrypeliu, kurie patys susidejo). Daugiau maziau standartiniam motorui ketvirtos kartos irgi realiai yra ok. Bet kai prasideda didesnes turbos ima nepakakt nasumo ir, kas dar svarbiau, sistemos dinamikos...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Tadziuss14
Posts: 216
Joined: 06 Dec 2011, 22:24
Location: Kaunas

Re: Dujos i 200sx

Post by Tadziuss14 »

O gal is kaimyniniu saliu montuoja penktos kartos dujas? ir isviso kokia orentacine kaina tokios sistemos gali buti?

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: Dujos i 200sx

Post by Fever »

Tadziuss14 wrote:O gal is kaimyniniu saliu montuoja penktos kartos dujas? ir isviso kokia orentacine kaina tokios sistemos gali buti?
Iš olandijos būna atvažiuoja automobiliai su 5 kartos dujų įranga, bet ją montuoja gamykliškai. Bet deja pas mus Lietuvoje su jomis problemų yra, nelaiko siurblys esantis bake. Matyt pas mus esamos dujos skiriasi nuo esančių olandijoj :roll:
P.s. Jei gerai pamenu, tai Mažeikiuose buvo žmonių, kurie užsiimdavo šių sistemų remontu
1990 Mitsubishi Galant GTi

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Dujos i 200sx

Post by Gedass »

Tadziuss14 wrote:O gal is kaimyniniu saliu montuoja penktos kartos dujas? ir isviso kokia orentacine kaina tokios sistemos gali buti?
http://www.liquidsi.com/index.php/page-distributor va yra viena imone ir cia, tik itariu kaina nedziugins :)
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

Post Reply