2014-12-06d. - 1.5K D1SPORT SPRINT CUP - 2 ETAPAS

Automobiliniai renginiai Lietuvoje ir uzsienyje: pasivazinejimai, pasiziurejimai, pasisedejimai-pasiplepejimai...
User avatar
Afi
Posts: 616
Joined: 27 Feb 2008, 23:54
Contact:

2014-12-06d. - 1.5K D1SPORT SPRINT CUP - 2 ETAPAS

Postby Afi » 01 Dec 2014, 23:47

Tai naujo formato D1Sport komandos sukurtos varžybos. 1.5K Sprintas – 5 etapų varžybos kurių metu bus kuriama trasa aerodromo pakylimo take. 1500 m. trasa su užduotimis, tai saugus būdas pasivaržyti tarpusavyje ir išmokti valdyti savo automobilį ekstremaliose sąlygose be baimės įvažiuoti į stulpą, šaligatvį arba bloką. Mūsų varžybų privalumas tai greitis saugioje aplinkoje.
Sukurta trasa leis išvystyti greitį iki 170 km. per valandą.

Image

Varžybų tvarka:
3 grupės po 20 automobilių registruojasi, praeina techn. apžiūrą ir pradeda varžybas.
Dalyviui suteikiama galimybė 5 kartus pravažiuoti per trasą (susipažinti su trasa ir apšilti).
Po 5 važiavimų bus suteikti 2 įskaitiniai važiavimai kurių laikas bus sumuojamas.
Rezultatų skaičiavimo metu dalyviams bus leidžiama važinėti trasa.

Registracija nuo 2014 11 27 d. iki 2014 12 05 d. 24:00
http://registracija.d1sport.lt/

Startinis mokestis 60 lt. (pavedimu) (vietoj 80 lt.)
Mokėti į mūsų sąskaitą: VŠI "D 1 Sport" į.k: 302496555 Lietuva, Vilnius Sąsk Nr.: LT29 7300 0101 2173 1721 AB Swedbank

Automobiliai ir jų padangos, klasės

Vienas dalyvis tose pačiose varžybose, su tuo pačiu automobiliu, negali dalyvauti skirtingose klasėje.
Automobiliai skirstomi į klases:
*SPORT:
1. Automobiliams netaikomi techniniai reikalavimai ir padangų apribojimai.
2. Dalyviai kurie per metus mažiausiai 3 kartus užėmė auto sporto varžybose 1-3 vietas.
3. Automobilio galingumas nuo 150ag. (Turint mažesni galingumą dalyvis gali registruotis į PRO arba SEMI-PRO klasė)
*PRO: Automobilio galingumas nuo 220 ag. arba nuo 3050cc
*SEMI-PRO: Automobilio galingumas nuo 150 ag. arba nuo 2050cc
*STREET: Automobilio galingumas iki 150 ag.

Variklių su priverstiniu oro įpūtimu darbiniam tūriui nustatyti taikomas koeficientas: benzininiams (su turbokompresoriumi) – 1.6, benzininiams (su mechaniniu kompresoriumi) – 1,5 dyzeliniams (su turbokompresoriumi) – 1.4. Variklių su paskirstymo velenėlių fazių keitimo mechanizmai (VTEC, VTI, VVTI, VCT ir kt.) darbiniam tūriui nustatyti taikomas koeficientas 1.3.
Padangos turi atitikti KET reikalavimus. Neleidžiama naudoti SLIK ir SEMISLIK tipo padangų. SLIK tipo padangos suprantamos kaip specialiai automobilių lenktynėms sukurtos padangos, be protektoriaus ar su juo.

User avatar
wanadoo
Posts: 1275
Joined: 24 Nov 2004, 22:17
Location: Marijampole-Kaunas
Contact:

Re: 2014-12-06d. - 1.5K D1SPORT SPRINT CUP - 2 ETAPAS

Postby wanadoo » 02 Dec 2014, 10:23

opa mano variklis iseitu 5.6litro :lol: pirma kart matau veleneliu faziu keitimo koeficientus, paprasta kibirine toyota jau netilptu i street klase, vien del vvti koeficiento. Bet gal ir idomi mintis. Cia patys sugalvojot ar is valdzios atejo siulymai tokie?
Gs430

User avatar
saukstas
Posts: 316
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: 2014-12-06d. - 1.5K D1SPORT SPRINT CUP - 2 ETAPAS

Postby saukstas » 02 Dec 2014, 10:27

Čia labai kivikams pritaikyta, kad iškeltų rungtis su panašius arklius turinčiais automobiliais :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com


Return to “Renginiai”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest