Time Attack. Konstruktyviai.

Automobiliniai renginiai Lietuvoje ir uzsienyje: pasivazinejimai, pasiziurejimai, pasisedejimai-pasiplepejimai...
Post Reply
User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Time Attack. Konstruktyviai.

Post by spade »

Atrodo aistros aprimo. Tai pakalbekim konstruktyviai apie TA, ka galima daryt kitaip, ka pakeist ir pan. Kas kam uzkliuvo etc.

Tik Konstruktyviai.
Apie Drifta ir jo problemas - cia nekalbam.
Postus ne i tema ir apie nieka trinsiu. Jei labai nepatiks - autorius siusiu atostogu.

Imho realiai galima viska daryt labiau track day'jaus pavidalu ir tiesiog dienos pabaigoj susumuot rezultatus, pagal tai gaunant kas buvo greiciausias. Jokiu ten kvalifikaciju ir pan - tiesiog stengtis maksimizuot laika trasoj visiems ir minimizuot kastus.
Jokiu ziurovu - renginys dalyviams (ir ju draugams). Su pasedejimais salia trasos, pakalbejimais, desreliu pakepimais...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

Mano keli pamastymai:
jei daroma kazkokia tech komisija, tai daryti nuo ankstaus ryto, t.y. pradeti nuo 8-9 val.
Leisti vienu metu vaziuoti 5-7 masinom (kalbant apie kacergine).
Perspeti dalyvius apie tai, jog jei pasiveja greitesnis auto, butinai praleisti, kad nereiktu bandyti lenkti ir rizikuoti savo ir kitu sveikata bei technika.
Isleidus pravaziuoti vienu metu 8-10 ratu, po to stoti i eiles gala.
Naudoti laiko matavimo iranga, kaip buvo per pastaraji TA.
Pradzioj lenktyniu isleisti apsilimui, pasildyti padangas, po 3-4 ratu stoti, susireguliuoti slegi padangose.
Startinis mokestis - manau iki 100 lt, kaip uz pasivazinejima visa diena su laiko matavimu ir t.t. manau tikrai nera daug.
Paskelbti TA ar track day taisykles pries registracija.

User avatar
kestux
Posts: 228
Joined: 29 May 2006, 15:10
Location: kaunas

Re: Time Attack. Konstruktyviai.

Post by kestux »

spade wrote:Jokiu ziurovu - renginys dalyviams (ir ju draugams). Su pasedejimais salia trasos, pakalbejimais, desreliu pakepimais...
As irgi tik uz. :!:
Bukim biedni,bet teisingi.

User avatar
Košakas
Posts: 135
Joined: 18 Jan 2005, 21:41

Post by Košakas »

Užduotis manau butu supaprastinti visiems gyvenimą per TA?
Organizatorių darbas butu toks: paskelbti apie artejanti track day (time attack), suorganizuoti maistą, bio tualetus ir pan., daryti pastovią atvykstančių dalyviu tech apziurą, parduoti bilietukus (ziur. toliau), skaičiuoti laikus, prižiūrėti trasą

Dalyviu darbas - atvaziuoti, uzsipirkti bilietuku pagal planuojamu pravaziuoti ratu kieki, bet kada galima dasipirkti (zinau kvailai skamba bet gal visgi nieko, jei ispletoti. juk nordshleiffe taip dirba :) ).
Uzpildyti anketa su duomenimis jei nori dalyvauti bendroje iskaitoje.
Nepildyti anketos jei dalyvauti nenori.
Prasukti per visa diena savo x greitu ratu.

Tik pagalvokit kiek darbu atkrenta organizatoriams? Jokiu registraciju, jokio tikslaus grafiko, tiesiod Track day pradzia 10.00, pabaiga 18.00.

Klausimas tik kaip nesurinkti pernelyg daug norinciu vaziuoti vienu metu, kad nereiktu eileje prie trasos valandos stoveti? Ribotas bilietu kiekis ir galima vaziavimu laikotarpius kaip nors priristi prie bilietu serijiniu numeriu, numeriai nuo 1-k vaziuoja 10-14 val. k-l 12-16 val. l-m 14-18 na ar kazka tokio, cia dar silpnoka vieta reiktu apgalvoti :)

p.s. dar berods butu likęs neišsprestas brifingo klausimas, juk pastoviai nerifinguosi kiekvieno atvykusio - jaučiu iškabintos taisyklės pačioi matomiausiosi vietoj problemos neišspręstų... reiktu pagalvoti
still (fire) breathing

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Time Attack. Konstruktyviai.

Post by kwlw »

spade wrote:Atrodo aistros aprimo. Tai pakalbekim konstruktyviai apie TA, ka galima daryt kitaip, ka pakeist ir pan. Kas kam uzkliuvo etc.
Truko informacijos. Visu pirma informacija internete neturi buti klaidinanti (kaip, kad buvo shiuo atveju).

Visu antra - zhmones shiais laikais dazhnai moka skaityti. Tokiu budu organizatoriai gali nusikrauti dali rupeschiu. Lenta su smeigtukais galima kabinti, kad ir ant tvoros. Tarkime shio TA metu informacinis "stendas" A4 buvo su drifteriu ir TA'keriu parkavimosi schema. Fain, lygiai taip galima buvo ishpieshti, kad ir kur rasti tuos pachius tualetus. IMHO 20 minuchiu sugaishtu suorganizuojant toki "infocentra" butu sutaupe kokias 2-3 zhmogishkas valandas. FAQ toks jau dalykas.

Jei yra parkes, kiek, kas kartu vazhiavo (pvz, ash galejau matyt buti apkaltinas, kad lindau "be eiles", bet taip elgiausi del gedimo), tai duodi banalu popieriaus lapeli, kur kaip ralyje kokiam, priesh ishvazhiuojant i trasa uzhbrauki koki nors paveiksliuka ar teksta tipo "pirmas vazhiavimas", "treniruote". Lapelius duodi per techkomisija pvz. pametei - tavo problemos, gaudyk koki nors vyr. organizatoriu. Tas pats galiotu tarkime tokiems nelaimeliams kaip ash.

Briefinga, jei toks buvo - reikia paskelbt. Tuo labiau, kad megafonas buvo. Tipo "primename, briefingas, 15:15, dalyvius prashome susirinkti prie geltono autobusiuko".

Ir dar, kadangi buvo nemazhai savu veidu, kurie sheip bimbinejo laukdami proceso pradzhios, tai trukstant resurso buvo galima paprashyti padeti kokius nors nesudetingus darbus padaryt pvz. lipdukus karpyt, arba kurjeriu pabut ish vienos aikshteles puses i kita. Tipo "nuneshk ta ten".

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
fUNk
Posts: 44
Joined: 21 Mar 2006, 14:26
Location: Vilnius
Contact:

Post by fUNk »

Visu nuomones uzskaitom :) Pagrindine problema buvo informacijos trukumas. Per treniruotes nebuvo briefing`o o gal ir buvo tylus kox kampe aiskteles :D Tik pasibaigus treniruotems suzinojau kad max buvo galima vaziuoti 10 ratu vienu kartu :)
O smagiausia buvo kai kita diena per apdovanojimus voke gavau renginio programa visa kuri butu pravertus renginio pradzioje. Smaikstuoliai :D

Pasiulymai:
Ekranas su rezultatais tuomet iskart galetum matyti savo ir kitu laikus.
Zmogeliukai su melynomis veliavelemis.
Geras igarsinimas su profesionaliais renginio komentatoriais (Vaziuoja tas pagerino laika tiek aplenke ta ir t.t. Cia tuo atveju jei renginys su ziurovais). Ziurovas tau padekos.
Didelis stendas su zemelapiu kuriame butu pavaizduotos parkavimo aiksteles WC ziurovu vietos ir pan.
Programos ziurovams su dalyviu sarasu jei tai fiziskai imanoma padaryt (50 dalyviu ilgas sarasiukas).
Maisto cioskas kaip per pirma Kova.
Bio WC netik prie uzdaro parko bet ir prie azuolo posukio kalvos kur didziausia ziurovu koncentracija.
Greitoji, gaisrine visko pasitaiko.
Startinis iki 100Lt uz visos dienos malonuma manau tikrai protinga kaina.
Isankstine registracija ir informacija apie rengini su visais tech. ir saugumo reikalavimais.
Dalyviams rinktis neveliau 8 i technine komisija.
Kristijonas, Vilnius
Honda S2000 `05
Honda Civic VTi `97
overspeed.lt
fastlap.lt
stop-servis.lt


sori maiklai

odesa
Posts: 54
Joined: 12 Apr 2007, 00:11
Location: Kaunas

Post by odesa »

labai issamiai sudeliojo mintis funk'as. tokia TA vizija ir as palaikyciau. Gal dar butu pasiulymas padaryti pradedanciuju klase ir jau rimtesniu dalyviu klase, nes kai veja daug pajegesni sportininkai, tai nelinksma nei jiems nei tokiems kaip as :). tokiu atveju suskirscius butu galima vienu metu ir iki 10 auto isleisti ;). na cia mano pamastymai

User avatar
noosee
Posts: 44
Joined: 15 May 2006, 16:30

Post by noosee »

Neblogai Funkas sudeliavo. Tik ash galvoju kad dar reiketu bishki trasa palietint kad saugiau butu. Dauguma mashinu be lanku. Nu ir uz toki rengini jau man rods 50 litu neuzteks paklot.
Honda s2000

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

noosee wrote: Tik ash galvoju kad dar reiketu bishki trasa palietint kad saugiau butu.
Pritarciau, sita pamirsau pamineti, nepamaisyti kelios greicio gesinimo zonos.

User avatar
g
Posts: 239
Joined: 23 Jun 2005, 12:44

Post by g »

fUNk wrote: Dalyviams rinktis neveliau 8 i technine komisija.
Dalyviams atvaziuoti i technine komisija nustatytu laiku t.y. nr.1 - 8.00 nr.2 - 8.02 nr.3 - 8.04...... nr. 50 - 10.40 (Visai kaip Ralyje)

Trasos letint tikrai nereikia. Nebent be lanku arba norintys sudarytu kita klase, kuriai butu prideliota stabdymo zonu (Kaip Kalnu lenktynese).

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

Mintys zinoma pas visus grazios tik jos turbut nesiderina su spade'o siulymu padaryti viska paprasciau. Na ir zinoma prie "lauko ekranu" ir "biotuoletu ant kiekvieno kampo" noreti "startinio iki 100LTL" gal kiek optimistiska. Tokie komentarai.

Mano mintys: labai pritariu g idejai, kad techkomisija - paskirtu laiku kiekvienam dalyviui, tik klausimas - kas bus tiems kurie paveluos? neleist startuot? Apskritai spade konceptas "trackady su laiko matavimu ir rezultatais" man kuo toliau tuo atrodo labiau priimtinas - daug tracktime'o, dienos gale vistiek visi gales pasimatuot etc. Trasos letinimui - ne. Visi (tikiuosi) zinom kuo rizikuojam. O is kitos puses - autosportas toks dalykas, kad shit happens, cia ne sakes (berods (c) gangas). Jei jau pradet taip ziuret tai reikia ir dirzu tada, ir nedegiu kombezu, ir pritvirtinu homologuotu gesintuvu ir mases isjungeju. Bet tada cia taptu profesionalus renginys su profesionaliais reikalavimais, o ne track day.

Taigi mano isivaizduojamas trackday:
Anksti ryte registracija ir techkomisija (abu vykdomi prie ivaziavimo i trasa), 15minuciu pries starta - brifingas. visa diena trackday su laiko matavimo iranga, prie laiko matavimo laptopo pajungtas telikas/antras monitorius kur kiekvienas bilekada gali ateit ir pasiziuret rezultatus. Vakare ovacijos geriausia laika per diena parodziousiam dalyviui. Trasos teisejai su triju spalvu velaivom (geltona, raudona, melyna) - optional, t.y. jie gerai, bet is kitos puses - geriau jokiu, nei prasti - pvz per si time attack man alekiant link makushkes mostelejop geltona veliava, prisistabdziau iki saugaus greicio, jei uz makuskes kas skersas stovetu - o ten nieko. Ramiai vaziavau iki kito veliavos posto - ten pamates kad nieko nerodo jau pradejau mint. Po to gavau velniu nu g, kad stbdausi ant trajektorijos......

User avatar
eRPy
Posts: 163
Joined: 14 May 2006, 20:58
Location: Kaunas

Post by eRPy »

mintys geros ir idomios, taciau dauguma minciu nelogiskos jei kalbama apie startini iki 100 litu ir i juos itraukiant visus teisejus, ekranus, gaisrines, technickes, greitasias. O dar toks dalykas kaip dalyviu skaicius, jei dalyviu 50, tai karta pravaziaves valanda eilej stovesi tikrai :)

seip del renginio eigos manau butu taip (tarkim):
dalyviu registracija ir tech komisija 8.00-10.00 (apie tech skaityti zemiau :))
10.00 startas
18.00 finishas

tech komisija rupinasi patys dalyviai, t.y. yra vieta tech zonoje atitverta komisijai, i ja dalyviai turi patys pristatyti automobili ir prisistatyti patys, ten jei viskas ok gauni lipduka ant pr stiklo, jei ne, vaziuoji tvarkytis ir visks :)

User avatar
fUNk
Posts: 44
Joined: 21 Mar 2006, 14:26
Location: Vilnius
Contact:

Post by fUNk »

Hassan wrote:Mintys zinoma pas visus grazios tik jos turbut nesiderina su spade'o siulymu padaryti viska paprasciau. Na ir zinoma prie "lauko ekranu" ir "biotuoletu ant kiekvieno kampo" noreti "startinio iki 100LTL" gal kiek optimistiska...
Neskaityk tarp eiluciu ir viskas labai normaliai skambes ;)
2 WC ir 1 ekranas (kalba eina apie televizoriu dideli o ne stenda kaip prie Akropolio) ;)
Ir kaip suprantu kalbame apie TimeAttack varzybas bent jau toks temos pavadinimas. Nesikratykite taip tu ziurovu populiarinkite auto sport`a.
Kristijonas, Vilnius
Honda S2000 `05
Honda Civic VTi `97
overspeed.lt
fastlap.lt
stop-servis.lt


sori maiklai

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

fUNk wrote:Neskaityk tarp eiluciu ir viskas labai normaliai skambes ;)
2 WC ir 1 ekranas (kalba eina apie televizoriu dideli o ne stenda kaip prie Akropolio) ;)
Ir kaip suprantu kalbame apie TimeAttack varzybas bent jau toks temos pavadinimas. Nesikratykite taip tu ziurovu populiarinkite auto sport`a.
as neskaitau tarp eiluciu, as tik kiek pagrazinu :) O del TimeAttack - na sakau, cia spade isreiske minti, kad reikia ji paprastinti ir labiau daryti rengini dalyviams. Ne ta prasme, kad kratytis ziurovu manau, o ta prasme, kad gal reiktu pradziai daugiau demesio paciam renginiui ir dalyviams, o jau po to ziurovams.

User avatar
duskinas
Posts: 798
Joined: 29 Oct 2003, 11:06
Location: Vilnius
Contact:

Post by duskinas »

Mintis: Gal galima techkomisija daryt pries ileidziant i trasa? visvien vienas zmogus turi stovet ir priziuret dalyviu ivaziavima/isvaziavima. Taip komisijai nereiks vaikytis dalyviu, dalyviam komisijos. Kad neatsirastu 'pakartotinio tikrinimo', ant lango su tuo paciu markeriu koki X, ar "QC passed" :D
Silvia - Sold :(
e21 Stage1 done

Audriuss
Posts: 7
Joined: 06 Mar 2006, 20:17

Post by Audriuss »

IMO viskas kaip buvo TA butu buve gerai jei BUTU BUVE.

Tvarkarastis atrode graziai, bet jo nebuvo laikomasi
Info stendas kaip kazkas minejo butu didziaja dali problemu issprendes

User avatar
hedo
Posts: 42
Joined: 31 Oct 2006, 12:55

Post by hedo »

+ prie visko butu gerai padaryt "face controla" t.y. nesutelpancius i 1:40 leisti atskirai nuo "sportininku". Paleidus dviratininkus ir first taimerius atskirai, laimetu visi dalyviai. pvz. as su savo dviraciu daug kam maisiau.
Last edited by hedo on 30 May 2007, 14:29, edited 1 time in total.

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

hedo wrote:+ prie visko butu gerai padaryt "face controla" t.y. nesutelpancius i 1:40 leisti atskirai nuo "sportininku". Paleidus dviratininkus ir first taimerius laimetu visi dalyviai. pvz. as su savo dviraciu daug kam maisiau.
O, pasirodo ne man vienam tokia ideja buvo kilus. Kazkada teko pas burzhujus trackday'iuje matyti anketoje toki klausima, kaip "estimated time", nu mol per kiek mazhdaug isivaizduoji pralekt. Pagal tai butu galima starto tvarka sudaryt (atskirt bandas po 10 tarkime dalyviu), kokio nors excelio laptope pagalba :).

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

ok, bandau konstruktyviai :)

labai megciau, kad butu daugiau:

- aiskumo (t.y. kad dalyviai butu aiskiai ir is anksto informuoti, kas, kur, kada, kaip, etc. - per paskutini TA, imho, to tikrai nebuvo... :? )

- saugumo (pvz., minimalus (atsizvelgiant i bendra dalyviu skaiciu ir turima laika) dalyviu skaicius trasoje vienu metu; be to, imo, nepakenktu ir kazkoks ivadinis instruktazas first-timer'iams - apie trajektorijas atskiruose posukiuose, stabdymo zonas ir t.t. ir pan.; taip pat pritariu siulymui kazkaip grupuot labiau patyrusius ir zalesnius dalyvius)

o visa kita - delo texniki :D
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Ka turi omeny "minimalaus skaiciaus trasoj"? Imho 10, kurie buvo, visai normalus skaicius. Galima zinoma leist 1 i trasa, bet tada truputi kainuos tai... Kita vertus - as nematyciau problemos ir su matyt kokiais 15, jei skirstom i grupes daug maz vienodo pajegumo vaziuotojus (o sita mintis akivaizdi) ir visi mandagiai elgtusi.

Del ivadinio instruktazo... manau reiktu. Bet tada reikia rast instruktoriu ir jis turetu vykt kokia valanda pries viskam prasidedant...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

spade wrote:Ka turi omeny "minimalaus skaiciaus trasoj"?
nu tai ta ir turiu omeny... imho kuo maziau dalyviu trasoj vienu metu, tuo saugiau :roll:
nu bet cia tik siaip, ziurovo (bent jau kol kas :) ) pamastymas :oops:
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

Todo2
Posts: 986
Joined: 11 Dec 2005, 23:27
Location: Kaunas

Post by Todo2 »

o tai instruktaza gal galima isdestytit ant popieriaus detaliau? nereikes instruktoriaus..
Zinoma kas neskaitys.. tas neskaitys bet ir nebutinai ir instruktaza isklausys.
1. TA taisykles
2. Ziedo apvaziavimo technika
a) priekiu varoma b) galu varoma c) dviraciams d) kazkas tokio
3. Dalyvio trasoje etika.

ir pan.. ?
rs13

Post Reply